یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دانشمندان علوم ژنتیک جهان، فرمول "اکسیر جوانی" را در شهری در کره مریخ یافتند!
لحظاتی قبل "دیتریش هلموت کهل" دانشمند برجسته آفریقایی علوم ژنتیک! طی بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های بسیار معتبر دنیا از جمله ما قرار داد، اعلام کرد:
بالاخره زحمات دانشمندان دنیا به بار نشست و فرمول "اکسیر جوان‌کننده انسان" یا همان "اکسیر جوانی" کشف شد.
"دیتریش هلموت کهل" سپس افزود: در تمامی طول تاریخ دانشمندان بسیاری به دنبال یافتن رمز و راز "اکسیر جوانی" بودند که هیچ موفقیتی برای‌شان در بر نداشت تا اینکه موفق شدیم این اکسیر نایاب را در شهری در کره مریخ! کشف کنیم.
این دانشمند بزرگ در ادامه گفت: انتخابات شورای شهر کره مریخ! همان فرمول گم‌شده دانشمندان برای " اکسیر جوانی" بود که خوشبختانه رمز و رازش در کامپیوتر "چاپ‌خانه‌های عکس و بنر" در همان شهر کره مریخ! به وفور یافت می‌شده و ما دانشمندان از آن بی‌خبر بوده‌ایم!
"دیتریش هلموت کهل" تاکید کرد: عکس پیرمرد 100 ساله کاندیدای شورای شهرشان با این فرمول و توسط کامپیوترهای مراکز چاپ بنر و عکس کاندیداها، تبدیل به جوان 30 ساله هم‌شکل هنرپیشه معروف هالیوود" مارلون براندو" می‌شود و چهره بعضی پیرزنان 99 ساله کاندیدای شورای همان شهر در کره مریخ! هم بعد از دست‌کاری با کامپیوتر چاپخانه‌های شان، با عکس 20 سالگی "الیزابت تایلور" مو نمی‌زند!
"دیتریش هلموت کهل" دانشمند برجسته آفریقایی! در خاتمه نیز گفت: آب در کوزه ما تشنه جهان می‌گشتیم! قرن‌ها بود دانشمندان به دنبال یافتن رمز و رموز جوان شدن بودند، غافل از اینکه موقع انتخابات شورای یک شهری در کره مریخ! بعضی از کاندیداها با "ولخرجی و سرکیسه را شل کردن" و توسط " نرم‌افزار فتوشاپ" یک‌شبه با دست یافتن به " اکسیر جوانی" تبدیل به جوان خوش‌تیپ 20 ساله می‌شوند! البته فقط عکس‌شان!

فرهاد داودوندی/ بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 محمدآریان 1396-01-27 08:38
عجب ما خیال کردیم واقعادربروجرداک سیرجوانی کشف شده
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-01-27 08:39
بنده خدا هلموت کهل که صدر اعظم سابق المان بود و دیتریش گنشر هم وزیر امورخارجه سابق المانه .خدا رحمتشون کنه.
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1396-01-27 22:54
طنز باحالی بود قابل ملاحظه اونایکه استاد فتوشاپن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا