یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گاهی وقت‌ها موقع عبور از خیابان‌های شهرم به فکر می‌روم‌. سؤال‌هایی به ذهنم می‌آيد که هر چه راجع به آن‌ها فکر می‌کنم، جوابی براي‌شان پیدا نمی‌کنم، به جز جواب‌های بی‌ربط!
 یکی از سوالایی که فکرم را به خودش مشغول می‌کند این است که یعنی ممکن است شهردار یا یک عضو شوراي شهر  تا کنون با اتومبیل شخصی یا غیر‌شخصی از خیابان‌های خرم‌آباد عبور نکرده باشد؟ با خودم می‌گويم: نه بابا! امکان ندارد، چون حداقل روزی یك بار هم که شده از خانه بیرون ‌مي‌آيد تا سر کار برود، ولی باز هم در ادامه سوال‌های دیگر پشت سر هم برايم ايجاد مي‌شود كه اگر این طور است پس تا حالا چاله‌چوله‌های فراوان خیابان‌هاي مركز استان را ندیده است؟ بعد مي‌انديشم: اگر دیده، چرا اقدامی نمی‌کند؟ تنها جوابی که شاید عجیب و غریب هم باشد این است که احتمالاً آقایان برای رفت و آمد در سطح شهر از هواپیمای شخصی استفاده می‌کنند. ولی نه‌! آخر خلبانی بلد نیستند؟ چه كسي می‌گويد خلبانی بلد نیستند؟ اصلاً تو از کجا می‌دانی، شاید دوره ديده باشند؟ خوب، گیرم که شما راست مي‌گويي، خلبانی هم بلد هستند. هواپیمای شخصی هم دارند، با هواپیما هم می‌روند و می‌‌آيند ولی باز هم می‌توانند چاله‌چوله‌هاي شهر را ببینند. آخر چاله‌چوله‌ها آن‌قدر زیاد هستند كه تا حالا هيچ شهروندي از افتادن در آن‌ها با خودرو يا بدون خودرو بي‌نصيب نمانده است!
ولی با این حال باز چرا کاری نمی‌کنند؟ چرا فکری به حال این وضع نمی‌کنند؟ آخ! یادم رفت، آخه مرد حسابی این چه سوالی است؟ تو که خودت جواب خودت را دادی!
خب! آن‌ها از هواپیما استفاده می‌کنند و يا از خودروهاي اداره براي همين چاله چوله‌ای احساس نمی‌کنند که بخواهند اهمیت بدهند!
البته شهرداری ما در بسياري مسائل جزء پیشروها شده،  فکد نکنید  امکانات شهری و این جور چیزها را می‌گويم، منظورم غافلگیری همشهریان است‌. فکر کن یك روز بارانی شاعرانه با پرایدت از خانه  بيرون می‌زنی به عشق هواخوری پاک، همین جور كه مي‌روي مقداري آْب كف خيابان مي‌بيني و با خود مي‌گويي چه عجب نم‌نمكي باران زده اما بعدش که با مغز داخلش سقوط كردي تازه عمق فاجعه را درك مي‌كني و اين كه حقوق اين ماهت را بايد به خاطر خيابان‌هاي مين‌گذاري شده شهرت، دو دستي تقديم مكانيك‌ها كني و تازه اگر چيزي از آن ماند هم صرف ماليات شهرداري مي‌شود تا در زمينه احداث چاله‌چوله هزينه شود!
البته شايد مسوولان شهرداري قصد دارند با اين چاله‌ها، ذخيره كافي آب براي مواقع خشكسالي جمع كنند يا شايد هم هدف‌شان اين است كه با رفتن روي مين (ببخشيد افتادن در چاله‌ها) كسي كه پشت فرمان خواب است، مادام حواسش به جلويش باشد! از اين رو همیت استراتژیک این چاله‌ها و درايت مسوولان شهر آشكار مي‌شود.
پس وقتي نيت خير آن‌ها را متوجه مي‌شويم با خودمان مي‌گوييم خدا خیرتان دهد که همواره دست‌تان در کار خیر است، لذا هر روز با رغبت از ميادين مين خرم‌آباد در خيابان و كوچه‌ها عبور مي‌كنيم و به مسوولان هواپيماسوار شهرمان درود مي‌فرستيم كه تا اين حد به فكر ما پرايدسوارهاي ظريف و شكننده هستند...
علي  زيبايي (ايميل ارسالي)
 امان از خيابان‌هاي پر چاله‌چوله مركز استان/ خرم‌آباد يا "ميدان مين"؟!

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1393-08-07 07:58
تشکر بابت مطلب شما...
از شهردار خرم آباد و شهردار منطقه 3 عاجزانه خواهش میکنم با ماشین شخصی یک بار از خیابان تمدن جنب کارخانه آرد هم در رفت و هم در برگشت عبور کنند، خصوصا لاین ورودی از بلوار بهارستان...... جالب است این خیابان از نظر نمای شهری و نمای ساختمانهای نوساز یکی از زیباترین خیابان های خرم آباده ولی از نظر مهندسی راه و حضور منحول ها با ارتفاع بیش از نیم متر آنهم به تعداد زیاد در همه جای خیابان در نوع خود نوبر است و باید به شهرداری تندیس ظرافت کاری اهدا شود!!!! خیابان تمدن آقای شهردار......خیا بان تمدن آقای شهردار....خیابا ن تمدن آقای شهردار ....
نقل قول کردن
#2 مصطفی 1393-08-07 08:07
شورای شهر و شهردار این همه درگیر کارهای خودشان و دعواهای دوطرفه هستند که وقت این کار رو ندارند
نقل قول کردن
#3 محمد 1393-08-07 08:11
واقعا ممنون از دوست عزیز همشهریمون که این واقعیت های تلخ شهرمون رو در غالب طنز بیان کرده ، یه اتفاق جالب هم که چند روزیه توی شهر رخ داده اینه که خیابونایی مثل همین شمشیرآباد یا خیابون علوی که پر از دست اندازه و آسفالتش مربوط به عصر حجره به جای اینکه آسفالت کنن خط کشی کردن ! اون هم چه خط کشیی! اصلا از لحاظ کیفیت حرف نداره ! یه ضرب المثل لری هست که میگه یارو نو د هونه ناشت میرت پیاز میخری ! حالا حکایت شهرداری ماست آسفالت نمیکنه ، رفته دنبال خط کشی
نقل قول کردن
#4 پیمان 1393-08-07 08:12
بنده پیشنهاد ارایه میدهم و از همشهریان میخواهم آدرس خیابان هایی که شهردار را به عبور از آن دعوت میکنند را قید نمایند....خودم خیابان تمدن و خیابانی که از بلوار شریعتی به بیمارستان عسلیان منتهی می شود(خ 14) رو پیشنهاد میدم!
نقل قول کردن
#5 بچه شهر 1393-08-07 08:37
آو و هواش خیلی خوه خورموه گل چاله دش میرویه خورموه
نقل قول کردن
#6 علی 1393-08-07 10:07
در جواب آقا پیمان
پیشنهاد میدهم شهردار عزیزمون جناب مهرابی یه بار با ماشین شخصیش بیاد خیابان توسکا شهرک پارسیلون مثل مدهای جدید سر فوتبالیستا که وسطش رو میزنن دو خط این ور و اون ور میذارن شده دو طرف کنار جدول اسفالته وسطش خاکی دو تا راننده که روبروی هم دارن حرکت میکنن هر کی زرنگتر باشه میره رو اسفالت و اون یکی رو میندازه تو خاکی که حالش اساسی گرفته شه
نقل قول کردن
#7 فرزاد 1393-08-07 10:32
پیشنهاد من عبور شهردار از خیابان خیرآباد مخصوصا از طرف پل به سمت شقایق است . یک منحول که مثل یک تپه بزرگ دقیقا وسط خیابونه و چنتا چاله اون طرف تر ، دو انتخاب بیشتر نداری ، یا باید عبور از تپه رو انتخاب کنی یا با مغز افتادن تو چاله
نقل قول کردن
#8 مصطفی 1393-08-07 11:29
من پیشنهاد میکنم به شورای شهر و اقای شهردار که اگه خیابان بدون چاله چوله پیدا کردن بگن ما شهروندها بهشون جایزه بدیم.اصلا شورای شهر و شهردار بودن کارش چیست!
نقل قول کردن
#9 اسداله 1393-08-07 12:52
شهر خرم آباد فدای منفعت طلبی ،سیاسی کاری و عدم شایسته سالاری برخي اعضای شورای شهر شد. شهردار قبلی را چون تن به خواسته های غیر معقولشان نداد و مردمی بود عزل کردند و بجاش فردی که هیچ تخصص و سابقه شهرداری نداشت را شهردار کردند !!! که نشان از اوج بی تدبیری ،عدم تخصص، عدم شناخت از حوزه کاری ، طایفه بازی ،سیاسی کاری ،شخصی نگری و...... شورای شهر خرم آباد دارد که نتیجه اش این شد رها شدن و فلج شدن شهر خرم آباد توسط اعضا شورا!!!!!!!!!

و باید به اعضا شورا تبریک گفت که این چنین کمر به عدم توسعه نیافتگی و فلج کردن شهر بستن
نقل قول کردن
#10 کاظم 1393-08-07 12:56
باید گفت آقایان شورا کمی چشمانتان را باز کنید و ببینید روز به روز مردم از شما دور می شوند!!!!!!!!! البته می دانیم برای شما مهم نیست چرا که ...
نقل قول کردن
#11 محمود 1393-08-07 13:50
از مدیر سایت یافته تشکر میکنم که صدای همشهریان رو به گوش مسئولین میرسونه . راجع به مطلب آقای زیبایی هم عرض کنم که آسفالت یکی از پیش پا افتاده ترین و اولیه ترین امکاناتی که یه شهر باید داشته باشه که متاسفانه شهر ما از داشتنش محرومه هر چی هم داد وبیداد می کنیم فایده نداره . باعث سرافکندگیه که شهری با تاریخ طویل و فرهنگ غنی مثل خرم آباد وضعیتش اینجوری باشه . امیدواریم آقایون مسئول بیدار بشن و به خواسته های به حق مردم مرکز استان توجه کنن.
نقل قول کردن
#12 مجتبی 1393-08-08 00:36
سلام ،شهردار وشورای شهر باید با پراید درخیابونهای خرم آباد بگردن نه با مگان ،تا بفهمند به غیراز چاله چوله عیب دیگه خیابونهای مرکز استان چیه!!!!! برید تحقیق کنید آقایون شورای شهر وشهردار
نقل قول کردن
#13 زاگرس 1393-08-08 00:37
هم شهریان عزیزبه جای این که خیابان های خراب رامعرفی کنندونشانی بدن خیابان یاخیابان های سالم رومعرفی کنند!!خیلی راحت تره!
نقل قول کردن
#14 مجتبی 1393-08-08 00:42
شهرداری منطقه 3 خیلی از نظر زیباسازی شهر عقب تر از مناطق 1و2 است.مثلا در اعیاد یا عزاداری ها وسایر مراسم ها در مناطق 1و2 کاملا این موضوعات ملموس ودر منطقه تحت پوشش شهرداری منطقه3 اصلا از این مراسمات خبری نیست نه بنری نه چراغان ونه............ هیچ. حتی از نظر فضای سبز جنوب شهر خیلی فقیرتراز شمال شهراست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا