محمد حسین‌پور عضو شواری شهر خرم‌‌آباد، صبح روز دوشنبه در جمع مدیران واحدهاي مختلف شهرداری و چند تن از اعضای شوراي شهر خرم‌آباد در مراسم معارفه سرپرست شهرداري، اظهار داشت: «با توجه به هجمه‌ای که دشمنان علیه نظام مقدس‌مان به راه انداخته‌اند می‌بایست مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را امسال بسیار باشکوه‌تر از سال قبل برگزار کنیم.»
با توجه به اظهارات این عضو شورا باید گفت مشخص است که برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی از وظایف هر شهروند ایرانی وانقلابی است و شهرداری‌ها هم باید تا می‌توانند در ایام‌الله دهه فجر، سنگ تمام بگذارند. اما آیا برای دشمن‌شاد نشدن همین کار کافی است؟ یعنی با برگزاری باشکوه جشن‌ پیروزی انقلاب اسلامی مقابل دشمن ایستاده‌ایم؟
بدیهی است که برگزاری باشکوه مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی فقط یکی از کارهایی است که باید در مقابل هجمه دشمن انجام بدهیم. مهم‌‌تر از آن عملکرد هر کدام از ما برای شاد نشدن دشمن است. مطمئناً دشمن با دیدن خرم‌آبادی پاک و سبز و پیشرفته بیشتر مأیوس خواهد شد. برای مبارزه با هجمه دشمن باید دست در دست هم بگذاریم. مثلاً در آغاز به کار شورا یک شهردار اصلح انتخاب کنیم و تا پایان کار شورا از او  برای خدمت به مردم حمایت کنیم. یقیناً دشمن وقتی بفهمد شهر خرم‌آباد بعد از گذشت 14 ماه از آغاز به کار شورا، به صورت سرپرستی اداره می‌شود خوشحال خواهد شد.
برای شکست دشمن شعار دادن کافی نیست. 14 ماه برای ساختن یک شهر فرصت کمی نیست. دشمنان انقلاب روی همین فرصت‌سوزی‌ها حساب کرده‌اند و می‌کنند. در 14 ماه می‌شد برای تفریح جوانان خرم‌آبادی کارهای بسیاری کرد. می‌شد چهره شهر را بهتر کرد.
 14 ماه یک عمر است. در طول 14 ماه یک نطفه تبدیل به کودکی پنج ماهه می‌شود که می‌خندد. دشمن از همین تودیع و معارفه‌هاست که دل شاد است!
زمان از دست می‌رود و دشمن از کاری‌‌هایی که مسوولان و منتخبان ما نمی‌کنند خوشحال است.
اگر توانستیم خرم‌آبادی مدرن را بسازیم، آن وقت هر روز در این شهر جشن پیروزی انقلاب اسلامی برپاست.

رضا  ساکی / تهران

متن صحبت‌های حسین‌پور را این جا بخوانید (کلیک کنید)