یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بیش از 120 روز به برگزاری انتخابات شورای شهر دوره پنجم باقی‌مانده و در واقع شمارش معکوس برای انتخاب شورای شهر جدید مدت‌هاست آغاز شده است.
شنیده می‌شود عده‌ای از کاندیداهای قوی و کاربلد اعلام کرده‌اند که شرایط برای حضورشان مهیا نیست لذا کاندیدای شورای شهر نخواهند شد.
اگر بخواهیم رک و صریح برویم سر اصل مطلب اینکه: بروجرد برای ساخته‌شدن دیگر به شعار و بازی با احساسات همشهریان احتیاج ندارد؛ حضور مردان و زنان قوی که بتوانند در همین شرایط بسیار نامطلوب شهری قدم پیش بگذارند و به زادگاه آباء و اجدادی‌شان خدمت کنند بسیار لازم است.
شاید بسیاری از این افراد رأی لازم را هم نیاورند، اما حضورشان در بین کاندیداهای دلسوز بروجرد به‌نوعی نشان از این دارد که وزنه علاقه‌مندان به آبادی بروجرد باید سنگین‌تر بشود.
رک و صریح بگوییم:
این بار وضع انتخابات با چهار دوره قبل فرق می‌کند، شرایط شهر نشان می‌دهد که شهروندان به دنبال هوای تازه برای حضور افراد "خبره و متخصص و متعهد" در شورای شهرشان هستند.
این بار نظارت‌های دقیق و موشکافانه مسؤولین امر، بسیار دقیق‌تر از دوره‌های قبلی است و همین خبر خوش ‌نشان از این می‌دهد که بسیاری از افراد "باری به هر جهت" فرصت حضور در شورای شهر را پیدا نخواهند کرد.
این بار استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی به یاری کاندیداهای دلسوز و واقعی خواهد آمد.
این بار عامه مردم علاقه‌مندند نه به اشخاص که به "لیست" رأی بدهند و همین امتیاز مثبت راه را برای حضور کاندیداهای متخصص و متعهد واقعی باز خواهد کرد.
در خاتمه باید بگوییم این بار مردم تصمیم گرفته‌اند "شورای خدمتگزار به شهر" انتخاب کنند تا شهرشان از این وضعیت نامطلوب به در بیاید.
 پس هر فرد توانمندی که دارای برنامه مدون برای رشد و پیشرفت بروجرد است باید قدم به عقب نگذارد و با تمام توان برای خدمت به شهر به‌عنوان کاندیدای حضور در شورای شهر پنجم پا پیش بگذارد.
مطمئناً از بین منتخبین کاندیداهای توانمند، بالاخره شورای شهر خوبی خواهیم ساخت.

فرهاد داودوندی- بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1395-10-25 08:34
کاش مردم خرم آباد برای انتخاب نمایندگان شورای بجای تاکید بر علاقمندی بر وابستگیهای قومی یا حتی توانایی اجرای موسیقی محلی بر قابلیتهای شخص داوطلب در اجرای مسئولیتهای کاری در حیطه های تخصصی اقدام نمایند تا دیگر راه ورود افراد عادی که صرفا دارای توانایی در ؟؟؟؟ به شورا بسته شود .
نقل قول کردن
#2 علی 1395-10-26 09:21
برخی اعضای شورای شهر در حال حاضر فقط به فکر خودشونن جه کردن
عملکردشون چه بوده
یک بار توی رسانه های جمعی در مورد کاراشون به مردم توضیح دادن
چقدر دلسوز شهرند
چقدر به دور از حس منفعت طلبی دنبال آبادانی شهرند
واقعا باید ازشون پرسید چرا دوست دارید عضو شورای شهر بشید
نقل قول کردن
#3 همشهری خرم ابادی 1395-10-29 00:40
وقتی برخی از اعضای شورای شهر خرم اباد د زمان کاندیدا شدن شعارهای خدمتگزاری سر داده ولی در عمل شورا را سکوی پرتابی برای گرفتن پست قلمداد نموده و بی خیال وعده وعیدها شد ه اند مردم به چه امیدی باز دوباره در انتخابات شورا ها شرکت کننذ.
نقل قول کردن
#4 مسعود 1395-11-07 12:25
تورا به خدا بياييد درانتخاب افراد براي شورا به كساني راي بديم كه تخصصشان در مسايل شهري وشهرسازي وموارد مرتبط باشه .......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا