یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جناب آقای عبدی در مرقومه خویش به عنوان (چرا کلید تدبیر روحانی کار نمی‌کند؟) نکاتی را در سایت وزین یافته مطرح کرده‌اند که قابل‌توجه و تأمل می‌باشد. و در این نوشتار در حد لازم به واکاویی مطالب مطرح شده پرداخته می‌شود:
مرحوم دکتر شریعتی جمله‌ای دارد بدین مضمون «برای خراب کردن یک واقعیت (حقیقت) همیشه خوب به آن حمله مکنید بلکه بد از آن دفاع کنید». حال این توصیف بیشتر می‌تواند بر مطلب جناب آقای عبدی دلالت داشته باشد که آگاهانه یا ناآگاهانه دولت روحانی را در به‌کارگیری تدبیر در کشور ناموفق و فضایی کاملاً غبارآلود از مشی و توان این دولت در حل مشکلات در منظر افکار عمومی مطرح کرده است. برای روشن شدن واقعیت بخشی از تدبیر اعمال شده، ضرورت این موارد لازم است که گفته شود.
آقای عبدی آیا حل و فصل پرونده اتمی و به سرانجام رساندن آن که به عنوان یک تهدید در عرصه بین‌المللی تبدیل گشته بود و کشور را در ذیل بند هفت شورای امنیت قرار داده بود (بدون استثنا هر کشوری که در این بند قرار گرفته مورد حمله واقع شده است، عراق، لیبی و...) در دایره تدبیر نمی‌گنجد!
آیا افزایش فروش نفت از یک‌میلیون نفت به حدود دو میلیون در روز و رفع تحریم‌های فلج‌کننده بانکی قابل‌توجه نمی‌باشد!
آیا ثبات در وضعیت اقتصادی کشور و کنترل تورم و پایان دادن به روند آشفته و نابه هنجار گذشته تدبیر نیست!
این همه مقاومت و سنگ‌اندازی در برابر دولت را با چه منطقی می‌توان توجیه کرد، قطع سخنان ریس جمهور در رسانه ملی یک مورد کوچک از سنگ‌اندازی‌ها در مقابل ایشان است. پس بنابراین آدرس غلط به مردم ندهیم و واقعیت‌ها را به طور شفاف و معذوریت‌ها را در عرصه اجرا واقع‌بینانه مطرح کنیم.
بله مشکلات بزرگی همچون فقر، بیکاری، شکاف طبقاتی و نابرابری‌های اجتماعی، رواج فساد سیستماتیک و ده‌ها مورد دیگر وجود دارد که برای رفع و یا کاهش آن‌ها عزم و اراده‌ای ملی در تمام ارکان کشور را می‌طلبد که با وفاق بتوان بر این مشکلات فائق آمد.
 در موضوع تشکیل مجلس سنا و نقش مشورتی آن و قانون‌گذاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای انقلاب فرهنگی که مطرح کرده‌اید، حضرت‌عالی چهار سال نماینده مجلس بوده‌اید و به‌طور طبیعی با قانون مأنوس بوده‌اید هر یک از این موارد که شما اشاره کرده‌اید، خارج از اراده و اختیارات رئیس‌جمهور می‌باشد و مستلزم تجدید نظر و تغییر در بندهایی از قانون اساسی است که مکانیسم و راه‌حل آن‌هم مشخص است.
 انتقاد فراوانی به عملکرد قوه تقنینی کشور نموده‌اید و آن را ناقص‌الخلقه تشبیه کرده‌اید، کاش همه این موارد را در نطق پیش از دستور مجلس مطرح می‌کردید و لابی‌ها و اعمال‌نفوذها را افشا می‌کردید. مگر نه دفاع از حقوق ملت وظیفه نماینده می‌باشد، به نظر شما اگر این قوه ناقص‌الخلقه در امر نظارت بر مسائل کلان کشور عاجز است، دلیل و ریشه آن چیست که از دید شما مغفول مانده... آیا نظارت استصوابی در این امر دخیل نیست!
به گواه تمام کارشناسان، صاحب‌نظران اهل‌فن و بدون حب و بغض، دولت تدبیر تاکنون در حد خویش به وعده‌های داده شده تا حدودی موفق عمل کرده و این واقعیت را باید پذیرفت که این دولت در ریل و مسیر رفع مشکلات حرکت می‌کند و خود را کاملاً زمینی و در مقام پاسخ‌گویی و رفع رتق‌وفتق مردم می‌داند نه همچون دولت گذشته که بعضی‌ها اطاعت از رئیس‌جمهور را در حد اطاعت امين روشن‌پوراز معصوم می‌دانستند و چشم خود را بر خطاها و مشکلات فراوانی که بر جامعه تحمیل می‌نمود بسته بودند.
امیدواریم که بتوانیم در قضاوت‌ها و تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی موجود در جامعه، واقعیت‌ها را بیان کرده و عدل و انصاف را در مطرح کردن این واقعیت‌ها در سپهر عمومی جامعه در نظر داشته باشیم.
امین روشن‌پور/ کارشناس ارشد جامعه‌شناسی

مطلب مرتبط: چرا کلید تدبیر روحانی کار نمی‌کند؟

دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری نژاد 1395-06-26 14:38
باسلام. اگرچه ایرادات و انتقاد های فراوانی بر کار این وارد است اما انصاف را اگر درمیان بگذاریم. دولت قبل به تعبیر بزرگان نظام ۸۰ سال مملکت را عقب برده جبران این همه تخریب و عقب افتادن سالیان سال طول میکشد و دولت روحانی هرچه در اختيار و توانش بوده انجام داده است .
نقل قول کردن
#2 بختیاری نژاد 1395-06-26 14:40
آقای دکتر بگوید که چه گام ماندگاری که بشود از آن به عنوان یادگار دوران نمایندگی ایشان از آن یاد کرد برداشته اند.
نقل قول کردن
#3 محسن 1395-06-26 14:45
درود بر شما جناب روشن پور عزیز

حرف حق رو باید زد
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1395-06-26 17:25
بسیار عالی بود .
نقل قول کردن
#5 دوست 1395-06-26 17:57
واقعا به نکات صحیح و دقیقی اشاره کردی.البته جناب روشن پور مشکل اونجاست که آقای عبدی هیچوقت معلوم نشد که اصلاح طلب هستش یا اصولگرا ...
هرچند این ترفندی بود که ایشون خاستن ازش استفاده کنن و رأی مردم رو جمع کنن.اما نمیدونستن که این چیزا دیگه قدیمی شدند
نقل قول کردن
#6 همشهری 1395-06-26 19:00
اینکه آقای عبدی تاحالا کجابوده که اینگونه نطق بفرمایند بماند
کاری هم به این نداریم که کار کی خوبه کار کی بد.
سوال من اینه جناب آقای روشن پور
تنها کسانی از این دوره ریاست جمهوری اعلام رضایت دارن که هم اکنون در مناصب دولتی تشریف دارن وبه منافع خویش رسیدن یا افرادی که برکنار شدن یا مردم عادی؟؟؟؟
نقل قول کردن
#7 لراصیل 1395-06-27 00:09
آفرین امین جان متأسفانه بعضی ها وقتی در قدرت هستند انتقاد نمی کنند و از ارگان و دستگاه خود کلی تعریف و تمجید می کنند ولی وقتی خلع قدرت می شوند شروع به ایراد و انتقاد می کنند
نقل قول کردن
#8 حمید رضا 1395-06-27 00:13
با سلام خدمت دوست عزیز جناب روشنپورآفرین
نقل قول کردن
#9 همشهری 1395-06-27 00:47
احسنت جناب روشن پور
نقل قول کردن
#10 احمد 1395-06-27 02:52
آقای بختیاری نژاد
بزرگان نظام یعنی دقیقاچه کسانی؟هشتادسال براساس چه برآوردی ؟آقای روحانی سه تاسانتریفیوژتحو یل احمدی نژادداد بعدبابیست هزارسانتریفیوژا حمدی نژادرفت مذاکره؟مگرهمون بزرگانی که گفتی نمی گفتن انرژی هسته ای به چه دردمامی خوره؟روحانی باچی می خواست مذاکره کنه؟وعده های سرخرمنی که دادن چی شد؟مگرمقام معظم رهبری نفرمودندآن مسیولینی که به مردم وعده دادنحالابیان جواب بدن؟معامله کردن بادست پرکه هنرنیست؟معامله کردن بادست خالی یعنی زمان احمدی نژادهم که ممکن نبود؟احمدی نژاددرحالی دولت تحویل گرفت که هرروزایران روتهدیدبه حمله نظامی می کردن.امادولت رووقتی تحویل دادازشش ماه قبل قول به رسمیت شناختن حق هسته ای وآمدن پای میزمذاکره رودادن.نتیجه برجام روآقای روشن پورازجیب مردم ورکودبازاروسخنا ن مقام معظم رهبری وآقای صالحی ورییس بانک مرکزی ودیدارهای بعدازمذاکره برای عمل طرف مقابل به تعهداتش جست وجوکنید.حرف زیاده
نقل قول کردن
#11 احمد 1395-06-27 02:58
آقای روشن پورفرموده انددولت به وعده های خودعمل کرده است !دولت قول داددولت پاک دستان باشه.پس حقوق های نجومی جریان چی بود؟برادرآقای رییس جمهورکه جزوکاسبان تحریم بود(ایجادصرافی درسالنود)داستان ش چیه؟مگررییس صندوق توسعه ملی که خودش ودخترش ودامادش که نمایندگان اصلاح طلب اصفهان هستن صرافی غیرقانونی برای کاسبی تحریم درسال نودایجادنکردن؟چ رادولت خاینین به بیت المال روکاسب تحریم می دونه؟
نقل قول کردن
#12 احمد 1395-06-27 03:05
مگربنانبوددولت راستگویان روتشکیل بده؟چراآقای نعمت زاده ازفسادمناطق آزادمیگه؟بعدآقا ی ترکان میادصداوسیمابرا ی وزیرصنعت دولت راستگویان خط ونشون میکشه می گه منم خیلی چیزاازآقای نعمت زاده دارم بگم.چرابه دروغ وعده سرخرمن به مردم داد؟چراوقتی می خواست دولت احمدی نژادروبکوبه گفت هشتاددرصدمشکلات اقتصادی مامربوط به مدیریته؟بعدکه خواست اززیربارمسیولیت شانه خالی کنه گفت آب خوردن ماهم به تحریم ربط داره!بعدکه توافق شدهمین آقااومدگفت مگربرجام قراره معجزه کنه؟اینادروغ هست یانه؟وعده صدروزه رونق اقتصادی دروغ بودیانه؟ماست مالی کردن ایرادات برجام دروغ هست یانه؟
نقل قول کردن
#13 احمد 1395-06-27 03:09
مگربنانبودآقای روشن پورعزت به پاسپورت ایرانی برگرده؟آیالغومج وزورودبه کشورآمریکادرصور تی که طی پنج سال اخیربه ایران سفرکرده باشندعزتی بودکه به پاسپورت ایرانی برگشت؟صحبت های آقای صالحی رودرمورداین قانون گوش دادی یانه؟می دونی عزت یک یک مملکت به این نیست که آمریکاپاسپورتشو قبول کنه ؟اگراینجوری بودعربستان سعودی عزت مندترین کشوردنیاست.
نقل قول کردن
#14 احمد 1395-06-27 03:15
مگربنانبوددولت اخلاق گرایان روتشکیل بده؟مگربنانبودب ه منتقدین احترام گذاشته بشه؟مگرنگفت بریدبه جهنم .کاسبان تحریم.دلواپسها .ترسوها.بزدل های سیاسی.این بوداحترام به منتقدین.؟این اخلاقه؟بحث بورسیه های غیرقانونی اخلاقی بو؟مگرمقام معظم رهبری نفرمودنمونه بارزسیاسی کاری همین بحث بورسیه هابود؟
نقل قول کردن
#15 احمد 1395-06-27 03:19
آیااینکه ایران بتونه نفت بفروشه ولی نتونه پول نفت رودریافت کنه به دلیل عدم پیش بینی برجام درمورداستفاده ایران ازسیستم بانکی آمریکاودلارموفق یت محسوب میشه؟مگروقتی آقای سیف گفت تقریباهیچ چیزدست ایران رونگرفته سخنگوی وزیرخارجه آمریکانگفت استفاده ازسیستم مالی آمریکاجزتوافق نیست؟پول های بلوکه شده ایران چی شد؟بازشدن هزارال سی درست درشب اجرای توافق چی شد؟
نقل قول کردن
#16 رامتین 1395-06-27 03:21
با سلام
لازم میدونم به شما عرض کنم
در خصوص مطلبی که گفتید چرا ایشون قبلا که نماینده بودن در نطق پیش از دستور نگفتن
باید عرض کنم شما خودتون اول تحقیق کنید بعد دست به قلم بشید
ایشون هم در نطق پیش از دستور هم در خود نطق هم در نطق پس از دستور هم در....
این مطلب عنوان کرده
نقل قول کردن
#17 احمد 1395-06-27 03:27
مگربنانبوددولت قانون گرایان تشکیل بشه? پس دورزدن مجلس درقراردادهای نفتی وقراردادaftf داستانش چیه آقای روشن پور؟آیاجنگ وصلح وتعیین سیاست های کلی نظام درقانون اساسی برعهده رهبری نیست؟چرارهبری می فرمودندبه جزدرمسیله هسته ای درهیچ زمینه ای باآمریکامذاکره نمی کنیم اماآقای روحانی دم به ساعت ازبرجام دو وسه وچهارحرف می زد؟آیااین احترام به قانون اساسیه؟
نقل قول کردن
#18 احمد 1395-06-27 03:32
برجام دو وسه وچهاردقیقادرمور دچی بود؟موشکی؟منطقه ای؟حقوق بشر؟یعنی بنشینیم اونهاتعیین کنن مابردموشک هامون وتعدادشون ونوعشون چطورباشه؟مسخره نیست؟یعنی بنشینیم بگیم مثلاعراق مال ماسوریه مال شما؟یمن مال مالبنان مال شما؟مبادله کنیم؟اسمشم بزاریم بازی بردبرد؟مثلاازاح کام الهی دست برداریم حقوق بشراوناروقبول کنیم؟آقای هاشمی دست گذشته روی قدرت دفاعی مملکت.بوی توطیه میاد.پدرمعنوی دولت حرفای عجیب وغریبی می زنه.
نقل قول کردن
#19 احمد 1395-06-27 03:35
اگرسایت یافته همکاری کنه وسعه صدرنشون بده واین مطالب روکامل پخش کنه ممنون میشم.این هاحرف هایی که شب وروزازصداوسیماو سایت های داخلی بدون هیچ گونه محدودیتی پخش میشه.مگراینکه سایت شمابی طرف نباشه که اون بحثش جداست.
نقل قول کردن
#20 احمد 1395-06-27 03:42
راستی آقای روشن پورهیچ می دونی آمریکابدون قطعنامه شورای امنیت به عراق حمله کرد؟هیچ می دونی ایران سالهاذیل بندهفت شورای امنیت قرارداشت ولی جرات جرات حمله به مارونداشتن؟هیچ می دونی آقای روشن پورامروزخانم کلینتون ابرازنگرانی کرده اگرترامپ رییس جمهوربشه دستورحمله به قایق های ایرانی رومیده؟این ترس درسردمداران آمریکایی ازکجامیاد؟ازبرج ام یاقدرت دفاعی ایران؟هیچ می دونی آقای روشن پورآمریکایی هزینه حمله به ایران روهزاران برابرحمله به عراق وافغانستان میدونه؟جنگی که قطعاپیروزش ایرانه.آقای روشن پورمی دونی کشوری که درباتلاق عراق وافغانستان ویمن ولبنان وسوریه گرفتارشده توان شروع جنگ مجددرونداره؟چرا آدرس غلط به مردم می دید؟چراازبرجام وازدولت بددفاع می کنید؟
نقل قول کردن
#21 احمد 1395-06-27 04:00
آقای عبدی !مگرشمادرزمان انتخابات ازآقای ظریف دم نمی زدی؟پس چی شد؟
نقل قول کردن
#22 احمد 1395-06-27 04:13
به نظرمن کلیدآقای روحانی درقفل گیرکرده آقای روشن پور.تنهاکلیدنجا ت ایران بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب واقتصادمقاومتی است .اونهایی که دم ازتخریب دولت می زنن یادشون رفته هشت سال دولت احمدی نژاد؟یادشون رفته چه ظلمی به نظام وکشورورای مردم وامنیت مردم زدن درسال هشتادوهشت؟یادشو ن رفته گرای تحریم روخودشون به آمریکایی هادادن؟
نقل قول کردن
#23 احمد 1395-06-27 05:02
آقای روشن پوربه سخنان امام درسال ۵۷دقت کنید((من بایدیک تنبه دیگری هم بدهم.وآن اینکه من که ایشان راحاکم کردم یک نفرآدمی هستم که به واسطه ولایتی که ازطرف شارع مقدس دارم ایشان راقراردادم.ایشا ن راکه من قراردادم واجب الاتباع است.ملت بایدازاواتباع کنند.یک حکومت عادی نیست.یک حکومت شرعی است.بایدازاواتب اع کنند.مخالفت بااین حکومت مخالفت باشرع است.قیام برعلیه شرع است.))این سخنان درموردمهندس بازرگان بود.
نقل قول کردن
#24 سرابی -دلفان 1395-06-27 08:01
امین ،مطالبت صدق وگویاست واحتیاج به نوضیح اضافه نداردبارک الله.
نقل قول کردن
#25 سید محمد قاسمی 1395-06-27 08:25
جوابیه شما به اقای دکتر عبدی بسیار منطقی و گویاست . بسیار ممنون و متشکر
نقل قول کردن
#26 جودکی 1395-06-27 08:57
باسلام آقای روشن پورعزیز متاسفانه دولت کنونی درهیچیک از حوزه های کاری خودموفق نبوده وبدون شک درسال96 جای خودرا به دولت دیگری خواهد داد البته سیاسیون نظرات خودرا دارند امامهم تشخیص مردم است که برخلاف نظرات حضرتعالی است . نه برجام به فرجام رسیده ونه فروش نفت مشکلی را حل کرده است . حساب مردم ازسیاسیون که جناحی نظر میدهند اززمین تا آسمان باهم فرق دارد.
نقل قول کردن
#27 رضا 1395-06-27 09:21
درود بر محسن
بسیار ممنمون
نقل قول کردن
#28 جودکی 1395-06-27 10:34
ازافراد تحصیلکرده ونخبگان جامعه بسیار بعید است که ازعملکرد دولت روحانی دفاع کنند طرفداران دوآتشه روحانی هم ازایشان قطع امید کرده ودنبال کاندیداهای دیگری هستند هرکس ازعملکرد این دولت دفاع کند به نوعی خودش را زیر سوال برده است
نقل قول کردن
#29 ali 1395-06-27 13:03
آیت الله مصباح چشم خودرانبسته بود
نقل قول کردن
#30 پایتختی خرم و آباد 1395-06-27 14:09
ای کاش این جسارت علمی در میان این مردم بود.
نقل قول کردن
#31 شهروند 1395-06-27 15:12
جناب روشن پور ارجمند شما بسيار عجولانه دست به قلم برده ايد كه بر عليه دكتر عبدي قلم فرسايي كنيد
در تطق پيش از دستور دكتر عبدي در مجلس نهم به تاريج دي ماه سال ١٣٩٤ هجري شمسي دقيقا همين مطلب را بيان كردند كه سيستم قانون گذاري كشور ايراد دارد ، حتما فايل سوتي اين سخنراني را از سايت خانه ملت دريافت كنيد و به دقت گوش بديد

در بحث موفقيت دولت روحاني در بحث برجام بر كسي پوشيده نيست و خود دكتر عبدي يكي از موثرترين نمايندگان در جهت تصويب برجام در مجلس بودند تصاوير و فيلم اين دفاعيه كاملا موجود هست ، جستجوي عادلانه بفرماييد

در بحث موفقيت وزارت نفت براي افزايش سهميه فروش نفت ايران در بازار جهاني نفت بايد گفت كه دكتر عبدي به عنوان نماينده اي كه در زمان راي اعتماد آقاي زنگنه در مجلس دفاع كردند نقش بسيار موثري در راي اعماتد به زنگنه داشتن ، از شما تعجب ميكنيم كه بدون آگاهي از عملكرد دكتر عبدي در مجلس ، نوشته ايشان را مورد حمله قرار داده ايد

حتما موارد ذكر شده را مطالعه بفرماييد
نقل قول کردن
#32 امینا 1395-06-27 16:02
جواب به احمد( دلواپس): احمدی نژاد به گفته محمدجوادلاریجان ی می خواست همه سانتر فیوژها رو یک جا تحویل آمریکا بده و بلای لیبی رو سر ایران بیاره! دولت روحانی هیچ وقت کابینه رو خط قرمز خویش فرض نکرد و در قضیه فیش ها هم به صراحت عذر خواهی کردند که البته آن هم ریشه در گذشته داشت.به نظرشما4میلیارد زیاده که برگشت خورد یا3هزار میلیارد وامثال بابک زنجانی، بقایی و رحیمی ومرتضوی ..راستی چرا در مورد املاک نجومی سکوت کردید! اگه در قضیه فساد واقعا صادق اید.در خصوص بازگشت به آرمانهای انقلاب دولت مستقر در ان زمان که اداره جنگ را هم برعهده داشت ازچه طیفی بود مگرنه این است که در دولت 8سال احمدی نژاد ملک ومیهن دچار عارضه وخیمی شد که اثرات اون تا ده ها سال دیگه باقی خواهد موند.چرا هیچ وقت به رای اکثریت احترام نمی گذارید ورای مردم رو به رسمیت نمی شناسید.مشکل شما اینه که در چنبره تعلقات والقات ایدولوژیک اسیرشده اید وچشمانتون بر واقعیت بستید..
پیش چشمت داشتی شیشه کبود/ و آن سبب عالم کبودت می نمود
نقل قول کردن
#33 امینا 1395-06-27 16:03
احمدی نژاد به گفته محمدجوادلاریجان ی می خواست همه سانتر فیوژها رو یک جا تحویل آمریکا بده و بلای لیبی رو سر ایران بیاره! دولت روحانی هیچ وقت کابینه رو خط قرمز خویش فرض نکرد و در قضیه فیش ها هم به صراحت عذر خواهی کردند که البته آن هم ریشه در گذشته داشت.به نظرشما4میلیارد زیاده که برگشت خورد یا3هزار میلیارد وامثال بابک زنجانی، بقایی و رحیمی ومرتضوی ..راستی چرا در مورد املاک نجومی سکوت کردید! اگه در قضیه فساد واقعا صادق اید.در خصوص بازگشت به آرمانهای انقلاب دولت مستقر در ان زمان که اداره جنگ را هم برعهده داشت ازچه طیفی بود مگرنه این است که در دولت 8سال احمدی نژاد ملک ومیهن دچار عارضه وخیمی شد که اثرات اون تا ده ها سال دیگه باقی خواهد موند.چرا هیچ وقت به رای اکثریت احترام نمی گذارید ورای مردم رو به رسمیت نمی شناسید.مشکل شما اینه که در چنبره تعلقات والقات ایدولوژیک اسیرشده اید وچشمانتون بر واقعیت بستید..
پیش چشمت داشتی شیشه کبود/ و آن سبب عالم کبودت می نمود
نقل قول کردن
#34 احمد 1395-06-27 16:08
بحث نظارت
نقل قول کردن
#35 احمد 1395-06-27 16:18
بحث نظارت استصوابی رومطرح کردید؟امامن می خوام یک بحث جالب وجدید روبرای شمامطرح کنم.عطاالله مهاجرانی خاین که امروزپناهنده دشمنان انقلاب شده گفت که ریاست جمهوری آقای هاشمی بایدمادام العمربشه.بعدش گفت احتمالانیازبه تغییرقانون هم وجودداره.جالبه آقای روشن پورجناب روحانی مصاحبه کردن بایکی ازروزنامه هاگفتن احتیاجی به تغییرقانون نیست؟؟؟!!!!حالا آقایون باریاکاری دم ازآزادی می زنند!دم ازقانون می زنند!نظارت استصوابی برای ممانعت ازورودافرادی است که به مقوله ای به نام اسلام رحمانی که تلفیقی نامبارک ازلیبزالیسم واسلام هست به وجوداومده.برای اینکه افرادی که گرایش به غرب دارن واردمصادرحساس انقلابی نشوندکه البته متاسفانه شده اند.نظارت استصوابی تفسیرفقهای شورای نگهبان ازقانونه.امام خمینی فرمودندکسی که حکم شورای نگهبان روقبول نکنه مفسدفی الارض است.حالااین آقایونی که دم ازامام می زنن تکلیفشون روبااین فرمایش امام مشخص کنن.
نقل قول کردن
#36 محمد 1395-06-27 17:39
باسلام،ببينينيد دوستان براي تخريب يك ساختمان يك شب وساختنش يكسال طول ميكشه،وقتي درك آقاي احمدي نژاد ازسازمانهاي بين المللي وتحريم كاغذپاره باشه،چ توقعي داريد ،به عقيده من اقاي روحاني وارث هشت سال تخريبه و اگرمنطقي باشيم ميفهميم اگرچه پول نفت رونميگيريم وياقسطي ميگيريم امالااقل ميدونيم حساب كتابي هست وبهتره بديم بابك بفروشه،ودراخربن ظر بنده امين درست فرموندندعملكرد ريس جمهور قابل دفاعه وحداقل قطار از ريل خارج شده روبرگردونند
نقل قول کردن
#37 لراصیل 1395-06-27 17:52
آقای احمد چقدر حرف می زنی یا بهتر بگم شعار میدی 37 سال است شما این شعار ها را تکرار می کنید میگویید پیروز جنگ با آمریکا هستید خوب چرا جنگ را شروع نمی کنید روحانی در حوزه نظامی اختیاری نداره در حوزه سیاسی هم ندارد فقط به لطف ترکش قهرمانانه وارد صحنه شد الان هم قانون پولشویی مطرح شده و همه کشور ها باید آنرا رعایت کنند دوباره روحانی مثل مسئله هسته ای باید دست به دامان عربی بشود که ما تحریم نکنند ما در دنیایی زندگی می کنیم که باید به قوانین جهانی احترام بگذاریم و الا با همون کاغذ پاره پدرمان را صلواتی می کنند حالا شما همش حرف شعار گونه و تکراری خسته کننده بزن
نقل قول کردن
#38 احمد 1395-06-27 19:36
جناب آقای امینا(بی خیال)اولافسادحق وق های نجومی خیلی وخیم تروبیشترازاون چیزیه که فرمودید.ثانیادو لت آقای روحانی اعلام کرده به هیچ وجه ازاین افرادشکایت نمی کنه.آنهاذخایرنظ ام هستند!تارزه برکنارهم نشدن استعفادادن والان درمشاغل دیگرمشغول به خدمت هستند!!!آیاترسی ازاین افرادوجودداره که شکایت ازشون صورت نمی گیره؟آیامثل آقای ترکان حرف هایی دارن که اگرزده بشه به نفع دولت نیست؟فرموده بودیدازقبل این مسیله وجودداشته.آیاای ن سه سال دولت کجابود؟آیاخوددو لت افشاگری کردیادلواپسان؟م گرآقای بابک زنجانی از آقای هاشمی وروحانی جایزه نگرفت؟املاک نجومی که فعلاچیزی اثبات نشده.امااگراثبا ت شدقطعاسکوت نمی کنم.چون بنده مثل شماتعلقات حزبی ندارم.
نقل قول کردن
#39 احمد 1395-06-27 19:46
جناب امیناشماچراجنگ روحیدری نعمتی کردی.مگرمن گفتم احمدی نژادخیلی خوبه.؟سوال پرسیدم انتقادکردم یعنی حق ندارم سوال بپرسم.این که من دارای یک ایدیولوژی هستم خوبه یاخوب اینه که مثل بعضیاسیب زمینی باشم شماکه به رای بیست وچهارمیلیونی مردم بی احترامی کردیدحرف ازاحترام به رای مردم می زنید.چرابه ایدیولوژی من بی احترامی کردید.انتقاداتی که من کردم مربوط به یک ایدیولوژی خاص نیست .مربوط به هرانسانیه که عاقل باشه.شماهم زیادخودتوناراحت نکن .اونایی که بایدتعیین کنن انشاالله رای به بازگشت به آرمان های اصیل امام وانقلاب رومی دن.کمترازیک سال مونده.ماصبوریم .شماهم سعی کن یه ایدیولوژی واسه خودت پیداکنی .حیفه داداش انسان بدون ایدیولوژی الهی معنایی نداره.
نقل قول کردن
#40 احمد 1395-06-27 19:54
جناب امینا(بی خیال)اون مطلبی روهم که گفتی احمدی نژادتکذیب کرد.شعری هم که آخرش گفتی هیچ ربطی به موضوع نداشت. شایداین جمعه بیایدشاید/پرده ازچهره گشایدشاید این روبدون براساس ایدیولوژی ماتاامام غایب ظاهرنشودگره ازکارعالم وانشود.همه این اختلافات وسختی هاوگره هادرکاربشردلیلش اینه که ماازوجودامام معصوم بی نصیبیم.
نقل قول کردن
#41 رامتین 1395-06-28 00:30
به نقل از شهروند:
جناب روشن پور ارجمند شما بسيار عجولانه دست به قلم برده ايد كه بر عليه دكتر عبدي قلم فرسايي كنيد
در تطق پيش از دستور دكتر عبدي در مجلس نهم به تاريج دي ماه سال ١٣٩٤ هجري شمسي دقيقا همين مطلب را بيان كردند كه سيستم قانون گذاري كشور ايراد دارد ، حتما فايل سوتي اين سخنراني را از سايت خانه ملت دريافت كنيد و به دقت گوش بديد

در بحث موفقيت دولت روحاني در بحث برجام بر كسي پوشيده نيست و خود دكتر عبدي يكي از موثرترين نمايندگان در جهت تصويب برجام در مجلس بودند تصاوير و فيلم اين دفاعيه كاملا موجود هست ، جستجوي عادلانه بفرماييد

در بحث موفقيت وزارت نفت براي افزايش سهميه فروش نفت ايران در بازار جهاني نفت بايد گفت كه دكتر عبدي به عنوان نماينده اي كه در زمان راي اعتماد آقاي زنگنه در مجلس دفاع كردند نقش بسيار موثري در راي اعماتد به زنگنه داشتن ، از شما تعجب ميكنيم كه بدون آگاهي از عملكرد دكتر عبدي در مجلس ، نوشته ايشان را مورد حمله قرار داده ايد

حتما موارد ذكر شده را مطالعه بفرماييد

احسنت
نقل قول کردن
#42 احمد 1395-06-28 00:56
به نقل از لراصیل:
آقای احمد چقدر حرف می زنی یا بهتر بگم شعار میدی 37 سال است شما این شعار ها را تکرار می کنید میگویید پیروز جنگ با آمریکا هستید خوب چرا جنگ را شروع نمی کنید روحانی در حوزه نظامی اختیاری نداره در حوزه سیاسی هم ندارد فقط به لطف ترکش قهرمانانه وارد صحنه شد الان هم قانون پولشویی مطرح شده و همه کشور ها باید آنرا رعایت کنند دوباره روحانی مثل مسئله هسته ای باید دست به دامان عربی بشود که ما تحریم نکنند ما در دنیایی زندگی می کنیم که باید به قوانین جهانی احترام بگذاریم و الا با همون کاغذ پاره پدرمان را صلواتی می کنند حالا شما همش حرف شعار گونه و تکراری خسته کننده بزن

این روبهش می گن مغلطه.پاسخ انتقادات روبدید.شعارهم اگرعاقلانه باشه خوبه.اگرقوانین بین المللی به نفع مانباشه بازم بایدقبول کنیم؟متاسفانه مطالبتون غیرمنطقیه .وتکرارشعارهای غیرعقلانی حضراته.
نقل قول کردن
#43 همشهری 1395-06-28 00:57
احمد دلت پره ها
بابا رفت
حتی اصولگرایان هم ازش برائت میجویند اونوقت تو ازش دفاع میکنی
نقل قول کردن
#44 احمد 1395-06-28 01:15
جناب آقای لراصیل (تیوریسین محترم حمله پیش دستانه به آمریکا)اگربهت گفتن مشکل اقتصادماتحریمه حداقل بعدازگذشت این مدت ازبرجام معلوم شداین فکراشتباهه.مشکل مانبودمدیریت قوی ومتخصص وبه دورازعملکردبراس اس حب وبغض سیاسیه.مشکل ماقاچاقه.مشکل ماالگوی مصرف غلطه.مشکل مافراریکصدهزارم یلیاردی مالیاتیه.مشکل مافساداقتصادیه( اختلاس ها،فیش های نجومی،رشوه و.....)مشکل ماعدم حمایت ازتولیدملیه،مشک ل مااینه که سالانه پانزده میلیارددلاردورر یزغذاداریم.مشکل آب خوردن ماباصرفه جویی وآبیاری قطره ایو...حل میشه.مشکل مااینه که مصرف سوخت مابرابرباکشوردو میلیاردی چینه.مشکل مااینه که رتبه دوم درمصرف که البته شایدبیش ازنوددرصدش قاچاقیه لوازم آرایشی درخاورمیانه داریم.وووووواگر دقت کنیدمشکلات ماازداخل کشوره وهیچ ارتباطی به تحریم نداره.اگرفرض کنیم حتی به تعبیرآقای روحانی( درسال نودودو) بیست درصدمشکلات ماازتحریمه پس هشتاددرصدمشکلات ماازداخل کشورمونه.کشورعر بستان که عضوناظرfatfوضعی ت اقتصادیه خوبی داره؟چرا؟چون ازدرون مشکل دارن.البته اگرنگیداین هاشعاره.
نقل قول کردن
#45 توانگر 1395-06-28 13:34
بادرودوسپاس ازنقدجناب روش پوربرنوشته نماینده ای که درکنارنقددیگران کاش به نقدکارنامه دوره خویش وواکاوی آن می پرداختندوالبته جامعه تهی ازاین کارنیک است! یعنی پاسخگوبودن؛ به امیدآن روزکه فراگیرشودوبه جای فرافکنی وفرارازواقعیت وکم کاری برای افکارعمومی ارزش قائل باشند!راستی چقدرزیباست صادق بودن وبه دروغ متوسل نشدن!؟ جناب احمدکاش مصداقی ازعملکردآقای عبدی دفاع می کردید!؟ وزیباترآن جاکه نقدمی فرمودید! نیکویی کارآن جابودکه رفع ابهام برای امثال بنده می شد٬ کلمات باردارندیعنی قابل احترامند٬نمی شودبرای تبرئه خویش ودیگران به کاربست! فرارازواقعیت ومهندسی معکوس درتخطئه دیگران وقیافه حق به جانب گرفتن وسوء استفاده ازسخن دیگران محلی ازاعراب ندارد٫ به امیدخردورزی
نقل قول کردن
#46 محمد 1395-06-28 22:47
خداوكيلي روحاني. روبارقباش دردوره قبل مقايسه كنيد دوره بعدم همينه خودتون خسته نكنيد روحاني رييس جمهوره
نقل قول کردن
#47 احمد 1395-06-29 00:38
به نقل از توانگر:
بادرودوسپاس ازنقدجناب روش پوربرنوشته نماینده ای که درکنارنقددیگران کاش به نقدکارنامه دوره خویش وواکاوی آن می پرداختندوالبته جامعه تهی ازاین کارنیک است! یعنی پاسخگوبودن؛ به امیدآن روزکه فراگیرشودوبه جای فرافکنی وفرارازواقعیت وکم کاری برای افکارعمومی ارزش قائل باشند!راستی چقدرزیباست صادق بودن وبه دروغ متوسل نشدن!؟ جناب احمدکاش مصداقی ازعملکردآقای عبدی دفاع می کردید!؟ وزیباترآن جاکه نقدمی فرمودید! نیکویی کارآن جابودکه رفع ابهام برای امثال بنده می شد٬ کلمات باردارندیعنی قابل احترامند٬نمی شودبرای تبرئه خویش ودیگران به کاربست! فرارازواقعیت ومهندسی معکوس درتخطئه دیگران وقیافه حق به جانب گرفتن وسوء استفاده ازسخن دیگران محلی ازاعراب ندارد٫ به امیدخردورزی

شماازکجای حرفای من دفاع ازآقای عبدی روفهمیدید؟تازه من به ایشون انتقادهم کردم کامنت هاروکامل مطالعه کنید.بنده نه به ایشون رای دادم ونه می دونم مرقومه ایشون که آقای روشن پوربهش نقدداشتن درموردچی بود.نقدمن به مطالب جناب روشن پوربود.
نقل قول کردن
#48 اندیش 1395-06-31 10:23
سلام جناب روشن پور شیر مرد قوم لک از ایل حسنوند شما با مقاله های قشنگت سبب امتنان قوم حسنوند شده اید ومایه افتخار هم لر وهم لک بخصوص مایه افتخار ایل حسنوند شده اید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا