اگر سری به تلگرام بزنید روزانه با حجم وسیعی از خبرهایی روبه‌رو می‌شوید که همگی از جلسات متعدد و پی‌درپی نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان و نشست آن‌ها با همدیگر و بخش خصوصی و سرمایه‌گذار خبر می‌دهد.
آقايان مسئول! به‌جای عكس، نتايج جلسات را منتشر کنیدنشست‌هایی با موضوع توسعه و آبادانی لرستان و باز شدن گره‌های زندگی مردم که علی‌الظاهر چیزی از درون آن استخراج نمی‌گردد. این اقدامات و نشست‌ها از طرف نمایندگان در مجلس و مدیران ارشد استانی را باید به فال نیک گرفت و این‌گونه نشست‌ها گوياي اين است كه فکر و ذکر نمایندگان و مدیران در استان توسعه لرستان می‌باشد و در این راه با كسي تعارف ندارند.
برنامه‌ها و گفتمان نمایندگان مجلس در موعد تبلیغات انتخابات، برای تحصیل‌کردگان بیکار قوت قلبی بود که انگار بعد سال‌ها، بناست لرستان دیگر قهرمان بیکاری در کشور نشود.
اما فارغ از این حرف‌ها و در این بین، تاکنون هیچ نماینده، اداره، سازمان یا نهادی نتیجه و خروجی جلسات را به سمع و نظر هم استانی‌های عزیز نرسانده است. وقتی در اشتغال، معیشت و ... هیچ تحول خاصی مشاهده نمی‌گردد و روزبه‌روز فقر و بیکاری و مهاجرت از استان بیشتر می‌شود و مردم حق‌دارند به دلیل عدم‌تغییر و تحولی محسوس در اجتماع پیرامونی خود از این جلسات به نشست دوستانه یاد می‌کنند و همت و کارکرد مسئولان نیز زیر سؤال برود.
یکی از ایرادات اساسی روابط عمومی برخی ادارات و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و کانال‌های اطلاع‌رسانی نمايندگان، اکتفا کردن به اعلام خبرهای جلسات و بی‌توجهی و عدم اطلاع‌رسانی از نتایج این جلسات می‌باشد. این روال (عدم اطلاع‌رسانی از نتایج جلسات) مسبوق به سابقه می‌باشد.
یا حقیقت را به مردم بگوییم و اعلام کنیم جلسات ما بی‌اثر بود و نتوانستیم و یا لااقل با درمان مشغله‌های فکری آن‌ها (همانند اشتغال) عملاً کارکرد مثبت این جلسات و نشست‌ها را به داخل جامعه تزریق نماییم.
این چند خط صرفاً جهت اطلاع نمايندگان و مدیرانی بیان شد که خبرگزاری‌ها و نشریات استان و فضای تلگرام را با اخبار جلسات خود اشغال کرده‌اند و حتی یک‌بار هم از نتیجه این‌همه نشست و جلسه گزارشی به مردم ارائه نداده‌اند.

مجتبی پسند