یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهر معمولان كندترين سرعت اينترنت جهان را دارد!در دنیای امروز نبود اینترنت برای بسیاری از انسان‌ها غیرممکن است، اکثر مردم با این فناوری سر و کار دارند و بسیاری از کارهای روزمره با اینترنت انجام می‌پذیرد‌.
کشور ما نیز با این پدیده بیگانه نیست و می‌توان گفت که نبود اینترنت در ایران زندگی عادی بسیاری از مردم را مختل خواهد کرد، اما وضعیت اینترنت در لرستان حکایت دیگری دارد!
طبق آمارهارهای جهانی متاسفانه ایران به لحاظ سرعت اینترنت در میان کشورهای دنیا مقام ضعیفی دارد و با آخرین‌های جهان در حال رقابت است.
آمارهای ارائه شده جهانی شاید بر اساس سرعت اینترنت شهرهای بزرگ ایران همچون تهران گرفته شده باشد و اگر این آمارها بر اساس اینترنت و وضعیتش در استان‌هايي مثل لرستان سنجيده شود، با حساب اين كه لرستان در رده‌هاي آخر از نظر سرعت اينترنت در كشور قرار دارد، ديگر بايد خودتان حديث مفصل از اين مجمل را بخوانيد!
تازه در خود لرستان نيز فقط دو شهر خرم‌آباد و بروجرد تا حدي از اينترنت به نسبت بهتري نسبت به ساير نقاط استفاده مي‌كنند و شهرهای کوچکی همچون معمولان با اوصاف ياد شده، قطعاً مقام آخر جهانی را از نظر سرعت اينرنت خواهد داشت!
کاربران اینترنت در معمولان ماه‌هاست که با کندی و قطعی اینترنت در این شهرستان مواجه هستند، این در حالی است که هیچ علتی برای این کندی لز سوي مسوولان اين شهر بیان نشده است.
اینترنت در معمولان به شکلی عجیب کند است. حتی در چند نوبت از روز برای دقایقی به کل مختل و از دسترس خارج می‌شود و به نوعی باید گفت که به درجه افتضاح می‌رسد‌. این وضع به قدری در این شهرستان نگران‌کننده است كه حتي خبرنگاران از ارسال تصاوير خبري با كيفيت مناسب براي رسانه‌ها عاجز هستند و به نوعي توسعه معمولان و بيان درد ما نيز تحت‌الشعاع اين مسأله قرار گرفته است.
به راستی مردم و کاربران اینترنت در شهرستان معمولان چقدر باید صبر کنند تا این وضعیت درست شود‌؟ به عنوان یک خبرنگار و کاربر اینترنتی در این شهرستان از همه کسانی که به نوعی خود را مسوول می‌پندارند رضا عصمتيتقاضا دارم فکری به حال افتضاح کندی اینترنت بنمايند چرا كه كندي اينترنت كندي بسيار از خدمات را در پي خواهد داشت.
 
ارسال:
رضا  عصمتی / معمولان

 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد پنهان 1393-06-23 02:05
با تشکر از آقای عصمتی عزیز.بنده به شخصه کندی سرعت اینترنت رو در شهر معمولان تایید می کنم. و رتبه اول جهان رو از لحاظ کندی سرعت اینترنت تبریک عرض میکنم. اینم خودش یه رکورده.
نقل قول کردن
#2 تایماز 1394-02-19 22:36
معمولان از همه لحاظ آخر جهانه .. اگه فکری بحال آب آشامیدنی کردن . اینترنت هم درست میکنند
نقل قول کردن
#3 نظری 1395-01-07 20:26
ازلرستان که خارج می شی سرعت اینترنت همه شهرها وحتی بیابان ها وکویرها وروستاها درحد عالیه ولی متاسفانه لرستان وبویژه شهر معمولان که دارای پتانسیل واستعدادهای بسیاری خوبی است می توان گفت اینترنت ندارد.
واقعا نمی دونم مسئولین چرا فکری ویا تلاشی نمی کنند.هزینه خیلی بالایی هم نداره. باتشکر
نقل قول کردن
#4 محمدمحمودنیا 1395-11-12 01:57
واقعا افتضاح ترین اینترنته جهانه سر آدم سوت میکشه تا یک عکس دانلود بشه
نقل قول کردن
#5 همشری 1395-11-24 23:51
سلام تورو خدا اینقدر بگید شاید یکی دلش سوخت برا این معمولان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا