نگذارید بروجرد با احداث آزادراه خرم‌آباد- اراكدر بن‌بست بیافتدزمان مهندس منوچهر فراقی فرماندار پیشین بروجرد، طی نشستی كه در آن افرادی از مسوولان شهری نیز حضور داشتند، صحبت از احداث آزاد‌راه خرم‌آباد به اراك در فاصله 5 كیلومتری از بروجرد به میان می‌آید.

با تلاش فرماندار وقت، قرار بر این می‌شود كه آزاد‌راه از 5 كیلومتری بروجرد بگذرد و حتی كارهای اولیه تملك 800 هكتار زمین بین پادگان مهندسی بروجرد و دانشگاه آیت‌الله بروجردی نیز انجام می‌گیرد.

این آزاد‌راه قرار بوده بعد از پل جواد‌الائمه(ع)  بگذرد و حداقل با شروع فعالیت عمرانی بیش از 20 هزار نفر نیرو جذب كار در این پرو‍ژه عمرانی می‌شدند.

بعد از بركناری مهندس فراقی به خاطر جریانات سیاسی كه متاسفانه بروجرد را در صدر خبرهای كشور و حتي جهان قرار داد، عده‌ای از مسوولان غیر بروجردی از آب گل‌آلود پیش آمده برای اين شهر، حداكثر استفاده را برده و گذشتن بزرگ‌راه یا همان آزاد‌راه شهید محمد بروجردی را از دورترین فاصله به بروجرد تعریف كردند.

واقعاً جای تاسف دارد كه شهر فرهنگی و تاریخی بروجرد به خاطر تنگ‌نظری عده‌ای بخواهد نابود شود.

واقعا جای تاسف دارد در حالی كه  عده‌ای قصد دارند برای همیشه بروجرد را به تنگنای جغرافیایی بیاندازند، عده‌ای از مسوولان بروجردی نیز به جای مقابله با این تنگ‌نظری دست روی دست گذاشته و فقط نظاره می‌كنند.

طبق آمار‌های موجود، هر شهری در بن‌بست بیافتد بیش از 60 درصد ساكنینش به مرور مهاجرت خواهند كرد.

چرا مسوولان محترم در بروجرد كاری برای شهرمان انجام نمی‌دهند؟

هر وقت بروجرد به اندازه یك روستای خالی از سكنه شد، آن وقت دیگر چه دردی می‌خورد كه كاسه چه كنم چه كنم در دست بگیرید؟

آقایان مسوول بروجرد، تا كی می‌خواهید شب و روز بدون در نظر گرفتن مشكلات شهر، فقط و فقط به فكر رو كم كردن جناح‌های سیاسی روبه‌روئی‌تان باشید؟!

فرهاد داودونديبروجرد در حال به بن‌بست افتادن است، محض رضای خدا هم كه شده یك چند روزی  اختلاف نظرهای سیاسی‌تان را كه بیش‌ترین ضربه را به اين شهر و مردمش وارد كرده را كنار بگذارید و تا بیش از این دیر نشده، برای شهر حضرت آیت‌الله‌الظمی حاج آقا حسین بروجردي كاری كنید!

 

 

فرهاد دوادوندي / بروجرد

 

تصويري از احداث يك قطعه آزادراه خرم آباد به اراك در بخش چغلوندي (بيران شهر) لرستان 12 كيلومتري خرم‌آباد

تصويري از احداث يك قطعه آزادراه خرم آباد به اراك در بخش چغلوندي (بيران شهر) لرستان