یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهر خرم‌آباد بیست و دومین شهر پرجمعیت ایران، شهری که شهرداری آن در سال 1305 تأسیس شد و تاکنون 72 نفر با عناوین رئیس بلدیه، سرپرست و کفیل شهرداری در خرم‌آباد اداره امور شهرداری را به عهده داشته‌اند از هدایت اله بیگی معینی اولین شهردار خرم‌آباد تا عیدی بیرانوند شهردار کنونی. این در حالی است که اولین انجمن شهر خرم‌آباد در سال 1306 تأسیس شد.
سال‌های سال بود که قفلی بر توسعه و عمران شهر خرم‌آباد زده شده بود و هیچ اقدامی زیربنایی و روبنایی در شهر صورت نگرفته بود تا اینکه در زمان مجلس هشتم و به یمن حضور ملکشاهی راد در سمت نایب رئیس کمیسیون عمران و حضور کمیسیون عمران در خرم‌آباد 500 میلیارد ریال اعتبار برای هزینه در حوزه عمران شهری اختصاص یافت و استارت چند طرح زیربنایی روگذر و زیرگذر در خرم‌آباد زده شد.
مهندس هرمز نصیری یکی از شهرداران موفقی بود که در زمان وی قفل توسعه و عمران شهر خرم‌آباد باز شد و ایشان با اجرای چندین پروژه روبنایی چهره شهر خرم‌آباد را دگرگون کرد و با اقدامات خوبی که انجام داد رضایت شهروندان را فراهم ساخت. عملکرد نصیری سطح توقع مردم از شهرداری را بالا برد و فرهنگ مطالبه گری را در بین مردم خرم‌آباد ارتقا داد ولی به‌رغم رضایت مردم از عملکرد وی شورای چهارم از ادامه خدمت نصیری جلوگیری کرد و او را برکنار کرده و مهرابی را که سابقه 3 دوره حضور در شورا را در کارنامه خود داشت را به عنوان شهردار برگزیدند.
مهرابی به خوبی پی برده بود که فرهنگ مطالبه گری در خرم‌آباد به وجود آمده و مردم انتظار داشتند تا شهرداری خدمات و کارهای عمرانی قابل‌توجهی ارائه دهد. مهرابی هم در کنار کارهای روبنایی مانند مبلمان شهری که به چشم می‌آیند و در روح و روان شهروندان تأثیرگذارند به طرح‌های زیربنایی که در رفاه‌، آسایش و امنیت مردم نقش بهتری را ایفا می‌کنند‌ توجه ویژه‌ای کرد و چندین طرح زیربنایی همچون احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری ونک پارک کیو (برج‌های دوقلو) و تکمیل پل‌های نیمه‌تمام 9 دی، جهادگران و پل شهید صارمی (مازیار) را در دستور کار قرارداد.
با اینکه مهرابی در زمان کوتاه 9 ماه حضور در شهرداری عملکرد درخشانی داشت اما مخالفان همیشگی ثبات مدیریت شهری در شورای شهر خرم‌آباد مهرابی را هم به سرنوشت نصیری دچار کردند و با برکناری او عیدی بیرانوند را که سابقه 3 دهه حضور در شهرداری و دانش و تجربه و احاطه کامل به مسائل شهرداری را در کارنامه خود داشت را به عنوان شهردار انتخاب کردند. عیدی بیرانوند هم به امور روبنایی و هم به امور زیربنایی توجه ویژه کرده و ضمن کلنگ زنی پروژه‌های جدید همچون پارک آبشار طلایی و پارک شاپوری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام همچون پل جهادگران و پل شهید صارمی (مازیار) را مدنظر قرار داده و در طی این 18 ماه عملکرد مثبتی از خود نشان داده است.
سه سال از فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم خرم‌آباد می‌گذرد ولی همچنان این شورا در تلاطم حاشیه‌هاست. در حالی که ثبات مدیریت یکی از الزامات توسعه است شورای دوره چهارم با عزل و نصب مکرر شهرداران ضربه شدیدی به شهر خرم‌آباد وارد کرده و باعث عقب‌افتادگی شهر از قافله پر سرعت عمران و توسعه گردیده زیرا که برنامه‌ریزی شهری باید در شرایط ثبات انجام شود و بی‌ثباتی آفت مدیریت شهری است.
شورای شهر 13 نفره خرم‌آباد همواره به دو گروه 7 و 6 نفره تقسیم می‌شوند و در انتخابات هرساله گروه 7 نفره هیات رئیسه شورا و کمیسیون‌های مهم را در اختیار می‌گیرند. انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم برگزار شد و طی آن حسین پور به عنوان رئیس، آشتیانی نایب رئیس، رضا بیرانوند منشی، سبزخدا صفر بیرانوند خزانه‌دار، جهان‌آرا سخنگو انتخاب شدند و به همراه اقبالی و طهماسبی اکثریت شورا را تشکیل دادند. شورایی که با عزل نصیری شهردار محبوب خرم‌آباد کارش را آغاز کرد و سپس به مهرابی شهردار منتخب بعدی خود بیش از 9 ماه فرصت خدمت‌رسانی به مردم را نداد و عیدی بیرانوند را با اکثریت آرا به عنوان شهردار برگزید ولی اکنون نیز از درون شورا صدای سازهای ناکوک به گوش می‌رسد.
هیات رئیسه جدید شورا شامل آقایان حسین پور، جهان‌آرا، آشتیانی، رضا بیرانوند، سبز خدا صفر بیرانوند، اقبالی و خانم طهماسبی همواره مخالف ثبات مدیریت شهری بوده‌اند و در عزل و برکناری نصیری و مهرابی شهرداران قبلی نقش داشته‌اند اکنون نیز به نظر می‌رسد که دنبال همان سناریوی قبلی و به دنبال بی‌ثباتی مدیریت شهری هستند به طوری که نایب‌رئیس جدید شورا در مصاحبه با رسانه‌ها شهردار را به سؤال و استیضاح تهدید کرد.
 شورای محترم دوره چهارم بداند که اکثریت نسبی مردم خرم‌آباد از اقدامات نصیری و مهرابی شهرداران قبلی و عیدی بیرانوند شهردار کنونی رضایت دارند چرا که با همت این عزیزان و تلاش مجموعه مدیریت شهری چهره شهر خرم‌آباد نسبت به سال‌های گذشته تغییرات اساسی پیدا کرده است و شایسته است که شورای شهر خرم‌آباد در سال پایانی ثبات مدیریت شهری را به مردم خرم‌آباد هدیه دهد تا عیدی بیرانوند شهردار پرتلاش و خدمتگزار و مجموعه مدیریت شهری بتوانند در کمال آرامش با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت زمینه رشد، توسعه و عمران هرچه بیشتر شهر خرم‌آباد را فراهم سازند.

محمدرضا گودرزی

دیدگاه‌ها  

#1 احسان 1395-06-17 08:00
آقای گودرزی مگه شما نماینده مردم هستید که اینقدر با قاطعیت از رضایت مردم صحبت می کنید؟
صرفنظر از نام ها و تغییر سریع مدیران، باید گفت که شهرداری خرم آباد در حوزه ریاست چندان متخصص نیستند. زمان آن رسیده که به جوانان متخصص شهر فرصت کار دهیم. کارهای انجام شده خوب اما ناکافی است.
در پایان باید گفت از ماست که بر ماست.

بیایید به جوانان متخصص صرفنظر از طایفه گری اعتماد کنیم.
نقل قول کردن
#2 خرم آبادي 1395-06-17 08:21
جناب آقاي گودرزي
طوري از برادران شهردار تعريف كردي كه فكر كردم داريم تو پاريس زندگي مي كنيم،
نقل قول کردن
#3 رضا 1395-06-17 08:24
من قصد دفاع از عملکرد شورا و شهرداری
را ندارم چون هم شورا در حوزه کار عمران
و شهرسازی بی سواد هستند و هم
شهرداری به دنبال ایجاد ساختار مناسب
و یک سیستم درست برای پیشرفت شهر
نیست .
درست است که تلاشهایی انجام میشود ولی عملکرد آقایان نصیری و مهرابی و عیدی بیرانوند
قابل دفاع نیست .اصولا شهرداری ها به دنبال ایحاد نقشه راه و یک سیستم جامع و کار کردن در قالب آن نبوده اند .اگر یک سیستم درست حاکم شود هر کسی که شهردار شود و هر کس که به عضویت شورا در بیاید باید در قالب آن به فعالیت بپردازد و این همه هزینه روی دست مردم نمیگذارند و دوباره کاری نمیشود
نقل قول کردن
#4 امیر 1395-06-17 08:28
احسنت به نویسنده این مطلب واقعا مردم همه خواستار ثبات مدیریت شهری و موافق ادامه فعالیت اقای عیدی بیرانوند هستند
نقل قول کردن
#5 سعید 1395-06-17 08:30
عیب نداره به فامیلی رای دادن نتیجش میشه همین .
نقل قول کردن
#6 امیر 1395-06-17 08:35
عیدی بیرانوند جز خدمت رسانی به شمال شهر کار دیگه ای نکرد باید به فکر مناطق کمتر توسعه یافته بود که این کار را نکرد عوض بشه بهتره
نقل قول کردن
#7 رضایی 1395-06-17 09:00
عیدی بیرانوند شهردار کنونی رضایت دارند چرا که با همت این عزیزان و تلاش مجموعه مدیریت شهری چهره شهر خرم‌آباد نسبت به سال‌های گذشته تغییرات اساسی پیدا کرده است و شایسته است که شورای شهر خرم‌آباد در سال پایانی ثبات مدیریت شهری را به مردم خرم‌آباد هدیه دهد تا عیدی بیرانوند شهردار پرتلاش و خدمتگزار!!!!!!!!!!!!!!
آقای گودرزی شاخص و ملاک شما در نظر سنجی در خصوص رضایت از آقایان مهرابی و عیدی چه بوده است.شما نمی توانید از جانب شهروندان خرم آبادی بدون پژوهش و آمار و ارقام اعلام نظر بفرمایید.
محبوبیت آقای نصیری بخاطر سلامت ، کارایی و رعایت شایسته سالاری و بکارگیری مدیران پاکدست ،متخصص و کاربلد بود.مدیران توانمندی که برخی از آنها در حال حاضربه دلیل قانونمندی و سلامت کاری برکنار و منزوی شده اند.
نقل قول کردن
#8 علی ع 1395-06-17 10:20
به نقل از امیر:
عیدی بیرانوند جز خدمت رسانی به شمال شهر کار دیگه ای نکرد باید به فکر مناطق کمتر توسعه یافته بود که این کار را نکرد عوض بشه بهتره

دوستان کمی منصف باشیم باغ پرندگان ، پارک شاپوری ، پارک تپه ماسور زیر گذر بهارستان و... تویه جنوب شهر در حال اجرا هستند
نقل قول کردن
#9 T 1395-06-17 10:29
هرکس صداقت وسلامت داشته باشه در جمع مدیران جایی ندارد مهم پارتی ولابی است
نقل قول کردن
#10 امین 1395-06-17 10:29
دوستان شهرداری پول نداره که پروژه های نیمه تمام روتمام کنه یاکارهای عمرانی بیشتری انجام بده
نقل قول کردن
#11 یه همشهری 1395-06-17 10:36
ما باید یاد بگیریم به دور از هر گونه تعصب قومی از مدیران پرتلاش و موفق پشتیبانی کنیم الحق والانصاف با اینکه بنده به طایفه خاصی تعلق ندارم باید بگم شهردار فعلی خرم آباد تا حالا کارش عالی بوده این رو که میگم کارش خوبه منظورم در حد درایی ها و اعتبارات شهرداری خرم آباده .خداییش شهر خرم آباد رو با چند سال قبل که مقایسه می کنیم میبینیم تغییرات عمده ای داخل اون ایجاد شده.
نقل قول کردن
#12 سجادحسینی 1395-06-17 10:48
تا قبل از امدن این3شهردارهیچ کاری در شهر خرم ابادصورت نگرفته بودومثل یک ویرانه بودولی اقای نصیری-مهرابی-عی دی بیرانوند بادست خالی این کارهای خوب را انجام دادند وشهر خرم ابادزیباتر شده کسانیکه عملکرد این 3 شهرداررونقد میکنند از بودجه وامکانات شهرداری خرم اباد اطلاعی ندارند وفکر میکنند که شهرداری خرم اباد مثل شهرداری شهرهای بزرگ بودجه کافی در اختیار دارد باهمین بودجه کم شهردارهایه خرم اباد عملکردقابل قبولی داشته اند :roll:
نقل قول کردن
#13 خرم آباد 1395-06-17 11:10
عیدی بیرانوند بهترین شهرداره تا کی میخوایم با غرض ورزی جلوی پیشرفت شهر رو بگیریم. هیچ وقت نمی خوایم ببینم یکی داره خوب کار میکنه و از ما بهتره.
بنظر دیگه باید انتخاب شهردار از دست شوراها خارج شه و شهردار با انتخاب مردم برگزیده شه مثه کشورهای پیشرفته
نقل قول کردن
#14 حسین 1395-06-17 11:13
ثبات مدیریت نتیجه بخش هست. احسنت ما از عیدی و اقدمات ایشان راضی هستم
نقل قول کردن
#15 سجاد 1395-06-17 12:02
به نقل از خرم آبادي:
جناب آقاي گودرزي
طوري از برادران شهردار تعريف كردي كه فكر كردم داريم تو پاريس زندگي مي كنيم،

مهندس بیرانوند خدمات چشمگیری داشته و باید مورد حمایت همه واقع بشه.
نقل قول کردن
#16 سجاد 1395-06-17 12:05
به نقل از امیر:
عیدی بیرانوند جز خدمت رسانی به شمال شهر کار دیگه ای نکرد باید به فکر مناطق کمتر توسعه یافته بود که این کار را نکرد عوض بشه بهتره

خدمت خدمته. اگه هم خدمتی بوده برای همه شهره. اول باید ثبات باشه بعدش انتظار معجزه داشته باشیم.
آقای امیر آقا زیرگذر گلدشت کجای شهره؟ بوستان شاپوری کجای شهره؟ و....
نقل قول کردن
#17 میلاد 1395-06-17 12:30
خداوکیلی هرکسی از مهرابی رضایت داره بیاد بگه
جناب گودرزی مگه شما وکیل وصی مردمی که به جای ما اعلام رضایت میکنی ؟
اصلا میدونی مردم چی میگن و چی می خوان ؟
نقل قول کردن
#18 بهمن 1395-06-17 12:32
سلام شهروندان
اينجانب سعادت مجادله و مذاكره با نويسنده محترم مطلب داشتم و بدوا فكر ميكردم منافع يا قرابتي دارد با نامبردگان اما به مرور متوجه شدم ايشان بدرستي دغدغه مديريت شهري دارند و تمام قد در زمان عزل شهرداران قبلي مطلب نوشت و هشدار داد نكته درست و قابل دفاع همان ثبات مديريت است
اما عزيزان چنانچه ايشان نماينده عموم نيست بنده و شما هم نيستيم و اصولا اظهار نظر بجاي عموم ناممكن است
پس معقول آن است عملكرد عيان شهرداران قياس سود با منابع و مدت تصدي
آيل ميدانيد بعد از زيرگذرها شهرداري تاكنون اعتبار عمراني از استان نگرفته
آيا ميدانيد آسفالت معابر در شمال و جنوب و روكش در مركز با دست خالي و تعهد شهردار انجام و ١١٤ هكتار پارك و فضاي سبز در شمال جنوب و مركز در دست اجرا و تكميل است
آيا ما بعنوان شهروند عوارض چندين ساله خود را پرداخت كرده ايم يا باي ريال ريالش به اعضا شورا متوسل و...
پس أنصاف دهيم رَآه توسعه در نهاد من و شما نهفته و تعامل و منطق ميخواهد چه تضميني هست مدير بعدي شايسته تَر
نقل قول کردن
#19 محسن 1395-06-17 13:06
فقط نصيري
نقل قول کردن
#20 سید امیر حسینی 1395-06-17 15:07
عملکرد سه شهردار نامبرده مثل قبلی ها بوده چرا که در زمان شهردار رشیدی تمام شهر آسفالت شد پس همه مثل هم هستند

در ضمن هنوز ااتفاقی نیفتاد ه که بخوان شهردار عوض کنن و این فرار به جلو دوستانی که احساس خطر کرده اند محسوب میشود امید است هر آنچه که به نفع مردم است صورت پذیرد
نقل قول کردن
#21 شهروند لرتبار 1395-06-17 15:07
تشکر از یافته که همواره دغدغه شهروندان را به گوش مسؤلان میرساند و تشکر از جناب گودرزی که زبان گویای مشکلات و دردهای لرستانه

مت هم قبول دارم که شهر خرم آباد در جندسال اخیر توسعه بیشتری یافته و از همه مدیران و خدمتگزاران شهرداری بخصوص جناب نصیری و مهرابی و عیدی بیرانوند سپاسگزارم
چقدر خوب میشه که این 7 نفر عضو شورا جواب بدهند که چرا مدام شهرداران را برکنار میکنند. دنبال چه هدفی هستند . مردم جواب این اعضای شورا را که در روند خدمت رسانی به مردم اخلال ایحاد میکنند در انتخابات دور بعد خواهند داد
نقل قول کردن
#22 میر 1395-06-17 15:16
جای بسی امیدواری است که به لطف اینترنت و فضای محازی و تلگرام شهروندان خرم آبادی پیگیر مطالبات خود از مسؤولان و مدیران هستند
اگر فرهنگ مطالبه گری در میان ما افزایش یابد زپدتر به توسعه میرسیم . تشکر از سایت یافته که در ارتقای فرهنگ شهروندی نقش مهمی را ایفا میکند
نقل قول کردن
#23 فرناز 1395-06-17 15:41
ما که پیشرفتی تواین شهر ندیدیم کما فی السابق اخصوصا جنو ب شرق شهر افتضاح است شریعتی شمشیراباد اسد ابادی و غیره اسفالتهای پوسیده و هزاران درد دیگر
نقل قول کردن
#24 شهروند خرم اباد 1395-06-17 15:42
به نظر اینجانب عملکرد عیدی در طول این مدت قابل دفاع بوده و یکی ازمولفه های توسعه شهر ثبات مدیریتی و دیگری درامد زایی و تزریق اعتبار از طرف دولت .
نقل قول کردن
#25 محسن 1395-06-17 15:49
اقاي گودرزي شما با چه مدرك و دليلي ميگيد همه از اقاي عيدي راضي هستن ؟ايشون جز عزل مديران و معاونين شهرداري كاري ديگه نكرده ،خواهشا نظر شخصي خودتون به مردم غالب نكنيد
نقل قول کردن
#26 درویشی 1395-06-17 16:13
دوستان اقای گودرزی یکی از خبر نگارهایه بسیارخوب این استانه ومن به عنوان یک فرهنگی از ایشان وزحمتشان تشکر میکنم
نقل قول کردن
#27 محمد 1395-06-17 16:34
من به عنوان یه شهروند خرم آبادی رضایت کامل دارم از مجموعه شهرداری خرم آباد و اگر بخان عوضش کنن دقیقا فاتحه اینجا رو خوندن..یه مرد کاری و خدمتگزار پیدا شده بعد این همه عقب ماندگی و محرومیت ایناا ول کنش نیستن حالا.. تا چند سال پیش خرم آباد مثل یه روستاا بود و هیچی نداشت حالا که به همت این مجموعه شهرداری خرم آباد چهره شهر تغییر کرده و بهتر شده یه عده که پیشرفت خرم آباد مث خار تو چشمشونه نمیذازن ادامه پیدا کنه فعالیتشون..
نقل قول کردن
#28 Sepahvand 1395-06-17 16:51
خداوکیلی دیگه باید با مدیران سنتی خداحافظی کرد.باید از افراد جوان وبا فکر امروزی استفاده کرد.نصیری عیدی بیرانوند و مهرابی کاملا سنتی ان
نقل قول کردن
#29 شهروند لر 1395-06-17 17:24
با سلام
.پس بایستی در انتخاب شهردار بعدی منطق حکم کند
نقل قول کردن
#30 مهدی 1395-06-17 18:40
منتظریم که شورای شهر دوره چهارم به پایان برسه
شورایی که همیشه درگیره حاشیه بوده ، هست و خواهد بود . این 7 نفر هنوز شهردار مد نظرشون مشخص نشده ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#31 امیر 1395-06-17 20:20
به نقل از سجاد:
به نقل از امیر:
عیدی بیرانوند جز خدمت رسانی به شمال شهر کار دیگه ای نکرد باید به فکر مناطق کمتر توسعه یافته بود که این کار را نکرد عوض بشه بهتره

خدمت خدمته. اگه هم خدمتی بوده برای همه شهره. اول باید ثبات باشه بعدش انتظار معجزه داشته باشیم.
آقای امیر آقا زیرگذر گلدشت کجای شهره؟ بوستان شاپوری کجای شهره؟ و....

بوستان شاپوری کارفرماش استانداریه نه شهرداری، زیرگذر گلدشت از کارهای بسیار خوب آقای مهرابی بود که همین آقا دو سال خوابوندش... آقای عیدی بیرانوند ۴۴ هکتار بوستان و برج دو قلو و جدیدا جاده سلامت و... اینا رو داره با اصرار خاصی پی میگیره ولی واسه اینور چی کرده؟؟؟ آیا وقتی نهضت آسفالت بود چیزی ازش به شقایق اینور رسید؟؟؟ آیا ساحلی رو به سمت فرودگاه ادامه داد؟؟؟ آیا اقدامی برای زیباسازی ورودی جنوبی کرد؟؟؟ اون پارک ماسور و هراقدامی هم تو جنوب شده فقط کارهای آقای ؟؟؟ و... است نه کس دیگه
نقل قول کردن
#32 امین 1395-06-17 20:41
درجواب آقامیلادبایدبگم که جناب شهردارمهرابی کارهای زیادی برای این شهرانجام دادازجمله راه اندازی پروژهایی مانند1پل جهادگران 2پل شهیدصارمی 3پل 9دی 3مجتمع رفاهی،تجاری،فره نگی ونک پارک (برج های دوقلو،4ساخت مسجدآیت الله کمالونددرورودی شهر5تعویض حفاظهای دوردریاچه کیو 6آسفالت کوچه وخیابان های سه منطقه،6جدول گذاری کوچه های منطقه ماسور7ساخت دوپارک درمنطقه ماسور8تخریب دکه های کرگانه9جلوگیری ازساخت وسازغیرمجاز10بر وزکردن حقوق پرسنل شهرداری11گرفتن مجوزبرای تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی12احداث دها بوستان درسطح شهر13احداث خط ویژه برای تاکسی ها14راه اندازی پروژه ترمینال برون استانی15ادامه ساخت پروژه کمپوست وغیره
نقل قول کردن
#33 رضا 1395-06-17 21:13
فقط عیدی بیرانوند
خداییش با این بودجه و این همه بدهکاری شهرداری خوب داره پیش میره.
نقل قول کردن
#34 شهروند 1395-06-17 22:07
با سلام خدمت آقاى گودرزى با تمام احترامى كه برا شما قائل هستم ولى تا جايى كه اطلاع دارم شما هيچ اطلاع و تخصصى در زمينه شهرسازى و عمران نداريد
نقل قول کردن
#35 مجید 1395-06-17 22:10
مثل مهرابی دیگه نمیاد
نقل قول کردن
#36 همشهری 1395-06-17 23:01
با سلام... ..
ببینید دوستان من در یک شرکت در حاشیه اتوبان قزوین کار میکردم بودجه سال پیش آنها 200میلیارد تومان بود در حالی که بودجه شهر ما 150میلیارد تومان بسته ميشه..... بدنه شورای می بایست به فکر یک برنامه جامع و راهبردی میان مدت و بلند مدت کسب درآمد باشه اون هم از طریق گردشگری.... ساخت دوتا پل و سنگ فرش،و آسفالت از مسائل ابتدایی يه شهره....تا زمانی بدنه شورا شهر بدون برنامه باشه...بهترین شهردار عالم هم بیایند... آش همان آش و کاسه همان کاسه...
نقل قول کردن
#37 احمد 1395-06-18 00:45
بنده خودم معلمم
ولی خداوکیلی چند نفر از فرهنگیان عزیزمون وهمکاران گرامی بنده الان در شورای شهر هستن؟
انصافا چه تخصصی در شهر وشهرسازی دارن؟چندتا مدرک عمران و معماری دارن؟
با قسم و قرآن که نمیشه انتخابات برگزار کرد؟
همسر بنده کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری دارن ومعلم هستن که اصلا ارتباطی به شغلش نداره.
چرا هیچی سرجای خودش نیست؟
چرا هیچکی از تخصصش در شغلش استفاده نمیکنه؟
یعنی یک فرهنگی باید با چند تا ضمانت بانکی و غیره تعداد زیادی رای مردم رو به خودش اختصاص بده و بشه عضو شورای شهر و بعداً بشه مسئول تعویض شهرداران؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#38 رضا 1395-06-20 14:58
به عنوان یک لرستانی خارج از استان ، کاری با اسامی شهرداران اخیر خرم آباد ندارم ولی خداییش چهره شهر خیلی تغییر کرده ، به امید آبادانی بیشتر شهر و استانمان.
نقل قول کردن
#39 اسی 1395-06-20 15:05
خداوکیلی مهندس عیدی خوب کار کرده اما گویا تیم برنده هیئت رئیسه شورای شهر قصد داره پست شهرداری رو برای یکی از خودشون تصاحب کنه. حالا کی گفتم هااااا
نقل قول کردن
#40 پاپی 1395-06-22 00:05
ببینید مسئله بیرانوند و محرابی نیست. مسئله ساختاریه- اعضای شورای شهر و.... مسئله باقی نهادها تبدیل به باند بازی شدن-اعضای شواری شهر تهران عباس جدیدی و حسین رضا زاده اند. یعنی به جای تحصیل کرده ها و کسانی که بیست سی سال توی احزاب کار کرده باشن کشتی گیر و کاراته بازا سمت ها رو گرفتن. نتیجه این وضعیت کاملاً مشخصه همینی که داریم می بینیم.
نقل قول کردن
#41 احمدوند 1395-06-22 10:09
دوستان کمی منصف باشیم باغ پرندگان ، پارک شاپوری ، پارک تپه ماسور زیر گذر بهارستان و... تویه جنوب شهر در حال اجرا هستند
خدا خیرت بده پارک شاپوری که پیشرفتی لاکپشتی داره.تقاطع بهارستانم که سه ساله به خداوندی خدا هیچکاری نکردن و هر روز خاک میخوریم.چرا دروغ میگی مؤمن؟
نقل قول کردن
#42 محمودوند 1395-06-22 10:38
به نقل از سعید:
عیب نداره به فامیلی رای دادن نتیجش میشه همین .

به امید خدا در انتخابات پیش رو به کسانی رای بدهیم که هم تحصیلات مرتبط با مدیریت شهری داشته باشند و هم سابقه کاری در این عرصه.و ضمنأ برنامه کاری داشته باشند.الان سه ساله تقاطع گلدشت فقط با از بین رفتن فضای سبز داره تولید خاک میکنه و ورودی شهر رو زشت تر کرده کیفیت آسفالت و روشنایی هم که اظهرمن الشمس است.از چهارتقاطعی که استاندار قول داد خداوکیلی یکیشون عملیاتی شد؟؟؟
نقل قول کردن
#43 خورمووه 1395-06-23 16:25
پروژه برج های دوقلو خرم اباد کار مهندس بازوند و با تلاش و پیگیری های ایشان بود و مهرابی و امثالهم هیچ نقشی جز چوب لای چرخ کردن نداشتند،پس خواهشا سفسطه نکنین و دروغ پردازی و زدن کار و تلاش دیگران به نام مهرابی ممنوع !!!!!
نقل قول کردن
#44 شهروند 1395-06-24 09:13
آقای گودرزی به نکات خوبی اشاره کردن عدم ثبات مدیریت شهری در خرم آباد ضربه اساسی به بدنه شهر وارد کرده و پیامدهای این عدم ثبات چیزی جز شهر نازیبا نخواهد بود. ما در جایگاهی نیستیم که کسی را به بی سوادی محکوم کنیم چون هر شخص در زمینه خاصی تخصص داره و این موضوع دلیل بر بی سوادی افراد نیست ولی در این موضوع که شورای شهر خرم آباد پر از افراد غیر متخصص هست شکی وجود ندارد . امید است تخصص گرایی بین شهروندان فرهنگ سازی بشه که در انتخابات بعدی بیشتر دچار اشتباه نشیم.
نقل قول کردن
#45 mohsen 1395-06-31 15:05
واقعا باید به شهردار و همکارانشون به خاطر زحمات فراوان در حوزه های مختلف خسته نباشید گفت و دستشون رو بوسید. متاسفم برای اون دسته از همشهریانی که ظاهر نه چندان زیبای شهر در چند سال گذشته رو از یاد بردن. مگر همین نصیری و عیدی بیرانوند نبودند که کورسوهای امید رو در دل مردم خرم آباد روشن کردند؟
و الان این کورسوها به سرعت دارن به چهلچراغ تبدیل میشن به کوری چشم حسودان و جاه طلبان و قدرت طلبان


انشاالله که مخالفان شهردار زحمت کش متوجه اشتباهاتشون بشن و نام خودشون رو به عنوان خیانتکار در تاریخ این شهر کهن ثبت نکنند.
نقل قول کردن
#46 پاپي 1395-09-11 10:46
رشيدي كيه كي شهردار بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا