یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حالی که همواره صاحب‌نظران مدیران ناکارآمد را یکی از مهم‌ترین دلایل عقب‌ماندگی لرستان عنوان می‌کنند شاهد آن هستیم در چند سال اخیر لرستان جولانگاه مدیران ضعیف شده به‌طوری‌که یکی از مطالبات مردم لرستان از دولت و نمایندگان مجلس برکناری مدیران ضعیف و ناکارآمد از بدنه مدیریت اجرایی لرستان است.
با آمدن خادمی استاندار جدید، مردم لرستان امیدوار بودند برخی از مدیرانی که طی چند سال گذشته عملکرد مطلوبی از خود نشان نداده‌اند و عامل عقب‌ماندگی بیشتر لرستان از قافله توسعه شده‌اند را از دور خارج کرده و نیروهای جدید توانمند و شایسته‌تری را به بدنه مدیریتی استان وارد کند. اتفاقی که شاید از مدت‌ها قبل ضرورتش احساس می‌شد.
ولی متأسفانه بعد از گذشت چند ماه هنوز عزم و اراده‌ای برای رفع دغدغه مردم و برکناری معاونان استانداری و برخی از مدیران ناکارآمد که جز آمار سازی کاری از پیش نمی‌برد از سوی خادمی استاندار مشاهده نشده است.
«برایان تریسی» در کتاب معروف «قورباغه‌ات را قورت بده» آورده: «اگر اولين كاري كه بايد هر روز صبح انجام بدهيد، اين باشد كه قورباغه زنده‌اي را قورت بدهيد، در بقيه روز خیالتان راحت خواهد بود كه سخت‌ترين و بدترين اتفاقي را كه ممكن است در تمام روز براي شما پيش بيايد پشت سر گذاشته‌ايد. قورباغه شما در واقع بزرگ‌ترین و مهم‌ترين كاري است كه بايد انجام بدهيد. همان كاري كه اگر الآن فكري به حالش نكنيد به احتمال زياد همین‌طور براي انجام آن تنبلي خواهيد كرد. ضمناً كار موردنظر همان كاري است كه انجام آن در حال حاضر مي‌تواند بيشترين تأثير مثبت را در زندگي شما بگذارد... اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوريد، اول آن يكي را كه زشت‌تر است بخورید!»
حکایت این روزهای لرستان است، جناب استاندار اگر دغدغه توسعه و پیشرفت لرستان را دارد لازم است هرچه سریع‌تر تغییرات لازم را در بدنه مدیریتی استان به‌ویژه معاونت‌های استانداری و برخی از مدیران کل در حوزه اشتغال، کشاورزی، سلامت، آموزش و صنعت به وجود آورد زیرا که عدم موفقیت بازوند استاندار سابق به ضعف عملکرد همین معاونان و مدیرانی بر می‌گردد که همچنان در این منصب‌ها قرار دارند.
اگر دکتر خادمی قصد ترمیم کابینه مدیریتی خود را دارد باید از معاونان خود که پاشنه آشیل مدیریت در استان هستند شروع کند نه تغییر بخشدار بیران‌شهر و ...
در واقع به قول تریسی استاندار باید قورباغه‌اش را قورت دهد یعنی باید از تغییر معاونان خود که بیشترین تأثیر مثبت را بر روند توسعه اقتصادی، عمرانی و سیاسی استان می‌گذارند شروع کند.
فرقی هم ندارد اگر قرار است چند تا از معاونان خود را برکنار کند، اول آنانی را که برخلاف جایگاهشان از بقیه سیاسی کارتر است را برکنار کند.
 



  محمدرضا گودرزی
 

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1396-09-04 08:43
اقای ...باید عوض بشه در طول این مدت چه کاری انجام داده حتی داخل شرکتها کارگروه تشکیل نداده....
نقل قول کردن
#2 مرتضی عزیزی 1396-09-04 09:36
باسلام . متأسفانه بعضی از مدیران ناکارآمد فقط به صرف اینکه از جناح حامی دولت هستند با لابی گری و دادن سوغات های و هدیه های آنچنانی برمسند مدیریت ادارات این استان تکیه زده و با آمار و ارقام دروغین مردم را هالو حساب می کنند. که نمونه بارز آن مدیر .... است. آیا اینها اون دنیا جوابگو خواهند بود؟ که بعید میدانم ککشون بگزه.
نقل قول کردن
#3 دیدبان 1396-09-04 09:42
متاسفانه چیزی که این روزها شاهدش هستیم اقدام مدیران بنرالدوله در ارایه آمارهای خلاف واقع و سعی در نشان دادن خود به استاندار و کشاندن ایشان به شهرهایی مثل نور آباد و کوهدشت و...است امیدوارم استاندارتحت ناثیر تبلیغات دروغین قرار نگیرند...
نقل قول کردن
#4 شاهرخی --حامی دولت 1396-09-04 10:14
تغییر وتحولات یک امر عادی ومعمولی است ودر ادوار گذشته سابقه دارد ومی بایست برای تحرک وحرکت جدید در ساختار مدیریت اجرایی استان این مهم اتفاق بیفتاد وگرنه نه تنها پیشرفتی در کار نخواهد بود بلکه روزمرگی وایستادیی در یک نقطه ثابت دور از ذهن نخواهد جناب استاندار در کار خیر احتیاج به استخاره نیست چرا دست به عصا حرکت می کنید وقت ضیق فرصتها به راحتی در گذرند.
نقل قول کردن
#5 حسنوند 1396-09-04 10:28
متاسفانه یکی از مدیران ضعیف استان، .... ستند که با رانت جریانات سیاسی در مسند قرار گرفته اند، در ارزیابی خود.... اخیرا در بین یازده استان تیپ دو کشور در رتبه دهم قرار گرفته است استان با استعداد لرستان
نقل قول کردن
#6 شهرام 1396-09-04 13:46
نه .مردم کیلویی چند؟ مهم اینه هم حزبی دولت باشن .کارامدی و این حرف ها اصلا یعنی چی ؟
نقل قول کردن
#7 موسوی 1396-09-04 15:00
آفرین برجناب آقای گودرزی.متآسفانه استاندار دم از تغییر میزند درحالی که مدیران ضعیف و پرمدعا جایگاههای مدیریتی را بعنوان ارث و میراث خود تلقی میکنند.با انواع تغییرات در استان همجنان در پست های خود ابقاء شده اند.
نقل قول کردن
#8 میر 1396-09-04 15:24
سلام
چرا استاندار اینقدر دست دست می کند . همین مدیران باعث عقب ماندگی لرستان شده اند . بازوند را به خاک سیاه نشاندند حالا نوبت خادمیه . معاونانش بیشتر دنبال سیاسی کاری و طایفه گرایی هستن و ندیرانش دنبال آمارسازی
مردم تغییر میخواهند جناب استاندار !!
اگر قرار نیست تغییری رخ دهد تو را به خیر و نا به سلامت
نقل قول کردن
#9 حسن 1396-09-04 16:57
سیستم مدیریت شهری بهم خورده شهرداریها رها شده اند حوزه مغاونت عمرانی نیاز به تغییر جدی داردچرا پستهای مهم استانداری به افرادی از شهرداری خرم اباد داده میشه
نقل قول کردن
#10 خادم ملت 1396-09-04 17:56
احسنت بر شما
متن شما پیامهای زیاد و مهمی داشت که من به سه پیام آن اشاره می کنم
اولین پیام متن شما این بود که رهبری تنها نیست
دومین پیام شما این بود که انقلاب آسان به دست نیامد
سومین پیام شما این بود که ملت و رهبری بر جناح ها ارجحیت دارن
نگارنده ی محترم تغییر مدیران ناکارآمد خواست و مطالبه مهم ملت و رهبری می باشه. اقتصاد بیمار ما نیازمند مدیران متخصص و جوانه و تمامی مدیران خواه ناخواه در امر اقتصاد دخیلند.
حضرت آقا تاکیدات فراوان بر رفع موانع اقتصاد و رفع فقر و بیکاری دارن و عاملی که مانع تحقق این خواست میشه مدیران ناکارآمد هستن.
ما به عنوان سربازان رهبری تحت لوای قانون موظفیم تمام تلاشمون رو بکنیم تا تمامی موانع که سبب عدم تحقق خواست ملت و رهبری میشن رو برداریم.
جناب استاندار اولویت شما باید تحقق شعار سال رهبری باشه بنابراین مجموعه تحت امرتون رو باید ارزیابی کنید و عوامل کم کار در هر سطحی که هستن رو عزل کنید.
وقت به جد در حال گذره و روز به روز بر تعداد بیکاران افزوده میشه.
نقل قول کردن
#11 خادم ملت 1396-09-04 17:59
جناب دکتر خادمی
شجاعت و درایت و مستقل بودن و تلاش شبانه روزی فرزند رهبری حاج قاسم سلیمانی رو الگوی خودت قرار بده
نقل قول کردن
#12 حسین 1396-09-04 18:26
مدیرانی که بیش از شش مدیریت داشته اند باید عوض شوند وشاهد تنوع مدیریتی باشیم
نقل قول کردن
#13 حسین 1396-09-04 18:28
مدیرانی که بیش از شش سال سابقه مدیریت داشته باشند باید عوض شوند تاتنوع مدیریتی داشته باشیم
نقل قول کردن
#14 خرم آبادی 1396-09-04 19:12
قورباغه رو خوب اومدی
نقل قول کردن
#15 فوتبالی 1396-09-04 22:16
تغییرات باید شروع شود زیرا این تیم عملکرد خوبی نداشته و در کوران مسابقات توسعه استانها شکست خورده . جناب استاندار با این ارنج ره به جایی نخواهی برد و قطعا تیم شکست خورده ات به رده های پایین سقوط می کنند و مردم لرستان به عنوان تماشاگران هر روز سرخورده تر خواهند شد . تغییرات اساسی لازن است خانه تکانی بزرگ لازم است در فصل جدید تین را باید قوی ببندی و گرنه در آخر فصل باید تیم را ترک کنی آن هم با کارنامه ای ضعیف . از کاپیتانهای تیم شروع کن نه از ذخیره ها
نقل قول کردن
#16 راستی 1396-09-05 00:21
باسلام: امیدورام استاندار جدید حرف های آقای گودرزی رو آویزه گوشش کنه تا بتونه به فردی کار آمد ومفید تبدیل بشه و در جهت پیشبرد لرستانی سر افراز گام های بلندی بردارد تا بعد از اینکه از لرستان بار سفر بست و تشریف برد با احساس رضایتمندی ا از اینجا تشریف ببره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا