یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشکلات لرستان در ديدار نمايندگان استان با لاريجاني و کمیسیون اجتماعی مجلس بررسي شد + عكسبا توجه به تغيرر و تحولات ساختاري اخير در سيماي اقتصادي استان لرستان و به خصوص تلاش‌هاي فراوان جهت جذب سرمايه‌گذراران داخلي و خارجي كه تا كنون در تاريخ لرستان بي‌سابقه بوده است، استاندار پر تلاش لرستان را باید مساعدت کرد‌.

آن‌چه که مهندس بازوند را از دیگر استانداران پیش از وي متمایز می‌سازد، یکی سابقه کارهای موفق عمرانی در کسوت معاون امور عمرانی استانداری همدان و مرکزی و دیگری آشنایی با لرستان و چالش‌های عمرانی، اقتصادي واجتماعی این استان طی مدتی است که در دولت قبلی، معاون امور عمرانی لرستان بود‌ه‌ است.(سال 1387)

طبق اطلاع، وي تقریباً بدون وقفه در حال ارتباط و رای‌زنی با مدیران عالی، وزرا و روسای سازمان‌های مرتبط با امور استان‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات استان هستند.

با اين تفاصيل، به نظر می‌رسد وي نيز یکی از استاندارانی باشد که نامش به نیکی در اذها‌ن مردم لرستان ماندگار گردد. طي مدت زمان کم‌تر از یک سالی که بازوند در لرستان شروع به کار کرده، انصافاً کارنامه قابل قبولی دارد، هر چند هیچ کدام از مدیران در چنین مدت کمی نمی‌توانند همه‌ي طرح‌ها و پروژه‌های خود را به ثمر بنشانند، اما طرح‌های اساسی و زیربنایی برای رونق اقتصادی و صنعتی که نماینده عالی دولت یازدهم پیشبرد آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده، می‌توانند به وضعیت اقتصادی و اجتماعی لرستان سر و سامانی ببخشند‌.

سه روز پیش، قبل از ظهر برای انجام کاری به میدان هفت تیر تهران رفته بودم‌. روی چمن‌های میدان، جمعيتي را دیدم نشسته كه در دسته‌هاي چند نفری با هم صحبت می‌کردند.

از روی کنجکاوی به آن‌ها نزدیک شدم که یک باره بیش‌ترشان از جا برخاستند و به سمت من آمدند و پرسيدند:آقا کار داری‌؟(يعني كارگر بودند)

من هم با گویش لری(‌طبق عادت همیشگی) جواب دادم كه خير. اما خیلی خوشحال شدند که هم‌ولایتی آن‌ها هستم! دورم حلقه زدند و سوالات مختلفي پرسيدند.

القصه با کمال تاسف حدود 40 نفرشان اهل لرستان و بیش‌تر هم از یک شهرستان بودند‌. سن آن‌ها را از 17-18 سال تا ش60 سال می‌شد تخمین زد!

این بساط تقریباً تمام طول سال در این میدان و سایر نقاط پایتخت برپاست و البته این جدای از خیل دست‌فروشان و باربران و جمع‌کنندگان پلاستیک و غیره است‌.

باید دستی جنباند و به این وضع خاتمه داد‌. استاندار خوب آغاز کرد، باید اورا یاری کرد...

وظیفه مطبوعات و خبرگزاري، قلم به دستان، وبلاگ‌نویسان و سایر گروه‌های اجتماعی و صاحب نفوذ در لرستان است که ضمن نقد منصفانه کارهای استاندار و تیم همرا‌ه‌شا‌ن، وي را در مسیر آبادانی استان‌مان یاری نمایند و البته مسوولان استان نيز نبايد از توان و پتانسيل نهفته در اين بخش‌ها نبايد غافل باشند.

 نبي  بختياري‌نژاد/ تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بهاری 1393-04-19 12:28
سلام ودرود بر یافته و به استاندار پر تلاشمان خسته نباشید میگویم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا