یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ايام انتخابات بهترين فرصت براي بيان مواضع، اهداف، نگرش‌ها و آرمان‌های احزاب، جریان‌های سياسي و اشخاص است. در انتخابات اخير رياست جمهوري خبري از بيان اصول بنيادين سياسي عقيدتي اصولگرايان كه پیش‌تر بر آن‌ها به‌ویژه در ايام انتخابات پاي ميفشردند نبود.
از پاسداري از ميراث امام خميني و انقلاب، مبارزه بی‌امان با استكبار جهاني و در رأس آن امريكاي جهان خوار، مبارزه با صهيونيزم، مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان، صدور انقلاب، توصيه به مردم براي خوردن دو وعده‌غذا و حتي يك وعده در روز، خوردن اشنكه پياز براي مقابله با تحریم‌ها، نعمت دانستن تحریم‌ها، اولويت داشتن آخرت بر دنيا، تركمانچاي بودن برجام، … ذكري به ميان نيامد.
آنچه در اين انتخابات از داوطلبان سه‌گانه اصولگرا شنيديم معيشت و مبارزه با فساد بود، همين و بس. بدیهی است که رسيدگي به معيشت مردم شعار و هدف همه حکومت‌ها اعم از غیردینی و عرفي است، خيلي از كشورهاي دنيا هم اصولاً فساد مالي گسترده‌ای ندارند كه رفع آن آرمان بزرگي محسوب شود. هيچ اصولگرايي به اين عقب‌نشینی آشكار از اصول اعتراضي هرچند رقيق نكرد. آيا اصولگرايان از اصول پيشين دست شسته‌اند؟ آيا اصولگرایان از آسماني بودن سياست ورزي روی‌گردان و به عرفي بودن آن معتقد شدند؟ آيا تجربه ٣٨ سال سياست ورزي دست كشيدن از آرمان‌های اصولگرايي و پرداختن به مسائل دنيايي مثل معيشت بوده؟ آيا من‌بعد خوانندگان بدنام زیرزمینی نه‌تنها بخشي از تهاجم فرهنگي دشمن نيستند، بلكه نوع بدنام و تحت تعقیبشان می‌توانند كنار كانديداي رياست جمهوري اصولگرا بنشينند و با تشريح تک‌تک پيام خال‌های (تتو) پرشمار بر روي بدنشان آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند؟ آیا با زنان بدحجاب من‌بعد نه‌تنها برخوردي نخواهد شد بلكه با لبخند هم پذيرفته می‌شوند؟ آن‌چنان كه در تجمع‌های انتخاباتی‌شان اتفاق افتاد. آيا اصول اسلامي و انقلابي اصولگرايان جاي خود را به اصول عرفي و زميني داده؟ آیا اصولگرایان ديگر خود را مکلف به انجام‌وظیفه اسلامي و انقلابي نمی‌دانند و نتيجه (رأی آوری) به هر قيمت اولويت اصلي آن‌هاست؟ آيا اصولگرايان من‌بعد اصلاح‌طلبان را به دلیل پايبند نبودن به ارزش‌ها سرزنش نمی‌کنند؟
 اما سؤال اصلي اين است، اين تجدیدنظر در اصول اقدامي تاكتيكي براي موسم انتخابات است؟ يا استراتژي براي نو شدن و زايندگي تفكر اصولگرايي؟ در روزهاي آينده مشخص می‌شود، نو شدن و بازسازي مواضع، يا رياكاري؟
غلامرضا مصدق

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-03-02 10:46
پایبندی به اهداف و راهبردهای بنیادین نظام اسلامی مهمترین زیربنای فکری اصولگرایی است ولی جوامع غربی فاصله ایده ها و تفکرات خودشون رو از طریق تکنولوژی و علوم نرم افزاری با اذهان و افهام مردم ما کاهش دادند یا حتی بر اون چیره شدند بازی کردن کاذب جریان اصلاح طلبی در زمین مدنظر اونها فعلا قاعده رو بر هم زده، جریان اصولگرایی باید از دانشگاهها شروع کنه و انشاالله ایده های درست خودش رو دوباره نهادینه کنه
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-03-02 13:00
قطعا تاکتیکی است برای موسم انتخابات .
نقل قول کردن
#3 شهرام 1396-03-02 13:07
ارمان های اصلاح طلبان چی بود ؟اقای روحانی با متهم کردن سباه به موشک بازی ومتهم کردن رقبا به فریبکاری و دروغ و کشیدن دیوار بین زن و مرد واعدام بی گناهان و در کل رقیب هراسی رای اورد .اقای روحانی از بارچه سبزی که اقای رییسی برای استفاده سیاسی از احساسات مذهبی مردم می فرستاد گفت اما از شال سبز سیادتی که دوستان فتنه گرش درسال 88 به گردن انداختند چیزی نگفت .
نقل قول کردن
#4 شهرام 1396-03-02 13:14
اقای روحانی از برداشتن تحریم های موشکی گفت اما نگفت اصولا موشک در اختیار رییس جمهور نیست . دیروز هم اعلام کرد با قدرت به توسعه توان موشکی ادامه می دهیم .حال چگونه می خواهد تحریم های موشکی را بردارد جای سوال دارد . اقای روحانی از خروج از رکود گفت اما مشاور وزیر صنعت دیروز اعلام کرد مطلقا از رکود خارج نشدیم .امارهای مشاور وزیر صنعت امار های تکان دهنده ایست که می تونید سرچ کنید وبخونید .
نقل قول کردن
#5 شهرام 1396-03-02 13:23
اقای روحانی از اوار برداری ندانم کاری های دولت گذشته گفت اما دقیقا نگفت این اوارها چه مسایلی بودند .ایا رشد منفی شانزده مسکن تعطیلی 59 درصد کارخانجان وفعالیت نصفه نیمه بقیه کارخانجات و تعطیلی قدیمی ترین برندهای کشور رشد 3 برابری نقدینگی و تزریق 700 هزارمیلیارد نقدینگی یعنی بمب تورم که هر لحظه در حال انفجاره یعنی مدیریت صحیح سرمایه ملت اختصاص تنها 10 درصد از بودجه سالانه به بخش عمرانی که وضعیت بروزه های عمرانی استان ما شاهد این مدعاست رشد تنها6 درصدی مسکن مهر یعنی تنها 24 درصد دراین چهار سال حقوق های نجومی و عدم برخورد باانها اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان یعنی بزرگترین اختلاس تاریخ ایران و....یعنی اوار برداری ؟
نقل قول کردن
#6 شهرام 1396-03-02 13:28
از دروغ بودن اینکه دولت من دولت 4 درصدی هانیست گفت اما نگفت اگر دولتش دولت 4 درصدی ها نیست چرا چند وزیرش بالای هزارمیلیارد سرمایه دارند و بعضی از اونها حاضر نشدند اموال خودشون رو به قوه قضاییه اعلام کنند .اما نگفت تنها در دولت 4 درصدی هاست که چند صد نفر حقوق نجومی می گیرند .تنها در دولت 4 درصدی هاست که رییس جمهورش در کاخ 45 میلیاردی در ولنجک زندگی می کند .راستی از برادر میلیاردرش نه در زمان تبلیغات نه الان هیچ خبری نشنیدم .برادرش که دیوان محاسبات اعلام کرد با فشار او رییس صندوق توسعه ملی انتخاب شده .
نقل قول کردن
#7 شهرام 1396-03-02 13:33
وعده هایی مثل ازبین رفتن ایران هراسی بریروز در ریاض و دیروز در سرزمین های اشغالی دود شد .همچنین وعده هایی مثل خروج ایران از انزوا و دور شدن سایه جنگ با برجام هم در ریاض دود شد .تهدید ترامب به بازنگری در توافق هسته ای هم وعده ی اینکه هیچ کس نمی تواند زیر برجام بزند را تنها در حد یک وعده تبلیغاتی و عوام فریبی نگه داشت .فرض کنید اقای رییسی رییس جمهور می شد و این اتفاقات در ریاض می افتاد همین اقای روحانی انتخاب جناب رییسی را مسبب سایه جنگ و انزوا و از بین رفتن توافق هسته ای اعلام می کرد .
نقل قول کردن
#8 شهرام 1396-03-02 13:42
اقای روحانی رای اورد اما باخت .اخلاق را سابقه انقلابی را باخت .باخت چون تهمت زد ..برای منافقین دل سوزاند .از فتنه گران حمایت کرد . باخت چون به جای باسخگویی در مورد عملکرد 4 ساله فرافکنی کرد .باخت چون گسل های عقیدتی و مذهبی را فعال کرد .باخت چون از زن استفاده ابزاری کرد .باخت چون از هنر مندان هم استفاده ابزاری کرد . باخت چون از دو به اصطلاح هنرمندی که هیچ تعهدی به انقلاب ندارند حمایت کرد . از شجریان که گفت 1400 سال است با هنر ما مخالفند و در خارج از کشور با زنان نیمه برهنه و بهاییان و ضد انقلاب عکس یادگاری انداخت .از اصغر فرهادی که افتخارش این است با سیاه نمایی چهار تا بازیگر امریکایی اورا تشویق کنند و به او جایزه بدهند .
نقل قول کردن
#9 شهرام 1396-03-02 13:45
اصلاح طلبان ثابت کردند نه تنها تحمل باخت رزاندارند بلکه ظرفیت برد را هم ندارند .اقای دیروز اوا بسم الله شروع به توهین به رقبای انتخاباتیش کرد .امری که هیچ دلیلی برای ان وجود نداشت .به شانزده میلیون که به او رای نداند اقلیت گفت و انها را اشخاصی معرفی کرد که به خاطر یارانه رای داده اند .اجلاس ریاض اغاز شکست های بی در بی روحانی و بشیمانی رای دهندگان به روحانی خواهد بود .
نقل قول کردن
#10 امیر 1396-03-02 15:09
برای این افراد هدف وسیله رو توجیه میکنه
نقل قول کردن
#11 رضا 1396-03-02 17:55
سلام ودورود به حاج مصدق انشالله برا انتخابات. نیست
نقل قول کردن
#12 اکبر-ظ 1396-03-02 21:11
سه تا اصولگرا با تمام توان و بصورت تمام قد در انتخابات شرکت کردند بعد هم با هم اتلاف کردند اخرش هم انتخاب نشدند . وقتیکه ملت نمیخوان زوری که نیست . اصلا برای چه میگن انتخابات مگر نه اینکه عقیده هر کس محترم است و هر کسی دارای یک رای است .خب مردم رای را به کسانی که مد نظرشان بوده داده اند پس این دوستان اصولگرا چرا اینقدر اشفته اند ؟ انتخابات تمام شد الان همه باید در مقابل تهدید های خارجی متحد بشن .
نقل قول کردن
#13 یاسر 1396-03-02 23:52
سلام و دورود بررزمنده و جانباز عزیز حاج آقا مصدق همرزم و دوست شهید نعمت اله سعیدی
نقل قول کردن
#14 رضا 1396-03-03 12:08
به نقل از شهرام:
از دروغ بودن اینکه دولت من دولت 4 درصدی هانیست گفت اما نگفت اگر دولتش دولت 4 درصدی ها نیست چرا چند وزیرش بالای هزارمیلیارد سرمایه دارند و بعضی از اونها حاضر نشدند اموال خودشون رو به قوه قضاییه اعلام کنند .اما نگفت تنها در دولت 4 درصدی هاست که چند صد نفر حقوق نجومی می گیرند .تنها در دولت 4 درصدی هاست که رییس جمهورش در کاخ 45 میلیاردی در ولنجک زندگی می کند .راستی از برادر میلیاردرش نه در زمان تبلیغات نه الان هیچ خبری نشنیدم .برادرش که دیوان محاسبات اعلام کرد با فشار او رییس صندوق توسعه ملی انتخاب شده .
حتماً میخواهی بگویی آقای قالیباف خودش جزء 4 درصدی ها نیست.واقعاً خنده دار است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا