یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 جناب آقاي جايدري صاحب امتياز و مدير مسوول پايگاه خبري يافته
با سلام و احترام؛ در خصوص مطلب درج شده در پايگاه خبري يافته با تيتر "مزاحمت ساختمان بانك‌تجارت با پروژه ونك‌پارك سابق" (سازمان اقتصادي معين‌كوثر فعلي) جوابيه‌اي به شرح زير اعلام مي‌گردد:
جوابيه بانك‌تجارت لرستان به مطلب "مزاحمت ساختمان بانك‌تجارت با پروژه ونك‌پارك سابق"الف) در خصوص نامطلوب بودن مكان بانك‌تجارت در مطلب مرقوم فرموده‌ايد، همان‌گونه كه اطلاع داريد زماني كه اصلاً پروژه‌اي به نام ونك‌پارك و يا سازمان اقتصادي كوثر در لرستان وجود خارجي نداشت، مديريت بانك تجارت، زمين مذكور را از شهرداري محترم خرم‌آباد خريداري و حدود 10 سال است كه ساختمان مذكور به بهره‌برداري رسيده است. بر اين اساس چنان‌چه قصوري و يا جانمايي ناصحيح در كار باشد، اين قصور متوجه بانك‌تجارت نمي‌باشد.
ب) در خصوص پيشنهاد مطروحه در متن مبني بر حذف ساختمان بانك‌تجارت از محل فعلي و انتقال آن به مكان جديد، با توجه به اين كه شهرداري خرم‌آباد كه مسووليت مديريت شهري را بر عهده دارد تا كنون نه اظهار نظر خاص و يا حتي مكاتبه‌اي نيز با بانك تجارت در اين خصوص نداشته است، سايت تحت مديريت شما چه تخصصي و يا صلاحيتي در خصوص مسايل شهرسازي داشته كه اين‌چنين بي‌پروا از شهرداري خرم‌آباد پيشي گرفته و پيشنهاد تخريب ساختمان بانك تجارت را داده است؟
ج) در خصوص مطلب درج شده تحت عنوان نارضايتي پرسنل و مشتريان از عدم وجود پاركينگ در بانك تجارت، بر اساس كدامين نظرسنجي مطلب مذكور را عنوان نموده‌ايد و يا جامعه آماري شما چه افرادي بوده‌اند؟ در اين خصوص بد نيست بدانيد ساختمان مديريت شعب بانك تجارت استان داراي دو مجموعه پاركينگ در طبقه‌ زيرزمين ساختمان و محوطه داخل حياط بوده و از لحاظ تأمين فضا جهت خودرو پرسنل و مشتريان ارزنده، مشكلي وجود ندارد. ضمناً به نظر مي‌رسد كم‌تر ساختمان مشابهي در استان داراي اين ويژگي باشد.
د) در زماني كه مديريت شعب بانك اقدام به خريد زمين مذكور از شهرداري محترم خرم‌آباد نمود، اين مكان زمين بايري بيش نبود و ساختمان بانك تجارت به عنوان نگيني زيبا در نبش ميدان كيو سال‌هاي سال است كه رخ‌نمايي مي‌كند و در اين رابطه جاي بسي تعجب است كه سايت محترم يافته چرا در آن موقع هيچ‌گونه اظهار نظري در اين خصوص ننمود.
در پايان ذكر چند نكته ضروري است كه با توجه به وظيفه ذاتي رسانه‌ها اعم از مجازي و غيرمجازي مبني بر انتقال سريع و صحيح مطالب به خوانندگان، به نظر مي‌رسد درج مطالبي از اين دست نه تنها دردي از جامعه را دوا ننموده بلكه به علت نسنجيده و غيركارشناسي بودن آن، وجاهت ساير مطالب درج شده در سايت را هم به چالش مي‌كشد.
بر اين اساس، به شما توصيه مي‌گردد به همكاران محترم خود تأكيد نماييد در درج مطالب بر روي سايت دقت بيش‌تري نموده تا ناخواسته درگير مطالبي از اين قبيل نگردند.
ضمناً در صورت تكرار موضوع، مديريت شعب استان حق قانوني خود را جهت پي‌گيري موضوع از طريق مراجع ذي‌صلاح قانوني براي خود محفوظ خواهد داشت.
مقتضي است دستور فرماييد در اولين فرصت نسبت به اصلاح مطلب درج شده در سايت اقدام لازم به عمل آيد.
سيد اميرحسين دولت‌آبادي- مديريت شعب استان لرستان
غلام‌رضا سرلك- مسوول روابط عمومي

 

توضيح مدير مسوول پايگاه خبري تحليلي يافته:

با تشكر از مديريت محترم و روابط عمومي بانك تجارت لرستان، ذكر چند نكته در خصوص اين جوابيه ضروري به نظر مي‌رسد:
در مورد بند "ج" چند مرتبه دوستان و همكاران ما هنگام مراجعه به اين بانك ناچار شده‌اند خودروي‌شان را در نقطه‌اي دور از ساختمان بانك پارك كنند زيرا امكان پارك خودرو براي مشريان بانك فراهم نيست. از آن‌جا كه مشت نمونه‌ي خروار است، مطمئن باشيد ساير مشتريان نيز چنين مشكلي دارند كما اين كه خودتان هم ذكر كرد‌ه‌ايد پاركينگ شما فقط به كاركنان بانك اختصاص دارد.
در خصوص بند "د" اولاً در آن زمان پايگاه خبري يافته هنوز مجوز نگرفته بود و فعاليتي در فضاي مجازي نداشت. ثانياً مگر شهرداري قداست خاصي دارد كه آن را معصوم و عاري از اشتباه بدانيم و بگوييم چون شهرداري اين زمين را به بانك تجارت واگذار كرده، نعوذبالله كسي حق اظهار نظر در اين باره را ندارد؟!
در خصوص "تذكري" هم كه در پايان بندهاي جوابيه در مورد زير سؤال بردن كل وجاهت مطالب مندرج در سايت به خاطر يك مطلب كه معترض داشته است، داده‌ايد بايد متذكر شويم كه به مصداق ضرب‌‌المثل "مرده‌ي هيچ‌ كس را در قبر ديگري نمي‌گذارند" به خاطر انتشار يك مطلب، ساير مطالب يك رسانه را نمي‌توان زير سؤال برد!
در ثاني، از آن‌جا كه مطبوعات را ركن چهارم دموكراسي مي‌دانند، در بيان مسائل اجتماعي و عمومي آزاد هستند. مطابق قانون مطبوعات فقط اهانت به مقدسات يا طرح مسائل ممنوعه امنيتي، خط قرمز آن‌ها محسوب مي‌شود، لذا پايگاه خبري يافته، طرح منافع عمومي را بر منافع شخصي ارجح دانسته و "تهديد به شكايت" را نيز دال بر بي‌اطلاعي نويسنده محترم جوابيه از رسالت رسانه‌ها تلقي مي‌نمايد، وگرنه انساني كه شعور و قلم دارد و اين‌چنين فصيح و بليغ، مطابق قانون مطبوعات جوابيه نوشته است، بعيد است از نتيجه‌ي دادگاه "طرح يك موضوع اجتماعي" كه بيان‌گر ديدگاهي عام‌المنفعه است، آگاه نباشد! (به قول شاعر: عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری) همچنين اگر قرار باشد براي هر ديدگاه اجتماعي، شكايتي قضايي مطرح شود كه دستگاه قضايي بايد به شمار افراد حاضر در اجتماع، نيرو استخدام نمايد!
در پايان از مديريت محترم بانك تجارت لرستان تشكر مي‌نماييم كه بر خلاف بسياري از دستگاه‌ها، در خصوص اظهار نظرهاي عمومي مردم و خبرنگاران استان بي‌تفاوت نبوده و جهت تنوير افكار عمومي در مقام پاسخ‌گويي برآمدند. موفق و مؤيد باشيد
 
 ______________________________________

* توضيح: ساختمان جدید‌ مدیریت شعب بانک تجارت لرستان 10 خرداد 1386 با حضور "‌داوود زارع‌اسکندری‌" مدیر عامل بانک تجارت ايران افتتاح و به بهره‌برداری رسید‌.

ساختمان مدیریت شعب بانک تجارت لرستان که در ضلع جنوب غربی میدان 22 بهمن (كيو) خرم‌آباد قرار دارد در زمینی به مساحت هزار و 496 متر و زیربنای 3 هزار و 22 متر مربع و در 5 طبقه احداث شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سیمرغ پرور 1393-06-10 13:24
چرا پاسخ سایت یافته از بند ج شروع شده ،آیا این به معنای موافقت ضمنی با مطالب دو بند الف و ب بوده یا فراموش کرده اید جواب بدهید
نقل قول کردن
#2 شهروتد 1393-06-10 13:54
سلام جوابيه بانك تجارت و يافته در شان خوانندگان محترم يافته نيست
_____________________
يافته: با سلام. مطابق قانون مطبوعات بايد جوابيه منتشر شود و حق مسلم بانك است
نقل قول کردن
#3 ساكي 1393-06-10 14:05
در مورد بند الف : تا جایی که بنده بر حسب موقعیت کاریم محل عبور و مرورمان هر روز از میدان کیو هست
کلنگ پروژه ونک پارک در سال 82 به زمین زده شد و شروع به کار کرد در حالی که ساختمان بانک تجارت در سال 86 ساخت ان شروع شد(4 و 5 سال بعد از ونک پارک) حتی تا سال 88-89 درگیر نما کاریی خارجی بانک بوده اند
چطور قبل از کلنگ ونک پارک شروع به کار کرده ؟؟؟
چطور از سال 88 تا 93 که با یک محاسبه ساده می شود 5 سال !!! اظهار داشته اند که 10 سال است که این بانک به بهره برداری رسیده است !
93-88 = 5 سال !!
درست است که ما خرم آبادی ها در این شهر زندگی می کنیم و کلا اهل اعتراض و مطالبه گری نیستیم ولی په په و بی خبر هم نیستیم
نقل قول کردن
#4 کیومرث 1393-06-10 15:49
یافته جان پاسخ شما خیلی بی‌ رحمانه بود. بند آخر آن هم جزء حقوق لاینفک بانک تجارت بوده هست و خواهد بود همانطوری که جوابیه حق آنهاست
حالا که شما جوابیه را منتشر کرده اید نباید این چنین بی رحمانه بر روابط عمومی بتازید که دارد درست و اصولی از حقوق مجموعه خود دفاع می کند
ضمن اینکه بانک تجارت هر سالی شروع کرده سریع ساختمانش را ساخته و حق هم دارد پزش را بدهد
این ونک پارک نه به دار است نه به بار بعد از 10 سال شروع کرده دو روز دیگر هم به بهانه ای دیگر تعطیلش می کند
باید دست و پای بانک تجارت را طلا گرفت نه ونک پارکی که فقط عکسی به ما نشان داده حالا با این شکلات ونک پارک ما حمله کنیم به بانک تجارت!
نقل قول کردن
#5 کیومرث 1393-06-10 15:54
بانک تجارت سر گرزی پاسخ نده حق باشماست و شکی نیست :P ! یافته حتماً عذرخواهی خواهد کرد... :cry:

حالا که ز شما در برابر روح خبیث یافته حمایت کردیم یه وامی بهمون بده :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
#6 کاوه 1393-06-11 00:13
اینهمه اولدورم بلدورم چیه بانک میکنه. من بعنوان یک شهروند خرم ابادی بااین برخورد زننده بانک کاملا مخالفم اصلا چرا باید بین مشتریان بانک تبعیض قایل شد که پارکینگ متعلق به مشتری ارزنده یا غیر ارزنده است این مسئله خود جای توضیح دارد ... مگر چه فرقی بین من نوعی که برای پرداخت اقساط به بانک مراجعه کردم با فلان شخص ارزنده وجود دارد که سود پولشو از بانک میگیره هست ...
نقل قول کردن
#7 محمد 1393-06-11 09:28
یافته در پاسخ به روابط عمومی بانک بسیار بی ادبانه می باشد
____________________________________
يافته: !!! مصداق بي‌ادبانه را ذكر كنيد تا بدانيم كجاي آن بي‌ادبانه است!
نقل قول کردن
#8 امین جعفری 1393-06-11 12:43
بی ادبانه و بی انصاف بانک می باشد که تهدید به شکایت کرده است ! بانک فقط به دنبال منافع شخصي كاركنان است،امیدواریم استاندار سایت وزین یافته را رصد کند و با پیگیری و دستور الحاق بانک جواب دندان شکنی به مخالفان پیشرفت خرم اباد دهد
نقل قول کردن
#9 امین جعفری 1393-06-11 12:48
به نقل از کیومرث:
یافته جان پاسخ شما خیلی بی‌ رحمانه بود. بند آخر آن هم جزء حقوق لاینفک بانک تجارت بوده هست و خواهد بود همانطوری که جوابیه حق آنهاست
حالا که شما جوابیه را منتشر کرده اید نباید این چنین بی رحمانه بر روابط عمومی بتازید که دارد درست و اصولی از حقوق مجموعه خود دفاع می کند
ضمن اینکه بانک تجارت هر سالی شروع کرده سریع ساختمانش را ساخته و حق هم دارد پزش را بدهد
این ونک پارک نه به دار است نه به بار بعد از 10 سال شروع کرده دو روز دیگر هم به بهانه ای دیگر تعطیلش می کند
باید دست و پای بانک تجارت را طلا گرفت نه ونک پارکی که فقط عکسی به ما نشان داده حالا با این شکلات ونک پارک ما حمله کنیم به بانک تجارت!

اقا کیومرث چون پای مطالبه و منافع اجتماعی در میان است نتیجه شکایت قطعا به ضرر بانک خواهد بود و موجب می شود که سایر رسانه ها و نشریات استان نسبت به قضیه واکنش نشان دهند و بیش از پیش با نوشتن مطالب جدید پیگیر پیوت بانک شوند
________________________________
يافته: سلام آقاي جعفري و سپاس از نظر لطف شما. مطلبي در يافته منتشر شد و جوابيه‌اي هم مطابق قوانين مطبوعات داده شد و يافته هم طبق قانون جوابيه اضافه كرد.
اكثر شكايت‌ها از مطبوعات يا خبرگزاري ها با بودجه بيت‌المال عليه مدافعان مردم(رسانه‌ها) صورت مي‌گيرد و جالب است بدانيد بيش از 95 درصد آن‌ها نيز در دادگاه رد مي‌شود. متاسفانه همكاران مطبوعاتي ما اكثراً از حقوق قانوني خود در قبال اين شكايت‌هاي بي‌نتيجه بي‌اطلاع هستند! در شرايطي كه مي‌توانند پس از رد اتهام، در دادگاه عليه مدير يا آن مجموعه اعاده حيثيت و شكايت كنند، متاسفانه از اين امتياز چشم‌پوشي مي‌كنند!
شكر خدا يافته هيچ‌گاه خارج از قانون مطلبي منتشر نكرده كه در دادگستري محكوم شود، چرا كه برخي همكاران ما تحصيلات حقوقي و قضايي دارند و در اين زمينه مشاوره لازم را ارائه مي‌دهند.
نقل قول کردن
#10 روح اله 1393-06-11 17:00
آقایان بانک تجارت احتمالا ساختمان زیبا ندیدند که به ساختمان بانک تجارت لرستان لقب نگین زیبا دادند !!!!!!!!!
نقل قول کردن
#11 بیرانوند 1393-06-11 17:02
... بانک تجارت شما که اینطوری تهدید می کنی اگر فردا مصوب شد که این ساختمان تخریب شود مواظب سلامتی خودت باش
نقل قول کردن
#12 همشهری 1393-06-12 10:50
به نقل از روح اله:
آقایان بانک تجارت احتمالا ساختمان زیبا ندیدند که به ساختمان بانک تجارت لرستان لقب نگین زیبا دادند !!!!!!!!![/quote[quote name="امین جعفری"]بی ادبانه و بی انصاف بانک می باشد که تهدید به شکایت کرده است ! بانک فقط به دنبال منافع شخصي كاركنان است،امیدواریم استاندار سایت وزین یافته را رصد کند و با پیگیری و دستور الحاق بانک جواب دندان شکنی به مخالفان پیشرفت خرم اباد دهد

چه ربطی به کارکنان بانک دارد مگر بناست کارکنان را اخراج کنند ،اگر اگاه نیستید بدانید بانک سهامدار دارد ، بانک سپرده گذار دارد و وظیفه مدیران بانک دفاع از حقوق آنهاست و هیچ ارتباطی به پرسنل ندارد چه بسا بسیاری از آنها با شما هم نظر باشند لطفا احساسی ابراز نظر نفرمایید
نقل قول کردن
#13 همشهری 1393-06-12 10:56
به نقل از کاوه:
اینهمه اولدورم بلدورم چیه بانک میکنه. من بعنوان یک شهروند خرم ابادی بااین برخورد زننده بانک کاملا مخالفم اصلا چرا باید بین مشتریان بانک تبعیض قایل شد که پارکینگ متعلق به مشتری ارزنده یا غیر ارزنده است این مسئله خود جای توضیح دارد ... مگر چه فرقی بین من نوعی که برای پرداخت اقساط به بانک مراجعه کردم با فلان شخص ارزنده وجود دارد که سود پولشو از بانک میگیره هست ...

همه مشتریان برای بانک ارزنده هستند لقب احترام بطور عام در بانک ارزنده است خیلی نارحت نباشید جنابعالی هم ارزنده اید ، من هم ارزنده ام چون اگر شما و ما نباشیم بانک هم نیست پس همه ارزنده اند
نقل قول کردن
#14 همشهری 1393-06-12 11:10
به نقل از ساكي:
در مورد بند الف : تا جایی که بنده بر حسب موقعیت کاریم محل عبور و مرورمان هر روز از میدان کیو هست
کلنگ پروژه ونک پارک در سال 82 به زمین زده شد و شروع به کار کرد در حالی که ساختمان بانک تجارت در سال 86 ساخت ان شروع شد(4 و 5 سال بعد از ونک پارک) حتی تا سال 88-89 درگیر نما کاریی خارجی بانک بوده اند
چطور قبل از کلنگ ونک پارک شروع به کار کرده ؟؟؟
چطور از سال 88 تا 93 که با یک محاسبه ساده می شود 5 سال !!! اظهار داشته اند که 10 سال است که این بانک به بهره برداری رسیده است !
93-88 = 5 سال !!
درست است که ما خرم آبادی ها در این شهر زندگی می کنیم و کلا اهل اعتراض و مطالبه گری نیستیم ولی په په و بی خبر هم نیستیم

پس اگر سال 82 کلنگ ونک پارک به زمین خورده چرا در سال 86 این زمین را به بانک فروخته اند آن موقع به این موضوع فکر نکرده اند از طرفی سال 82 کلنگ خورده و حالا خاک برداری میشود این یعنی نزدیک تعطیلی است
نقل قول کردن
#15 ساکی 1393-06-13 23:11
پس اگر سال 82 کلنگ ونک پارک به زمین خورده چرا در سال 86 این زمین را به بانک فروخته اند آن موقع به این موضوع فکر نکرده اند از طرفی سال 82 کلنگ خورده و حالا خاک برداری میشود این یعنی نزدیک تعطیلی است
شما هم جواب بنده را بدهید، خوب است خودتان هم اقرار ميكنيد که تازه سال 86 خریداری شده است و سال 88 هم که بهره برداری شد، چگونه در جوابیه همکارانتان اظهار داشته اند 10 سال است به بهره برداری رسیده است!!!! چه ساده 5 سال را 10 سال به حساب می اورند.
با این حساب یعنی سال 83 به بهره برداری رسیده است!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا