زیرگذر پل حاجي(خرّم‌آبادی) 20 اردي‌بهشت 1390 به عنوان پنجمين زيرگذر شهر خرم‌آباد به بهره‌برداری رسيد.
زیرگذر پل حاجي در حاشیه جنوبی رودخانه خرّم‌آباد (گلال) و در محدوده شهرداری‌های منطقه 2 و 3 خرّم‌آباد واقع شده است. این زیرگذر علی‌رغم عرض کم از همان روزهای ابتدایی افتتاحش؛ پذیرای اتومبیل‌هاي عبوري از هر دو طرفش بود و دو طرفه بودن این زیرگذر با توجه به عرض کم آن، یقینناً در آینده مشکلات فراوانی را به وجود خواهد آورد.
نقایص این پروژه‌: عرض بسیار کم باند زیرگذر با توجه به دوطرفه بودنش؛ تنگ کردن حریم رودخانه و به تبع آن کاهش ظرفیت آب‌گیری و احتمال وقوع سیلاب؛ عدم نورپردازی مناسب با سیستم‌های جدید و ...
 
تصویر ماهواره‌ای از زیرگذر پل حاجی
 
تصویر ماهواره‌ای از زیرگذر پل حاجی"
زیر‌گذر دارایی‌زاده و شهدا در مرکز خرّم‌آباد و در حاشیه و بستر طرفین شرقی و غربی رودخانه خرم‌آباد (گلال) و در محدوده شهرداری منطقه 2 واقع شده است.
این زیرگذر را كه اسفند 1391 افتتاح شد می‌توان همانند پل جدید دارایی‌زاده  از "شاه‌کارهای مهندسی دنیا" به شمار آورد!
 
تصویر ماهواره‌ای از زیرگذر شهدا
 
افزایش و کاهش عرض زیرگذر در نقاط مختلف و نمایی به دور از انجام کار کارشناسی از پل دارایی‌زاده
 نقایص این پروژه‌: تنگ کردن حریم رودخانه و به تبع آن کاهش ظرفیت آب‌گیری و احتمال وقوع سیلاب‌- عدم عرض یک‌سان و استاندارد در طول زیرگذر (افزایش و کاهش عرض زیرگذر در نقاط مختلف آن)، عدم نورپردازی مناسب با سیستم‌های جدید- وجود فراز و نشیب‌های فراوان در کف قسمت مرکزی زیرگذر که به منظور ایجاد کانال‌هایی برای هدایت آب سطحی تعبیه شده است و ...
امید است که با تزریق کار کارشناسی و انتخاب پیمانکاران مجرب و توانمند به پروژهای عمرانی شهر خرّم‌آباد دیگر شاهد تکرار دوباره‌ی این مشکلات نباشیم و همچنین در پارامترهای مختلف بتوانیم عنصر نوآوری را به خوبی چاشنی پروژه‌های عمرانی این‌چنینی در شهر توریستی و تاریخی خرم‌آباد کنیم.
 تصوير زيرگذر پل‌هاي شهدا و دارايي‌زاده خرم‌آباد

احمد ساكي - يافته
احمد  ساكي