یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سه‌شنبه همین هفته (20 تیرماه 1396) در مراسمی که در خرم‌آباد مرکز لرستان به مناسبت تجلیل از دانش آموزان و پیشکسوتان ورزشی آموزش‌وپرورش برگزار شد ، توسط مسؤولین محترم این اداره کل و بخصوص دکتر فرید بهرامی از این‌جانب (فرهاد داودوندی) روزنامه‌نگار، وبلاگ نویس و خبرنگار منتقد بروجردی به خاطر نوشتن نقدهایی بر ورزش آموزش و پرورش، با اهدا لوح و جایزه تجلیل به عمل آورده شد!
بله درست خوانده‌اید، به خاطر «نقدهای» تندوتیزی که سال گذشته خطاب به ورزش آموزش و پرورش لرستان نوشته بودم در مرکز استان از من که یک بروجردی هستم تجلیل به عمل آوردند!
مورد دیگر...سال قبل مطلب بسیار تندی در رابطه با دو و میدانی لرستان و ربط آن به یک ورزشکار نوجوان دو و میدانی بروجرد نوشته بودم، آقای سید علی کریمی ریاست هیات دو و میدانی لرستان و معاون اداره کل ورزش و جوانان طی دیداری که همین سه‌شنبه در خرم‌آباد با هم داشتیم بسیار با روی باز با من برخورد نمود و حتی موقع خداحافظی وقتی به ایشان گفتم که از توضیحاتشان قانع نشده‌ام، تاکید نمود که برای رشد دو و میدانی لرستان به این‌گونه نقدهای ورزشی احتیاج داریم و درخواست نمود که ارتباط مطبوعاتی و ورزشی‌مان قوی‌تر از قبل بشود.
مطلب انتقادی صریحی نسبت به خانم فیضی مسوول محترم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان سال قبل نوشته بودم، اما این بانوی گرامی، سه‌شنبه گذشته در محل اداره کل ورزش و جوانان استان، آن‌چنان مرا شرمنده لطف بیکران خود نمود که همانجا در حضور ریاست محترم اداره کل ورزش استان از خانم فیضی به خاطر حسن برخوردشان تشکر کردم.
طی چند مرحله انتقاداتی رُک و بی‌رودربایستی به نوع مدیریت ورزش لرستان در نشریات و سایت‌ها داشته‌ام، اما دکتر عزیز پور سه‌شنبه همین هفته در خرم‌آباد با روی باز و بدون اینکه مرا پشت در معطل کنند، پذیرای من شد و وقتی برای دقایقی هم‌صحبت شدیم دانستم که انتقادات بسیار تند من از ورزش لرستان که حتماً قبلا به سمع و نظر ایشان رسیده، خللی در روابط ایشان به‌عنوان یک مسوول ورزشی بلند مرتبه با من به‌عنوان یک خبرنگار منتقد پیش نیاورده است
 در یک جمع‌بندی بسیار کوتاه، وقتی موارد بالا در خرم‌آباد برای من پیش آمد، به‌واقع دانستم موارد بالا نمی‌تواند «اتفاقی» باشد.
برای فردی به‌مانند من که در سال شاید یک یا دو بار به خرم‌آباد می‌روم، تغییرات مثبت شهری آن کاملاً محسوس است، شهری که تاریخ معاصرش را با دقت بسیار استاد سید فرید قاسمی به نگارش در آورده، شهری که هر هفته در آن کنسرت بزرگان موسیقی ایران برگزار می‌شود، شهری که مردمش برای اعتراض به کمبود امکانت پزشکی بیمارستان مطرح شهرشان با به همراه داشتن یک بنر اعتراضی، بسیار متمدنانه ناراحتی خود را نشان می‌دهند و به‌مانند بعضی جاهای دیگر! شیشه و در و پیکر بیمارستان را خرد و خاکشیر نمی‌کنند.
شهری که مدیران ارشدش کینه خبرنگار منتقد را به دل نمی‌گیرند، شهری که مردمش به آن سطح از آگاهی رسیده‌اند که برای انتخاب اعضای شورای شهر به فردی ساده اما خدمتگزار به شهرشان با 40 هزار رأی بیشتر از نفر دوم رأی می‌دهند و اسیر دوست و رفیق‌بازی و فامیل بازی نمی‌شوند، شهری که خبرنگارانش به آن مرحله از سواد می‌رسند که به نویسندگی و تاریخ‌نگاری روی می‌آورند، شهری که در خیابان‌هایش آکواریوم ماهی طبیعی نصب می‌شود، کتابخانه باز نصب می‌شود، شهری که فضای سبز خیابان‌هایش زیباست، شهری که 55 هکتار آثار تاریخی‌اش را با چنگ و دندان حفظ می‌کند، شهری که حتی در خیابان‌های تنگ قدیمی‌اش ترافیک روان دارد، شهری که مردمی مهربان دارد، شهری که نمی‌خواهد اسیر درگیری‌های جناح‌بازی‌های افراطی بشود، خوب معلوم است که باید رشد کند.
تاکید بسیار دارم که موارد مثبت بالا نمی‌تواند اتفاقی باشد، روی تک‌تک این‌ها کار شده، نمی‌خواهم بگویم خرم‌آباد در حال حاضر بسیار ایدئال شده، اما همین شهر وقتی مسئولینش به منتقد ورزشی شهری دیگر که آن‌ها را نقد کرده، لوح تقدیر و جایزه می‌دهند، حرکت به جلو را با سرعت بسیار باورنکردنی آغاز کرده‌اند.
خرم‌آباد در حال حاضر شاید زیباترین شهر ایران نباشد، اما در آینده نه‌چندان دور بسیار زیبا خواهد شد، شاید این شهر فرهنگی‌ترین شهر کشور عزیزمان نباشد، اما تا چند سال آینده یکی از تأثیرگذارترین شهرهای ایران در عرصه فرهنگی خواهد شد.
فیلسوفی می‌گوید: تو یک جمله بگو تا من در رابطه با شخصیت تو یک کتاب قطور بنویسم.
برخوردهای با جاذبه بسیار قوی از سوی مسؤولین خرم‌آباد نشان می‌دهد که این شهر برای آینده برنامه دارد، شاید خود خرم‌آبادی‌های عزیز به خاطر پروسه زمان‌بر تغییرات اجتماعی فرهنگی، برایشان به‌طور محسوس این تغییرات ملموس نباشد، اما واقعیت این است که این رخدادهای بسیار مثبت در این شهر زیبا و تاریخی به بهترین نحو رخ داده است.
مردم شریف، خونگرم، میهمان‌نواز و بسیار عزیز خرم‌آباد، تصمیم گرفته‌اند نسبت به آینده شهرشان بی‌تفاوت نباشند، مطالبه گر باشند، برای سرعت در تغییرات، هر مدیری نتوانست برایشان خوب کار کند را سریعاً تغییر بدهند.
خرم‌آبادی‌های دوست‌داشتنی، به رمز و رموز پیشرفت شهری دست‌یافته‌اند و با تمام وجود قصد دارند شهرشان را تا چند سال آینده سرآمد شهرهای منطقه کنند، هر چند که با این روندی که در این شهر زیبا با مردمی خونگرم و پیگیر آغازشده، انجام این پروسه تا 10 سال آینده قطعاً، خرم‌آباد را به‌عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی هنری ایران به کشورمان خواهد شناساند.
شهری که خواسته یا ناخواسته به «منتقد» احترام می‌گذارد، روند رو به رشد خود را آغاز کرده، همان‌گونه که این شهر در دیگر قدم‌های مثبت برداشته‌شده‌اش، خود را از بندهای دست و پاگیر بازی با الفاظ و لغات رهانیده و اینک در قیدوبند اینکه آن را پاریس بزرگ یا کوچک بنامند نیست، همان‌گونه که در زمان گذشته نیز توقف نکرده و از مشاهیر و مفاخر قرن‌های قبلی‌شان به‌عنوان افتخار کنونی‌شان نام نمی‌برد!
 ختم کلام اینکه برای چشم‌اندازهای چند سال آینده که در خرم‌آباد زیبا بر اثر وجود مردمی خونگرم و مطالبه گر و همیشه «در صحنه نظارت بر اوضاع شهرشان»، تعریف شده، به‌زودی در واقعیت، این شهر تاریخی، یکی از قطب‌های فرهنگی هنری ایران خواهد شد.
 







فرهاد داودوندی- بروجرد
 

دیدگاه‌ها  

#1 از خرم آباد 1396-04-23 11:33
درود بر آقای داودوندی
نقل قول کردن
#2 محمدآریان 1396-04-23 11:38
درود بر مدیران باشعور وانتقادپذیر درودبرمردم مطالبه گر درودبرجناب همتبارمان جناب داودوندی
نقل قول کردن
#3 برزو الیاس زاده 1396-04-23 11:52
دورود بر آقای داودوندی عزیز
موارد گفته شده در مطلب بالا قطعا ناشی از دید و نگرش همگرایانه و انسانی شما نسبت به مسائل و امورات است. بلوغ شخصیتی و گذر از تعصبات دست و پا گیر و و منسوخ شده بیانگر وجه ی بارز دیگری از شخصیت پویای شماست. الحق که شما از تبار زرین کوب ها، اوستاها و آیت الله بروجردی هستید که وزنه و اعتبار لر و لرستانی هستند.
نقل قول کردن
#4 لرستان کبیر 1396-04-23 11:56
احسنت بر این هم استانی عزیز.. چقدر خوبه همه ما لرستانی ها متحد و یکپارچه برای پیشرفت و توسعه استانمون همدل بشیم واقعا آدم احساس غرور میکنه...دورود بر شما آقای داودوندی از بروجرد
نقل قول کردن
#5 کوروش 1396-04-23 11:57
درود بر جناب داودوندی هم تبار عزیز بروجردی مان
وظیفه نخبگان و روشنفکران نه تولید نفرت و کاشتن تخم کینه و نه هجو و تمسخر دیگری بلکه هم افزایی در جهت ارتقای خوبی های مان و نقد درست و درمان ضعف ها و سستی های مان است .
جناب داود وندی از زمره ی آن خوبانی است که قلمش که قلمش در راستای تولید مهربانی و نقد درست بکار می رود .
نقل قول کردن
#6 حمید از کرج 1396-04-23 12:16
درود بی کران به اقای داودوندی......خ یلی دید باز به مسائل دارن.....افرین بر کلام شیوا و دقیق شم.....درود بر بروجرد و خرم اباد و هرچی لر هست....بچه تویسرکانم.....د وستدار پیشرفت شهرهای بزرگ لر نشینم هستم.....انصافا سخنت خیلی محترمانه و رک و مسبت بود خدا قوت اقای داودوندی.....
نقل قول کردن
#7 همشهریش 1396-04-23 12:28
داوودوندی عزیز تو که خودت همیشه نقدت بر این بود که از مرکز استان تموم اداره جات شهر از فرماندار بگیر تا آبدارچی یه اداره رو غیربومی کردن و کسی نیست دیگه که بقول تو تعصب باز به قول تو پاریس کوچیک یا بزرگ یا متوسط رو بکشه
یافته جان مدیونی که سانسور کنی
این حجم از بودجه رو تو کویر لوت هم خرج میکردن بهشت میشد مگه شهرداری یه شهر 380 هزار نفری چقده بودجه داره ؟؟؟مگه اصفهان 1800هزلرنفریه؟؟
این حرفا مصرف داخلی برای اون شهر و برای شما ... ما هم بافت تاریخی داریم به اندازه دوبرابر کل استان مسجدجامع که قدیمی ترین اثر استانه هزارتومن بودجه نداره ولی درسال 95 چهل میلیارد خرج قلعه شد.

در ضمن بازم از تعهد رسانه ای یافته میخام عین این مطالب رو بذاره یاحق

----------
یافته: بخش های توهینی حذف شد
نقل قول کردن
#8 وحید 1396-04-23 12:33
دمت گرم بزرگوار
نقل قول کردن
#9 سهراب 1396-04-23 12:50
با درود فراوان خدمت آقای دادوندی هم استانی فرهیخته
نقل قول کردن
#10 بی نام 1396-04-23 13:31
احسنت
نقل قول کردن
#11 سپهر از خرم آباد 1396-04-23 13:46
کاش اینطور بود که آقای داودوندی میگن اما متأسفانه واقعیت چیز دیگه ای میگه.خرم‌ آبادی که داره مهمترین اثر تاریخی-توریستیش و به خاطر احداث یک باغ کوچک از دست میده، خرم آبادی که رودخانه کم نظیرش به جای تبدیل شدن به جاذبه درآمدزای گردشگری و نشاط بخشیدن به شهر تبدیل شده به زباله دانی و لجن زار.خرم‌ آبادی که از داشتن حتی یک تالار مجهز فرهنگی-هنری محرومه،خرم آبادی که از داشتن حتی یک هتل5ستاره محرومه، خرم آبادی که از حتی داشتن ترمینال مسافربری محرومه،خرم آبادی که بر خلاف اکثریت مراکز استانها از اتصال به راه آهن سراسری ایران محرومه،خرم آبادی که از داشتن حتی یک ورزشگاه با امکانات معمولی محرومه،خرم آبادی که از داشتن حتی یک کارخانه فعال محرومه،خ رم آبادی که با وجود این همه چشمه از داشتن حتی یک مجموعه پارک آبی محرومه،خرم آبادی که بافت قدیمی ارزشمندش به جای مرمت و بازسازی با خاک یکسان میشه،خرم آبادی که اکثریت جوانان تحصیل کرده اش از جمله من بیکارن و هیچ چشم انداز روشنی از آیندشون ندارن...این شهر دقیقاً چطور میخواد به قطب فرهنگی و هنری تبدیل بشه؟؟؟!!!
نقل قول کردن
#12 اکبر-ظ 1396-04-23 14:13
درود بر شما روزنامه نگار استانی نگر .
نقل قول کردن
#13 خیری 1396-04-23 14:22
مردم خرم اباد همیشه بافرهنگ بوده و هستند
نقل قول کردن
#14 امین 1396-04-23 14:29
بخدا شرم آوره براى مركز استانى با جمعيتى بيشتر از ٥٠٠هزار نفر براى بار چندمه تك تك اعضا كابينه دولت تشريف ميارن و كشت و صنعت رو براى بار صدم بازدید و افتتاح ميكنن يا دوتا پل كه جز ابتدايى ترين خواسته مردم روستاهاست چه برسه به مركز استان با بوق و كرنا بخوان افتتاح كنن، كاش كمى مسئولين به شعور مردم فهميم احترام ميزاشتن
نقل قول کردن
#15 آرمین 1396-04-23 14:48
امیدوارم در کنار پیشرفت خرم آباد بقیه شهرهای لرستان الشتر،نورآباد،ا زنا،بروجرد،دورو د،الیگودرز هم رشد کنن ;-) واقعا رسانه ای مثل یافته خیلی نقش مفیدی در خرم آباد ایفا میکنه
نقل قول کردن
#16 همشهری 1396-04-23 14:52
با سلام به اقای دادوندی تحلیل بسیار زیر کانه ی داشتند وقتی در منطفه ی رشد علمی وفرهنگی بالا برود از جمله اثارش قدرت تحمل حرف منتقدانه است ودرخواست مطالبات به حق از مسولین ما دوباره عظمت لرستان ولرستانی را با خود باوری به مردمان هدیه می کنیم
نقل قول کردن
#17 یزدان 1396-04-23 15:51
در جواب اون دوست عزیزم که گفت ۴۰ میلیارد خرج قلعه شده دوست عزیز از سال ۸۲ هی دارن قول میدن که اطراف قلعه رو آزاد کنن با اینکه مجلس ومقام معظم رهبری هم دستور اکید دادن اما هنوز کاری انجام نشده تا تمام شهرهای استان پیشرفت فرهنگی واقتصادی نداشته باشن در واقع نباید گفت استان پیشرفت کرده مردم عزیز شهرهای استان به خدا به پیغمبر این بودجه هایی که میگید خرج مرکز استان شده رو ما مردم ندیدیم اگه پولی برای مرکز استان هزینه میشد الان هتل داشتیم واینجور سرافکنده نبودیم ترمینال برون استانی داشتیم آثار تاریخی مثل سنگ نوشته در اثر باران ونور خورشید خراب نمیشد چندین سال هست نتونستن یه خیابان حافظ یا انقلاب رو تعریض کنن یا صنعت ورشکسته رو درست میکردن یا کارگران پتروشیمی بومی بودن به خدا مرکز استان هیچی ندارد به قولی با سیلی صورت خودمون رو سرخ نگه داشتیم
نقل قول کردن
#18 رضا 1396-04-23 16:23
متاسفانه بعضی از دوستان همیشه نا امیدند بابا شهر داره چهره اش تعغیر میکنه
نقل قول کردن
#19 روح اله 1396-04-23 17:29
درست میفرمایید دوست عزیز جناب داوودی،خرم آباد زیباست اما این زیبایی حاصل کار مسئولین نیست خرم آباد شهر سرابها و چشمه های متعدد توپوگرافی خاص و منحصری است که نه تنها در ایران بلکه در جهان کم نظیر است.اما در مورد مسئولین،همتبار و هم استانی عزیزم قلم و نقدهای صریح و دلسوزانه شما و امثال شماست که باعث اینگونه به اصطلاح نقد پذیری چند تا مسئول شده،اما این تمام ماجرا نیست!امیدوارم که در آینده نقدهای به جا و همه جانبه تری از شما داشته باشیم،موفق باشی.
نقل قول کردن
#20 همشهریش 1396-04-23 18:09
نقد من بر مردم فهیم خرم اباد نبود و صرفا رنگ عوض کردن همشهریم در فضای مجازی و وبلاگ و...واز این شاخه به اون شاخه پریدنشه و مخاطب قرار دادن بروجرد یا توسط ایشون ..

البت یافته عزیز کاملن کامنت قبل رو نذاشت و من اینو به حساب محدودیتهای خاصی میذارم آقای یزدان اشاره کردن به دستور رهبری بر آزادسازی قلعه،همین رهبری عزیز در زمان سفرش به بروجرد که گویا در زمان مرحوم رفسنجانی بود دستور به ساخت مجموعه ورزشی که امروز نامش ولایته دادن و میبینیم که بعد از 25سال هنوزم پروژه تمام نشده وکمترین سرانه ورزشی رو داریم.
داوودوندی عزیز شهر 72ملت شما با این حجم از غریبه ها و با این بودجه کم و مهاجرت بروحردیای اصیل و کاردان و صنعتگر و وجود مافیای خاص در شهر باید خدا رو شاکر بود از این بدتر نشده.وگرنه هیچ شهر دومی تو هیچ استانی از مرکزش توسعه یافته تر نیست و ما هم دنبال این نیستیم.والا من دورود و ازنا و الیگودرز و پلدخترم رفتم هیچ نوع پیشرفت و افزایش جمعیتی نداشتن. نمیشه یه نقطه از استان پیشرفت کنه و در اینده همه به داون نقطه هجوم بیارن.اون موقع دیگه همون شهرم طراوتش رو از دست خاهد داد یاحق
نقل قول کردن
#21 آرمین 1396-04-23 21:45
به نقل از رضا:
متاسفانه بعضی از دوستان همیشه نا امیدند بابا شهر داره چهره اش تعغیر میکنه

شما درست میگیدخرم آباد چهرش نسبت به قدیم خیلی بهتر شده ولی متاسفانه پیشرفت کند هست!اکثر پروژه های گردشگری خرم آباد نیمه تموم هستن از هتل بگیر تا آزادسازی اطراف قلعه :oops:
نقل قول کردن
#22 فرهاد داودوندی 1396-04-23 22:16
با سلام و سپاس از لطف تمامی بینندگان عزیز " یافته"
دوست عزیز بنام " همشهریش" شما هنوز جرات نداری با نام واقعی مطالبات به حق مردم بروجرد را فریاد بزنی
بروجرد از افرادی به مانند شما که کنار گود نشسته اید و فقط منتظرید یکی با اسب سپید بیاید درستش کند ضربه خورده !
حداقل من با نام واقعی از درشت و ریز مسوولین شهرم را نقد کرده ام و تاکنون یک حبه قند هم از آنان نگرفته ام.( به گواهی همه شان)
همان ورزشگاه را که شما نام برده اید روزی که وزیر ورزش آمد فقط من به شخصه جلویش را گرفتم و با هوار و داد خواستار احقاق حقوق شهرم شدم که محافظینش گفتند حرمت سن و سالت را داریم، آنوقت که وزیر ورزش دستور فروش ورزشگاه را داد و من هوار و داد راه انداختم که به چه حقی می خواهی ورزشگاه اهدایی مقام معظم رهبری را بفروشی؟ می شود بگوئید جنابعالی و امثال شما کجا تشریف داشتید؟ ضمن بروجرد ضربه دیگری که خورده از شبه روشنفکرانی است که هیچ مطلبی را بطور صحیح و خوب نمی خوانند
ختم همه مردان عالم بخیر
نقل قول کردن
#23 همشهریش 1396-04-24 01:04
جوری میگی با اسم واقعی کامنت نذاشته...از کجا معلوم که کامنت بالا خودت باشی فیک نباشه بعدم تو از جانب مردم بروجرد نمیتونی برای رسانه خارج از شهر نظر بدی و این نظر خودته و از سر تمسخر گرفتن شهرته.واقعن اگه پایبند به اصول رسانه ای هستی عین همین متن یافته رو بذار تو صفحه اینستاگرامت تا بروجردی های واقعی و با آی دی واقعی و بقول تو با نام واقعی جوابت رو بدن.صد البته که جواب خوبی نمیدن
من تو کامنت دومم گفتم که کامل جوابت رو در کامنت اول دادم که یافته سانسور کرد و هیچ نوع توهینی هم نبود
یافته اگه عین کامنت این جناب رو میذاری حقیقتن کامنت منم کامل بذار چون توهینی توش نیست
خوب رو باید گفت و بد رو هم باید مثل الان نقد کرد
خوب هم کارهای خیریه ایست که جنابتان انجام میدهید
ولی قرار نشد که نمک به زخم مردم رخم دیده شهرت بپاشی.خرم اباد رو باید با مراکز استانهای همجوارش سنجید مثل کرمانشاه و همدان و اراک و بروجرد رو هم با اسلام آباد و ملایر و ساوه.بسیار از جنابعالی نامید شدم.
نقل قول کردن
#24 رضا 1396-04-24 12:13
جناب آقای دادوندی ضمن تائید سخنان جنابعالی در مورد تغییرات بنیادی خرم آباد ، به عرض می رساند ما خواهان لرستان آباد هستیم.که انشااله با مردم فهیم لر ، به زودی محقق خواهد شد.
نقل قول کردن
#25 سپهر از خرم آباد 1396-04-24 13:49
به نقل از رضا:
متاسفانه بعضی از دوستان همیشه نا امیدند بابا شهر داره چهره اش تعغیر میکنه

آقا رضا بنده ناامید نیستم واقع بین هستم.میشه توضیح بدید کجای چهره شهر داره تغییر میکنه که امثال بنده ازش بی خبریم؟!در چند سال اخیر به جز احداث پارک شاپوری در جنوب خرم آباد چه پروژه ی شاخصی اجرا و تکمیل شده که قابل توجه و تاثیرگذار باشه؟؟؟هر وقت هتل باستانی صخره ای-هتل باستانی شاپورخواست-هتل باستانی افلاک-برج های دوقلوی کیو-تقاطع غیرهمسطح بهارستان-مجتمع بام شهر-ترمینال برون استانی و...تکمیل و افتتاح شدن اون وقت شاید به گفت چهره خرم آباد داره تغییر میکنه
نقل قول کردن
#26 شهروندخرم ابادی 1396-04-24 15:08
با درود به جناب دادوندی امدواریم نه تننها خرم اباد چه از لحاظ فرهنگی و اقتصادی کند و به قول استاندار مجترم از معبر گردشگری به مقصد تبدیل شود وان هم میسر نمی شود مگر با ازاد سازی کامل حریم قلعه نه به گفته مشاور میراث استاندار بعد از پرداخت مبلغ پنجاه میلیارد به تهاد مربوطه تاز باید زمین مناسب در مرکز شهر نیز داده شود وبعد از دو سال ایا تخلیه انجام گیرد یا نه جناب دادوندی عزیز صدای دهل از دور شنیدن خوش است چه خرم اباد جه بروجرد پتانسیلهای زیادی برای رونف اقتصادی از قبل گردشگری دارد ولی متاسفانه اگر تنگ نظران بگذازند .
نقل قول کردن
#27 ورزش دوست. 1396-04-24 15:53
باسلام خدمت برادر بزرگوار آقای دادوندی:
حسن نیت وحمایت شما به همه بخصوص ورزشکاران برهمگان معلوم وبه عنوان یک شهروند خرم آبادی بارها شما رازیارت و
میدانم اهل کینه وغرض ورزی نیستید و قلمتان بیشتر بدنبال تحریر حقایق است.

مستدام وپیروز باشید.
نقل قول کردن
#28 مجتبی 1396-04-25 19:18
همشهری عزیز منم با نظرت کاملا موافقم
نقل قول کردن
#29 مجتبی 1396-04-25 19:22
همشهری عزیز کسی که پسوند فامیلی وند باشه مشخصه ایل و تلاش از کجا اومده داوودوندی بروجردی اصیل نیست
نقل قول کردن
#30 چگنی 1396-04-26 14:39
مدیران باید خدمتگزار مردم باشند نه با نگرش امرانه به شغلشون که چه بسا با رابطه نه ضابطه انرا اشغال نموده اند باید نقد پذیر باشند در خرم اباد قبلا چندین شرکت وجود داشته که ورشکسته و املاک انان به افراد خاص کشوری واگزار شده این همه پول مالیات و سپرده مردم منابع و معادن هیچ نقشی در توسعه شهرمون خرم اباد نداشته است اگر اسفالت خیبانی بطول 1 کیلومتر در طول 30 سال حرکت بجلوست یکنفر با حقوق ماهانه در بازه خدمتی هم میتواند همین کار را انجام دهد . باید به مردم خرم اباد کمک کنند و این قسمت را به صاحبان واقعی پس بدهند.کار زیر بنایی هیچی انجام نشده است این برای مردم خرم اباد کاملا ملموسه که در طول 30 سال خرم اباد هیچ بهره ایی از سهم ملی کشور نداشته است
نقل قول کردن
#31 لرکاسیت عیلامی 1396-04-27 12:00
بروجردی اصیل حتبه نقل از مجتبی:
همشهری عزیز کسی که پسوند فامیلی وند باشه مشخصه ایل و تلاش از کجا اومده داوودوندی بروجردی اصیل نیست

ما توئه مهاجری.. میخوان تفرقه بندازن...بعنوان ی خرم آبادی مخلص همه بروجردیهای باصفا ومهربان هستم...
بروجرد و بروجردیها رو دوس داریم....
نقل قول کردن
#32 خورشیدوند 1396-04-29 01:56
درود بر فرهاد داوود وندی
نقل قول کردن
#33 یاللعجب!!! 1396-04-29 23:01
به نقل از همشهریش:
داوودوندی عزیز تو که خودت همیشه نقدت بر این بود که از مرکز استان تموم اداره جات شهر از فرماندار بگیر تا آبدارچی یه اداره رو غیربومی کردن و کسی نیست دیگه که بقول تو تعصب باز به قول تو پاریس کوچیک یا بزرگ یا متوسط رو بکشه
یافته جان مدیونی که سانسور کنی
این حجم از بودجه رو تو کویر لوت هم خرج میکردن بهشت میشد مگه شهرداری یه شهر 380 هزار نفری چقده بودجه داره ؟؟؟مگه اصفهان 1800هزلرنفریه؟؟
این حرفا مصرف داخلی برای اون شهر و برای شما ... ما هم بافت تاریخی داریم به اندازه دوبرابر کل استان مسجدجامع که قدیمی ترین اثر استانه هزارتومن بودجه نداره ولی درسال 95 چهل میلیارد خرج قلعه شد.

در ضمن بازم از تعهد رسانه ای یافته میخام عین این مطالب رو بذاره یاحق

----------
یافته: بخش های توهینی حذف شد

مسجدجامع که متعلق بدوران اسلامی و قرن۵هجری است!!!
نقل قول کردن
#34 بهاروند 1396-04-29 23:04
به نقل از امین:
بخدا شرم آوره براى مركز استانى با جمعيتى بيشتر از ٥٠٠هزار نفر براى بار چندمه تك تك اعضا كابينه دولت تشريف ميارن و كشت و صنعت رو براى بار صدم بازدید و افتتاح ميكنن يا دوتا پل كه جز ابتدايى ترين خواسته مردم روستاهاست چه برسه به مركز استان با بوق و كرنا بخوان افتتاح كنن، كاش كمى مسئولين به شعور مردم فهميم احترام ميزاشتن

در دولت قبلی هم بیمارستان شهید رحیمی هشت بار توسط رییس جمهور ، وزیر راه و شهرسازی ، وزیر کشور ، وزیر بهداشت هر کدام دو بار افتتاح شد.چون هیچ طرح دیگری در لرستان نداشتند که برای چندمین بار افتتاحش کنند
نقل قول کردن
#35 اسدی 1396-04-29 23:19
به نقل از امین:
بخدا شرم آوره براى مركز استانى با جمعيتى بيشتر از ٥٠٠هزار نفر براى بار چندمه تك تك اعضا كابينه دولت تشريف ميارن و كشت و صنعت رو براى بار صدم بازدید و افتتاح ميكنن يا دوتا پل كه جز ابتدايى ترين خواسته مردم روستاهاست چه برسه به مركز استان با بوق و كرنا بخوان افتتاح كنن، كاش كمى مسئولين به شعور مردم فهميم احترام ميزاشتن

دو تا پل کوچک که خیری بنام هاشم زاده با اصلیتی آذری ساخته اینقدر مهم و حیاتی هستند که وزیر کشور پانصد کیلومتر بکوبد و آنان را افتتاح کند؟ گویا در سفرهای بعدی هم برای چندمین بار قرار است افتتاح شوند!!!
نقل قول کردن
#36 طاهری 1396-04-29 23:46
جداول بلوارها را رنگ آمیزی کردن و پارک و درخت کاشتن هر چند مورد احترام است و بخشی از زیبایی شهر را تشکیل میدهند اما باید عرض کنم شهر خوب را از کیفیت آسفالت و روان بودن ترافیکش میشناسند.خیابان ۱۷شهریور خرم آباد طرح تعریضش سال۵۲ زمان شهردار ساکی بوده است اما پس ازگذشت چهل سال همان خیابان پر ترافیک است.روگذر گلدشت سال۹۱کلنگش را بزمین زدن و تمام درختان وفضای سبز را از بین بردن اما پس ازگذشت۵سال هنوز درهمان مرحله کلنگ باقیمانده.پروژه ونک پارک کیو پس از۲۰سال شروع بکار کرد و بعد ازچند ماه در طبقه سوم متوقف شد.کارخانجات پارسیلون و یخچالسازی و چرم وپوست وکشت وصنعت هم که ورشکست شدند.شهری پیشرفته است که مثل تبریز گدا نداشته باشد.شهری توسعه یافته است که مثل اصفهان هشت هزار کارخانه داشته باشد.ما نه منوریل داریم نه مترو نه حتی یک ترمینال برون استانی!!! درد را باید گفت که بفکر درمان باشند.پانزده سال از تصویب قانون آزادسازی حریم قلعه در۱۹آذر۱۳۸۲میگذ رد اما همچنان درحصار دیوارها و سیم خاردارهاست.هتل پارک صخره ای۲۰سال است که نیمه تمام بحال خود رها شده است
نقل قول کردن
#37 پاپی 1396-05-01 05:30
یه جوی ایجاد شده که دم از شهر زیبا و آکواریم ....می زنه. خوب حالا که چی؟ نصف استان لرستان مسافرکشن بیست درصدشونم سوپرمارکتن، باقیش هم دارن تو شهرهای دیگه یا عملگی می کنن یا خلاف می کنن. بعد چرا باید نصبت به خوش برخوردی یه مسول خوشحال باشم؟ من فقط پس رفت دیدم. وقتی می بینم جونای سی سی و پنج ساله ی لرستانی صبح و شب دارن تو باشگاه وزنه می زنن و نه کار و نه دغدغه ایی و ته آمالشون یه پرایده چطور می تونم دم از پیشرفت بزنم؟ همین کامنتای بالا رو ببینید همش دارن دم از ونک پارک و برج ایکس و...می زنن. توسعه به عمود بودن شهرها نیست به مسطح بودن کف خیابونا و امنیت اقتصادی، اجتماع و روانی جووناشه.
نقل قول کردن
#38 رضا دارایی از نهاوند 1399-09-22 00:55
درود بر آقای دادوندی عزیزو همه لرستانیهای مهربان .
چه خرم آباد و چه بروجرد تفاوتی ندارند ، لرها هر کجا که باشند بزرگ هستند و پرچمشون بالاست .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا