یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نصب بنر تبريك در لرستان به منظور چاپلوسي - يافتهبا وجودي كه اكثر مسوولان ارشد استان لرستان و شهر خرم‌آباد نظير كوراني‌فر معاون استاندار، مهرابي شهردار خرم‌آباد، خجسته پور فرماندار و ديگران تاكيد نموده‌اند كه از تصب بنر تبريك توسط ادارات و مردم به مناسبت انتصاب‌ها پرهيز شود، باز هم عده‌اي چاپلوس و متملق دست از اين كار زشت كه رفته رفته به بدعتي ناشايست تبديل مي‌شود برنمي‌دارند!

به گزارش يافته، كساني كه نام آن‌ها در زير بنرهاي تبريك ديده مي‌شود يا كساني هستند كه قصد خوش‌خدمتي دارند تا به پست و مقامي برسند و يا خواسته‌هايي از مسوولان نهادهايي نظير شهرداري مثل ارائه مجوز ساخت و ساز، گرفتن نخفيف، استخدام بستگان و نظير اين‌ها را دارند، و گر نه هيچ انسان با‌شخصيتي حاضر نمي‌شود براي خودنمايي، نام خود را در بنري با عنوان «جناب آقاي ... انتصاب شايسته شما را تبريك مي گويم» درج كند آن هم در شرايطي كه به واسطه فراواني رسانه‌هاي مختلف از قبيل صدا و سيما، خبرگزاري‌ها، نشريات و ...، تقريباً تمام مردم از خبر انتصاب شخص منصب گرفته مطلع شده‌اند و ديگر نيازي به اين‌گونه خودشيريني‌ها نيست.

پايگاه خبري يافته، هم‌پاي مسوولاني همچون شهردار جديد خرم‌آباد كه در بدعتي نيك وعده داده‌اند چنين كساني را به عموم معرفي كنند تا رسوا شوند، اقدام به انتشار تصاوير بنرهاي تبريك نصب شده در سطح شهر خرم‌‌آباد مي‌نمايد تا از اين پس مردم با افراد متملق و چاپلوس كاملاً آشنا شوند!

همچنين بنرهاي نصب شده با عناوين «از طرف جمعي از مردم» و ... نيز به پاي مسوول منصب گرفته، نوشته مي‌شود، چرا كه تا كسي درب باغ سبز نشان ندهد، ديگري بدين منظور گام پيش نمي‌گذارد!

بنا به گفته‌ي شهردار خرم‌آباد، سازمان زيباسازي شهرداري خرم‌آباد مسوول برچيدن چنين بنرهاي تبريكي در سطح شهر خرم‌آباد مي‌باشد و مردم مي‌توانند با اين شماره تلفن‌ در اين خصوص تماس بگيرند: 2236771

نصب بنر تبريك براي شهردار خرم‌آباد در خيابان انقلاب- يافته

نمونه بنر نصب شده در خيابان انقلاب خرم‌آباد يك‌شنبه‌شب 11 اسفند 92

در حالي كه شهردار خرم‌آباد خودش با چنين مواردي به شدت مخالف است و در اين زمينه هم بيانيه داده است، متاسفانه عده‌اي باز هم بدون توجه به دستور شهردار، اقدام به نصب بنر براي مسوولان مي‌كنند.

 

ر- ج /  خرم‌آباد


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1392-12-12 12:23
سلام
لطفا از بنر نصب شده میدان شهدا برای تبریک به رئیس جدید شورا هم عکس بگیرید
با تشکر
نقل قول کردن
#2 امیر 1392-12-12 22:46
بسیار فکر خوبیست، باید این افراد که سالهاست به چاپلوسی و رنگ عوض کردن مشغولند و ازین راه به نان و نوایی رسیده اند رسوا شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا