"سید موسی خادمی" اهل چرام- استان کهکیلویه و بویراحمد از 27 شهریورماه 96 به‌عنوان شانزدهمین استاندار لرستان جایگزین "هوشنگ بازوند" شد.
خادمی پیش از آن، در کهکیلویه و بویراحمد به مدت 4 سال بر مسند استانداری این استان حضور داشت و سپس به لرستان آمد.
وی در بدو ورودش به لرستان و در سخنان مختلف از ارتباط خوبش با رسانه گفت و این که آماده شنیدن نقدها و مطالب اهالی رسانه است.
به نظر می‌رسد این ادعا تاکنون کمتر در باور اهالی رسانه، موردپذیرش قرار گرفته و عدم مصاحبه اختصاصی با رسانه‌های استان، عدم پاسخگویی به بسیاری از انتقادات و پیشنهادات از جمله سؤالات 40 گانه همین پایگاه خبری، عدم پاسخگویی به چگونگی برخی انتصابات و ابهامات و حواشی مدیران منصوب شده و ...، ادعای (ارتباط خوب با رسانه) را زیر سؤال می‌برد.
هر چند ایشان در چند نشست‌های خبری به برخی سؤالات پاسخ داده، اما همچنان خلأ انجام یک گفتگوی مفصل با ایشان حس می‌شود.
این موضوع در حالی مطرح است که آقای خادمی در همین ایام نوروز 99 مصاحبه مفصلی با یکی از رسانه‌های کهکیلویه و بویراحمد داشته که تاکنون بخش اول آن (11 فروردین) منتشر و بخش‌های بعدی در انتظار انتشار است.
و اینک این سؤال مطرح است که آیا انجام چنین مصاحبه‌ای برای رسانه‌های لرستان نیز مقدور است؟
آیا وقت آن نرسیده که بعد از گذشت 30 ماه از حضور ایشان در لرستان، شاهد پاسخگویی و رفع ابهام نسبت به برخی امور باشیم؟
لازم به ذکر است «هوشنگ بازوند» استاندار سابق لرستان در روزهای آغازین سال 1394 در یک گفتگوی طولانی با همین پایگاه خبری شرکت کرد و پاسخگوی بسیاری از سؤالات، انتقادات و نظرات بود.
اکنون نیز به‌عنوان یک رسانه که ادعای بی‌طرفی و مردمی بودن را دارد، همین درخواست را مطرح و آمادگی داریم که در اولین فرصت ممکن، سؤالات، ابهامات و انتقادات خود را مطرح و به‌منظور پاسخ با افکار عمومی آن را منتشر کنیم و چنانکه رسانه دیگری (بی‌طرف) برای گفتگو انتخاب شود موضوعات خود را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
 
عبدالرضا قاسمی/ مدیر مسوول #پایگاه_خبری-یافته



 
 
 

لرستان نه، کهگیلویه آری!