یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آقای خادمی استاندار محترم لرستان، ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت خطیرتان، مطالبی را به استحضار می‌رسانم.
شما به استانی تشریف آوردید که اگر چه از لحاظ موهبت‌های بی‌شمار الهی سرشار از پتانسیل است اما از نظر مدیریتی و ارائه خدمات مدیریتی، بسیار محروم و مظلوم است!
از پتانسیل‌هایی که در این عرصه می‌توان نام برد آب‌وهوای بسیار معتدل و دل‌چسب که نه سرمای استخوان‌سوز و نه گرمای طاقت‌فرسا دارد و اختلاف دمایی حدود 20 درجه در شمال و جنوب استان در یک‌زمان، منابع آبی و دشت‌های پهناور و کوه‌های سر به فلک کشیده با زیبایی خاص، آثار تاریخی 2500 ساله با مهندسی بی‌نظیر، لباس و صنایع دستی، موسیقی لری که نشان از همه صفات خوب و محبت و رشادت است.
آثار بی‌نظیر طبیعی در لرستان از جمله غارها و آبشارها که موجب شگفتی هر بیننده‌ای می‌شوند.
همچنین لرستان پایگاه پل‌های تاریخی و پایتخت طبیعت ایران نام‌گرفته و خیلی چیزهای دیگر که در این مرقومه نمی‌گنجد.
اما در آن ‌طرف، مدیریت‌های ضعیف باعث شده لرستانی که می‌توانست جلوتر از شهرهای مطرحی مثل اصفهان، کرمان و ... مهد ایران‌گردی و جهانگردی باشد از ابتدایی‌ترین امکانات گردشگری محروم بماند. آقای استاندار لطفاً ویژگی‌ها و پارامترهای لرستان را با سایر استان‌ها قیاس بفرمایید تا عرایض ما محرز گردد.
 استانی که با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های خاصش می‌توانست یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی و اقتصادی تولیدی باشد به‌جایی رسیده که مردم بعد از گذشت حدود ۴۰ سال هنوز قدردان مهندس فرح‌بخشیان استاندار بی‌بدیل اسبق لرستان هستند که منشأ و بانی کارهای مهم شهری، اقتصادی، تولیدی و... در لرستان بود.
این مهم خیلی جای بحث دارد که فرح‌بخشیان چه کرد که به‌رغم غیربومی بودن و کوتاهی مدت مسئولیتش، مردم بعد از این همه سال هنوز به یادش هستند و آرزو دارند که ای کاش فرح‌بخشیان دیگری بیاید!
جناب دکتر خادمی، آقای فرح‌بخشیان در آن مدت کوتاهی که در سمت حضرت‌عالی بود با عشق و علاقه به کارش، مدیریت شایسته و بایسته تلاش کرد که حضورش در لرستان منشأ خیر و کارهای ماندگار باشد که خوشبختانه با لطف خدا موفق هم شد. به تصدیق افراد مطلع، ایشان حتی برای انجام کارهای مهم برای استان حتی دست وزیر را هم بوسید!
انتظار داریم حضرت‌عالی که خود شیر بچه‌ای از قوم بزرگ لر هستید و تجربه مدیریت در معاونت برنامه‌ریزی و استانداری را هم دارید طی مدت حضورتان در لرستان، فرح‌بخشیان دیگری باشید برای مردم این دیار.
 یقین بدانید مردم قدردان و آگاه لرستان هرگز کسانی را که با مدیریت شایسته می‌توانند منشا خیر و برکات باشند را فراموش نخواهند کرد.
از سازمان‌های مردم‌نهاد غافل نشوید، آن‌ها بدون چشم‌داشت و هرگونه مواجب، فقط و فقط به جهت عشق و علاقه‌شان، می‌توانند بازوی فکری موفق باشند.
از دیگرانی که می‌توانند به شما کمک کنند انجمن‌های حرفه‌ای هستند مثل کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، معدن، کشاورزی و اتاق بازرگانی انجمن انبوه‌سازان و انجمن پیمانکاران ...
حتماً در جلسات مشورتی از نمایندگان آن‌ها استفاده کنید. گاهی یک فکر یا یک ایده می‌تواند جرقه مهم مدیریتی به وجود بیاورد. اولویت کارهای به زمین‌مانده خیلی مهم است. استفاده از تشکل‌ها و انجمن‌ها اگر در زمان آقای بازوند صورت می‌گرفت پروژه تقاطع گلدشت این‌چنین غیر کارشناسی و مهندسی شکل نمی‌گرفت که موجب ناراحتی و نگرانی مردم شده است.
اساتید دانشگاه هم به درستی بر این باورند که مشکل ترافیک گلدشت با تقاطع هم‌سطح قابل‌حل بود و نیاز به این همه هزینه نبود.
 اگر در زمان آقای صابری از تشکل‌ها و انجمن‌ها نظری خواسته می‌شد، پل‌ها و زیرگذر شهدا و دارایی‌زاده مورد تمسخر و سرشکستگی قرار نمی‌گرفت. خودتان از آن‌ها دیدن کنید تا عمق فاجعه را متوجه شوید!
به قول مرحوم حمید ایزدپناه «کار نکردن بهتر از بدکار کردن است!» آیندگان چطور ما را قضاوت خواهند کرد؟
مخلص کلام: آقای استاندار از افراد شایسته استفاده کنید، زمان را فراموش نکنید، استفاده از افراد برجسته صاحب‌نظر را در تصمیمات مدیریتی لحاظ کنید.
یقین داشته باشد خیلی از خدمات مدیریتی نیاز به اعتبار ندارد. همیشه تصمیمات درست موجب موفقیت مدیر است.
کارشناسان خوب و مدیران میانی موجب سربلندی مدیران ارشد می‌باشند.
 نهایتاً موفقیت و سربلندی شما سلاله زهرا سلام‌الله‌علیه و همه مدیران خوش‌فکر و ارزشی را با شفاعت جدت و در پناه ایزد منان آرزومندم
به امید رسیدن روزهای خوش و شنیدن خبرهای مدیریتی شایسته.
 








سید ناصر صورتیان
کارشناس رسمی دادگستری و عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگیان گلدشت شرقی خرم آباد 1396-07-13 08:27
سلام آقای استاندارجناب شهردارقبل اززمستان به دادمردم گلدشت برسیدواین 3راه رازودتردرست کنید
نقل قول کردن
#2 امیر حسنوند 1396-07-13 08:46
گویا زمان فراموش شده زمان طلا است به بهایی اندک نفروشید تغییر وتحول در سیستم مدیریت استان خود حرکتی رو به جلو ونشاط آور است ودر عوض منفغل بودن وایستایی مشغول شدن باعث بی انگیزگی و پس رفت می باشد.
نقل قول کردن
#3 محمد قاسمی 1396-07-13 09:29
واقعا روی اصلی ترین درد استان انگشت گذاشتید . امیدوارم گوش شنوایی باشد .سپاس .
نقل قول کردن
#4 عبدالرضا 1396-07-13 10:42
سلام کاملا فرمایشاتتان صحیح وقابل توجه مسولین خصوصا شخص استاندار محترم تازه وارد است.... امیدوارم قبل از آنکه خیلی دیر شود پست های مدیریتی را افراد ناکارامد اشغال نمایند وفقط با گنده گویی آمار و اطلاعات غلط دهند از افراد کارآمد و کارشناس جهت طرح های اولویت دار و توجیه اشتغالزایی بالا استفاده شود ان شاء الله
نقل قول کردن
#5 احسان 1396-07-13 11:05
سلام بسیار عالی این آسیب شناسی و راهکارهای موثر جناب مهندس صورتیان امیدواریم مد نظر قرار گرفته واز نخبگان و کارشناسان مرتبط با موضوعات با سبقه مشخص یاری بطلبند....
نقل قول کردن
#6 نورالدين 1396-07-13 12:23
احسنت
مرحبا به اين نظر كارشناسي
نقل قول کردن
#7 عبدالرضا 1396-07-13 13:48
ای کاش همیشه کارها وطرح های مهم توسط کارشناسان خبره هر صنفی واکاوی وتجزیه و تحلیل ونقاط ضعف و قوت دیده شود که اینچنین گوشه و کنار این استان پر از آسیب ها و و دوباره کاری ها و اتلاف سرمایه گذاری ها ورکود وازدیاد فقر و بیکاری و مهاجرت نخبگان وبی تربیت بزرگ شدن شهر وهزاران مشکل دیگر نگردد....
نقل قول کردن
#8 خادم ملت 1396-07-13 13:59
احسنت احسنت احسنت
خرم آبادی که باید به خاطر پتانسیل هاش پیشروتر از سایر شهرها باشه از همه عقب مونده
آقای احمدی نژاد زمان ریاست جمهوریش گفت همه شهرها پیشرفت بالایی داشتن اما خرم آباد بالعکس به خاطر برگشت بودجه پسرفت داشته
علت برگشت بودجه چه بود؟
مدیر ناکارآمد و غیر متخصص و غیر متعهد
مدیری که فقط برا بقا تلاش میکنه نه برا پیشبرد اهداف انقلاب که همان حل مشکلاته مردمه
همه ی خرم آبادی ها خواهان حذف مدیران ناکارآمد و غیرمتخصص و مسن و چند زیست هستن
آقای استاندار عزیز وقت به سرعت در حال گذره خواهشا در اسرع وقت مدیران کل و جزء رو با احترام کنار بذارید و تیم مدیریتی جدید باب دل خودتون رو انتخاب کنید
مردم براشون قابل هضم نیست که فردا بگید این مدیر رو به من تحمیل کردن یا گفتن این آقا بالای ده ساله مدیره و کارش خوبه ، اگه کارش خوبه چرا ما در اکثر زمینه ها اینقد عقب موندیم
خودتون که خدا رو شکر تو بحث آمارها متوجه خیلی چیزا شدید.
نقل قول کردن
#9 خادم ملت 1396-07-13 14:07
جناب دکتر خادمی پیرو فرمایش رهبری مبنی بر تلاش شبانه روزی جهت رفع مشکل معیشیتی مردم
شما موظفید در اسرع وقت تیم کاریتون رو جمع و شروع به کار کنید.
خواهشا تحت تاثیر اطرافیان نباشید و جزئیات انتخاب شدن و نشدن بعضی ها رو صریحا در رسانه های نوشتاری و دیداری به مردم اعلام کنید.
مردم فهیم خرم آباد پیرو فرمایش رهبری مبنی بر اتحاد و کمک به مسئولان با صداقت در کنار شما خواهند ماند.
نقل قول کردن
#10 م.سپه ونی 1396-09-08 02:03
سلام مهندس جان. با نظر به مطالب جالب مکتوب شده به نظرم نظریات و نواقص متذکر شده را کتبا و مستقیما به جناب خادمی استاندار محترم ارائه داده و طی جلسه ای حضور به نماینده استان و سازمان مهندسی در راستای معضلات و پتانسیل های موجود گفتگو بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا