یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: کاهش نرخ بیکاری نیازمند 4 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری در لرستان است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "سید سعید شاهرخی" عصر جمعه در همایش تجلیل از 313 جوانان نخبه، مدال‌آوران ورزشی المپیک، http://yaftenews.ir/images/94/94-11/shahrokhisa.JPGپارالمپیک، جهانی، آسیایی و کشوری استان لرستان كه در سالن همايش‌هاي جهاد كشاورزي استان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان نقش ارزنده‌ای در انقلاب اسلامی دارند و برنامه اصلی دولت نیز برطرف کردن موانع این قشر است که نظام به آن‌ها دل‌بسته است.
وی با بیان این‌ که دغدغه دولت و مدیریت ارشد استان توجه به اشتغال و معیشت جوانان بوده است، خاطرنشان ساخت: از همان اوایل آغاز به کار دولت تدبیر امید، به دنبال تحقق این موضوع هستیم، چرا که در سال‌های گذشته، استان با بیکاری زیادی مواجه شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همچنین با بیان این‌که برنامه اصلی مدیریت ارشد استان ایجاد فرصت‌های شغلی در لرستان بوده است، افزود: در راستای تحقق این موضوع نیز با تلاش‌های صورت گرفته در لرستان به‌عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب‌شده و دولت نیز اختیارات لازم را به وزیر کشور داده و این ایشان نیز اختیارات خود را به استان‌ها تفویض اختیار کرده است.
شاهرخی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با حمایت نمایندگان منتخب مردم بتوانیم نرخ بیکاری را در لرستان کاهش دهیم.
وی گفت: برای تحقق این موضوع نیازمند سرمایه‌گذاری سالانه ۴ هزار میلیارد تومانی هستیم که در این راستا اکنون چندین طرح بزرگ در لرستان در حال شکل‌گیری هستند.
از 313 ورزشکار افتخارآفرین لرستانی تجلیل شدخبر: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 دلاوری 1395-03-01 12:29
تلاش خاصی نمی خواد کافیه آمارها رو جابجا کرد بقیه چیزا درست میشن . به همین راحتی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا