یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهدا به گردن ما حق دارند، صندلی‌های مسؤولین بر خون شهدا بنا نهاده شده است، امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و توصیف‌های بسیاری که در همایش‌ها و مراسم مختلف از زبان مسؤولین شنیده می‌شود.
اوصاف زیبایی که غیرقابل‌انکار است و جامعه بیش از آنچه گفته شد مدیون خون شهداست و در این بین مسوولین بیش از همه این دین را به گردن دارند، اما به راستی آیا آنگونه که شعار می‌دهیم در عمل پایبند بوده‌ایم؟!
یادمان شهدای گمنام الیگودرز که هر از گاهی به همت شهرداری با تغییرات ظاهری مواجه می‌شود، اما متأسفانه سقف این یادمان در حال فرو ریختن می‌باشد و تاکنون نسبت به زیبا سازی اطراف آن اقدام شایسته‌ای صورت نگرفته است،
این در حالی است که بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند با استفاده از وسعت و فضای موجود اطراف این یادمان نسبت به احداث اماکن مذهبی و فرهنگی اقدام نماید.
از مشکلات موجود در یادمان شهدای گمنام که بگذریم در گلزار شهدای این شهر نیز مشکلاتی وجود دارد که جهت اطلاع و اقدام مسوولان به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:
طرح ساماندهی گلزار شهدای الیگودرز از سال‌ها قبل آغازشده و تاکنون تکمیل نشده است و قطعاً نبود اعتبارات کافی دولت دلیل این تعلل می‌باشد و یقیناً ادله قابل قبولی نیست و خود مطلبی جدا می‌طلبد، اما آنچه نیاز امروز جهت رفع مشکلات پیش پا افتاده گلزار شهدا می‌باشد اعتبار نیست و کمی تدبیر و مدیریت می‌طلبد،
اگر پنج‌شنبه‌ها سری به گلزار شهدا بزنید بی‌گمان با ترافیک کور و مشکلات تردد خودروها مواجه خواهید شد که در این خصوص شورای ترافیک شهرستان می‌تواند نسبت به ممنوعیت تردد در بخشی از این محدوده ممنوعیت‌هایی اعمال نماید.
همچنین بساط دست‌فروشان و پخش موسیقی نامأنوس توسط فروشندگان نوار و سی دی در اطراف گلزار شهدا چهره ناخوشایندی به این مکان داده است و متأسفانه علاوه بر سرقت‌هایی که در گلزار رخ می‌دهد تجمع معتادان به‌ویژه روزهای جمعه و دیگر ایام هفته در قسمت‌هایی از این مکان مقدس برای خانواده شهدا و متوفی بسیار دردآور می‌باشد.
همچنین با توجه به تکمیل ظرفیت وسعت این مکان و مشکلات تردد خانواده‌های شهدا و زائران اهل قبور باید تدبیری اتخاذ گردد که از خاک‌سپاری اموات در این گلزار ممانعت به عمل آید.
به هر حال انتظار می‌رود مسوولان و متولیان در راستای رضایت خانواده معظم شهدا و بازماندگان اموات در جهت رفع مشکلات مذکور اقدامی اساسی انجام دهند.
 
عباس شاه علی
 

دیدگاه‌ها  

#1 نعمت اله دالوند 1396-11-11 20:23
تکریم. شهدا بخش کوچکی از آن شامل بازسازی. آرامگاه. آنها می شود و بخش عمده. آن. عمل به وظیفه تناهمه مردم بخصوص قشر مسوول. از بالا تا پایین ترین سطح است که امروز به طور آشکار و بی پروا در حال انجام است. زشتی هایی مانند پارتی بازی. کم کاری رشوه. سپردن مدیریت به افراد نالایق.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا