یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آزمون استخدامي استانداري لرستان - يافتهبا عرض سلام و خداقوت خدمت دست‌اندركاران یافته. همان طور که مستحضر هستید، آزمون استخدامی استانداری لرستان پس از کش و قوس‌های فراوان در تاریخ سی‌ام فروردین 1392 برگزار شد و در 26 تیرماه نيز نتایج و اسامی قبول شدگان اعلام گرديد.

حدوداً دو هفته پس از اعلام نتایج، روند تشکیل پرونده و گذراندن مراحل گزینش آغاز شد که گزینش قبول‌شدگان با کندی بسیار انجام و به پایان رسید.

با توجه به این که این آزمون‌ها در اکثر استان‌های کشور برگزار شد، در برخی از استان‌ها قبول‌شدگان یا مشغول به کار شده‌اند و یا تاریخ شروع خدمت‌شان مشخص شده است، اما متاسفانه در استان لرستان اوضاع به گونه دیگری بوده است!

هفته اول آبان‌ماه آقای "نصرالله رشنو" معاون وقت توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان در پاسخ به تماس‌های مکرر قبول‌شدگان با صدا‌وسیمای استان در بخش "صدای شما" اخبار شبکه افلاک اعلام نمود که همه پذیرفته‌شدگان نهایتاً تا نیمه آذرماه سال 92 در محل‌های خدمت خود مشغول به کار خواهند شد، اما اکنون که قریب به یک ماه از زمان وعده داده شده گذشته است، نه هیچ فردی از قبول‌شدگان مشغول به خدمت شده است و نه اطلاع‌رسانی  صحیحی در این زمینه صورت می‌گیرد.

این شرایط که برای نزدیک به هزار نفر پذیرفته شده استان لرستان به وجود آمده است در حالی که در آخرین مورد از این دست، مسئولین استانی و نمایندگان مجلس استان سیستان و بلوچستان با پی‌گیری‌های خود توانستند هفته پیش مجوز مشغول به خدمت شدن حدود سه هزار و پانصد نفر پذیرفته شده آزمون استانداری  این استان را از دولت أخذ نمایند.

متأسفانه علاوه بر مشکل بلاتکلیفی که گریبان‌گیر پذیرفته‌شدگان آزمون استانداری لرستان شده است، عدم اطلاع‌رسانی کافی نیز باعث سردرگمی بیشتر شده است.

حال درخواست بنده‌(به عنوان یکی از پذیرفته‌شدگان و نماینده این افراد) از عزیزان فعال در پایگاه خبری یافته بعنوان یک رسانه محبوب، مستقل و پربیننده این است که در صورت امکان، بذل عنایت فرموده، مطالبه نزدیک به هزار نفر پذیرفته شده این آزمون را در رسانه خود از طریق مصاحبه با مسئولین و نمایندگان استان  و یا هر شیوه‌ای که خود، ممکن و صلاح می‌دانید پی‌گیری نمایید.

بی‌شک دعای خیر ابن افراد و خانواده‌های آنان همراه شما خواهد بود. ان‌شاءالله که در سایه عنایات الهی موفق و مؤید باشید.

يكي از شركت‌كنندگان در آزمون استخدامي استانداري لرستان

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1392-10-08 15:19
دوست عزیز علت این است .در 8 سال گذشته ،پارتی بازی و باند بازی و طایفه گرایی به حداکثر خود رسید و بسیاری از مدیران و سرپرستان ارگانها و ادارات افراد فامیل و فرزندا ن دوستان و اقوامشان را به هر بهانه ای حتی با مدارک و تخصص غیر مرتبط در ادارات به صورت مخفیانه استخدام کردند. دیگر جایی برای استخدام باقی نمانده است مگر هر اداره چند کارمند می خواهد؟ دو نفر از همکلاسی های دوران راهنمایی و دبیرستانم که دا نش آموزان درسخوان و با هوشی هم نبودند و با رابطه بازی از سربازی هم معاف شدند در ادارات مشغول به کارند امثال آنها در ادارات استان فراوانند بهترین کار این است که دولت فعلی یک باز بینی کلی در استخدامهای دولت قبلی و نیروهای ادارات انجام بدهد و افراد نالایق را از سیستم اداری خارج کند.
نقل قول کردن
#2 حسين 1393-02-25 09:07
سلام. من مددكار اجتماعي هستم. داراي دوسال سابقه كاري. با اينكه روز ولادت حضرت علي ع به عنوان روز مددكار نامگذاري شده است ولي متاسفانه احترام به مددكار ان از طرف مسولان بسيار ضعيف است. من الان بيكارم متاهل و داراي يك فرزندو كرايه نشين. مگر تعداد مددكاران در ايران چقدر است كه اداراتي مانند علوم پزشكي.بهزيستي.ك ميته امدادوبانكها به جاي استفاده از مددكاران از افراد غير متخصص در اين سمت استفاده مي كنند. چرا برخی مسولان پارتي بازي مي كنند.اگر مددكاران در سمت خودشان خدمت نكنند وافراد ديگر با رشته هاي غير مرتبط به جاي انها قرار گيرند جامعه دچار بحران مي شود. در لرستان كه پارتي بازي مسولان سر به فلك زده است.خواهشا دولت تدبير واميد ووزير كار محترم رسيدگي كنيدوحرف وعمل را يكي كنيد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا