یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدتی است شعار برکناری مدیران دوزیست بر سر زبان‌ها افتاده و بنده به‌حکم ادب از کلمه دوگانه‌سوز استفاده می‌کنم و اطلاق کلمه دوزیست را شایسته نمی‌دانم، طرف داران دولت بخصوص اصلاح‌طلبان خواهان این هستند که مدیران از همفکران دولت باشند تا برنامه‌های دولت را جاری سازند و این حقیقتی مشهود است که اکثر سیاسیون می‌دانند که آقای روحانی تا امروز حتی یک‌بار اعلام نکرده که اصلاح‌طلب هستند (و چون نگفتند اصلاح طلبند آیا می‌توان گفت رئیس‌جمهور برخورد دوگانه دارد؟).
اسفندماه سال ۹۵ آقای واعظی وزیر مخابرات به خرم‌آباد آمد و در سالن استانداری اعلام نمود که دولت آقای روحانی دولت اعتدال است، دولت اصلاحات نیست، دولت همه سلایق است و دولت از همه ظرفیت‌ها با هر سلیقه استفاده می‌کند. آب پاکی را او روی دست همگان ریخت و اگر دوگانه سوزان به حرم راه یافتند با چراغ سبز تفکر اعتدال است و ما همچون رقبا رأی مردم را به حلال و حرام تقسیم نکرده و همه را حلال میدانیم این مهم است که اصلاح‌طلبان گول یارانه نجومی را همچون آن‌ها که گول املاک نجومی را خوردند، نخوردند ویار روحانی شدند بنده معتقدم اصلاحات دایه و نامادری طفلی به نام دولت اعتدال است. مادر این طفل طفلش را با شیر سینه اصلاحات پرورش داد. ولی ما مفتخریم که به نام قانون این دولت را حمایت کردیم، زیرا رئیس این دولت مورد تأیید شورای نگهبان و فردی انقلابی و مورد تأیید رهبری نیز هست و رهبران و رهروان اصلاحات نیز ایشان را قبول دارند یعنی مرضی‌الطرفین همه سلایق بود. نباید حقیقت را در پیچ‌وخم سیاست مخفی کنیم.
اصلاح‌طلبان به خاطر هیاهوی بازار سیاست در تقابل با ارزش‌ها نخواهند ایستاد. با رعایت شعار اعتدال هم باید از وجود کارکشته‌های اصلاحات استفاده کرد و هم باید از دلسوزان اصولگرا بهره برد (که اگر غیر از این باشد خطاست چون وفای به عهد شرط ایمان است) البته باید مواظب افراطیون دو گروه بود که وارد بازی نشوند! دوستان سیاسی که خواستار برکناری مدیران دوگانه‌سوز هستند بدانند ما نباید کار افراطیون را تکرار کنیم و مخالفان خود را از خدمت به جامعه منع کنیم (رطب‌خورده کی کند منع رطب) یک عمر کردار افراط را تقبیح کردیم که چرا فلانی حذف شد حال با کدام منطق عمل ناشایست آن‌ها را تکرار کنیم؟
 هم مدیران دوگانه‌سوز ناتوان را برکنار کنید هم تک سوخت‌های فرصت‌طلب را! خواستار برکناری رانت‌خواران جامعه باشیم چه تک سوز چه دوگانه‌سوز! با هر نوع سوختی خواهان عزل سارقین بیت‌المال باشیم. بیلان کاری افراد را بررسی کرده و فارغ از نگاه سیاسی هر کس خوب کار نکرده کمپین برکناری‌اش را راه‌اندازی کنیم طرفداران دولت انحراف و افرادی را که کینه دولت را در دل پرورانده‌اند و همچون واگذاری املاک نجومی قول یارانه نجومی می‌دادند را کنار بگذاریم که مردم را نسبت به نظام و دولت دلسرد می‌کنند؛ اما عقل حکم می‌کند که نباید به‌صرف رأی اصلاح‌طلبان به آقای روحانی، غیر اصلاحاتی‌هایی که دولت را قبول دارند از خدمت به جامعه محروم شوند و صد البته از دولت انتظار داریم و این انتظار از استاندار پرتلاش لرستان نیز بیشتراست که بخش وسیع و حیاتی کار را به نیروهای توانمند و کاردان اصلاح‌طلب که هم توان دارند هم‌دست پاک‌اند و هم دولت را قبول دارند بسپارید.
 اميرناصر غلامرضاييباید بپذیریم که سبد آرای اصلاحات قابل‌مقایسه با اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل که طرفدار روحانی بودند نیست، اگر اعتدال و اصول‌گرایان معتدل را مهاجر و نیروی اصلاحات را به انصار تشبیه کنیم، باید حرمت انصار را نگه دارید اما مواظب ریاکاران هر دو گروه باشیم. اگر آرای آقای روحانی را بنا به مرزبندی سیاسی تفکیک کنیم آرای اصلاحات وزن غالب آراء آقای روحانی بود و ایشان باید (من لم یشکر المخلوق ولم یشکرالخالق) را برای همیشه نصب العین خویش قرار دهد و خود را مدیون اصلاحات بداند اگر دولت او خدمتی به جامعه بکند باید بداند که به خاطر حمایت اصلاحات توانسته به افتخار و نعمت خدمت برسد و از استاندار لرستان انتظار داریم میدان کار و خدمت را جدی تر به دوستان دولت بسپارند.

امیر ناصر غلامرضایی

دیدگاه‌ها  

#1 اسماعیل صفوی 1396-04-12 17:56
با سلام
با وصف یکی به نعل و یکی به میخ چیزی تغییر نمیکنه.
به شخصه یکی از مدیران را سراغ دارم که طی چهار سال گذشته به اسم اصلاح طلبی هر نوع معامله و امتیازی با جناح مقابل رو انجام داده
روز اول با شرط بقای نیروهای مقابل تقویت شد
چهار مدیر میانی از جناح مقابل منصوب کرده و صالح ترین فرد اصلاح طلب که معتمد و امین مجموعه است رو طرد کرد.
خوب تکلیف چیست ؟!
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-04-12 21:44
ول کنید مردم رو با این اصلاح طلب اصول گرا بازی هاتون .بدر مردم رو در اوردید .اختلاف انداختید بین این مردم .هرچی که نفس اماره خودتون و دوستانتون خواست به اسم حقیقت به مردم قالب کردید . هم اصول گراها هم اصلاح طلبا .
.این چه شیوه ایه که هرچی حرف و حرکت ناشر به قول خودمون از اصلاح طلب ها و اعتدال گراها صادر میشه اخر سرهم به اسم طرف مقابل تمومش می کنید .حرف زیاد دارم از رفتارهای تفرقه افکنانه ذوب شدگان در تحزب وحرف هم زیاد دارم از مظلومیت رهبری و این مردم .یاعلی
نقل قول کردن
#3 لرستانی حامی دکتر روحانی 1396-04-12 22:19
این روزها از قرار معلوم اصلاح طلبی در لرستان وجود ندارد مگر..
نقل قول کردن
#4 خایدالو 1396-04-12 23:17
تنها راه پیشرفت لرستان عبور از اصلاح طلبی و اصول گرایی هست ولا غیر
نقل قول کردن
#5 اوای اوها 1396-04-13 00:08
دورد براستاد سخن .حق گفتی دورد برصلابتتان
نقل قول کردن
#6 مهاجر 1396-04-13 00:25
بسمه تعالی
دولت مدیون مردم است یا مدیون اصلاحات؟؟؟؟؟
کدام اصلاحات ؟ کدام مدیر اصلاحاتی؟ کدام اصولگرا ؟ و کدام مدیر اصولگرایی؟ اگر منظور از اصلاحات جنابعالی و دوستانتان هستید کاش یکبار پرسیده شود دلایل رد.... و یا نه دوگانه سوز به تعبیر شما آیا استاندار فعلی که با ایشان درد دل نموده اید در دولت قبلی مسولیت داشته؟
بنده تا کنون چه در دوره اصلاحات، چه دوره اصولگرا - چه دوره کارگزاران و چه دوره اعتدال بجز ارائه متن به صورت دوره سه ماهه چیزی از شما ندیدم یه کم هم به فکر کار کردن باشید . از اصولگرا ها و اصلاحات قدیمی شهر بجز نام نیک برای عده ای چیزی نمانده بقیه هم که التماس دعا، از این فضا بیا بیرون ببین بقیه استان ها بدون داشتن مواهب خدادادی چه پیشرفتهایی نموده اند پس بکوش آقای محترم زیرا حضرت وصی .ع. می فرمایند : آنان که وقتشان پایان یافته خواستار مهلتند و آنان که مهلت دارند کوتاهی می ورزند.
نقل قول کردن
#7 شهروندخرم اباد 1396-04-13 01:19
این اصلاح طلب و اصول گرایی همه اش بازیه و منافع برای یکعده هر موقع منافعشان تامین شود می شوند اصلاح طلب و یا اصول گرا نمونه اش سال 76 سر چب و راست در شهرستانها دعوا بود در صورتیکه در مرکز سران این گروهها رفیق گرمابه وگلستان همند.
نقل قول کردن
#8 بی طرف 1396-04-13 07:52
آقا شهرام چیه نکنه خودت هم اره
نقل قول کردن
#9 شهروند بیدار 1396-04-13 10:40
به نقل از بی طرف:
آقا شهرام چیه نکنه خودت هم اره

نه اقای بی طرف خودم نه
نقل قول کردن
#10 خرم آبادیم 1396-04-13 13:46
این جناح بازی پدر مردم رو دراورده
اقای نگارنده وقتی مدیری برا تصاحب پست حاضره رنگ عوض کنه نشون میده که نیتش پیشرفت مملکت و مردم نیست بلکه پیشرفت خودش و خانوادشه
مدیری مدیره که وقتی دوره مدیریتش تموم شد دوباره نره به رو انداختن برا تمدید بلکه بگه من تا این حد توانایی داشتم و تونستم اینکارای مثبت رو انجام بدم الان باید پست رو واگذار کنم به یک متخصص جدید با فکر جدید
تا وقتی که این ذهنیت که اداره ارثیه پدری نیست از ذهن ها پاک نشه دوزیست که هیچ ؛ چند زیست ها به کارشون ادامه میدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا