یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دادگستری استان لرستان با بیان اینکه محلات آلوده استان لرستان تخریب می‌شود گفت: مرکز ماده ۱۶ استان توسعه یابد.

به گزارش یافته به نقل از تسنیم، جعفر بدری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: سپاه استان لرستان تاکنون در راستای ساماندهی محلات آلوده استان به‌خوبی عمل کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه برخوردها نیز در این زمینه شدید بوده ولی چرا نتیجه مطلوبی نداشته است که شاید تاکنون راهکار مشخصی برای کنترل مناطق آلوده نداشته‌ایم.
رئیس دادگستری استان لرستان عنوان کرد: اخیراً از مرکز ماده 16 استان بازدید شد ولی خدماتی که ارائه می‌شود نیاز به توسعه دارد، باید این مرکز که قدیمی است توسعه یابد تا حداکثر 200 نفر در این مرکز نگهداری شود.
وی بابیان اینکه محلات آلوده استان تخریب می‌شود بیان کرد: در راستای خرده‌فروشان خرد مشکل‌داریم، قانون در برخی موارد جریمه نقدی را در نظر گرفته و برای کسانی که شهرت به این کار دارند پرونده تشکیل‌شده است.
سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: آنچه ناجا انجام می‌دهد به پشتوانه گرم مقام قضایی بوده است و در نقاط آلوده استان نیز با توجه به پیگیری‌هایی که انجام‌شده افراد متخلف شناسایی‌شده‌اند.
وی افزود: لازم است از طریق کارهای فرهنگی در این محلات اقدام کرد و ناجا با تمام توان در راستای ساماندهی مناطق آلوده استان فعال است.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-11 21:23
بسمه الله از پل پیروزی شروع کنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا