یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آزمون استخدامي استانداري- يافتهالهی! خوشا دلی که تو باشی نگار پرده‌نشینش

موضوع: عدم جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام استانداری‌ها

با عرض سلام و احترام

نمی‌دانم از کجا شروع کنم! از بدبختی جوانانی که حتی برای حق‌شان باید التماس کنند. عزیزان نگذارید جوانان فکر کنند که فقط زمانی مطرح هستند که انتخاباتی باشد‌.

چرا حالا که نمی‌توانند کاری کنند، جلو کارشان گرفته می‌شود؟ آیا دو سال اضطراب برای‌شان کافی نیست؟ آیا لایق پاسخ نیستند؟ جوانانی که با هزار اشتیاق از زمان و خانواده و رفاه خود زدند و در آزمون استخدامی پذیرفته شدند تا شاهد وعده‌ها و روزشماری مسوولان باشند. خدا را به وجدان‌هایی که هنوز نمرده‌اند قسم می‌دهم آنان را دریابید آنان لایق احترامند.

به استحضار می‌رساند که این‌جانب، پذیرفته شده آزمون استانداری‌ها که در تاریخ‌های مصوب آزمون داده‌ام و طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی و از محل مجوز مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ که قانونی بودن آن مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور و طی آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش برگزار گردید.

پس از طی مرحله‌ی گزینش، ماه‌های متمادی است که هنوز دعوت به کار نشده‌ایم.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بهانه‌گیری نسبت به این آزمون شروع شد و بخش‌نامه‌ی معاون اول ریاست‌جمهور در ابتدا باعث توقف مراحل شد و نگرانی ما جوانان بی‌کار را صد چندان کرد!

حالا هم ادارات ما را به استانداری پاس می‌دهند و استانداری‌ها نیز دلیل این امر را "عدم تامین بودجه" توسط آقای نوبخت عنوان می کنند. چرا یک دولت نباید تعهدات دولت قبل را قبول نماید و برای دشمنی یا دعوای سیاسی خود با دولت قبل، یک عده جوان بیچاره در اين بين قربانی شوند؟

مخلص کلام این که خیلی از جوانان پذيرفته‌شده در آزمون با اتکا به این استخدام، فرصت‌های استخدامي ديگري را از دست داده‌اند و برای شرکت در این آزمون هزینه مادی و معنوی نموده‌اند و خانواده‌ها تشکیل دادند! لذا روا نیست این گونه در حق جوانان ما جفا شود و کسی پاسخ‌گوی آن‌ها نباشد.

ناگفته نماند که ما جوانان لرستاني در پیش‌گاه خداوند متعال سوگند یاد می‌کنیم که بدون هیچ‌گونه تبعیض و رابطه‌بازی در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌ایم. بنابراین از همه عزیزان و مسوولان تقاضا‌مندیم هر چه سریع‌تر این جوانان را از بلاتکلیفی خارج و موجبات آرامش آن‌ها و خانواده‌هاي‌شان را به امید فردایی بهتر، فراهم آورند.

در آخر از همه عزیزانی که نوشته مرا مي‌خوانند عاجزانه تقاضا دارم صدای ما را به گوش مسوولانی که حاضر به شنیدن درد دل ما نیستند برسانند.

الهی نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم                  نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی                     پشت دیوار نشینم چون گدا بر سر راهی

 

يكي از پذيرفته‌شدگان در آزمون استخدامي استانداري لرستان

 

دیدگاه‌ها  

#1 مسعود 1393-02-13 21:15
واغعا متاثر شدم ازمسولان متعهد و دلسوز استدعا دارم که جوانان را دریابند و حداقل تکلیفشان رو روشن کنید .
نقل قول کردن
#2 محمد 1393-03-05 19:54
درود بر شما که صدای نهفته در گلوی ما را فریاد میزنید
من ا... توفیق
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا