http://yaftenews.ir/images/stories/majles1%20copy.jpgبیش از یک سال تا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، اما صف‌آرایی زود‌هنگام داوطلبان این دوره نیز در سراسر استان با تبلیغات و جذب آراء به صورت سنتی و مدرن و بعضاً چراغ خاموش آغاز شده است.
از داوطلبان دوره گذشته گرفته تا چهره‌های جدید و نمایندگان ادوار مختلف برای بر تن نمودن کسوت خدمت‌گزاری مردم در مقام نمایندگی مجلس با شیوه‌های متفاوت در نقاط محتلف لرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.
اما چندی پیش سخنانی مبنی بر این که محمد‌تقی توکلی نماینده فعلی مجلس از غایبین انتخابات آینده الیگودرز می‌باشد در برخی محافل و مجالس منتشر شد که در همین رابطه خبرنگاران الیگودرز با او از آمدن و حضورش در رقابت آینده پرسیدند که وی پاسخ داد: با توجه به این که برنامه‌ریزی‌هایی در جهت اجرای زیرساخت‌ها صورت گرفته و علی‌رغم شرایط نامناسب اقتصادی اقدامات مهمی پایه‌گذاری شده  است‌، یقیناً برای به سر‌انجام رسیدن آن‌ها به ميدان رقابت خواهم آمد.
توكلي گفت: بی‌شک در این دوره عزیزان دیگری نیز براي حضور در مجلس حضور خواهند داشت که من هم كنار آن‌ها خواهم بود.
با توجه به این که شاید انتخابات استانی برگزار شود و افرادی دیگر در انتخابات حضور یابند، سرنوشت و پیش‌بینی نتیجه این دوره از انتخابات که یقیناً رقابتی سخت را رقم خواهد زد فعلاً امکان‌پذیر نیست و باید در انتظار نتیجه نهایی استانی شدن انتخابات بمانیم که یقیناً معادلات برهم خواهد خورد و در صورت استانی شدن باد پیروزی به سمت کسانی خواهد وزید که محبوبیت آن‌ها از مرز الیگودرز عبور نماید و شهر‌های استان را احاطه نماید.
البته اين احتمال نيز وجود دارد كه رسم ناخوشايند طايفه‌گرايي، راه را بر انتخاب اصلح ببندند، لذا بايد فيلترهاي نظارتي قوي بر بر كساني كه با تكيه بر اين حربه، وارد ميدان مي‌شوند اعمال گردد تا مشكلاتي بر معضلات پيشين لرستان افزوده نشود.
قابل ذكر است در حوزه انتخابيه اليگودرز دوره اول  مهدی کروبی، دوره دوم  مرحوم سید رضاهاشمی، دوره سوم  علی‌محمد احمدی، دوره چهارم محمد‌حسن قلی، دوره پنجم ابراهیم مداحی، دوره ششم علی‌محمد احمدی(مرتبه دوم)، دوره هفتم سیدمرتضی موسوی، دوره هشتم حجت‌الله رحمانی و دوره نهم محمد‌تقی توکلی به بهارستان راه يافته‌اند و بايد ديد كه در دوره دهم چه سرنوشتي در انتظار اليگودرز و لرستان است.
 منبع: نيوز اليگودرز