یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خرم‌آباد به عنوان مرکز استان یکی از شهرهای پر جمعیت غرب کشور و البته یکی از محروم‌ترین مراکز استان‌ها است که این محرومیت نیز در درون شهر خرم‌آباد در مناطق مختلف متفاوت است.
این محرومیت به گونه‌ای است که هر رهگذر با نگاهی گذرا به این شهر به راحتی متوجه تفاوت‌ها و نابرابری در این شهر خواهد شد به‌نحوی‌که در نیمه شمالی همه امکانات شهری از جمله پارک‌ها و بوستان‌هایی وجود دارند و هر روز پروژه جدیدی در نقاط مختلف آن به بهره‌برداری می‌رسد.
 اخیراً نیز پارک آبشار طلایی به مساحت بیش از 40 هکتار از پل دره گرم تا آبشار طلایی به بهره‌برداری رسید و همچنین پادگان حمزه سپاه نیز به یک مرکز توریستی تفریحی تبدیل شده است تا این امر را هر چه بیشتر به اثبات برساند.
جنوب شهر در مقایسه با نیمه شمالی از نظر امکانات شهری شاهد اختلاف فاحشی است؛ برفرض مثال اگر یکی از ساکنان پشته، گلدشت یا ماسور بخواهد از این امکانات مانند پارک یا شهربازی استفاده کند حداقل ساعتی از وقت خود را در طی کردن مسیر باید تلف کند.
شنیده شده است استانداری محترم استان در اندیشه ایجاد شهرک توریستی گردشگری خرم‌آباد می‌باشد و به همین منظور چندین نقطه از شهر مورد بازدید قرار گرفته است.
نگارنده بر این باور است که مناطق مختلف و بکری در جنوب خرم‌آباد وجود دارند که مستعد ایجاد پروژه مذکور هست که زمین‌های وسیع روستای بلیلوند و کوه مدبه به لحاظ کوتاهی مسیر شهر و دسترسی به بام لرستان و زمین‌های بین منطقه ماسور و رودخانه فصلی این محل که از لحاظ موقعیتی از نظر قرار داشتن در مسیر مناطق سیاحتی تفریحی مانند پارک جنگلی، قلعه گل، آبشارهای نوژیان؛ طاف، وارک و ...از جمله مناطق مستعد این امر به شمار می‌رود.
 جنوب شهر خرم‌آباد شاهراه ارتباطی تهران جنوب است و اگر به سیستم گردشگری خرم‌آباد دقت شود تعداد مسافران از مناطق جنوب کشور هم در مسیر رفت به سمت تهران و شمال و مرکز کشور و هم از مسیر برگشت به سمت جنوب بیشتر است.
مسافرانی که خرم‌آباد را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند این امر را در مسیر حرکت خود به سمت مرکز یا شمال کشور انجام می‌دهند و کمتر مسافرانی تعداد روزهای سفر خود را تنها به خرم‌آباد اختصاص می‌دهند اگر ایجاد شهرک گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران در جهت رونق گردشگری خرم‌آباد باشد این محل حتماً باید در مسیر حرکت مسافران قرار گیرد چون برنامه‌ریزی مسافران در توقف‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تنها در این مسیر قرار دارد و به همین منظور مناطق ذکرشده و روستاهای مجاور کمربندی خرم‌آباد (ناصروند، بلیلوند، سرخ‌ده و ...) می‌تواند مناطق مناسبی باشند تا این امر نتیجه‌بخش باشد و گردشگران در توقف‌های کوتاه خود با محیط زیبای شهرک مواجه شده و در سفرهای بعدی زمان بیشتری را به توقف در خرم‌آباد اختصاص داده یا حتی خرم‌آباد را به عنوان تنها مقصد سفر خود انتخاب کنند.
در پایان خواهشمند است مسئولین ذی‌ربط عدالت و توازن را در مورد تمام مناطق شهر به طور یکسان رعایت کنند چرا که در روز قیامت هر کس باید به اندازه مسئولیتش در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.
نردبان این جهان ما و منی است                         عاقبت این نردبان افتادنی است
لاجرم هر کس که بالاتر نشست                        استخوانش سخت‌تر خواهد شکست
مصطفی دریکوندامید است که با همت مسوولین و با توجه به پتانسیل‌های طبیعی و تاریخی این شهر از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.
 
مصطفی دریکوند

دیدگاه‌ها  

#1 امیر.د 1395-06-06 12:12
متاسفانه مسئولین شهری ما در توزیع متوازن خدمات شهری نمره مردودی از شهروندان جنوب خرم‌آباد میگیرن، در اون دنیا هم هیچوقت از خدا نمره قبولی نخواهند گرفت... چون شهر خرم‌آبادو فقط کیو و دره‌گرم میبینن و لاغیر.
نقل قول کردن
#2 محمد بیرانوند 1395-06-06 12:14
واقعا حقیقت تلخ است انشاءالله تلنگری باشد برای مسئولان محترم
نقل قول کردن
#3 کریم 1395-06-06 12:45
زمانی که تمامی مدیران ومسئولین ساکن کیوهستند چه انتظاری داری؟واقعا ورودی شهر خرم آباد از مسیر فرودگاه درشان این شهر نیست جالبه که تمامی مسافرین وگردشگران از جنوب خرم آباد عبور میکنند.سطح سفره های آی زیرزمینی در منطقه بدرآباد بسیار بالاست ولی استخر رادر دره گرم میزنند.خلاصه حسابی درخرم آباد تبعیض شمال شهر وجنوب شهر بیدادمیکنه مسببین این تبعیضها باید روزی در دادگاه عدل الهی جواب بدن این دنیا که جنوب شهری ها باختن انشالله وعده ما درروز قیامت وسرپل سراط بچه های ماچه گناهی کردن که پارک ووسیله تفریح ندارن!
نقل قول کردن
#4 همشهری 1395-06-06 13:18
آقای دریکوند علاوه بر مسیولین خود مردم محلی خصوصا نخبگان تحصیلکردگان صاحبان سرمایه و اراضی میتوانند در تغییر وضعیت منطقه خود نقش موثری داشته باشند ، کافیست خود آستین همه بالا زده و با تعریف منطقه خود در سند توسعه ای همانند کاری که شما در این مقاله انجام داده است زمینه های سرمایه گذاران خارج و داخلی را برای ایجاد پایلوتهای گردشگری نظیر راه اندازی مزرعه پرورش شتر مرغ ، اسب محلی های و... جلب نموده تا کم کم با بالا رفتن امکانات منطقه امکان جذب سرمایه بیشتر برای ایجاد کار در منطقه فراهم شود. ;-)
نقل قول کردن
#5 حميد 1395-06-06 14:06
كاملا واضح و مبرهن ميباشد كه شهرداري توان خريد چها اتاق قديمي در ماسور را هم ندارد كه شاهراه بين المللي همچنان تا شقايق مكررا باريك وپهن ميشود عمر ما كه تموم شد و تغييري نديديم اميدواريم نسلهاي اينده ببينن
نقل قول کردن
#6 کرمی 1395-06-06 14:08
با سلام
متاسفانه سالهاست جنوب شهر ک محل زندگی خرم ابادیهای اصیل و صاحبان اصلی شهره فراموش شده و مسئولین تنها ب شمال شهر ک مهاجر پذیر بوده و هست توجه میکنند.
نقل قول کردن
#7 بارانی 1395-06-06 14:12
از پارک پرچم تا پادگان بدرآباد یک معبر اصلی و متصل کننده شمال به جنوب کشور است ولی باید بطور جدی مورد توجه شورای شهر و شهرداری برای زیباسازی,نوسازی و توسعه امکانات گردشگری قرار گیرد.تمامی مسافرانی که از این مسیر میگذرند معتقدند این مسیر همان قلب خرم آباد است و شایسته است مسولان به این مناطق یعنی شمشیرآباد,شریعت ی,شقایق,گلدشت,ا سبستان,ده محسن,ماسور,بهرا می و بدرآباد برسند تا موجب زیبایی شهرخرم آباد شود.آیاشایسته است تقاطع گلدشت دوسال ونیم بصورت خاکی بحال خود رها شود؟شایسته است ماسور جزو شهر است اما هنوز کوچه هایش جدول گذاری نشده و خاکی است؟چنددرصد از ۱۱۰ هکتار فضای سبز در دست احداث متعلق به جنوب است؟
نقل قول کردن
#8 ویسکرمی 1395-06-06 14:14
به نقل از محمد بیرانوند:
واقعا حقیقت تلخ است انشاءالله تلنگری باشد برای مسئولان محترم

تا در شورای شهر نماینده گانی برآمده از جنوب شهر نداشته باشیم بخدا همین وضع ادامه دارد.
نقل قول کردن
#9 چگنی 1395-06-06 14:16
به نقل از امیر.د:
متاسفانه مسئولین شهری ما در توزیع متوازن خدمات شهری نمره مردودی از شهروندان جنوب خرم‌آباد میگیرن، در اون دنیا هم هیچوقت از خدا نمره قبولی نخواهند گرفت... چون شهر خرم‌آبادو فقط کیو و دره‌گرم میبینن و لاغیر.

بله واقعأ متأسفانه توسعه نقطه ای را مد نظر گرفتند.گلدشت غربی و شرقی وسعترین و بزرگترین منطقه خرم آباد است اما برعکس جمعیتش امکانات و خدماتش کم است
نقل قول کردن
#10 یادگار 1395-06-06 14:38
ضمن سلام و خسته نباشید خدمت اقای دریکوند که واقعا حرف حق رو زدن،
تا شمال شهر خرم اباد هست مسولین محترم هیچ کار عمده ای برا جنوب شهر انجام نمیدن و تا کسی هم اعتراضی بکنه فضای سبز نیمه کاره تپه ماسور و بلوار بهارستان رو به رخ میکشند در حالی که ورودی شهر از فرودگاه به بعد افتضاحه
نقل قول کردن
#11 طاهره 1395-06-06 14:39
متاسفانه واقعیت دارد. شهری که اختلاف طبقاتی در اون وجود نداشت. در ده سال اخیر به طرز جنون آمیزی عطش بالای شهر و پایین شهر گرفته. و تفاوت قیمت مسکن تا سه برابر بوجود اومده. و من این قصور رو جبران ناپذیر می بینم.

کسی نیست تا همت کنه تا تبعیض رو لااقل از نظر ایجاد پارک و بوستان در جنوب شهر از بین ببره.
نمونه ش اسم دهن پرکنی بود که فقط روی بنر اومد.
بزرگترین بوستان غرب کشور که پاییز گذشته اومدن پشته و اراضی کشاورزی دامنه کوه رو زیر کشت بودن شخم زدن به بهانه ایجاد بوستان . نتیجه ش چهارتا بتر قدردانی از مسئولین بود و خراب شدن کشت و کار چند کشاورز.
دلم میخواست برای مسئولین آرزوی هدایت به راه مستقیم داشته باشم.
نقل قول کردن
#12 همشهری 1395-06-06 14:42
حای تاسف داره این همه تبعیض
نمیدونم چه دلیلی داره اخه
نقل قول کردن
#13 امین 1395-06-06 14:47
سلام واقعا جناب دریکوند بخوبی نگارش کرده امیدوارم اعضای محترم شورای اسلامی شهرخرم آبادوشهردارمحتر م وجناب استاندارفکری بحال منطقه جنوب کنند
نقل قول کردن
#14 محمودوند 1395-06-06 15:19
وقتی تمام ادارات,مجتمع های تجاری,مراکز درمانی و آموزشی و مکانهای گردشگری را درشمال شهر متمرکز میکنند میدانید چقدر به افزایش قیمت ملک و در نتیجه رفاه و لوکس بودن آن مناطق کمک میکند؟و چقدر به رشد فرهنگ و افزایش ارتباطات کمک میکند
نقل قول کردن
#15 رضایی 1395-06-06 15:23
به نقل از محمد بیرانوند:
واقعا حقیقت تلخ است انشاءالله تلنگری باشد برای مسئولان محترم

چه ساده ایم ما…الان اداره کل بازرسی رو بردن میدون تیر دارن میسازند جاییکه فقط یک مسیر ارتباطی دارد وبقول معروف چپ راه است و برای کسیکه در جنوب شهر یا غرب یا یک غیربومی چقدر آن مسیر فرعی و سخت است آیا بهتر نبود این اداره را حداقل در مرکز یا جنوب میساختند که سر راه بود؟ماهم شهروند این شهریم ما هم عوارض و مالیات میدهیم شهر یک پیکره واحد است نمیتوان عضوی یا بخشی از آن را نادیده گرفت.
نقل قول کردن
#16 توحیدی 1395-06-06 15:30
الان تقاطع بهارستان چون در شمال نیست سه ساله بلاتکلیفه…
نقل قول کردن
#17 معلم 1395-06-06 17:07
وقتی به مردم شمال شهر برای شورا و نمایندگی رای می دهی نتیجه‌اش همین میشه آقای دریکوند
نقل قول کردن
#18 عباد 1395-06-06 17:14
این دنیا که هیچ ولی انشالا اون دنیا یقه مسئولان گرفته میشه خودتونو ناراحت نکنید بی شک پل صراط زیبایی پیش و رو خواهند داشت
نقل قول کردن
#19 علی 1395-06-06 17:16
فردا شهرکم میزنن تو شمال شهر که توریستا که از الشتر وارد میشن دیدن کنن
نقل قول کردن
#20 دالوند 1395-06-06 18:50
دوستان خواهسا وقتی دومنطقه رو در ترازوی مقایسه میذارید به قدمت انها توجه سود پارک کیو مربوط به دهه پنجاست کلدست حدود یک دهه قدمت داره ماسور هم دوساله جزشهر محسوب مییشه پشته هم به هزاران دلیل فاقد هرکونه نظم شهری وساهتاریست گلدست رو با دره گرم وشهرک پارسیلون که هم سن هستند مغایسه کنیم پیشرفتش خوب بوده
نقل قول کردن
#21 رحمتی 1395-06-06 19:28
به نقل از امین:
سلام واقعا جناب دریکوند بخوبی نگارش کرده امیدوارم اعضای محترم شورای اسلامی شهرخرم آبادوشهردارمحترم وجناب استاندارفکری بحال منطقه جنوب کنند

تا نماینده با نفوذ در شورای شهر نداشته باشیم نمیتوانیم سهم خواهی کنیم.الان پروژه های گردشگری را در شمال شهر و محل قبرستان جدید را در جنوب شهر تدارک دیدند.
نقل قول کردن
#22 فتوحی 1395-06-06 19:51
به نقل از امیر.د:
متاسفانه مسئولین شهری ما در توزیع متوازن خدمات شهری نمره مردودی از شهروندان جنوب خرم‌آباد میگیرن، در اون دنیا هم هیچوقت از خدا نمره قبولی نخواهند گرفت... چون شهر خرم‌آبادو فقط کیو و دره‌گرم میبینن و لاغیر.

جنوب اتفاقأ سابقه کهنی دارد.تپه باستانی ماسور که بقایای یک شهرقدیمی در عیلام باستان بوده ماس+اور.اور بزبان عیلامی یعنی شهر.یعنی شهر تولید لبنیات.یا تلوری یعنی شهریکه درگرنه است.اکثرقدیمیها ی خرم آباد زاده و بالیده محلات مرکز وجنوبند اما متأسفانه جنوب را فراموش کردند
نقل قول کردن
#23 ali 1395-06-06 20:38
بجز آموزش و پرورش كه در خيابان دكتر حسابي هست
تمام ادارات در شمال قرارگرفته
خرم آبادي هاي اصيل در مركز و جنوب شهر ساكن هستن ولي از امكانات خوبي برخوردار نيستن
وقتي مهاجرت ها بي رويه باشه و خود ما هم بي تفاوت به مسائل باشيم نبايد بيش از اين انتظار داشت
نقل قول کردن
#24 امیر.د 1395-06-06 21:18
به نقل از دالوند:
دوستان خواهسا وقتی دومنطقه رو در ترازوی مقایسه میذارید به قدمت انها توجه سود پارک کیو مربوط به دهه پنجاست کلدست حدود یک دهه قدمت داره ماسور هم دوساله جزشهر محسوب مییشه پشته هم به هزاران دلیل فاقد هرکونه نظم شهری وساهتاریست گلدست رو با دره گرم وشهرک پارسیلون که هم سن هستند مغایسه کنیم پیشرفتش خوب بوده

اگه بخوای اینجور حساب کنی که ماسور از شهر خرم‌آبادم قدیمی‌تره و اصل شهر خایدالو اونجاست بعد با دره‌گرم مقایسش میکنی که یک دهه است درست شده؟؟؟ برادر من برو اینو بررسی کن که چرا دره‌گرم انقد زود به شهر اضافه شد و همونا تمام تلاش خودشونو کردن که ماسور به شهر اضافه نشه؟!
نقل قول کردن
#25 دارا 1395-06-06 21:32
هرکجا که بری اول اسم شهرتو میپرسن,میگن مال کدوم شهری؟اسم طایفه رو نمیپرسن چون از تفکر عشیره ای عبور کردند و به شهریت رسیدن.ما هنوز از طایفه گری به شهریت نرسیدیم.شهریت در کرمانشاه هست اونا با پیشرفتهای شهرشون خودشون رو معرفی میکنند و روی شهرشون عرق و تعصب دارند.
نقل قول کردن
#26 دضا 1395-06-07 00:45
آقای دریکوند: بنظربنده علت ضعف و وجود نواقص متعدد در کارهای عمرانی شهرموضوعاتی از قبیل عدم فناوری نوین تکنولوژی پیشرفته مدیریت دانش بنیان .برنامه ریزی اصولی اجرای صحیح نظارت مستمر وپیگیر صداقت عمل
نقل قول کردن
#27 سجاد فرخ نژاد 1395-06-07 02:02
با سلام
نیازهای امنیتی: نیاز به رهایی از وحشت، تأمین جانی و عدم محرومیت از نیازهای اساسی است؛ وقتی واژه شهر مطرح می شود دیگر نباید جنوب با شمال یا شرق با غرب آن تفاوتی داشته باشد بلکه باید در تمام نقاط شهر امکاناتی که شهروندان نیاز دارند قرار داده شود. متاسفانه مسئولین در توزیع امکانت شهری عدالت اجتماعی را در نظر نمی گیرند که این امر سبب از بین رفتن بسیاری از استعدادهای جوانان مناطق محرم می شود.
نقل قول کردن
#28 صیادپور 1395-06-07 08:45
خواهش میکنم از مشکلات مسکن مهر کمالوند و کوی بسیج هم جداگانه بنویسید.معضل عمده مسکن مهر راه دسترسی کوتاه و ایمن است قرار بود تقاطعی در کوی بسیج بسازند ولی تاکنون فقط بنرش را نصب کردند.کوی بسیج ایستگاه تاکسی و خط واحد ندارد.معابرش خاکی و فاقد آسفالت است.در ورودی شهر است اما پل هوایی برای عبور عابران ندارد.بوستان محله ای ندارد.کمربندی خایدالو که بالای سر آن است هنوز تکمیل نشده و خاکی است. باسپاس
نقل قول کردن
#29 خاکی پور 1395-06-07 08:59
امیدوارم شهرداری منطقه ۴ خرم آباد تاسیس شود تا خدمات دهی با سرعت بیشتری دنبال شود
نقل قول کردن
#30 جلیلوند 1395-06-07 11:24
دکترمحمدبیرانون د بیشترین رای را در جنوب کسب کردند امیدوارم مشکلات را حل کنند
نقل قول کردن
#31 امیر ارسلان مروتی 1395-06-07 12:25
با تشکر از ‌اقای دریکوند که هر از جند گاهی به مس‌ولین تلنگری میزنه ولی متاسفانه کو گوش شنوا.
متاسفانه به مرکز و جنوب شهر هیچگونه توجهی نمیشه
جدای از مناطق ذکر شده که واقعا محرومند مناطق قدیمی و مرکزی شهر مانند پشت بازار و شمشیر آباد نیز فراموش شدن
نقل قول کردن
#32 نگار 1395-06-07 17:01
در شهدا و مطهری و انقلاب پارکینگ طبقاتی احداث شود
نقل قول کردن
#33 قربانی 1395-06-07 17:17
کارهای عمرانی و تکمیل زیرساختها در شمال شهر باعث شده که هم رشد سرمایه گذاری افزایش پیدا کنه و هم قیمت ملک رشد صعودی داشته باشه ولی محلات قدیمی مرکزی و جنوبی شهر متأسفانه آنچنان که شایسته نامشان است مورد توجه قرار نمیگیرند البته مردم هم بی تقصیر نیستند چون اولا منافع فردی را ترجیح میدهند دومأ مطالبه گری نمیکنند.
نقل قول کردن
#34 آینده نگر 1395-06-07 17:30
کمربندی خایدالو و بلوار مسکن مهر و بلوار امام رضا (ع) آسفالت شوند
نقل قول کردن
#35 مظاهری 1395-06-07 18:21
ما در رویکردهای اجتماعی خود همچنان در فاز ارادت و دوستی هستیم برای همین وقتیکه اطراف یک مدیر را ملاحظه میکنید به وضوح متوجه خواهید شد عمومأ کسانی اطراف مدیرهستند که به وی ارادت دارند.ارادت مهمتر از مهارت و تخصص است.
نقل قول کردن
#36 سالاری 1395-06-07 21:04
شهریگری یک رخداد نیست بلکه یک رونده و باید پروسه رو طی کنه.ما در تصمیم گیری تحت تأثیر احساسات و غرایزیم مثل عجول بودن,عصبانی شدن,کوتاه مدت به مساعل نگریستن.برای توسعه لازمه به تفاهم پایدار برسیم.خلقیات ما اجتماعی نیست بلکه براساس تفرد شکل گرفته.خلقیات ما بیشتر نفی دیگران و بزرگ کردن خود است برای همین همکاری میان ما ضعیف است همکاری ضعیف ما در رانندگی , مدیریت و رفتارهای اجتماعی به وضوح هویداست.انحصار در تصمیم گیری و فکر منجر به گوشه نشینی دلسوزان میشود.برای رسیدن به توسعه باید به تفاهم برسیم.اختلاف ما را عقب و محروم نگه میدارد.
نقل قول کردن
#37 رشیدی 1395-06-07 21:15
رخش را در چرا رها کردیم تا که تهمینه‌ای نصیب شود
او به دنبال رخش دیگر رفت‌، ما خری لنگ را رکاب زدیم‌.
نتیجه تلاش هامون برای الحاق به شهر به بار نشست و الان داریم عین مردم بالاشهر پول آب و برق و گاز وعوارض شهرداری میدیم.سرمون کلاه رفت...
نقل قول کردن
#38 جعفری 1395-06-07 23:38
هفتمین شهرگردشگری چرا ترمینال برون استانی آن فاقد دوربین حفاظتی است و هرماشین شخصی بخود اجازه میدهد به محوطه ترمینال برود و مسافر سوار کند؟حداقل قبل ساخت,از ترمینال نیشابور یا بیرجند الگوبرداری میکردید
نقل قول کردن
#39 سیروس 1395-06-08 09:47
امیدوارم حداقل تقاطع غیرهم سطح گلدشت تکمیل شود
نقل قول کردن
#40 شاکرمی 1395-06-08 09:49
ورودی خرم آباد از طرف جنوب اصلا چشم انداز خوبی ندارد ایکاش بلوکهای زمخت سیمانی را جمع کنند و بجایش بلوار و چمن و درخت بکارند تا حداقل زیبایی به ورودی شهر داده باشند.
نقل قول کردن
#41 لرستانی 1395-06-08 09:50
درختانی که حدفاصل ماسور تا بهرامی کاشته شدند بعلت عدم رسیدگی و آب ندادن اکثرأ خشکیده شدند
نقل قول کردن
#42 بهروز 1395-06-08 10:47
الان اداره بازرسی و اداره راه و شهرسازی خرم آباد رو دارن تو میدون تیر میسازند که چپ راه است.نمیشه این ادارات رو تو جنوب که سر شاهراه ارتباطیه میساختند؟
نقل قول کردن
#43 حمید 1395-06-08 11:45
قیمت یک قطعه زمین تو شمال از خونه نوساز تو جنوب بیشتره بخاطر تکمیل زیرساختها در شمال
نقل قول کردن
#44 فرامرز 1395-06-08 14:36
به نقل از حميد:
كاملا واضح و مبرهن ميباشد كه شهرداري توان خريد چها اتاق قديمي در ماسور را هم ندارد كه شاهراه بين المللي همچنان تا شقايق مكررا باريك وپهن ميشود عمر ما كه تموم شد و تغييري نديديم اميدواريم نسلهاي اينده ببينن

پس چطور ده میلیارد طبق گفته شهردار خرج آبشار طلایی دره گرم کردند؟
نقل قول کردن
#45 رضا 1395-06-09 14:17
مسئولین باید به زیبا سازی ورودی های اصلی شهر ازسمت خوزستان و تهران توجه بیشتری کنند و آنرا از حالت مخروبه خارج کنند .مسافری که از جنوب وارد شهر می شود موقعی که هیچ جذابیتی نمی بیند ، وارد شهر نمی شود و از کمربندی به سرعت خرم آباد را ترک میکند.پس باید محیط را برایش جذاب کرد.
تعداد تردد مسافر از سمت جنوب با خروجی سمت دره گرم اصلاً قابل مقایسه نیست.
نقل قول کردن
#46 lorta 1395-06-11 15:58
به نقل از رضا:
مسئولین باید به زیبا سازی ورودی های اصلی شهر ازسمت خوزستان و تهران توجه بیشتری کنند و آنرا از حالت مخروبه خارج کنند .مسافری که از جنوب وارد شهر می شود موقعی که هیچ جذابیتی نمی بیند ، وارد شهر نمی شود و از کمربندی به سرعت خرم آباد را ترک میکند.پس باید محیط را برایش جذاب کرد.
تعداد تردد مسافر از سمت جنوب با خروجی سمت دره گرم اصلاً قابل مقایسه نیست.

احسنت کاملا درسته
نقل قول کردن
#47 اسکندری 1395-06-12 00:13
خواهشأ درباره مشکلات و کمبودهای کوی بسیج و مسکن مهر کمالوند هم گزارش تهیه کنید.مرسی
نقل قول کردن
#48 سجاد یاسمین 1395-06-13 07:53
تقاطع غیرهمسطح کوی بسیج کی عملیاتی میشود؟راه دسترسی به مسکن مهر کمالوند در صورت ساخت این تقاطع ایمن تر و نزدیکتر میشود
نقل قول کردن
#49 عباسی 1395-06-14 14:23
معابر و کوچه های شهرک امام رضای کوی بسیج تکمیل و آسفالت شوند
نقل قول کردن
#50 بهروزی 1395-06-14 22:33
شهردارتهران جناب آقای دکترقالیباف با همت جهادی کشتارگاه تهران را به فرهنگسرای بهمن و پادگان رضاشاهی در خیابان ایرانشهر را به باغ هنر و خانه هنرمندان تبدیل کرد و شهرکتاب را برای گسترش فرهنگ کتابخوانی سامان داد.خدا خیرش بدهد خدا سلامتی بهش بدهد.ایکاش چنین اتفاقات خوبی در خرم آباد هم بیفتد و پادگان ۰۷ و پادگان دور قلعه به محیطهای فرهنگی و گردشگری تبدیل شوند
نقل قول کردن
#51 عماد 1395-06-22 10:46
زیرگذر گلدشت بیش از سه ساله که فقط بنرشو نصب کردند وگرنه فقط داریم خاک میخوریم
نقل قول کردن
#52 سلکی 1395-06-23 12:11
ورودی خرم آباد از سمت جنوب اصلا زیبایی نداره حداقل درختکاری و فضای سبز رو گسترش بدین و بلوکهای زمخت سیمانی را جمع کنید
نقل قول کردن
#53 مالزیری 1395-06-23 16:44
حدفاصل پادگان بدرآباد تا ماسور بدلیل عدم خط کشی و آسفالت نامرغوب و عدم روشنایی هر هفته شاهد تصادف در این مسیر پرتردد هستیم
نقل قول کردن
#54 شاکرمی 1395-06-24 14:52
مسولان با اضافه کردن بهرامی و بدرآباد شهرداری منطقه چهار خرم آباد را تأسیس کنند به این ترتیب خرم آباد با کلان شهر شدن میتونه از عواید آن از جمله بودجه دولتی برخوردار بشه و مشکلات را حل کند.
نقل قول کردن
#55 جمشید پور 1395-06-26 18:20
تقاطع غیر هم سطح بهارستان سه ساله که تمام درختان و فضای سبز را از بین بردند ولی الان متوقف شده و هیچ پیشرفتی تو این سه سال نداشته.حداقل فضای سبز تخریب شده را مجددأ احیا کنید چون ورودی شهر از سمت جنوب بینهایت زشت تر شده است و پیام خوبی برای مسافران غیربومی و عبوری ندارد
نقل قول کردن
#56 چاغروند 1395-06-28 21:48
کوی بسیج خرم آباد پارک , پل هوایی , کلانتری ,بانک , ایستگاه اتوبوس و تاکسی ندارد
نقل قول کردن
#57 کوشکی 1395-07-05 10:05
پادگان بدرآباد تا ماسور بعنوان ورودی مرکز استان هیچ روشنایی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا