انسان شدن، انسان بودن، انسان ماندن، انسانیت؛ می‌توان گفت تمام تلاش نوع بشر و برانگیختگی انبیا برای تحقق همین معنا و مفهوم بوده و هست!
بازتاب خداگونگی انسان‌هایی که در مسیر خویش، دنیا را ناچیز شمرده و به آرمانی والاتر اندیشیده‌اند، کاری است سهل و درعین حال ممتنع!
کرونا در کنار خسران و خستگی، فرصت بازبینی را به همه‌ی ما داد تا بتوانیم تعالی انسانی را با چشمان حتی غیرمسلح نیز در سطح جامعه ببینیم.
جامعه پزشکی و پیراپزشکی و بخش‌های جانبی سلامت جسمی و روحی جامعه، سردمداران این روزهای سخت، در کنار ما ماندند تا نترسیم و همچنان با هم باشیم!
این روزها پایگاه خبری یافته، در بخش نظرات مخاطبین، بسیار به نام پزشکی حاذق برمی‌خورد که همه به نیکویی از او یاد کرده و تقاضا دارند از طریق یافته از او تقدیر شود.
خانم دکتر دکتر تبسم زواری متخصص بیماریهای عفونی، شیر زن این روزهای کسالت‌بار کرونایی است که به‌صورت تمام‌وقت و خستگی‌ناپذیر هم در بیمارستان‌های شهید رحیمی و  شهدای عشایر و هم در مطب خویش، به مداوا و بهبود مبتلایان کرونا مشغول است.
او خود فرزندان مام زیست‌بوم لرستان بزرگ است و در کنار برادرش که ایشان نیز از دندان‌پزشکان حاذق شهرمان خرم‌آباد است، درس معرفت و مساعدت را در مکتب پدر بزرگوار خویش آموخته‌اند.
جناب زواری پدر را، نسل‌های قبلی خوب به یاد دارند که سال‌ها در دبیرستان‌های شهرمان به تدریس مشغول بود و بسیاری از شاگردان او هم‌اینک در زمره مدیران منتخب شهر، ارائه گر خدمات اجتماعی به همشهریان خویش‌اند
خانواده این‌چنین محترم و اصیل شایسته بهترین تکریم‌ها هستند!
 
خانم دکتر زواری!
 بی‌هیچ اغراقی، جمله‌ها ناتوان از بازتاب قدردانی و تشکر آحاد مردم از شما هستند.
بر خود وظیفه می‌دانیم هم‌صدا با تمام مردم لرستان و خرم‌آباد مراتب سپاسگزاری خویش را اعلام و از خداوند منان برایتان سلامتی خواهان باشیم
یقین بدانید بر اساس وعده‌ی پروردگار و ترجمان ((فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ)) سعادت دنیا و عقبی از آن شماست.
 
شورای نویسندگان پایگاه خبری یافته