یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با یک تغییر و تحول مدیریتی به ناگهان در سطح شهر شاهد نصب بنرهای بسیاری هستیم که در آن‌ها به رئیس جدید تبریک و تهنیت گفته می‌شود!
اینکه چه کسانی و با چه اهدافی تبریک می‌گویند را فعلاً مجال سخن نیست، اما در بنرهای تبریک و تهنیت نوشته‌شده در سطح شهر نوعی توهین بسیار ظریف دیده می‌شود.
" جناب آقای ... انتصاب شایسته و به جای شما را که نشان از لیاقت شما دارد را به ریاست ..... تبریک می‌گوییم"
در همین چند کلمه می‌توان پی برد که به شخص جدید تبریک گفته‌ شده و وی را شخصی لایق، شایسته که انتخابش کاملا به جا می باشد، توصیف شده است! در حالی که اگر از دید دیگری به این نوشته نگریسته شود یعنی اینکه رئیس قبلی شخصی نالایق، ناشایست و نا به جا بوده است!
اما از این‌ها جالب‌تر این که با توجه به ریاست دوره‌ای عده‌ای در این شهر، همین بنر ها بعد از کنار رفتن رئیس جدید برای رئیس بعد هم در سطح شهر زده می‌شود و افرادی که امروز با نصب بنر، رئیس جدید را تا عرش بالا برده‌اند، با آمدن رئیس بعدی در واقع رئیس امروز را با سر به فرش می‌کوبند!
به هر حال جا دارد این بنر بنر بازی! بالاخره یک روزی در این شهر ختم به خیر شود و روسای جدید آن‌قدر جسور و پر دل و جرات باشند که با شدت هر چه تمام‌تر جلوی این گونه تبریکات مصنوعی را بگیرند و یاد بگیرند که بهترین جای نصب بنر تشکر، قلب مردمی است که قدردان مسؤولین واقعی و زحمت‌کش هستند، و همین مردم همیشه و در همه حال به نیکی از مسؤولین واقعی یاد می‌کنند.
روسای جدید بد نیست در جریان قرار بگیرند که مدت‌هاست نصب این بنرها ضدتبلیغ به حساب می‌آید و در واقع ختم کلام این که بنرهای نصب شده تقدیر و تشکر از روسای جدید در سطح شهر، فقط پول دور ریختن است و بس!



فرهاد داودوندی/ بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-06-20 13:03
به نظر من باید موقعی بنر ،تقدیر و تشکر از مسئولی در سطح شهر زده شود که مردم کارهای مثبت اجرایی آن مسئول یا رئیس رو دیده باشند .نه اینکه بخاطر چاپلوسی ،در ،دیوار ،شهر رو بیخودی پر کنن از ییغامهای ،تبریک و تشکر.
نقل قول کردن
#2 T 1395-06-20 13:31
احسنت
نقل قول کردن
#3 اسی 1395-06-20 15:07
همه رو هم نوشتن جمعی از مردم یا خانواده شهدا و ایثارگران
نقل قول کردن
#4 شهروند خرم اباد 1395-06-20 15:50
این روند ناصواب در این دو دهه باب شده و بعضا خود کسانی که به این پستها می رسند چون خود می دانند بر اثر شایستگی و پیمودن یکی یکی پله های ترقی را نپیمودهاند با این کار ضعفهای این انتصاب را پوشش می دهند وگرنه کس که با لیاقت و شایستگی به منصبی برسد نیازی به بنر نوشتن و یا اگهی در هفته نامه ها و روزنامه ها ندارد.
نقل قول کردن
#5 لرستان 1395-06-20 16:47
کاش این بنرها بر دارن
تنها چیزی که تغییر کرده فقط اسم شخص نمینویسن لسم هیات یا گروه یا اداره مینویسن
نقل قول کردن
#6 شهروند 1395-06-20 19:20
همه روخودشون می نویسند
نقل قول کردن
#7 شهروند 1395-06-20 20:24
درود
نقل قول کردن
#8 ناشناس 1395-06-20 20:58
بدور از هر گونه گزافه گویی و طنز ما یک همکار داشتیم که تمام تبریکات و خوشامد گویی ها را با دست راست و خط خوش می نوشت و بقیه گزارشات را با دست چپ می نوشت وهر موقع که هم دستش رو می شد دست راست را نشان می داد و می کفت خداوند این دست را بشکند اگر از بدی شما چیزی نوشته باشم (بنر نویسان ای اشخاص دو رو هستند )
نقل قول کردن
#9 هم استانی 1395-06-20 23:35
باسلام
لطفا بررسی فرمایید علت عدم حضور واعلام آمادگی استان لرستان در نمایشگاه صنایع دستی یاسوج چیست تاکنون 15استان حاضر به شرکت در این نمایشگاه شده اند علت ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا