یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آئین روز تجلیل از خبرنگار است. سالن آرشین خرم‌آباد موج می‌زند از راویان خبر. مسعود بهرام نژاد با صدای گرمش برنامه را آغاز می‌کند با یادی از خبرنگار شهید محمود صارمی که این روز با نام او گره خورده و نام‌گذاری شده است.
مسعود، علی امرایی برادر ابراهیم امرایی خبرنگار شبکه استانی افلاک که خود از هنرمندان با سابقه این دیار است را به روی سن فرا می‌خواند. چشمانم دو دو می‌زند شاید در کنجی از این سالن بزرگ ردی از ابراهیم را ببینم. ابراهیمی که در سال‌های گذشته روایت گر برنامه‌های روز خبرنگار بود.
هر چه بیشتر نگاه کردم کمتر یافتم. ابراهیم چند ماهی است که از بیماری سرطان رنج می‌برد. با افکارم به دوردست‌ها می‌روم همین چند ماه پیش بود که ابراهیم را برای افتتاح بخش شیمی‌درمانی بیمارستان شهید رحیمی دعوت کرده بودم و چه گزارش زیبا و تأثیرگذاری تهیه کرد. غافل از این که خود اسیر پنجه دردآلود همین بیماری باشد.
در همین افکار بودم که از طریق تلفن علی امرایی صدای بغض‌آلود و خسته ابراهیم در سالن پیچید. بغض همه ترکید و دانه‌های مروارید اشک بر روی صورت افراد حاضر در سالن لغزید تا آرام کند دل‌های رنج‌کشیده خبرنگارانی که ابراهیم را دوست دارند و برایش دست‌های دعا را به آسمان می‌برند.
ابراهیم امرایی را از سال‌های دور می‌شناسم. خبرنگار و گزارش گر حرفه‌ای بود که دغدغه لرستان و لرستانی یک‌لحظه رهایش نمی‌کرد. گزارش‌های مثبت و تأثیرگذار او برای معرفی داشته‌های لرستان بر کسی پوشیده نیست.
ابراهیم جان دوستت دارم و برایت دعا می‌کنم که قاب رسانه ملی بی‌وجود تو چیزی کم دارد.


عبدالرضا شهبازی

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگی بازنشسته ازخرم آباد 1396-05-20 09:03
سلام دعامیکنیم که رحمانی فضلی وزبرکشوررآی نیاوردوالااگروز یربمانداستاندار ان تغییرنمیکنندوای ن 3راهی گلدشت تاچندین سال درست نمیشودنه سه راهی بلکه رکودوسکوت کامل درلرستان تا4سال دیگرهست
نقل قول کردن
#2 همشهری 1396-05-20 09:04
خدایا در این روز و ساعات عزیز به دردانه حضرت زهرا س قسمت میدهیم همه مریضها رو شفای عاجل عنایت فرما.
اللهم اشف کل مریض
یا صاحب الزمان عج
نقل قول کردن
#3 آیت میردریکوند 1396-05-20 11:14
ایشان خیلی خبرنگار خوب و دوست داشتنی هستند.دعا می کنم ایشان و همه ی بیماران از خداوند شفا بگیرند
نقل قول کردن
#4 امیدیان از خرم آباد 1396-05-20 12:29
واقعا خیلی ناراحت شدم.به نظر من یکی از خوش صداترین و حرفه ای ترین خبرنگاران حوزه صدا سیما هستند.امیدوارم به زودی زود با سلامتی کامل به صدا سیما بازگردند.
نقل قول کردن
#5 عباس 1396-05-20 17:05
اللهم اشف کل مریض
نقل قول کردن
#6 محسن رحیمی 1396-05-22 07:19
بازهم روز خبرنگار فرارسید و جای خالی خبرنگاری مودب و با شخصیت در جمع دوستانش خالی بود او کسی نبود جز ابراهیم امرائی که گزارشات دل نشینش مثال زدنی است و اکنون که با بیماریش دست و پنجه نرم می کند برایش آرزوی سلامتی و بهبودی داریم. اللهم اشفع کل مریض. آمین
نقل قول کردن
#7 لرستانی در غربت 1396-05-23 14:24
دوست عزیز قبل از نقل بیانات گوهربارتان بهتره اول متن خبر رو بخونید بعد پیام بزارید اخه این مطلب چه ربطی به این خبر داشت آقای فرهنگی
نقل قول کردن
#8 سید اجمد موسوی /میراث فرهنگی ل 1396-05-26 10:48
بسم الله الرحمن الرجیم خدایا به حق جد اطهرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه شفای عاجل عظا بفرما دوست وبرادر گرامی اقای ابراهیم امرایی ورحم کن به فرزندان وخانواده او زیرا تو ارحم الراحمینی...یا ارحم الراحمین.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا