یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزینه‌های احتمالی شهرداری خرم‌آباد/ شماره 72 به چه كسي مي‌رسد؟طي سال‌هاي اخير، صندلی شهرداری 90 ساله خرم‌آباد با سرعت بيش‌تري نسبت به گذشته‌ها دچار تغییرات پی درپی مدیرتی است.
به گزارش يافته، با توجه به تجربه ناموفق شورای سوم شهر خرم‌آباد در تغییرات مكرر شهردارها و سرپرست‌هاي شهرداري مرکز استان، انتظار می‌رفت که اعضاي شورای چهارم وارد این بازی دو سر باخت و هزینه‌بر نشوند، ولی با گذشت یک سال از عمر شورای چهارم، اكنون بايد در انتظار پنجمين انتخاب اين شورا از شهريور 92 تا كنون باشیم.
 

كارنامه اعتماد شوراي چهارم خرم‌آباد به نفرات منتخب خود طي 15 ماه اخير:

 

شهردار يا سرپرست

مدت زمان

1

هرمز نصيري

3 ماه

2

يحيي عيدي‌بيرانوند

3 ماه

3

محمد مهرابي

9 ماه

4

سياوش سپهوند

3 ماه

5

؟

؟

 
اولین معضلی که از این تغییرات مکرر حاصل می‌شود عدم برنامه‌ریزی مناسب و بلند‌مدت از سوی مدیران شهری است. وقتی که در طول کم‌تر از 8 سال شهر خرم‌آباد 13 شهردار و سرپرست را به خود دیده است و به عبارتی طی مدت هر 7 ماه، صندلی شهرداری مركز استان یک مدیر را تجربه کرده است، پس نباید انتظار برنامه‌ریزی درست و اتفاقات مثبتي داشته باشیم. برنامه‌ریزی دقیق و خروج از طرح جامع و طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد اولین ضربه‌ای است که از این تعویض مدیران حاصل شده است. سابقه‌ي تنش بین شورای چهارم با هرمز نصیری شهردار سابق باعث شد که این شورا هم بدعت نامبارک تغییرات پی در پی شهرداران مرکز استان را کلید بزند.
انتخاب قاطعانه مهرابی با 12 رأی و عزل همین شهردار مورد قبول شورا، آن هم پس از 9 ماه باعث شد که كارايي و محبوبيت شورا نزد اكثر مردم بسیار پایین بیاید و از طرفی زين پس، كسي جرأت حضور بر این کرسی لرزان را نداشته باشد چرا كه با مشاهده سرنوشت نفرات قبلي، در خواهد يافت كه اعتبار و آبروي خويش را از سر راه پيدا نكرده كه آن را در اين وادي گرو بگذارد.
این روزها شهرداری خرم‌آباد با حضور سرپرستي اداره می‌شود که خودش نیز می‌داند فقط برای عبور و گذار 3 ماهه مهمان این صندلی است، چرا که رایزنی‌های اعضای شورا برای انتخاب شهردار اصلی خرم‌آباد از چند وقت قبل شروع شده است.
 طبق شنیده‌ها از افراد آگاه‌، گزینه‌های مختلفی بر‌ای این شهرداری در نظر هستند و حتی باب صحبت هم با برخي از آن‌ها باز شده است. افرادی که با نگاهی گذرا به پیشینه و سوابق آن‌ها می‌توان تفاوت‌های فکری و مدیرتی را  در آن‌ها دریافت.
شنيده‌ها حاکی از آن است که این افراد نام‌برده در ذيل به عنوان گزينه‌هاي بومي برای شهرداری مرکز استان در نظر گرفته شده‌اند و شانس نشستن بر کرسی مدیریت شهری را دارند:
1- «شجاع دریکوند» از طايفه دريكوند و متولد خرم‌آباد؛ مشاور امور اقوام استاندار لرستان و از چهره‌های اصلاح‌طلب که از سال 82 تا 84 فرماندار خرم‌آباد بوده و سابقه اندیمشک انديمشك را هم در كارنامه دارد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.
«‌محمد حسین‌پور» از طايفه‌ي بيرانوند عضو فعلی شورای شهر و از چهره‌هایی که برای شهردار شدن طی یک سال گذشته همیشه به صورت پنهان و آشکار ابراز علاقه كرده است. وی سابقه‌ي سرپرستی شهرداری خرم‌آباد از 11 دي‌ماه 90 تا 9 اردي‌بهشت 91 را نيز دارد و علاوه بر آن سابقه‌ي شهرداری در کوهدشت و شهرداري مناطق خرم‌آباد را در کارنامه خود دارد. وي دارای مدرک کارشناسی ارشد است. حسين‌پور پيش از اين نيز جزء گزينه‌هاي منتخب شوراي چهارم براي شهردار شدن بود.
3- «‌محمدرضا ملکی‌راد» اهل كوهدشت؛ از چهره‌های اصول‌گرا و مشاور اجرایی استاندار كنوني لرستان که سابقه‌ي چند دوره فرمانداری را در نقاط مختلف تجربه کرده است. وی همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداري لرستان در زمان حبيب‌الله دهمرده بود. ملکی‌راد دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی است.
4- «هرمز(فرهاد) نصیری» متولد خرم‌آباد؛ شهردار سابق مركز استان از 10 اردي‌بهشت 91 تا دوم آذر 1393، مديرعامل سابق سازمان همياري شهرداري‌هاي لرستان از مرداد 90 تا اردي‌بشهت 91، مدیر کل امور شهری استانداری لرستان از سال قبل تا كنون با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و نزديك به 27 سال سابقه در بدنه‌ي شهرداري‌هاي استان از دیگر گزینه‌ها است. وی از مدیرانی است که از بدنه شهرداری به حساب می‌آید و دارای تفکر اعتدالی می‌باشد. اعضاي شوراي چهارم با وجود محبوبيت وي نزد مردم، وي را از صندلي شهرداري كنار نهادند.
5- «یحیی عیدی‌بیرانوند» از طايفه بيرانوند؛ برخی اوقات گزینه سرپرستی پس از برکناری شهردارهاست. وی سابقه‌ي سرپرستی شهرداری خرم‌آباد را در كارنامه دارد و هم اکنون رئیس سازمان میادین و تره‌بار شهرداری خرم‌آباد مي‌باشد. عیدی دارای مدرک کارشناسی است و عضو شوراي اسلامي شهر در دوره دوم از 1378 تا 1382 بوده است.بوده است.
6- «‌عظیم رحمان‌سالاری» از طايفه حسنوند؛ معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان و از فعالان اجتماعی که سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد را در کارنامه خود دارد. سالاری دارای دو مدرک کارشناسی و دو مدرک کارشناسی ارشد حقوق و مهندسی کشاورزی است و در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوق بین‌الملل مي‌باشد. وی جوان‌ترین گزینه مورد نظر برای این مدیریت محسوب می‌شود.
7- «سیاوش سپهوند» از طايفه بيرانوند؛ سرپرست فعلی شهرداری خرم‌آباد، دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران است. وی همچنین سابقه مدیریت شهرداری منطقه دو خرم‌آباد‌، معاونت همیاری شهرداری خرم‌آباد و دهیاری بیران‌شهر را در کارنامه خود دارد و از چهره‌های اصلاح‌طلب به شمار مي‌رود. سپهوند 11 سال سابقه حضور در شهرداری مرکز استان را دارد. وي پس از استیضاح محمد مهرابی شهردار سابق از سوی اعضای شورای چهارم با 10 رای در مقابل مسعود مختاري به پيروزي رسيد و به سرپرستی این شهرداری منصوب شد در حالي كه عده‌اي معتقدند حمايت يكي از نمايندگان مركز استان در اين انتخاب بي‌تأثير نبوده است.
در كنار افراد نام‌برده بوميف يكي دو گزينه غيربومي نيز مطرح هستند كه در فرصتي ديگر به معرفي آنان خواهيم پرداخت.
اميواريم اين آخرين انتخاب و تصميم اعضاي شوراي چهارم شهر خرم‌آباد براي نشستن يك گزينه بر روي صندلي شهرداري مركز استان به عنوان هفتاد و دومين شهردا يا سرپرست شهرداري باشد چرا كه مردم واقعاً از بي‌ثباتي اين مجموعه خسته شده‌اند.
اين وضعيت، اهميت انتخاب پيش روي اعضاي شورا را مضاعف مي‌كند چرا كه در صورت انتخاب گزينه‌اي نامناسب، نوعي فشار اجتماعي و حتي سياسي پيش روي اعضاي شورا براي بركناري گزينه‌ي انتخابي در صورت عدم كارايي را خواهد گرفت، پس بهتر است همه‌ي جوانب را بسنجند و اين بار با شناخت بهتري در انتخاب شهردار عمل نمايند.
 
ارسال کننده: مهدي  رضاپور
 توضيح: در مواردي كه محل تولد افراد ذكر نشده، به دليل عدم اطلاع ما در اين خصوص بوده است، لذا به جاي آن، طايفه‌ي افراد ذكر شده است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 محبی 1393-09-28 00:39
هرمز نصیری یا شجاع دریکوند بهترند.... تا الان که شورای شهر نشان داده که با جدیت به سدی در مقابل عمران شهری خرم آباد تبدیل شدند ........
نقل قول کردن
#2 مهرداد 1393-09-28 00:45
شجاع دریکوند و هرمز نصیری هر دو نزد مردم خرم آباد که بهترین ناظر بر عملکرد مسئولان هستند امتحانشان را پس دادند و هر دوی این عزیز خدمات خوبی به شهر دادند اگر شورای شهر این بار یکی از این دو نفر را انتخاب نماید مطمئنا مردم اشتباهات گذشته آنها را فراموش می کنند اما اگر این بار نیز بدنبال سناریوهایی قبلي بروند دیگر نه تنها نباید به توسعه و عمران این شهر امیدوار بود بلکه نمره منفی و کارت زرد دیگری از سوی مردم مواجه خواهند شد
نقل قول کردن
#3 هاشمی 1393-09-28 00:50
شجاع دریکوند فردی اصلاح طلب و باصداقتی تمام عیار است، هرمز نصیری فرزند خرم آباد با محبوبیت خاص نزد مردم ..........

آزمونی سخت و سرنوشت ساز برای شورای شهر!!!!!! دوباره همه نگاهها به انتخاب اعضای شورای شهر افتاد !! آیا این بار هم اشتباهات گذشته تکرار می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#4 شهروند 1393-09-28 02:16
آقای رضاپور!
...
در معرفی سوابق افراد هم انصاف را رعایت کن، کوچکترین پست های برخی را گفته ای و پست های مهم برخی را نادیده انگاشته ای....
نقل قول کردن
#5 مهدی 1393-09-28 09:39
اقای رضاپور شما به عنوان یک خبرنگار نباید این جور مغرضانه بنویسی
نقل قول کردن
#6 چگنی 1393-09-28 09:41
من از نوشته شما برداشت کردم که احتمالا از طایفه حسنوندی تا این حد متن نشان میداد
نقل قول کردن
#7 کاکاوند 1393-09-28 09:43
خبرنگاری! اقا چه لزومی به نوشتن طایفه است؟ شما میخوای کار فرهنگی کنی؟ وای بر ما...
................
یافته: بر آنها که اهل تحقیق و مطالعه در مورد نقش طوایف در انتخابها هستند ذکر طوایف نیز ضروری است. به خصوص شوراهای ما که در برکناری یا انتصابها اکثرا این موضوع را مد نظر قرار می دهند
دادن اطلاعات بیشتر به مخاطبان ضرری ندارد مگر این که باعث شود منافع عده ای با این اطلاعات به خطر بیافتد که در این صورت بسیار خرسندیم این کار را کرده ایم
نقل قول کردن
#8 یک شهروند 1393-09-28 09:48
یکی را برده ای تا...
رسالت خبرنگاری را مطالعه کن. محل تولد و طایفه نه ارزش است نه ضد ارزش که انسان نقشی در انها ندارد. متن شما حالت انتقام جویانه دارد
نقل قول کردن
#9 شهروند خرم اباد 1393-09-28 09:55
از ابتدای شروع کرده ای به زعم خودت با زرنگی، تعریف و تمجید از اقای مهرابی و رحمان سالاری و کوبیدن ملکی راد با نوشتن اهل کوهدشت مثلا و ذکر صرف طایفه بیرانوند برا چند نفر دیگر و جلوه مثبت دادن به دریکوند و نصیری با متولد خرم اباد بودن. اخر تعصب! !!
-----------------------------
یافته: اگر با ذکر محل تولد افراد آنها کوبیده می شوند که در این صورت همه ایرانیها محل تولد دارند و باید کوبیده شوند. از چه می هراسید؟ این که مردم نسبت به دیگران اطلاعاتی داشته باشند؟ مگر مرحوم حشمت امیری امرایی هم کوهدشتی نبود و شهردار خرم آباد بود؟ چه مشکلی پیش آمد؟ فرافکنی نکنید! آدم خوب بودن ربطی به زادگاه ندارد. این جا فقط رزومه آمده اما گویا خیلیها به هراس افتاده اند!
نقل قول کردن
#10 بهاروند 1393-09-28 09:58
اگر خبرنگاری بلد نیستی در یک رسانه فرهنگی کار غیر فرهنگی نکن دست بردار از متولد...و طایفه ...
___________________________
یافته: اگر محل تولد و طایفه بد است پس چرا امثال شما برخی اعضای شورای شهر آن را در انتخابها و استخدامها و انتصابها ملاک قرار می دهید؟
در ثانی از کی تا حالا ذکر محل تولد یا طایفه کار غیرفرهنگی شده است. اتفاقا با ذکر این موضوع سعی داریم فرهگسازی کنیم
نقل قول کردن
#11 کاوه 1393-09-28 10:02
این توضیح اخرت اضافی است اما چون خودت میدانی چه قدر یک طرفه نوشتی این رو اضافه کردی که عذر بدتر از گناهست
نقل قول کردن
#12 بیرانوند 1393-09-28 10:04
اقای رضاپور اقای عیدی بیرانوند چه هیزم تری به تو فروخته!
نقل قول کردن
#13 حسنوند 1393-09-28 10:05
با اینها مهرابی نمیاد خودت را خسته نکن
_______________
یافته: شما با شماره ip ۲۱۲ به نام بیرانوند نیز برای این مطلب نظر گذاشته اید. سعی کنید به جلی نام مستعار، مثل نویسنده مطلب شهامت داشته باشید و نظرتان را با نام واقعی ابراز کنید
نقل قول کردن
#14 دلفان 1393-09-28 10:08
چطور ملکی راد را میدانی کوهدشت است ولی بیرانوندان را نتوانستی محل تولدشان را بنویسی ...
_______________
یافته: شما با شماره ip 37.77.212 یک بار به نام حسنوند و یک بار نیز به نام بیرانوند نظر گذاشته اید.
اگر شما اطلاعی از محل تولد افرادی که محل تولدشان در این مطلب ذکر نشده دارید بنویسید تا به مطلب اضافه شود در غیر این صورت فرافکنی نکنید
نقل قول کردن
#15 مهدی 1393-09-28 10:52
به نظر من وظیفه همه است که حتی یک قدم هم که شده برای کم رنگ کردن طایفه گرایی بردارن
کار شما دقیقا برعکس این حالت بود و جای تاسف داشت
____________________
یافته: اتفاقا در لرستان آنقدر باید روی این موضوعها زوم کرد تا در این خصوص فرهنگسازی شود. خودمان را به خواب نزنیم چرا که اکثر انتخابها و انتصابها در لرستان بر اساس طایفه صورت می گیرد.
داشتن طایفه بد نیست، سو استفاده از آن ناشایست است به خصوص در انتخابها و انتصابها و نیز استخدامها. همین موضوع سالهاست لرستان را فلج کرده است
نقل قول کردن
#16 مصطفی 1393-09-28 11:16
کیست بهتر از شجاع؟
نقل قول کردن
#17 مصطفی 1393-09-28 11:45
بابا این حرف ها رو بیخیال،این اسامی هم فریب افکار عمومی است،این دور شورا حسین پور را انتخاب می کند و بعد از چند ماه متل مهرابی برکنارش میکنند تا از بدنه شورا خارج شود!اما اگه به فکر شهر باشند از بین گزینه های بومی فقط نصیری و دریکوند می توانند راه گشا باشند.با تشکر
نقل قول کردن
#18 آزادی 1393-09-28 12:04
اول اینکه : کلا شورای شهر معضلی شده مضاف بر سایر معضل ها و مشکلات این کشور .
دوم : چه فرقی می کنه که کدام یکی شهردار بشن , بیرانوند , دریکوند , حسنوند و ... ؟!!!
سوم : تا تفکرات مردم این شهر عوض نشه مشکلات هر روز بیشتر خواهد شد
چهارم : یافته جان این تحلیل ها را بهتره منتشر نکنی چونکه فقط موجب دامن زدن به طایفه بازیه
_________________
یافته: اتفاقا باید منتشر کرد تا جامعه به آگاهی برسد
نقل قول کردن
#19 فیروز 1393-09-28 12:17
متاسفانه در بین شورای شهر چهارم تفکر توسعه و عمران شهری دیده نمی شود و از آنجاییکه این شورا بخواهد براساس رزومه ،تخصص ،تجریه و عملکرد شهردار انتخاب کند می بایست از بین نصیری یا دریکوند یکی را انتخاب کنند اگر بخواهند براساس گذشته طایفه گرایی و سیاسی کاری کنند مسلما یک بار دیگر چهره ه ای مخدوش از شورای شهر خرم آباد پرده برداری می شود. ولی امیدواریم این بار تفکر اعضا روشن و باز شده باشد
نقل قول کردن
#20 شفیعی 1393-09-28 12:52
به نظرم شجاع دریکوند بهترین گزینه برای انتخابات مجلس بوده تا شهرداری
نقل قول کردن
#21 احمد ساکی 1393-09-28 15:05
و دوگزینه غیر بومی دیگر عبارتند از : دکتر حمیدرضا صارمی و مهندس محمد علی دوایی فر
1. مهندس محمد علی دوایی فر : فردی با تجربه و با فکری بسیار خلاق و مبتکرانه است و در كارنامه اجرايي خود سوابقي هم چون شهردار دزفول، شهردار بروجرد و قائم مقام شهرداری اهواز و معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز را دارد.
2. دکتر حمید رضا صارمی: فردی با پشتکاری مثال زدنی و فکری پر از ایده های نو است. ایشان دارای مدرک دکترای شهرسازی و رتبه علمی استادیاری دانشگاه تربیت مدرس تهران است که در كارنامه اجرايي خود سوابقي هم چون شهردار کرمانشاه، شهردار بروجرد، معاون پژوهشي مركز پژوهش‌هاي شهر و روستايي سازمان شهرداري‌های کشور، مديركل دفتر عمران و توسعه شهري سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، قايم مقام و معاون هماهنگي شهرداري منطقه يك تهران، فرمانده قرارگاه سپاه ناحيه بروجرد و عضو شوراي فرهنگي دانشگاه تربيت مدرس تهران را دارد.
نقل قول کردن
#22 مهر 1393-09-28 15:45
به نظر می اید رحمان سالاری چهره توانایی باشد با این معرفی
نقل قول کردن
#23 میلاد فاضلی 1393-09-28 15:49
سلام
بنظرم نباید انتخاب سیاسی را مد نظر قرار دهیم.
کار کردن در شهرداری خرم آباد کار افراد سیاسی نیست.
نباید به طایفه افراد هم نگاه کنیم.
شهردار آینده خرم آباد نباید سیاسی باشد چرا که وجود افراد با گرایش های سیاسی مخالف در شهرداری کار مدیریتی وی را با مشکل رو برو می کنند.
شهردار باید با قدرت و با منطق باشد ضمن این که تخصص لازم در کارهای شهرداری رو داشته باشد.
زمان آزمون و خطا گذشته نباید دوباره فرصت سوزی کنیم.
نقل قول کردن
#24 یک حسنوند 1393-09-28 15:49
همه عقب افتدگی های ما به این طایفه گرایی برمی گردد چرا نباید شایسته ترین فرد انتخاب شه که شهرمان پیشرفت کنه.
من موافق شایسته ترینم فارغ از زادگاه و طایفه اگر چه در یک شرای مساوی از نظر شایستگی بی تردید اولویت با همشهری است
نقل قول کردن
#25 بسطامی 1393-09-28 15:50
لطفا همه بیایدد که به این بازی طایفه گرایی که عامل عدم توسعه و رشد شهر و استان مان است پشت پا بزنیم و در انتخابات آینده به شایسته ها رای بدهیم
نقل قول کردن
#26 دوست 1393-09-28 17:08
شورای شهرباید اقتدارخودشو ن رونشون بدن از اصولگرایانی همچون ولیپوری فرماندار اسبق وآقای ابراهیمی فرمانداراسبق کوهدشت به دلیل توانایی وتجربه بالاشون استفاده کنند
نقل قول کردن
#27 میلاد 1393-09-28 17:27
ضمن احترام به این دو نفری که معرفی کرده اید باید یادآوری کنم در دهه گذشته که بیشتر مدیران لرستان افراد غیر بومی بودند و گلی به سر استان ما هم نزدند.
اما به محض این که از لرستان رفتند وزیر شدند و تونستند به جایی برسند.
بد خودمان از خوب دیگران بهتر است.
البته مشکل استان ما بومی یا غیر بومی بودن مسئولان نیست.
ما باید افراد توانمند خودمان رو حمایت کنیم.
با این مشکلات شورای شهر خرم آباد آگه قالیباف شهردار تهران رو هم بیاریم نمی تونه کار کنه.
خیلی از از رسانه های ما انتقاد بی جا می کنند.
قبل از این که مهرابی شهر دار پیشین حکمش از وزارت کشور یاد مگه برخی از این رسانه ها ما شروع نکردن علیه او موضع گرفتند.
تو عمر کوتاه شواری چهارم 4 شهردار اومده و پنجمیش تو راه...
نقل قول کردن
#28 بیننده یافته 1393-09-28 17:30
با سلام به همه مخاطبین
حقیر پیشنهاد میکنم از طوایف مختلف واز اعضای شورا به منصب شهرداری گمارده شود تا هر کدام به مشکلات طایفه خود رسیدگی کنند و شهردار غیر بومی در این نابسامانی دوام نمی آورد فعلا مهرابی پل 9دی را افتتاح کرد وسپهوند سطلهای زباله خیابان معلم را نصب وقسمتی از بولوار شصت متری را اسفالت کرد
نقل قول کردن
#29 سمانه 1393-09-28 19:29
ممنون از سایت یافته و نویسنده مطلب فوق .معمولا همیشه مطالب جالب و قابل توجه را میتوان از این سایت خواند. خوشحالم که در شهر ما امثال نویسنده مزبور یعنی جناب رضاپور وجود دارند و حرف دل مردم را می زنند. موضوعی که باید به آن اهمیت داد زیرکی نویسنده در انتخاب اولین گزینه روی سطر اول است که نماینده مورد نظر بیشتر مردم را نشان و معرفی کرده است. خسته نباشید
نقل قول کردن
#30 مجتبي 1393-09-28 19:35
منم از این مطلب خیلی خوشم اومد و بنظرم نویسنده باید مشترک رو پای کار بکشونه. مرسی از سایت خوب یافته و مهدی رضاپور. یک پیشنهاد دارم و اون هم اینکه همه بیایم از میون گزینه های نامبرده یک نفر رو اگه مد نظرمون هست با نظراتمون به شورا معرفی کنیم. من که خودم شخصا دوست دارم ابتدا شجاع دریکوند و در مرحله دوم مهندس نصیری انتخاب بشن برای صندلی شهرداری خرم آباد. شما چی میگید؟
نقل قول کردن
#31 کرمی 1393-09-28 19:44
آقای رضاپور از اطلاعات شما متشکریم،من از مخالفین فکری آقای مهرابی بودم،چون اعتقاد داشتم شهرداری نیاز به نیروهای با انگیزه داره،هر چند باهاش بد رفتار کردن ولی خوشحالم رفت، مدیریت شهر خرم آباد نیاز به جوانهای نخبه و با انگیزه داره از افرادی که اسم بردی دو سه نفرشون جوان هستن ومیتونن گره کور خرم آباد را پاز کنن، مثلا رزومه آقای سالاری جالبه با این جوانی این همه تحصیلات،خدا کنه هرکی شهردار میشه آدم پرکار و فعالی باشه و به فکر مردم باشه.نه سیاسی کار ودر جه منافع عده ای خاص.
_________________________
يافته: شهرداري خرم‌آباد بيش از هر چيز نياز به شهرداري داره كه پاك‌دست باشه و از استخدام اقوام برخي مسوولان يا اعضاي شوراي شهر جلوگيري كنه و همچنين به اقوام برخي از آن‌ها هم پست نده! اميدوارم آن‌ها كه بايد بفهمند چه نوشتيم، بفهمند!
نقل قول کردن
#32 خاک بر سر 1393-09-28 19:52
این چه معنی میده که فلانی از طایفه ایکس یا ایگرگ هست من موقع خوندن این نوشته نزدیک بود سکته کنم به خدا جای تاسف داره و لطفا نگید که میخوایم فرهنگ سازی کنیم که خیلی مسخره هست
_______________________
يافته: به شما حق مي‌دهيم زيرا حرف حق هميشه تلخ است!
نقل قول کردن
#33 امین زاده 1393-09-28 19:53
جناب آقای رضاپور ممنون از شما و مطلب خوب و جالبتان. من معتقدم بزرگترین اشتباه شورای شهر چهارم برکناری هرمز نصیری از سمت شهرداری بود. تصور بکنید مسیر خدمات دهی وی تا کنون ادامه دار بود ، آیا الان چندین پله جلوتر نبودیم؟ البته چهره مورد قبولی مانند شجاع دریکوند هم بسیار خوب هستند برای این کرسی
نقل قول کردن
#34 حامدی 1393-09-28 20:24
بازهم شورا و بازهم مانع تراشی برای توسعه ی شهر خرم آباد. واقعا برخي اعضای محترم شورای شهر نمی بینند که مردم چقدر از حرکات و برنامه های آنها دلزده و ناامید هستند. با این اوصاف بازهم دست به تغییرات پی درپی میزنند. آخه این شهر چقدر باید موش آزمایشگاهی آقایان باشد. ممنون از سایت یافته . جناب رضاپور عزیز
نقل قول کردن
#35 مهدی 1393-09-28 20:30
معتقدم که اساس توسعه نیافتگی در شهر خرم اباد هم مردم و هم مسئولان هستند. هرمز نصیری محبوب و مطلوب چرا باید اسیر زیاده خواهی های شورا شود و شهر از وجود یک مدیر خوب بی بهره شود. حتی مهرابی هم بنظر بنده منشا حرکات خوبی برای شهر بود که بازهم ناسازگاری شورا با وی ،شهر را از یک شهردار زحمت کش بی بهره کرد. واقعا گناه این شهر چیست؟ ضمنا دوستان عزیز هم لطف کنید همینجوری بی دلیل نویسنده مطلب را متهم به طرفداری از کسی یا طایفه خاصی نکنند، من که جز معرفی کاندیداها چیزی از معرفی طایفه و یا افراد خاصی در نوشته ایشان نمیبینم
نقل قول کردن
#36 محمدصادقی 1393-09-28 20:32
این مطلب رو خوب اومدی یافته جان. مرسی از اطلاع رسانی خوب شما. ای کاش شجاع دریکوند شهردار خرم آباد شوند. اقتدار و تفکر ایشون اجازه نخواهد داد که اعضای شورا دوباره زیاده خواهی کنند. لطفا ایشان را به شهرداری خرم آباد منصوب کنید
نقل قول کردن
#37 میثم 1393-09-28 20:43
بنظر بنده هر شهرداری که انتخاب شود باید حداقل دو سال به وی فرصت کار بدهند و مدام سایه شوم استیضاح را بر روی وی نکشانند که تفکرات او را تحت تاثیر قرار دهند. این شهر یک شجاع دریکوند یا هرمز نصیری میخواهد اما به شرط حضور حداقل دو ساله بر این منصب.
نقل قول کردن
#38 همایون 1393-09-28 20:47
جدول ابتدای مطلب نشان دهنده ضعف مفرط و عجیب شوراس شهر در انتخاب شهرداران است. واقعا کجای دنیا طی یک سال 4 شهردار را برای یک شهر انتخاب میکنند. لطفا دست از دشمنی با شهر بردارید آقایون شورای مثلا شهر :zzz
نقل قول کردن
#39 حسنوندعموزاده 1393-09-28 22:52
باعرض سلام خدمت مخاطبین سایت وزین یافته:ضمن احترام به کلیه طوایف ،درست است که ما خودراتحصیلکرده ومتمدن وامروزی میدونیم،اماباید اعتراف کنیم ماهنوز درتاروپودافکارغ لط اسلاف پیشین خودزندگی میکنیم.درهمان عصری که هرکسی طایفه خودرو برتر می دونست . عصرغارت وکشت وکشتارهای بی معنی!!اما ما درس خوانده ودانشگاه رفته ایم. هر کدام از ماوقتی به کرسی ریاستی می رسیم فقط تیره وطایفه خودرا دورخودجمع می کنیم .چرا قبول نمی کنیم ماهم چنان عشیره ای فکر می کنیم؟ وهمین علت العلل تمام دردهای این سرزمین لرستان سرزمین "وندها"است. زمانی ما میتونیم پیشرفت کنیم که این تعصبات کور راکنار بذاریم .معتقدبه عقل وخرد جمعی باشیم مخالفین خودرا بپذیریم نه حذف کنیم ..استانهایی که پیشرفت کردندمثل اصفهان کرمان مرکزی ...تفکرطایفه گرایی ندارن. تقصیرآقای رضاپورنیست متاسفانه این مسئله طایفه بازی درانتخابهای ما چه درانتخابات مجلس چه شوراها حرف اول رومیزنه.به امیدروزی که شایسته سالاری درلرستان حاکم شود.
نقل قول کردن
#40 علم 1393-09-29 01:12
به نقل از مهر:
به نظر می اید رحمان سالاری چهره توانایی باشد با این معرفی

ان شاء ا... درسشون تموم بشه بعد لابی کنن ؟؟
نقل قول کردن
#41 علم 1393-09-29 01:13
به نقل از مصطفی:
کیست بهتر از شجاع؟

دقیقا سوابق اجرایی ایشون تویه شهرداری چیه ؟
نقل قول کردن
#42 شاهین احمدی 1393-09-29 07:50
با سلام
کار روزنامه نگاری در استان ما بدون انگ و تهمت پیش نمی رود که جای تاسف برای من مخاطب و و آرزوی صبوری برای فعالان عرصه مطبوعات و رسانه دارد.
انشاءالله شورای شهر کارش را به خوبی انجام خواهد داد و فردی را انتخاب خواهد کرد که از همه لحاظ بنام و شایسته است. اما وظیفه همه ما این است که پس از انتخاب شهردار با تمام توان در پیشبرد اهداف یاری اش کنیم . وضعیت یک شهر برایندی باور و رفتار تک تک ما شهروندان است، در هر مقام و سطحی که هستیم.یاعلی
نقل قول کردن
#43 کیوان 1393-09-29 08:05
با سلام و خسته نباشید به همه خبر نگاران یافته مشکل اصلی شهرداری به وجود آمدن شورای شهر است اگر مثل گذشته شورایی نبود خیلی خوب می شد ولی افسوس که لغو شورا ها رو تو خوابم نمی بینیم و هیچ خیری هم از شورا ندیدیم و نخواهیم دید و به حرف ما هم نیست چقدر مردممم و خبر نگارا تلاش کردن اقای نصیری بر کنار نشه چه فایده ای داشتتت هیچ پس خودمون رو اذیت نکنیم فایده ندارههه . بعضی از اونا هم گناه دارن تو این سه چهار سال وقت دارن چند نفر و استخدام کنن چند تا کار واسه خودشون و فامیل هاشون و دوستاشون و.... انجام بدن پس ما حرفی نزنیم . دو خوبی داره یکیش اینه که اذیت نمیشیم دوم اونا راحت تر میتونن به کاراشون برسن شاید هم وقتی واسه ما داشتننن و فکری هم به حال شهر ویرانمان کردند
نقل قول کردن
#44 روح الله بیرانوند 1393-09-29 09:04
سلام
خسته نباشید
فکر کنم این دوستان که نام بردید بجز یک نفر همه اهل خرم آباد بودن پس لزوی نداشت جلو دو نفر بنویسید اهل خرم آباد چون با این طرز فکر برا همه پیش میاد که شما دارین با همین کله طرفداری خودتون رو از شخص خاصی اعلام می نمایید (هرچند این دوستان از نظر خود مردم خرم آباد هم محبوب هستن به خاطر کارنامه گذشته )
نقل قول کردن
#45 علیرضا 1393-09-29 11:17
مطمئنید که کس دیگه ایی از قلم نیوفتاده؟ ...
نقل قول کردن
#46 مهدي 1393-09-29 12:36
شوراي شهر خرم آباد بايد منحل شود
نقل قول کردن
#47 عماد 1393-09-29 13:30
شورای شهری ها اكثرشون بر اساس طایفه رای آوردند بر همین اساس فقط دنبال وند بازی هستند وګرنه نصیری که خوب کار می کرد و مردم خرم اباد هم راضی بودند و امتحانش را پس داده بود چه لزومی داشت که مهرابی رو بیارن و بعد هم ورش دارن من یکی وابستگی به طایفه برام مهم نیست و لی خدایش کدوم یک از افراد کاندید ایده جدیدی برای مشکلات خرم اباد دارند اصلا افق دید برخي از این افراد بیشتر از روستاشون است ؟
نقل قول کردن
#48 محمد 1393-09-29 13:34
سالاری چه تخصصی از شهر سازی داره آیا تونسته برای اشتغال کاری بکنه که برای شهر خرم اباد هم بکنه؟
ازاعضای شورای شهر خواهش میکنم فرد لایقی انتخاب بکنند چون مردم یادشون نمیره باز برای دوره های بعد هم به رای این مردم نیاز دارید
نقل قول کردن
#49 بابک 1393-09-29 13:48
انگار این صندلی برا خیلی ها منافع داره
این همه اظهار نظـر

کم سابقه است

مردم همیشه در صحنه :zzz :zzz
نقل قول کردن
#50 مهدی 1393-09-29 19:20
من معتقدم بهترین راه برای انتخاب یک گزینه خوب جهت شهردار شدن همین است که در معرض دید عموم قرار بگیرن اسامی و از آن طرف هم مردم میتوانند با اظهار نظرهای خودشان گزینه مقبول رو نشون بدن. مثلا در بین گزینه های فوق من معتقدم تحصیلات و جوانی این آقای سالاری خیلی خوبه، از طرفی تجربه و مدیریت شجاع دریکوند هم مورد تاییده. بهرحال بنظر بنده بعنوان یک شهروند خرم آبادی بین دو گزینه عظیم سالاری و شجاع دریکوند باید یکنفر رو شورا انتخاب کنند
نقل قول کردن
#51 مسعود 1393-09-29 19:30
... جسارت و توانمندی مدیریتی ملاک اصلی برای شهردار خرم آباد است بطوریکه توانایی ایجاد تعامل مثبت بدون باج دهی به برخي اعضای شورای شهر را داشته باشد
نقل قول کردن
#52 فيروزي 1393-09-29 20:16
مهرابي به شورا باج نداد و به همين دليل بركنار شد ولي مهرابي شكايت كرده و حتما به نتيجه ميرسد
نقل قول کردن
#53 رامتين 1393-09-29 20:18
اين شورا چه سودي براي شهر دارد؟
برخي فقط دنبال رانت خواري هستند و اگر كسي مثل مهرابي جلوشون بايسته بركنار ش ميكنند
اگر شورا منحل بشه شهر به آرامش ميرسه
نقل قول کردن
#54 پورخداداد 1393-09-30 23:47
اقای رضاپور زیاد زحمت نمی افتادی .همون طایفه رو مینوشتی کافی بود.این شهر شده جولانگاه عده ای که بدون در نظر گرفتن مصلحت مردم خرم اباد دنبال باند بازی و طایفه گرایی خودشانند....
نقل قول کردن
#55 داریوش سپه وند 1393-10-01 09:33
درود برشما آقای رضاپور ،به نظر بنده جناب آقای نصیری بهترین گزینه می باشد دوستان هم بهتر است جانب انصاف رادرنظر داشته واز طایفه گرایی پرهیز نمایند ،آقای نصیری تنها گزینه خالص آشنا با مسایل شهری درمیان افراد ذکرشده می باشد، که مدیریت ایشان همواره بدون حاشیه بوده وکوچکترین لغزشی نداشته وبه نظربنده اگرغیراز وی کسی زمام امور این شهر را دردست بگیرد بایستی به حال این شورا گریست ونمایندگان شورا حتم داشته باشند درغیراین صورت هیچگاه آنها را نمی بخشیم....
نقل قول کردن
#56 کوروش 1393-10-01 14:17
امیدوارم روزی بیش از هر قشری نخبگان ما به جای تکیه و تاکید بر قوم و قبیله بر دانش و تجربه و تخصص خود مباهات کنند .
نقل قول کردن
#57 آتوسا 1393-10-01 17:41
سالها دل طلب جام جم از ما میکرد/ انچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد....... مرسی جناب رضاپور از مطلب خوب و تا حدود زیاد جنجالی که نوشتید. اما باور کنید بجز این عزیزانی که نام بردید در این شهر هستند کسانی که توانایی اداره شهرداری را به بهترین نحو و بقا کمتریت حاشیه و تلفات دارند. فقط امیدوارم روند فعلی شهرداری هرچه زودتر اصلاح شود. متشکر از سایت یافته
نقل قول کردن
#58 صفر 1393-10-01 19:56
امیدوارم یه روز چشامون رو وا کنیم و ببینیم که اندر خم یک کوچه نیستیم. فارغ از تمام نام هایی که نویسنده محترم برای شهرداری معرفی کرده اند، من اعتقاد دارم در مرحله اول هر مدیری که خیال نشستن براین صندلی را دارد باید قلب و دلش به عشق این شهر بزنه. باید یادش باشه که این صندلی حرمت داره و ی روزی امثال مرحوم ساکی بر اون خدمت کرده اند و حرمت قایل بشه برای این کرسی. و در آخر هم اینکه خواهش میکنم از تموم تصمیم گیران این عرصه که واقعا فقط دلشون به حال این شهر بسوزه! شهری که در مقابل با تموم مراکز استانهای همجوار هنوز اندر خم یک کوچه است . خسته از این همه تغییرات پی درپی و بی ثمر :zzz
نقل قول کردن
#59 کاظم 1393-10-01 21:10
اولین بار هست که به این خبر گزاری میایم بچه خرم آباد هستم و فک کنم حق نظر دادن داشته باشم.
ماجرای شهرداری خرم آباد را که خواندم یاد تیم پرسپولیس افتادم. از خیلی لحاظ شبیه هستند.

دوستان خبر گزاری هم در بعضی کامنت ها کاسه داغتر از آش شده اند انتظار رفتار حرفه ای تری از شمای خبر نگار داریم...
به هر حال امیدوارم ماجرا ختم به خیر شود...
نقل قول کردن
#60 رضا 1393-10-02 01:59
فقط عیدی بیرانوند
نقل قول کردن
#61 فاطمه 1393-10-02 13:56
باید حرفه ای تر از این ها باشید ,آقا!!!
به جای طایفه بهتر نبود سوابق اجرایی بیشتری رو از گزینه ها می نوشتید ؟؟؟
مثلا اینکه آیا گزینه های احتمالی تا کنون به عنوان شهر دار نمونه استان از سوی نهاد های دولتی بلند پایه برگزیده شده اند؟؟؟
و یا اینکه میزان رضایت مردم شهر ها در زمان مسیولیت آقایان به عنوان شهردار چقد بوده است؟؟؟
به هر حال نظر شخصی شما در متن بالا کاملا بر جسته میباشد و این کاملا خلاف عرف خبرنگاریست ! گزینه های احتمالی باید بدون در نظر گرفتن گرایشات شخصی خبرنگار (نویسنده , گزارشگر و....) با رعایت انصاف کاری معرفی شده و قضاوت به مخاطب واگذار شود نه اینکه ذهن مخاطب به سوی نظرات شخصی نویسنده معطوف شود !!!
ساقي به پياله باده كم مي ريزي
اين ميكده را چرا به هم مي ريزي؟!
________________________
يافته: حرف‌هاي عجيب غريبي مي‌زنيد! اين‌جا 99 درصد طايفه و باند و جناح حرف اول رو ميزنه! شعر پروين اعتصامي رو هم حتما بلديد:
گفت هشياري بيار؛ اين‌جا كسي هشيار نيست!
نقل قول کردن
#62 ali 1393-10-02 14:59
به نقل از رضا:
فقط عیدی بیرانوند


آقای عیدی بیرانوند دست کم 10-12 سال شهر دار شهر هایی چون : ازنا (دو دور ه), کوهدشت (دو دوره), سرپرست شهرداری خرم آباد و ... بودن و مدیر عامل سازمان های همیاری شهرداریهای استان لرستان و سازمان پایانه های حمل ونقل استان لرستان و عضو کمیته های مختلف استانی و ... بودندو....
در ضمن دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی هستند ؛تخصصی که برخی ها ندارند.
رزومه ای که شما ارایه دادید مجانب انصافه؟؟؟؟ :-* :lol:
نقل قول کردن
#63 ali 1393-10-02 15:02
به نقل از عماد:
شورای شهری ها اكثرشون بر اساس طایفه رای آوردند بر همین اساس فقط دنبال وند بازی هستند وګرنه نصیری که خوب کار می کرد و مردم خرم اباد هم راضی بودند و امتحانش را پس داده بود چه لزومی داشت که مهرابی رو بیارن و بعد هم ورش دارن من یکی وابستگی به طایفه برام مهم نیست و لی خدایش کدوم یک از افراد کاندید ایده جدیدی برای مشکلات خرم اباد دارند اصلا افق دید برخي از این افراد بیشتر از روستاشون است ؟


نظرت خیلی کلی گراست داداش!!!
برخی از وزرا هم روستایی بوده اند اما....!!!
نقل قول کردن
#64 ایده 1393-10-02 17:35
پیشنهاد میدم که افراد فوق در صحن شورا با هم مناظره کنند تا معلوم بشه کدوم یک توانمنترند در ضمن نیازی نیست که حتما شهردار از بدنه شهرداری باشه
نقل قول کردن
#65 فاطمه 1393-10-02 19:07
خیلی ممنون که ما رو هشیار فرمودید!
اما وخامت اوضاع به این شدت هم نیست و اینکه قبول کردن ضعف یک مطلب و تلاش برای برطرف کردن آن موضوعی دیگر است! به هر حال تکرار یک ضعف موجب عادی شدن آن شده و تلاشی برای بهبودی صورت نمی گیرد! این مطلب باید به مسئولین گوشزد شود نه بین مردم رد و بدل !!
همه ی ما اینو میدونیم!!!
نقل قول کردن
#66 شهروند خرم آبادی 1393-10-03 13:41
با اجازه ی روستان میخوام ی انتقاد بکنم از برخی کامنت ها یی که عزیزان گذاشتن. اولا یادمان باشد که در قرآن که کلام خداوند است توصیه شده که شما را از طوایف و قبیله های متفاوت آفریدیم که در کنار یکدیگر با صلح زندگی کنید. خب وقتی خداون هم از طوایف و قبایل نام برده است نشان دهنده ی این است که طایفه به خودی خود اصلا بد نیست و مانع توسعه یافتگی هم نیست. ام دوستان این طایفه ای که اینجا از آن نام برده شده است اصلا نشان دهنده ی هواداری یا ضدیت با یک طایفه دیگر نیست و فقط نوعی شناسنامه برای هریک از این عزیزان است. کجای این مطلب خبرنگار ادعا کرده است که از فلان طایفه یا شخص حمایت کنیم؟ دوستان شما اصل قضیه را بیخیال شدید و به فرع موضوع پرداختید. من جدا تشکر میکنم از سایت یافته و نویسنده مطلب فوق با این اطلاع رسانی که فوق العاده هم جالب و پرطرفدار بود. برقرار و پاینده شهرمان :roll:
نقل قول کردن
#67 امیر 1393-10-03 18:58
بازم شورا :P :P :P هیچ میدونید این شورابدترین شورای تاریخ استانمون هست :cry: :cry: :cry: حالا بگذریم خود کرده راتدبیر نیست :lol: :lol: :lol: :lol: شهردار باید سیاسی باز نباشه تجربه هرمز نصیری و جوانی سالاری بااین همه مدارک تحصیلی هم به درد این اقایان شورا نمی خوره
نقل قول کردن
#68 معصوم 1393-10-04 18:25
من واقعا نظرم اینه که نباید افرادی رو که قبلا امتحانشون رو پس دادن دوباره بر این مسند تکیه کنند. باید دنبال نوآوری باشیم توی شهرمون. مطمئنم این آقای سالاری با این رزومه گزینه مناسبیه و عنصر جوانی اون میتونه بی پروا و غیر محافظه کارانه امور را به جلو ببره. بیایم یک بارم شده به نسل خودمون اعتماد کنیم. دوستان وضعیت فعلی محصول مدیریت این اقایون باتجربه ی شهرمونه که همه چی رو به اینجا رسوندن.
نقل قول کردن
#69 سمیرا 1393-10-04 23:55
به نقل از بیرانوند:
اقای رضاپور اقای عیدی بیرانوند چه هیزم تری به تو فروخته!

اشتباهی منفی زدم!!!
نقل قول کردن
#70 صفورا 1393-10-05 17:30
امروز بیش از هر زمانی روح طایفه گرایی بر شورای شهر خرم آباد حاکم است و واقعاباید تاسف خورد برای برخی از اعضای شورا که ملاک انتخابشون قید(از کدام طایفه است؟) می باشد. وقتی که اکثر اعضای شورا با این ویژگی دارند حاکمیت میکنند بر شهر ما ، چرا بیخودی باید از نویسنده مطلب ایراد بگیریم که دروازه ای از اطلاعات را به روی ما گشوده اغست. من به نوبه خودم از آقای رضاپور و سایت یافته تشکر میکنم. به امید روزی که روح طایفه بازی بر انتخابهایمان حاکم نباشد و اعضای پارلمان شهرمان را با دقت انتخاب کنیم :roll: :roll: :roll:
نقل قول کردن
#71 زهره 1393-10-08 19:36
ببخشید اشتباهی واسه ali #62 منفی زدم××× :eek:
نقل قول کردن
#72 شهروند 1393-10-11 00:52
باسلام
خداوکیلی این ... کیه که میگید جزء گزینه های شهرداریه، آخه این از کجا اومده
این همه آدم توانمند داریم، حالا این کیه اسمشو میارید
نقل قول کردن
#73 پیرحیاتی 1393-10-26 11:53
بهترین گزینه فرهاد نصیری است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا