با یک تغییر و تحول مدیریتی به ناگهان در سطح شهر شاهد نصب بنرهای بسیاری هستیم که در آن‌ها به رئیس جدید تبریک و تهنیت گفته می‌شود!
اینکه چه کسانی و با چه اهدافی تبریک می‌گویند را فعلاً مجال سخن نیست، اما در بنرهای تبریک و تهنیت نوشته‌شده در سطح شهر نوعی توهین بسیار ظریف دیده می‌شود.
" جناب آقای ... انتصاب شایسته و به جای شما را که نشان از لیاقت شما دارد را به ریاست ..... تبریک می‌گوییم"
در همین چند کلمه می‌توان پی برد که به شخص جدید تبریک گفته‌ شده و وی را شخصی لایق، شایسته که انتخابش کاملا به جا می باشد، توصیف شده است! در حالی که اگر از دید دیگری به این نوشته نگریسته شود یعنی اینکه رئیس قبلی شخصی نالایق، ناشایست و نا به جا بوده است!
اما از این‌ها جالب‌تر این که با توجه به ریاست دوره‌ای عده‌ای در این شهر، همین بنر ها بعد از کنار رفتن رئیس جدید برای رئیس بعد هم در سطح شهر زده می‌شود و افرادی که امروز با نصب بنر، رئیس جدید را تا عرش بالا برده‌اند، با آمدن رئیس بعدی در واقع رئیس امروز را با سر به فرش می‌کوبند!
به هر حال جا دارد این بنر بنر بازی! بالاخره یک روزی در این شهر ختم به خیر شود و روسای جدید آن‌قدر جسور و پر دل و جرات باشند که با شدت هر چه تمام‌تر جلوی این گونه تبریکات مصنوعی را بگیرند و یاد بگیرند که بهترین جای نصب بنر تشکر، قلب مردمی است که قدردان مسؤولین واقعی و زحمت‌کش هستند، و همین مردم همیشه و در همه حال به نیکی از مسؤولین واقعی یاد می‌کنند.
روسای جدید بد نیست در جریان قرار بگیرند که مدت‌هاست نصب این بنرها ضدتبلیغ به حساب می‌آید و در واقع ختم کلام این که بنرهای نصب شده تقدیر و تشکر از روسای جدید در سطح شهر، فقط پول دور ریختن است و بس!



فرهاد داودوندی/ بروجرد