یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از روز گذشته که خبر تغییر مرز لرستان و الحاق بخشی از حوزه آبخیزداری به استان اصفهان در فضای مجازی مطرح شد واکنش‌ها به این خبر آغاز شد، تکذیب دفتر نماینده الیگودرز و فرماندار و استاندار و...درنهایت تا به امروز که وزارت کشور طی نامه‌ای هرگونه تغییر مرز در لرستان را رد کرد.
اگر چه به‌رغم بیانیه‌های تکذیب مسؤولین نقشه‌های وزارت کشور و جستجو در گوگل و ... نوعی تردید در بین جامعه ایجاد نموده است اما امیدواریم با شفاف‌سازی مسؤولین ختم این قصه برای لرستان و به‌ویژه الیگودرز و مردمش به خیر شود.
اما آنچه مسلم است گذشته از درستی و یا شایعه خبر مذکور امروز فضای رسانه استان بیش از هر زمان آلوده به بغض و کینه شده است که واقعاً جای تأسف دارد.
امروز اگر رسانه‌ای خبری را منتشر می‌کند پاسخگویش الزاماً باید متولیان و دستگاه‌های ذی‌ربط باشند نه رسانه‌های دیگر، ولی افسوس که برخی کانال‌ها نقش روابط عمومی استانداری را ایفا نموده و قبل از اینکه استاندار و فلان مسوول زبان به پاسخگویی باز نمایند برای خفه کردن رسانه منتقد از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا اینکه از قافله باز نمانند،
دوستان عزیز رسانه‌ای انتخابات تمام شد و نمی‌دانیم تا چه زمان باید هر مطلب و سخنی و نقدی به پروژه رقابت انتخاباتی متصل گردد؟!
 انتخابات پایان یافت و همان‌گونه که استاندار و دیگر مجریان اذعان داشتند وقت همدلی و کمک به دولت جدید است اما آیا از نگاه عده‌ای کمک به دولت فقط به‌به و چه‌چه کردن است؟! آیا هر نقدی از زبان منتقد بیرون آمد باید او را به شکست خیالی انتخابات پیوند داد و تا جایی پیش رفت که زبانش بریده شود؟!
آیا آن‌ها که در شعار خود را مطیع رهبر می‌دانند از لسان معظم له نشنیدند که پیروز انتخابات ملت و نظام است؟! مصادره غیراخلاقی یک حماسه ملی پیشکش لااقل به منتقدان احترام بگذارید که یقیناً با این رویه رئیس‌جمهور مورد اعتماد خود را محترم داشته‌اید ولی برخی افراد مدعی حمایت از دولت همان غضنفرهای تیم ملی هستند که متأسفانه استاندار لرستان از آن‌ها غافل شده است.
امروز فضای تقابل رسانه‌ای از سوی هر گروه و حزبی برای لرستان سم است و بی‌شک بیشترین بهره را از این تقابل مسؤولین و مدیران ناتوان می‌برند و در این میان تنها چیزی که ارزش ندارد مطالبات مردم است.
امروز باید برای برخی مدیران و شاید نمایندگان ناآشنای لرستان به فعالیت رسانه‌ای کلاس آموزش فلسفه وجودی و اهداف فعالیت رسانه‌ها را دایر نمود تا بلکه بدانند بیشتر وقت‌ها انتشار اخبار هر چند از نگاه آن‌ها کذب در رسانه‌ها، زیانی به‌مراتب کمتر از بستن دهان‌ها دارد، آری مسؤولین باید بدانند رسانه‌ها روابط عمومی ادارات نیستند و فضای رسانه هم پل ارتباطی مردم با مسؤولین و بهترین ظرفیت برای تضارب آراء می‌باشد، مردمی که ابزار و تریبون ندارند و برای بیان مشکلاتشان بعضاً با درب‌های بسته اتاق برخی مدیران مواجه شده و به رسانه پناه می‌آورند و در اینجاست که مدیران متعهد باید قدردان فعالیت این‌گونه رسانه‌ها باشند که بار بی‌اطلاعی و ناآگاهی از شرایط جامعه را از دوش آن‌ها برداشته است.
عباس شاه‌عليکلام آخر، در شرایط امروز رسانه‌های لرستان لازم است برای توسعه و پیشرفت این استان از تقابل پرهیز نموده و ضمن بیان نقاط مثبت نقدهای خود را هم با رعایت احترام بیان دارند و توقع به دور از شخصیت رسانه را نیز در مسؤولین ایجاد نکنند.

عباس شاه علی
 

دیدگاه‌ها  

#1 نوری الیگودرز 1396-04-13 21:46
احسنت
نقل قول کردن
#2 لرستانم آرزوست 1396-04-14 08:07
احسنت جناب شاه علی ، لرستان یک فکر و متحد می تواند جلو بعضی رخدادها را بگیرد.
نقل قول کردن
#3 شهروندخرم اباد 1396-04-14 14:53
احسن به این خبر نگار فهیم و درد اشنای مردمظلوم لزستان متاسفانه عده ای بادمجان دور قاب چین هر انتقادی را خفه می کنند .
نقل قول کردن
#4 صدیقه سلیمانی 1396-04-17 09:46
درود بر شما این وظیفه اصحاب رسانه است که با بیان مسائل و نقد وبررسی عملکردها (بدور از هر گونه تخریب و جبهه گیری نسبت به اشخاص و جناح خاص )مسئولین را وادار به پاسخگویی نمایند نه عده ای ...........
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا