یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یکی از مطالب تکراری که طی روزهای آینده و تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به کرّات خواهیم دید و شنید این مدعاست که فلان کاندیدای انتخابات سابقه فلان مدیریت و بهمان معاونت و بیسار ریاست را به عنوان تجارب قابل‌اتکا در کارنامه‌ی کاری خود دارد.
ضمن احترام به شخصیت و تجربه‌ی تمامی کاندیداهای حاضر در هر دو‌ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها٬ اما جا دارد از این عزیزان سؤال کنیم که برای ما رأی‌دهندگان به صورت شفاف و واضح بیان کنند که در آن هنگام که در مصدر امور بودند چه کار مهم و قابل بیانی در راستای توسعه ایران اسلامی و آسایش و رفاه ما مردم ایران انجام داده‌اند؟
اگر مدیریت و معاونت و داشتن مقام و منصب را مانند یک چارچوب و «فرم» بدانیم٬ آنچه که از این چارچوب و فرم مهم‌تر است «محتوا» است؛ به عبارت بهتر خوب است کاندیداهای محترم بگویند که محتوای تجارب مدیریتی و مسئولیتی‌شان چه بوده و با اتکا به چه دستاوردهایی خود را محق دانسته‌اند که برای بر عهده گرفتن مقامی مانند ریاست جمهوری یا نمایندگی شورای شهر کاندیدا شوند.
بدون تعارف می‌توان گفت که در مملکت ما مدیریت‌ها و‌ مناصب ریز و درشت اکثراً بر پایه‌ی شایسته‌سالاری اداره نمی‌شوند٬ بنابراین صرف اینکه یک کاندیدا فلان مسئولیت را عهده‌دار بوده به حمزه رامین/ پلدخترمعنای شایستگی ایشان نیست٬ بلکه بیشتر نشان‌دهنده‌ی داشتن روابط شخصی پررنگ و قوی می‌باشد و صد البته این مهم شرط لازم برای بر عهده گرفتن مناصب هست اما شرط کافی نیست.
بی‌صبرانه منتظر شنیدن «محتوای سوابق» کاندیداهای محترم انتخابات از زبان خودشان می‌مانیم؛ البته اگر محتوایی برای ارائه داشته باشند!
 
حمزه رامین

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-02-03 16:09
آقای رامین داوطلبان شوراها نیازی نیست محتوای سوابق خود رانشان دهند بلکه عزم واراده خودرا برای حل مشکلات شهری به مردم نشان دهند کفایت میکند چه انسانهای پر سابقه ای که آمدند وبدون هیچ عملی ومهمتر از همه نام نیکی کنار رفتند آنچه جامع لرستان وبخصوص خرم آباد به آن نیاز دارد تحریک وفعال شدن حس مطالبه گری مردم است.وسر برزی لرسو
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-02-03 19:57
احسنت به اقای رامین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا