یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرداری خرم‌آباد و داستان تبلورخبردار شدیم که به مناسبت 14 تیر، روز شهرداری‌ها 20 طرح عمراني در شهر خرم‌آباد به صورت هم‌زمان افتتاح شده است.

از این 20 طرح 9 طرح مربوط به افتتاح بوستان است که کار پسندیده‌ای است. جدول‌کشی و پیاده‌روسازی و سنگ‌فرش معابر هم از دیگر طرح‌‌هایی است که در این روز در خرم‌آباد افتتاح شده است.

اما چند طرح عمرانی در جدول طرح‌‌های بیست‌گانه وجود دارد که هر چه فکر کردم متوجه اهمیت آن‌ها نشدم و درک نکردم که دقیقاً چه چیزی افتتاح شده است! یعنی این طرح‌ها یک طوری هستند که آدم فکر می‌کند دوستان فقط خواسته‌اند که تعداد طرح‌‌های افتتاح شده را به عدد آشنای 20 برسانند تا غیرمستقیم یک 20 گُنده به خودشان داده باشند.

مثلاً هر چه فکر کردم که بهر‌ه‌برداری از ادامه گردشگاه ساحلی یعنی چه عقلم به جایی نرسید. منظورم این است که دوستان دقیقاً چه چیزی را افتتاح کرده‌اند؟ ادامه گردشگاه ساحلی را؟ یعنی ادامه روشنایی گردشگاه ساحلی را؟ ادامه سنگ‌فرش گردشگاه ساحلی را؟ ادامه درخت‌کاری گردشگاه ساحلی را؟ یا کلاً ادامه‌اش را؟ بعد این ادامه چند متر بوده است؟ 10 متر؟ 100 متر؟ 1000 متر؟

یا مثلاً آسفالت معابر منطقه 3 خرم‌آباد پروژه عمرانی است؟! یعنی آسفالت پاشیدن پروژه است؟ آن‌چه ما می‌دانیم این است که یک روز نیروهای شهرداری می‌آيند و قیر می‌ریزند و روی قیر آسفالت می‌پاشند و می‌روند. این پروژه است؟ پروژه عمرانی است؟ یا جزو کارهای معمول شهرداری است؟

یا مثلاً به‌سازی حاشیه دریاچه کیو پروژه عمرانی است؟ مگر در به‌سازی چه اتفاق خاصی افتاده است که این قدر مهم است؟ این که یک جایی از شهر به‌سازی رضا ساکی - یافتهبشود تبلور مدیریت جهادی است؟ تبلور؟ آیا این کار هم جزو روال عادی کار یک شهرداری نیست؟

این طوری باشد از همان لحظه‌ای که مردم، صبح چشم‌شان را باز می‌کنند و از خواب ناز برمی‌خیزند متبلور می‌شوند تا شب!

به نظرم اگر همین طور پیش برود توسعه‌ي خرم‌آباد تهدیدی جدی برای صنعت گردشگری پاریس است!

 رضا  ساکی

شهرداری خرم‌آباد و داستان تبلور

امام جمعه خرم‌آباد: دست سودجوها و متخلفان را از شهرداري و شورا كوتاه كنيد/ افتتاح 20 طرح

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد دهقانی 1393-04-17 16:12
آقای ساکی چرا ندانسته دست به کیبورد میشین! تازه همین که ساعت9 شب زباله هارو جمع آوری میکنن خودش یه نوع تبلوره! :lol:
نقل قول کردن
#2 رهام 1393-04-18 12:24
دوره شهردار قبلي نصيري كه زيرگذرها رو رنگ ميكرد و از اين قبيل كارهاي پيش پا افتاده شما به به و چه چه مي گفتيد و از آن به عنوان پروژه هاي ماندگار ياد ميكرديد حالا چه شده ؟ خدا را و مردم را در نظر بگيريد نه منافع شخصي و منافع دوستانتان را
_____________________________
يافته: اولا نويسنده مطلب مجاز است ديدگاه خود را آزادانه بيان كند
ثانياً گويا مطلب را درست و حسابي نخوانده‌ايد، انتقاد نويسنده به ذكر مواردي پيش پا افتاده در جمع آن 20 مورد بوده كه جزء پروژه‌هاي عمراني محسوب نمي‌شوند
ثالثاً همين ديروز مطلبي با ديدگاهي متفاوت از سوي يك ديگر از روزنامه‌نگاران لرستاني شامل ذكر موارد مثبت مجموعه شهرداري در يافته منتشر شد كه يا نسبت به آن بي‌توجه بوده‌ايد يا فقط چيزهايي كه به نفع‌تان نيست را مي‌بينيد!
الحق كه راست گفته‌اند برخي مردم اين ديار قدرنشناس رسانه‌ها هستند و اگر هزار خبر و عكس براي آن‌ها منتشر كني، يكي به چشم‌شان نمي‌آيد اما با كوچك‌ترين انتقادي برآشفته مي شوند!
نقل قول کردن
#3 خرم بین 1393-04-18 21:42
در بیان نظرات همه افراد مجازند در چارچوب نقد منصفانه مطالب خود را در خصوص عملکرد مسولین منتشر نمایند. بنده خود از افرادی هستم که مطالب مربوط به شهرداری را در هفته نامه ها و سایتهای استانی رصد می کنم و در این مدت انصافا سایت یافته را علی الخصوص در مورد شهرداری خرم اباد چه در زمان نصیری و جه در زمان مهرابی به عینه دیده ام که واقعا کارهای خوب انان را برجsته و ضعفها را نیز در کمال احترام بیان می کنند و هدفشان فقط توسعه شهر خرم اباد است. شما اگر سایت یکی از شهرهای همسایه لر زبان و لک زبان را ببینید که شهردار خرم اباد هیچ ربطی به انان ندارد ولی در کمال بی احترامی و غیر منصفانه فقط دنبال تضعیف شهردار خرم ابادند و یادشان رفته همشهری شان که در ادوار گذشته شهردار مر کز استان بود تمام میادین را با خاک پر و دور فضای سبز سیم خاردار میکشید تازه می خواست دریاچه کیو را نیز پر كرده و چمن بکارد|
نقل قول کردن
#4 میلاد ولی زاده 1393-04-19 01:52
بله بنده نیز اخبار لرستان رو از این خبرگزاری دنبال میکنم فقط و فقط بخاطر صدق گفتار و آزادانه عمل کردنش
ضمنا از مطالب ارزشمند اقای ساکی نیز تشکر میکنم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا