یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یکی از پدیده‌های این دوره انتخابات شوراها، نفر اول شدن ولی‌الله رستمی‌نژاد در شهر بزرگ خرم‌آباد است.
مرغ‌فروش دوره‌گردی که گفته می‌شود کارشناس ارشد زبان انگلیسی و معلم اخراجی اوایل انقلاب است. مردی بلند قد با مو و ریش‌هایی بلند و هیبتی همچون میرزا کوچک‌خان که انگلیسی سلیسی صحبت می‌کند و یکی از نوستالژی‌های مردم با صفای خرم‌آباد است.


برخی طی روزهای گذشته به نقد این پدیده به‌ عنوان یکی از مصادیق پوپولیسم پرداختند اما من در پی آموزه‌های مثبت این واقعه هستم. از این رو رستمی‌نژاد را از این منظر می‌بینم که لفظ قلم حرف می‌زند اما به غایت مردمی و خودمانی است.
 حامیان او که اقشار جوان و تحصیل‌کرده را هم شامل می‌شود می‌گویند به خاطر صداقت و سادگی و بی شیله و پیله بودنش به او رأی داده‌اند. در تبلیغات او نه از شام و ناهار خبری بوده و نه از ستادهای پر زرق و برق و سخنرانی‌های کلیشه‌ای و عکس‌های فتوشاپ شده با فیگورهای خاص.
او جلوی هیچ جمعیتی راه نرفت تا مانور قدرت دهد بلکه دنبال انديشه تک تک مردم بود تا نظرشان را جلب کند. به جای لابی کردن با سران و متنفذین، مخاطبش مردم کوچه و بازار بود. او هیچ جای شهر را با پوسترها و اقلام تبلیغاتی‌اش آلوده نکرد و برخی حامیانش نیز بعد از انتخابات، در اقدامی زیبا و فرهنگی، به پاک‌سازی پاره‌ای نقاط شهر از باقیمانده تبلیغات دیگران پرداختند. او نه تنها هیچ نشانه‌ای از عوام‌فریبی ندارد بلکه به دلیل بروز صادقانه هر آنچه که بوده، نقطه مقابل عوام‌فریبی است.
این مرد نیز شاید همچون بسیاری از منتخبین سراسر کشور، چندان به کار شورای شهر نیاید اما انتخاب او دارای نکات آموزنده‌ای برای همه و به‌ ویژه کاندیداهای آینده شوراها و مجلس است. انتخاب او با چنین رأی بالا و اختلاف فاحشی با نفرات پس از خود می‌تواند حاوی این پیام باشد که مردم از هیاهو و تبلیغات پر هزینه و کلیشه‌ای خسته‌اند و می‌خواهند خود واقعی کاندیداها را ببینند.
 آنها از فله‌ای دیده شدن و سیاهی لشگر مدعیان بزرگی بودن بیزارند. مردم در دنیای پیچیده امروز تشنه دیدن ذره‌ای سادگی و بی آلایشی‌اند. از سویی گسترش فساد در جامعه، مردم را به مسیرهایی سوق داده که شاید راه نجات نیست اما نشان دهنده نارضایتی شدید مردم در مقابل فساد موجود است. یکی از حامیان آقای رستمی‌نژاد می‌گوید او مرغ‌فروش بوده نه تخم‌مرغ دزدی که در آینده شترمرغ دزد شود.
این تلنگر بزرگی است!
 
رضا خواجوی

دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو 1396-02-31 21:23
هر چند همه می دانند ایشان مرد عمل هستند نه مرد حرف
خرم آباد باید به این انتخاب خود افتخار کند
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-02-31 21:36
این انتخاب برای لرستان زیاد خوشایند نیست و سوژه تبلیغاتی خیلی شده است مردم را باید از روی انتخابشان شناخت مگر هرکس ادم بی بضاعت و ساده ای است خوب است چه بسا خیلی از آدم های خلاف کار در ابتدا ادم های خوبی بودند ولی هیاهوی و طرف و برق تجملات آنها را به بیراهه کشانده است نکته دوم این آقا چه مشکلی از شهر را می تواند حل کند و مدرک تحصیلی ایشان غیر مرتبط است و چرا از مدرکشان استفاده نکرده است و شغل دوره گردی را انتخاب کرده است به هر حال این اتفاق هیچ وجه مثبتی برای لرستان که آماج حملات و توهین ها این ندارد و کاش این اتفاق نمی افتاد
نقل قول کردن
#3 بیژن 1396-02-31 21:50
این انتخاب وجهه خوبی ندارد.اونایی که یک عمره توی ادارات مشغول کارن یا مدیرن وقتی میرن و انتخاب میشن ....
حالا ایشون که اصلا بلد نیست بره اداره و ارباب رجوع نداشته و با چند اصطلاح علمی و شهرسازی آشنا نیست.ولی در کل این انتخاب یه آلارمیه به پایتخت نشینان که حق این مردم را بدهن چون این مردم از انتخابهای الکی و سرکاری خسته شدن
نقل قول کردن
#4 خایدالو 1396-02-31 21:53
آقای کوکلا لطفا برید در فضای مجازی ببیند که همه مردم این از اتفاق استقبال کرده است و از آن به عنوان پدیده انتخابات یاد می کنند
انتخاب یک شخص با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی دانشگاه تهران و فرد زحمت کش ، بدون ستاد و با یک بنر انتخاب شایسته ای برای خرم آباد است
نقل قول کردن
#5 محسن 1396-02-31 22:09
بايد صبرداشته باشيم وعملكرد ايشون روببينيم
به هرحال خوب يا بد صاحب اكثريت قاطع راي مردم شده وچندبرابركساني كه ميليون هاتومان خرج كردند راي اورده وبايد احترام بزاريم به انتخاب مردم
نقل قول کردن
#6 امیر 1396-02-31 22:11
به نقل از کوکلا:
این انتخاب برای لرستان زیاد خوشایند نیست و سوژه تبلیغاتی خیلی شده است مردم را باید از روی انتخابشان شناخت مگر هرکس ادم بی بضاعت و ساده ای است خوب است چه بسا خیلی از آدم های خلاف کار در ابتدا ادم های خوبی بودند ولی هیاهوی و طرف و برق تجملات آنها را به بیراهه کشانده است نکته دوم این آقا چه مشکلی از شهر را می تواند حل کند و مدرک تحصیلی ایشان غیر مرتبط است و چرا از مدرکشان استفاده نکرده است و شغل دوره گردی را انتخاب کرده است به هر حال این اتفاق هیچ وجه مثبتی برای لرستان که آماج حملات و توهین ها این ندارد و کاش این اتفاق نمی افتاد

اولا ایشون نماینده شهر خرم آباد هستن نه سایر شهرهای استان در ضمن رفتار و منش این آقا خیلی بهتر از افرادی هست که در تهران یا سایر نقاط کشور هر عمل زننده و خلافی انجام میدم
فعلا که کل ایران به این انتخاب آفرین گفتن
نقل قول کردن
#7 امیر 1396-02-31 22:13
به نقل از بیژن:
این انتخاب وجهه خوبی ندارد.اونایی که یک عمره توی ادارات مشغول کارن یا مدیرن وقتی میرن و انتخاب میشن ....
حالا ایشون که اصلا بلد نیست بره اداره و ارباب رجوع نداشته و با چند اصطلاح علمی و شهرسازی آشنا نیست.ولی در کل این انتخاب یه آلارمیه به پایتخت نشینان که حق این مردم را بدهن چون این مردم از انتخابهای الکی و سرکاری خسته شدن

اتفاقا روش و رفتار این شخص از خیلی از کارمندان ادارات که با طایفه گرایی و پارتی استخدام شدن بهتره شما هم معلومه کاندید عزیزت رای نیاورده برا همین ناراحتی
نقل قول کردن
#8 محمد 1396-02-31 22:27
بنظر من مردم خرم آباد با اين انتخاب خيلي حرفا برا گفتن داشتند
يكيش اينه كه به اعضاي قبلي شوراي شهر گفتند شاید توانايي شما توي ادوار گذشته پايين تر بوده

بنظرم آقاي رستمي نژاد از الان ميتونن براي نمايندگي مجلس هم برنامه ريزي كنند
نقل قول کردن
#9 امید 1396-02-31 22:39
کاملا با نگارنده موافقم
احسنت
نقل قول کردن
#10 ستوده 1396-02-31 22:41
جالبه بنده به محض ثبت نام ایشون حدس میزدم با رای بالایی به شورای شهر راه پیداکنن تفسیر نگارنده ی متن بسیار جالب بود بله دقیقا غالب مردم چون از اعضای شوراهای سابق و کاندیداهای فعلی خسته شده بودن و میدیدند که اینان نه تنها مرهمی بر درد های خرم آباد نمینهند بلکه بعضا با فروش اراضی شهر موجبات نابودی خرم آباد را فراهم میکنند شاید آقای رستمی فردی کارآمد نباشه لیکن اگه همچنان صداقت خود را حفظ کند
نقل قول کردن
#11 وحید 1396-02-31 22:42
در دوره های اول شورای شهر خرم اباد چون مدرک تحصیلی جز قانون ثبت کاندیدا نبود افراد کم سوادی شرکت کردند و چند نفری هم رای آوردند که نه سواد داشتند و نه کار اجرایی داشتند .در این چند دوره افرادی در شورای شهرمان بودند که حتی به سختی میتوانستند یه متن بنویسند.
نکته اینجای کار است که اکثر جوانهای این شهر بیکارند چه با مدرک و چه بی مدرک و کلا دنبال وقت گذراندن در دنیای مجازی هستند و قطعا خیلی ها که رای دادند برایشان اصلا مهم نبوده که چه کسی رای بیاره.و میشه اینطور گفت که برای شوخی بوده.از دیدگاهی دیگر میشه گفت برایشان فرقی نداره کی باشه یا کی نباشه.افراد متخصص در این شهر زیاد هستش اما در جایگاه خودشان نیستند و بی حاشیه در حال فعالیت هستند.
انتخاب رستمی رو باید یه تلنگر بدونیم برای سیاستمدارانی که مردم رو باید راضی نگه داشت و وعده های غیر ممکن ندهند.باید باور داشت که خواست مردم هر چه باشد همان هست حتی بزرگترین تغییرات.
نقل قول کردن
#12 بیرانوند 1396-02-31 22:42
گویا برخی ها دنبال برگزیدن کسانی هستن که تا خرخره ، از خون ملت خورده اند و آنقدر فربه شده اند که برای رأی جمع کرن ، می توانند نصف شهر را شام و نهار دهند و لابد این انتخابشان هم نشانه باکلاس بودن و شخصیت داشتن مردم شهر است و اگر کسی که مثل خود همین مردم باشد ، رأی بیاورد نشانه بی کلاسی است.
بهتر است به خودمان نگاه کنیم. آیا نمایند ما کسی است که در پول ، غلت می زند و پول یک چرخ ماشینش ، معادل پس انداز کل زندگی یک خانواده است و مرفه بی درد است یا کاسب ساده ای که نان زحمت خودش را می خورد؟
اندکی تفکر!!!
نقل قول کردن
#13 شهروند 1396-02-31 22:43
وقتی این انتخاب مردم رو چندی از دوستان که از اساتید برجسته کشور هستند پرسیدند و سرگذشت این مرد گمنام را گفتم باور کنید گریستند و به شعور مردم خرم اباد احسنت گفتند ...این مرد نماد مظلومیت توده مردمی است که سالها بنا به دلایلی به حاشیه رانده شده ...
نقل قول کردن
#14 مریم 1396-02-31 22:55
چیزی که مشخصه ایشون کار بزرگی انجام دادن. امیدوارم الانم که به شورا راه پیدا کردن به فکر همین مردم که دوسش داشتن باشن و از این جهت هم پدیده بشن.
نقل قول کردن
#15 حسنوند 1396-02-31 22:58
این انتخاب نشون داد که مردم دیگه خسته شدن از انتخاب های طایفه ای و جناحی و به کسی رای میدن که محبوبیت مردمی داشته باشه و دنبال پست و مقام خودش و اطرافیانش نباشه. :cry:
نقل قول کردن
#16 سعید 1396-02-31 23:00
ایشون الان نفر اول شورا شده واکثریت ارا اوردهباید به خود اختصاص داده باید به نظر مردم احترام گذاشت
نقل قول کردن
#17 اسدی پور 1396-02-31 23:00
با سلام. بهتره به احترام کسانی که توی صف ساعت ها منتظر بودن و رای دادند سر تعظیم فرو بیاریم و با ارائه پیشنهادهای سازنده راهگشای حل مشکلات شهر و توسعه آن باشیم. به ایشان و همه کسانی که مورد اعتماد و منتخب مردمان دیارمان شده اند تبریک میگوییم.
نقل قول کردن
#18 پویا 1396-02-31 23:05
عزیز من حالا هم که یکی از اهالی شهر برای شورای شهر انتخاب شده ناراحتید؟حالا اونایی که دوره های قبل انتخاب شدند رشته تحصیلی مرتبط داشتند مثلا خواننده ونوازندگان در این چهار سال چه گلی به سر شهر زدند غیر از اینکه یه سره در عوض کردن شهر دار بودند دعوا بر سرتصاحب زمینهای مرغوب...!
نقل قول کردن
#19 سردار 1396-02-31 23:18
دیگه خیالمون راحته یکی از جنس مردم تو شورا حضور داره و مانع فساد اعضا میشه و همه ی ما اهالي خرم آباد پشت اونيم و هوادارشيم . انشالله که شهردار نصیری به مجموعه شهرداری برگرده و این شورا با شوراهاي قبل فرق کنه . زنده باد رستمي
نقل قول کردن
#20 جواب کوکلا 1396-02-31 23:34
شما نظر شخصیتان را بدهید به افکار و ارای مردم توهین نکنید همه این افراد ساده و ابلهند ولی شما با هوش مگر بی بضاعتی رستمی او را بالا برد . پاکی صداقت . مظلومیت و درستی از لحاظ هوشی و سوادی هم از خیلی ها سرتر است چرا گیر دادید به بی بضاعتیش چرا خوبیهای و امتیازاتشو نمی گید چون به خیلی از مغروران و خود پسندان و آنهایی که تصور می کنند همه چیز فقط حق آنهاست برخورده . مگر آنهایی که قبلا بودند چه گلی به سرمون زدند . چون ادعایی نداشت . حق هیچ چیزو نداره . خدا کمکش کنه یه کمی از حقوق از دست رفته خودش و مردمو زنده کنه . اگرم نشد تازه میشه مثل قبلیا. موفق باشی ولی اله
نقل قول کردن
#21 آرمین 1396-02-31 23:39
به این دلایل به ایشون رای دادم:
1_به خاطر قدرت دست به هرکاری نزد
2_دیوار و خیابون ها رومثل بقیه کاندیدا داغون نکرد!
3_برای جذب رای نهار وشام و وعده به مردم نداد!
4_سواد بالا! زمانی که ایشون مدرک گرفته نه دانشگاه آزاد نه پیام نوری نبوده! سواد واقعی داره! واگرنه مدرک رو که همه داریم
به نظرم یکی دیگر از دلایلی که مردم به ایشون رای دادن یک نوع تلنگر بود! یک نوع بیزاری مردم از نمایندگان قبلی بود که کاری برای خرم آباد نکردن!
نقل قول کردن
#22 علی 1396-02-31 23:44
یادت بخیر باشه عمو رستمی عزیز چقدر بچه بودم دور قفسه هات میگشتم ومیگفتم این مرغ وخروسها واین جوجه هات چند کاش خرم آباد بودم ودستاتو میگرفتم واز صمیم قلب بهت تبریک میگفتم به دلیل نبود کار در شهر عزیزمان خورماوه چندسالی هست که گرفتار تهرانم به پدرم گفتم به اولین که رای میدهی عمو رستمی باشد اودرد ورنج مردم را با پوست واستخوانش درک کرده خدا یاورش باشد ممنون از سایت یافته دوست داشتنی واقای رضا خواجوی.وسر برزی خورماوه
نقل قول کردن
#23 محمدآریان 1396-02-31 23:47
بنده خودم منتقد این انتخاب بودم چونکه این سری جوانان تحصیل کرده شهروشهرسازی در حد دکترا پا به میدان گذاشتند اما متاسفانه مردم به دلیل عملکردضعیف شورای ادوارگذشته به نخبگان شهروشهرسازی به سلب اطمینان جواب رد دادند وبا این انتخاب اعتراض مدنی معنا داری به شورای شهر،شهردار،ومسئ ولین لرستان ونمایندگان مجلس نمودند واین زنگ خطری برای نمایندگان مجلس می باشد که اگردراین مدت باقی مانده دردی ازلرستان دوا نکنید امثال رستمی درجای شما قرارمی گیرند.لیکن نه گفتن مردم خرم آبادبه صاحبان زرو زورکه هزینه میلیاردی نمودجای بسی امیداست لذا ازاین انتخاب معنی دار می توان به چالش های لرستان پرداخت دراین خصوص اگرحامی مالی باشد حاضربه تهیه مستندبی نظیری دراین راستامی باشیم تادرد لرستان رابه گوش فلک برسانیم
نقل قول کردن
#24 خیلی خرم آباد 1396-02-31 23:55
کسانی که الان در راس ادارات قرار دارند مگر بیشترشان کشاورز زاده و چوپان زاده نیستند چرا به رستمی گیر میدند نمونه مدرن سالاری دینی و دموکراسی به معنی واقعی کلمه است بایستی همه به رای مردم احترام بگذاریم قطعا رستمی از مدیران کنونی بهتر نباشه بدتر نیست پس بایستی صبر کنیم و ببینیم چی میشه
نقل قول کردن
#25 احسان 1396-03-01 00:13
سلام آقای کوکلا بد یا خوب ما آقای رستمی رو انتخاب کردیم همه مردم خرم آباد به ایشون رای دادن و انتخابش کردن ؟حتی اگه تو شورا عملکرد خوبی داشته باشه بازم مردم براجاهاو شغل بزرگتری کمکش میکنن
نقل قول کردن
#26 آیت میردریکوند 1396-03-01 00:14
ضمن تبریک به آقای رستمی و آرزوی توفیق برای ایشان. خیلی از منتخبین شورای شهر نه تخصصی در این زمینه دارند نه تجربه ای و نه مدرکی. مردم خرم آباد با این رای بالا به آقای رستمی نشان دادند که از وعده های تو خالی خسته شده اند و اعتماد به صداقت و پاکدستی ایشان دارند
نقل قول کردن
#27 بیرانوند 1396-03-01 00:45
ادعای روشنفکرا رو درنیارین..ایشون ی فرد تحصیل کرده دارای دو فوق لیسانس ادبیات فارسی و انگلیسی قبل انقلاب هستن مث شما با پول مدرک نگرفته..هرچی باشه اولین بار بود ک طایفه گری رو کنار گذاشتن و حرف پوچ بعضی از کاندیداها ک الکی رو بنر زده بودن دکتر مهندس رو نخوردن..به انتخاب همدیگه احترام بگذاریم و درمورد دیگران زود قضاوت نکنیم..کسایی ک ناراحتن احتمالا کاندیدشون رای نیاورده تا به اهداف برسن..آقای رستم نژاد بهتر از کاندیدهای دیگه طمع فقر و ناعدالتی رو چشیده ..میتونه راه روش کریمخان لر شاه عادل ایران رو الگوی خودش قرار بده تا نام نیکش تا ابد جاودان بمونه...
نقل قول کردن
#28 علی 1396-03-01 01:01
اتفاقا انتخاب عالی بود مگر کسایی که با مدارک مرتبط رای اوردن چه گلی به سر این شهر زدن جز . . .
نقل قول کردن
#29 همشهری 1396-03-01 01:06
این انتخاب را به اقای رستمی تبریک می گوییم کی گفته شورای شهر باید حتما از بین کارمندهای ادارات باشد وشغل اداری ودولتی باید داشته باشند بار اول نیست قبل از انقلاب اعضای شورای شهر را اگر ببینم علاوه بر اینکه بیسواد وکم سواد بعضی بودندمشاعل غیر دولتی مثل باغدار وگاراژ دار وبقال در بین شورا بوده تخصص در این دوره شرط است کلی شورا کارش نظارتی است نه اجرایی انتخاب فردی اصلح برای شهرداری شهر که شهر را بسازد واینان نظارت نکند نه عیر تخصصی کارهای عمرانی را به شهردار دیکته ودر غیر اینصورت وعدم اجرا از سوی شهردار ان را عزل کند شورا باید برنامه های شهردار را کنترل ومصوب کند نه اجرا کند وسیاست با شورا ومدیریت شهر با شهردار است هر این اعضا قویتر واز تخصص های
نقل قول کردن
#30 همشهری 1396-03-01 01:11
مردم به نیت خالصانه اقای رستمی اعتماد کردند که انشالله سبب تحرک باشد اینقدر نگویید ابروی ما در انتخاب رفته مگر سری قبل شما خواننده ونوازنده ومعلم مداح رای ندادید در شهر اقای لیسانسه پاکبان نفر 5 شورا شده در شهر رشت که این اقا رای اورده مگر به اندازه خرم اباد دامن زده شده
نقل قول کردن
#31 همشهری 1396-03-01 01:17
به هر علتی مردم به این اقا رای داده اند به احترام رای مردم همه به ان احترام می گذاریم این جاست که می بینیم تا رسیدن به کمال جقدر در این قرن 21 عقبیم ما مردم این شهر متاسفانه در خیلی از انتخاب هایمان اینجوری هیجانی وبدون تدبیر عمل می کنیم درک درستی از خیلی از علتهای انتخابهایمان در زندگی شغل وازدواج ومعیشت وغیره داریم قوه نو اوری وابتکار نداریم
نقل قول کردن
#32 همشهری 1396-03-01 01:22
در یک خیابان یک نفر نان سنتی می پزد فردا همه نان پز می شویم همه در یک شب لبنیاتی می شویم وماست ودوغ فروش مئ شویم همه با هم یک نوع جنس از بانه می اوریم اقتصادی ونو اوری نداریم واسثدلال ما همین گناه بزدار لقمه نون گیرش بیاد بقیه خوردند حالا این بیچاره هم مدتی بخورد درک درست نداریم وانتظاز پیشرفت داریم
نقل قول کردن
#33 همشهری 1396-03-01 01:31
ما در لرستان بخصوص در خرم اباد به عینه معلوم شد قبل از پیشرفت دچار فقر فرهنگی شدید هستیم تا رشد فرهنگی نداشته باشیم همین حکایت در این شهر تکرار می شود وترس ما باید در چند سال اینده باشد که غنای فرهنگی که به ان می بالیم از دست برود شهر سیاسی بدون منطق وتفکر ودنباله رو شورای جدید ی مثل اقای رستمی را مطرح می کند دست از جناح وسیاسی بازی بردارید این خصومت مفرط بین احزاب از جنگ سوریه با داعش بدتر شده است مثل اجنبی برداران وخواهران این شهر با هم بر خود می کند
نقل قول کردن
#34 همشهری 1396-03-01 01:37
این انتخاب اقای رستمی اعتراض شدید مردم به اقایان وسیاتمداران این شهر است سیاسی کاری مدارس ما دانشگاهای ما مراکز درمانی ما کار ما را وعیره نابود کرده مردم نه اصولگرا نه اصلاح طلب افراطی می خواهند وحدت ارامش وجامعه امن بدون تنش می خواهند مردم را شهرم دوست میدارم ومی خواهم این هدیه وفاق وهمدلی محبت را به فرزندان عطا کنیم به امید ان روز در پناه خدا وند رحمان ورحیم
نقل قول کردن
#35 رضا 1396-03-01 01:38
رستمي‌نژاد قرباني اشتباه اطرافيان در سال 1359 شد . او هيچ مورد سياسي در كارنامه نداشت فقط به خاطر تشابه اسمي با كس ديگري، آقا ولي را نيز مثل برخي ديگر از آموزش و پرورش بيرون راندند و او بدون هيچ اعتراضي، ظرف اين مدت درس صبر و استقامت 37 ساله را به شاگردان قديمي و مردم شهرش تدريس كرد
خيال‌ تان راحت كه مراجع امنيتي نيز از اين موضوع اطلاع كامل دارند
نقل قول کردن
#36 سید نادر صورتیان 1396-03-01 01:45
سلام عزیزان،از زاویه های مختلف میتوان به این پدیده نگریست... رای آوردن یک مرغ فروش دوره گرد از خرم آباد و یک رفتگر از رشت وقرار گرفتن ایشان در راس هرم قدرت یک شهر جلوه های از پیشرفت ورشد مدنیت در ایران است وقابل تقدیر است....
نقل قول کردن
#37 حامد ج 1396-03-01 02:22
آقا بیژن وکوکلا امروز چند نفر از دوستان کرد زبان از استان کردستان تماس گرفتن و در خصوص آقای رستمی سوال پرسیدن و نظرشون در مورد آقای رستمی مثبت بود و میگفتن ای کاش ما هم همچنین شخصی داشتیم تا به مسولین شهرمون تلنگری بزنیم حالا شما به قول دوستمون امیر احتمالا کاندید مورد نظر خودتون با هزینه وخرج زیاد موفق نبوده در ضمن در انتخابات شورای شهر رشت یک رفتگر عزیز که فقط یک میلیون هزینه انتخاباتش بوده به شورای شهر رشت با رای بالا ورود کرده و پوسترهاش هم با لباس رفتگری بوده.
نقل قول کردن
#38 رضا 1396-03-01 06:33
جناب آقا مرغ فروش بوده ولی،با عزت زندگی کرده از رانت که استفاده نکرده
نقل قول کردن
#39 farshid 1396-03-01 07:19
انشالله حماسه دوم آينده نمايندگي مجلس شوراي اسلامي براي رستمي نژاد
نقل قول کردن
#40 کلانشهر جهانی خرم وآباد 1396-03-01 07:48
لرستان_بزرگ ایرانستان
نقل قول کردن
#41 علی 1396-03-01 07:57
به نظر حقیر رستمی نژاد کسی است که تحت تاثیر فضای تند و احساسی اوایل انقلاب به ناحق پاکسازی شد . او با وجود اینکه آدم باسوادی بود و می توانست طور دیگری رفتار کند و از این فضا برای ورود به عرصه های معاند و ضد انقلاب استفاده کند . این کار را نکردو با پرداختن به دوره گردی زندگی خودش را ادامه داد . فارغ التحصیل سال 46دانشگاه تهران خیلی ساده و عامیانه نزدیک به 35سال در کنار مرغ و جوجه ها بسان آدمی معمولی زندگی کرد و از تمام آنچه که حقش ود و می توانست در مقام استیفای آن بربیاید چشم پوشی کرد و خدا مزد کارش را داد و بعد از 35سال به او عزت داد .
اگر رستمی نژاد در این برهه در شورای شهر عملکرد مثبتی داشته باشد شک نکنید که دور بعدی نماینده اول مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی است
نقل قول کردن
#42 بهمن 1396-03-01 08:05
دوستان مخالف نامبرده
مگر اعضای شورای شهر قبلی و قبلش چه گلی روی سر این شهر زدند که ایشون نمی تونه بزنه اگه خیلیا مدرک الکی دارند ولی سواد ندارند این آق که هم مدرک از دانشگاه معتبر داره هم سواد داره هم صداقت داره هم صفا داره...
نقل قول کردن
#43 ناصر 1396-03-01 09:03
دوست عزیز ؛ نگارنده مقاله ! باز به بیراهه رفتید چرا واقعیت را نمی گویید ؟ این آرا نشانه ای از چه واقعیت است . اگر بنا به نوشته شما باشد باید بسیاری از کسانی که رای آورده اند با پشتوانه قومی و دادن ولیمه و ... باشد در حالی که میدانیم این رای دادن به ایشان نه برای سادگی و نه برای نبود ستاد پر زرق و برق و نه ... میباشد بلکه .........خود بخوان مفصل از این مجمل
نقل قول کردن
#44 علیرضا 1396-03-01 10:29
به نقل از وحید:
در دوره های اول شورای شهر خرم اباد چون مدرک تحصیلی جز قانون ثبت کاندیدا نبود افراد کم سوادی شرکت کردند و چند نفری هم رای آوردند که نه سواد داشتند و نه کار اجرایی داشتند .در این چند دوره افرادی در شورای شهرمان بودند که حتی به سختی میتوانستند یه متن بنویسند.
نکته اینجای کار است که اکثر جوانهای این شهر بیکارند چه با مدرک و چه بی مدرک و کلا دنبال وقت گذراندن در دنیای مجازی هستند و قطعا خیلی ها که رای دادند برایشان اصلا مهم نبوده که چه کسی رای بیاره.و میشه اینطور گفت که برای شوخی بوده.از دیدگاهی دیگر میشه گفت برایشان فرقی نداره کی باشه یا کی نباشه.افراد متخصص در این شهر زیاد هستش اما در جایگاه خودشان نیستند و بی حاشیه در حال فعالیت هستند.
انتخاب رستمی رو باید یه تلنگر بدونیم برای سیاستمدارانی که مردم رو باید راضی نگه داشت و وعده های غیر ممکن ندهند.باید باور داشت که خواست مردم هر چه باشد همان هست حتی بزرگترین تغییرات.

کلملا با نظرتون موافقم، دقیقا همینه که فرمودین
نقل قول کردن
#45 اکبری 1396-03-01 10:40
انتخاب آقای رستمی نشانه بی اعتمادی به شورای شهر دربرخی ادوار گذشته است
نقل قول کردن
#46 ناصری 1396-03-01 10:45
انتخاب آقای رستمی شاید خیلی هم خوب و ثمر بخش باشه چون اون شهر را از یه زاویه ای دیده که تا حالا هیچ کدوم از اعضای شورای شهر ندیده اند یعنی اون فقر و بدبختی را با تمام وجود درک کرد پس انتخاب اونو به فال نیک بگیرید
نقل قول کردن
#47 شهرام 1396-03-01 11:42
فقط از یک بابت دلم خنک شد .اونم اینکه اشخاصی که با تبلیغات فراوان و دادن وعده های بی جا و حتی استفاده از بول های کثیف چه بول های خودشون چه افرادی که دوروبرشون بودند وهستند و قول هایی از اون ها گرفتن یک تو دهنی خوردن تا متوجه بشن صداقت و راستی و درستی مطالبه مردمه .البته نه همه مردم .این انتخاب بیام داشت وبیامش همین بود .باید منتظر موند و دید عملکرد ایشون رو .
نقل قول کردن
#48 شهرام 1396-03-01 11:43
به نقل از علی:
به نظر حقیر رستمی نژاد کسی است که تحت تاثیر فضای تند و احساسی اوایل انقلاب به ناحق پاکسازی شد . او با وجود اینکه آدم باسوادی بود و می توانست طور دیگری رفتار کند و از این فضا برای ورود به عرصه های معاند و ضد انقلاب استفاده کند . این کار را نکردو با پرداختن به دوره گردی زندگی خودش را ادامه داد . فارغ التحصیل سال 46دانشگاه تهران خیلی ساده و عامیانه نزدیک به 35سال در کنار مرغ و جوجه ها بسان آدمی معمولی زندگی کرد و از تمام آنچه که حقش ود و می توانست در مقام استیفای آن بربیاید چشم پوشی کرد و خدا مزد کارش را داد و بعد از 35سال به او عزت داد .
اگر رستمی نژاد در این برهه در شورای شهر عملکرد مثبتی داشته باشد شک نکنید که دور بعدی نماینده اول مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی است

دوست عزیز ایشون بیش از انقلاب باک سازی شدن .
نقل قول کردن
#49 علی 1396-03-01 11:44
این رای بالا به رستمی بی اعتمادی به شورای های شهر قبلی بوده .الحق که مردم بیدارند وگول تبلیغات نادرست را نمی خورند .انشاالله دوره جدید همراه با پاکدستی باشه تا اعتماد گذشته برگردد.آفرین رستمی که نزاشتی بعضی رای بیاورند وهمه ارا به تنهایی گرفتی وباعث افتادن خیلی ها شدی موفق وموید باشید
نقل قول کردن
#50 شهرام 1396-03-01 11:46
به نقل از رضا:
رستمي‌نژاد قرباني اشتباه اطرافيان در سال 1359 شد . او هيچ مورد سياسي در كارنامه نداشت فقط به خاطر تشابه اسمي با كس ديگري، آقا ولي را نيز مثل برخي ديگر از آموزش و پرورش بيرون راندند و او بدون هيچ اعتراضي، ظرف اين مدت درس صبر و استقامت 37 ساله را به شاگردان قديمي و مردم شهرش تدريس كرد
خيال‌ تان راحت كه مراجع امنيتي نيز از اين موضوع اطلاع كامل دارند

اخراج ایشون مربوط به بیش از انقلاب بوده .این رو من ازخودشون شنیدم .
نقل قول کردن
#51 دالوند 1396-03-01 12:25
رابطه به رستمی نژاد
رای اعتراض. به نهار وشام
طایفه گرایی
و شعار های دروغین بود
نقل قول کردن
#52 نازار لورسسو 1396-03-01 12:30
سلام به همگی
وای که چقدرمعیارهادرعر ض زمان کوتاهی
عوض شده
تادیروزمیگفتیم " ان اکرمکم عندالله اتقیکم"
امروز به سادگی شدیم مدافع اونیکه
ازتخصص فق ژست گرفتنشوبلدن وفقط و
فقط توی چپاول بیت المال خبره وهمه فن حریفن
عزبزجان همیشه شعبون یه بارهم رمضون
به رای 40هزارنفراحترام بذاریم
چطوره؟
نقل قول کردن
#53 شقایق از خرم آباد 1396-03-01 12:31
سلام این مطلب برای نمایندگان خرم آباد است
تلاش کنید بیکاری رو بر طرف کنید ما اصلا کارخانه جدید از شما نمی خوایم کارخانه هایی که چندین سال است تعطیل یا نیمه تعطیل راه بندازید مثل پارسیلون . چرم پوست . پرس . یخچال سازی و ..... با شروع به کار اینها عده ای زیادی از جوانان ما از بیکاری و بدبختی رها میشن . در غیر این صورت مردم خرم اباد اگر غیرت داشته باشند امثال رستمی رو به مجلس می فرستند نه اشتباه نکنید امثال فلانی که فقط داش مشتی حرف زد و تو عمل هیچ گلی به سرمون نزد نه . امثال رستمی که بی حرف با پاکیش نشون داد . پس بترسید از ان روز و به داد جوانهای بیکار خرم اباد برسید .
نقل قول کردن
#54 لروند 1396-03-01 12:45
بنده به نظر و رای مردم احترام میگذارم ولی یه مشکل بزرگ هست و اون اینکه ایشان کار اجرایی و مدیریتی انجام نداده است چطور میتواند مشکلات را حل کند
نقل قول کردن
#55 محمدی فر 1396-03-01 13:17
ولی اللّه رستمی نژاد، صدای خاموش مردمان محروم شهر خرم آباد است؛ ولی اللّه اعتراض معنادار و صلح جویانۀ مردمان شهر من است؛ ولی اللّه نماد و نتیجۀ بی مسؤولیتی، پارتی بازی و طایفه گرایی برخی مسؤولان لرستاندر ادوار مختلف است؛ ولی اللّه صدای اعتراض کودکان کار، جوانان دست فروش و فروشنده های دوره گردی است که کابوس شبانه شان، مأموران سد معبر شهرداری است؛ ولی اللّه نوستالژی همه خرم آبادی هاست؛ همانها که هر گاه دلشان از جور زمانه میگرفت، سری به امامزاده و سنگ صبور شهرمان می زدند، گشتی در بازار ارزان و بساط دستفروشها میزدند، بچه شان را می بردند پیش قفس مرغ و خروسهای ولی اللّه و دوستانش، و در نهایت اگر آهی در بساط داشتند برای کودکشان ساندویچی ارزان و یا چغور بغوری ارزانتر در پشت بازار میخریدند. به انتخاب مردم فهیم شهرم مفتخرم زیرا بدون آنکه ولی اللّه برایشان ضیافت چلوکباب برپا کند، او را برگزیدند. این اعتراض شایستۀ افتخار است.
محمدی فر
30 اردیبهشت 1396
نقل قول کردن
#56 اهورا 1396-03-01 14:47
نه بزرگ مردم به طایفه گرایی وکسانی که شام ونهار دادند مردم به زودی جواب کاربزرگشون رو خواهند دید
نقل قول کردن
#57 فاطمه ايلامى 1396-03-01 15:27
اين انتخاب رابه مردم فهيم خرماباد تبريك ميگويم اينشغلها داشت موروثى ميشد بدعت زيبايي بود برايشان ارزوى موفقيت مىكنم
نقل قول کردن
#58 رضا 1396-03-01 17:27
باسلام. احترام و سادگی و پاکی و.‌‌..درست ولی کی میخواهیم کسایی رو انتخاب کنیم که به درد این شهر بخورن.
نقل قول کردن
#59 کوکلا 1396-03-01 18:22
اکثر کسانی که از آقای رستمی حمایت کردند و رای دادند دلیل این کار را مخالفت با سیستم انتخاب فعلی و نارضایتی از افراد دوره های قبلی که نتوانستند مشکلی را حل کنند مثلا یکی خواننده و یکی دیگر هنرمند و یکی دیگر هم پول داشته و خرج کرده و شام و ناهار داده و انتخاب شده یعنی هیچکدام شایستگی لازم برای حل مشکلات را نداشته و جالب است الان هم آقای رستمی را انتخاب کردند یعنی تکرار اشنباهات قبلی به سبک و نوعی دیگر یعنی عذر بدتر از گناه برادر من شما که از قبلی به دلایلی که گفته شد خیری ندیدید این بار چرا عبرت نگرفتید و شخصی که از همه جهات شایسته باشد انتخاب نکردید شما با این انتخاب مهر تاییدی بر گذشته و کسانی که قبلا انتخاب شدند زدید اگر کسی دلش برای آقای رستمی سوخته و به ایشان رای داده حق خودشو و شهر و مردم شهر را ضایع کرده و مطمئن باشید در آینده به این اشتباه خود اعتراف می کنید و متأسفانه دیگر پشیمانی فایده ندارد و زمان را از دست دادید و فرصت سوزی کردید بدی را با بدی جواب ندهید بلکه از تاریخ عبرت بگیرید
نقل قول کردن
#60 امیر رضاپناه 1396-03-01 20:27
سلام
انتخاب آقای ولی اله رستمی نژاد را به ایشان و مردم شریف خرم آباد تبریک عرض می نمایم.
نقل قول کردن
#61 امیر 1396-03-01 23:25
به نقل از کوکلا:
اکثر کسانی که از آقای رستمی حمایت کردند و رای دادند دلیل این کار را مخالفت با سیستم انتخاب فعلی و نارضایتی از افراد دوره های قبلی که نتوانستند مشکلی را حل کنند مثلا یکی خواننده و یکی دیگر هنرمند و یکی دیگر هم پول داشته و خرج کرده و شام و ناهار داده و انتخاب شده یعنی هیچکدام شایستگی لازم برای حل مشکلات را نداشته و جالب است الان هم آقای رستمی را انتخاب کردند یعنی تکرار اشنباهات قبلی به سبک و نوعی دیگر یعنی عذر بدتر از گناه برادر من شما که از قبلی به دلایلی که گفته شد خیری ندیدید این بار چرا عبرت نگرفتید و شخصی که از همه جهات شایسته باشد انتخاب نکردید شما با این انتخاب مهر تاییدی بر گذشته و کسانی که قبلا انتخاب شدند زدید اگر کسی دلش برای آقای رستمی سوخته و به ایشان رای داده حق خودشو و شهر و مردم شهر را ضایع کرده و مطمئن باشید در آینده به این اشتباه خود اعتراف می کنید و متأسفانه دیگر پشیمانی فایده ندارد و زمان را از دست دادید و فرصت سوزی کردید بدی را با بدی جواب ندهید بلکه از تاریخ عبرت بگیرید

اول شما بفرما کوکلا یعنی چی؟
نقل قول کردن
#62 حامد پیری 1396-03-01 23:49
ایشان غیر از فقر و جایگاه طبقاتی چیزی از بعصی کدخداها یا هنرمندان یا ... قبل ندارد.
نقل قول کردن
#63 حامد ج 1396-03-02 01:01
کوکلا تو فکر میکنی عقل کلی آخه تو این جماعت که همه با دادن شام و نهاربه دنبال کسب قدرت ومال اندوزی هستن به کدومشون رای میدادیم بهتر از رستمی/یکی از همکاران بازنشسته ما که شغلش اصلا ربطی به شهر وشهر سازی نداشت با هزینه فراوان به شورا راه یافت ایشون فقط یه ماشین پراید داشت که عرض یه سال پرایدش شد دو تا پرادو واسه خودش و وخانومش از کجا آورد خدا عالمه حالا کوکلا تو هی به رای اکثریت مردم کنایه بزن
نقل قول کردن
#64 ن.ر 1396-03-02 02:42
امیدوارم نگارنده از این نارسیسم شورانگیز بیرون آمده کمی در دنیای واقعیت طی طریق کند
نقل قول کردن
#65 علی 1396-03-02 10:34
جالبه!!! بعضی چنان بر شوراهای قبلی تاختن که انگار اجنه آنهارا انتخاب کردن! هرکس تا الآن شورا شده با رای همین مردم بوده، الآن هم امیدوارم وضعیت شهرمان بهتر بشه مخصوصا از لحاظ نظافت و بهداشت!!
نقل قول کردن
#66 احسان 1396-03-02 15:02
سلام کوکلا؟ ما از رای دادن به رستمی پشیمون نیستیم ونخواهیم شد ؟
نقل قول کردن
#67 کوکلا 1396-03-02 17:29
کوکلا همان کوه کلا است کوهی به شکل کلاه که در بخش زز و ماهرو و نزدیک به بخش پاپی این کوه با عظمت در تابستان بسیار سرد است و نوک قله آن دارای برف است و از فاصله بسیار دور کاملا پیداست و شبیه دماوند است در کسانی که به بنده می گویند شما مگر عقل کل هستی و یا باید به انتخاب مردم احترام گذاشت بگویم شما از کجا میدانید بنده عقل کل نیستم من به مردم احترام می گزارم ولی مردم ما زود فریب می خورند اگر اینچنین بود چرا شورای نگهبان خیلی از شخصیت های که مردمی هستند رد صلاحیت می کند در صورتی که مطمئن هستم رای می آورند پس نتیجه اینکه هر چه مردم انتخاب کنند مورد قبول شورای نگهبان نیست چونکه مصلحت کشور در میان است و اما راجب عقل کل این همه سیب از درخت افتاد و این همه آدم هم دیدند فقط اسحاق نیوتن متوجه نیروی جاذبه شد البته من قصد ندارم خودم را با نیوتن مقایسه کنم ولی می شود در یک جامعه عقل کل بود و هدف من خیر و صلاح ملت لر است و بنده در لرستان زندگی نمی کنم و در انتخابات شورا شهر هم شرکت نکرده ام و اقوام بنده هم کاندید نشده اند زنده باد ملت لر بروهی لر و عیلام متمدن
نقل قول کردن
#68 بیکار 1396-03-03 09:35
انتخاب یک شخص با مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی دانشگاه تهران.!!!!!!!!!
همه ی دلایل انتخاب ایشون رو اگه بپذیرم , انصافا این یکی تو ی کله م نمیره. اگر رونوشتی از این مدرک رو سایت بزرگ یافته به دست بیاره ممنون میشم. و دیگه اینکه این مساله پاک سازی ایشون , چون خیلی ها به این دلیل رای دادن ، اینم موشکافی کنید. البته دوسش داریم ولی بالاخره برا دوره های بعد ..............
نقل قول کردن
#69 علی 1396-03-03 11:00
آفرین بر مردم فهمیده که گول ظواهر را نخوردند . اصلا مگر کارکردن عیب است که همش میگن مرغ فروش . خوب هرکس شغلی داره ، ایشون هم اگه کسی را داشت یا راه دزدی را بلد بود . مرغ فروش نمی ماند . انشاله موفق باشد حالا اون پولدارها رفتن چکار کردند ؟
نقل قول کردن
#70 علی 1396-03-04 01:29
باسلام خدمت همه دوستان مخصوصان جناب اقای نیوتن اگه شما خرم ابادنیستی پس لابد هروثت خرم اباد میای مبینی دوستان چقدزحمت کشیدن وشهرو عوض کردن۲مگه انتخاب اقای رستمس براسازمان نظام مهندسی بود که مدرکش مرتبط نیست ودراخر خدمت دوست عزیز عرض کنم اگه هیچ سوادی هم نداشته باشه فقط وجدان وشرف ومردونگی داشته باشه کافیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا