دو شکارچی امروز در منطقه "کلاه قاضی" با موتورسیکلت اقدام به تعقیب و شکار آهویی کردند که به گفته مأموران محیط‌بان، آهوی مذکور دو بره در شکم خود داشته است.
به گزارش یافته به نقل از لور، در حالی که هنوز اخبار متأثر کننده تلف شدن گوزنی در باغ‌وحش خرم‌آباد در حال چرخش است خبر می‌رسد این بار نیز دو آهوی باردار در تعقیب و گریز موتورسیکلت‌سواران تلف شدند.
هرچند امروزه بحران‌های محیط زیستی در کشور ما یک مساله ملّی و مورد نگرانی همه اقشار و مناطق ایران است، مقایسه شیوه انعکاس فاجعه باغ‌وحش خرم‌آباد با حادثه‌ای که در پارک وحش اصفهان پرده از بخش دیگری از مشکلات ملّی کشور برمی‌دارد و آن تبعیض آشکار در شیوه انتشار خبرها در رسانه‌هاست.
در داستان مربوط به گوزن زرد آن چه در تیترها مورد تأکید قرار می‌گرفت نام محل وقوع بود، ضمن این که آن خبرها با استفاده از واژه‌هایی چون "سنگسار" و "سنگ‌باران" اساساً اصل ماجرا را تحریف کرده بود تا تصویری مخدوش از مردم لرستان ارائه دهد، در حالی که خبرگزاری‌ها و سایت‌های منتشر کننده خبر اخیر نه در تیتر و حتی بیشترشان نه در لید و ابتدای خبر نامی از محل وقوع جُرم نیاورده‌اند و تنها در متن خبر است که لاجرم از محل وقوع جرم سخنی به میان آمده است.
شکار آهوی باردار با موتورسیکلت/ این بار در کجا؟شکار آهوی باردار با موتورسیکلت/ این بار در کجا؟ احد رستگارفرد

نحوه انعکاس خبر در سایتهای مختلف:

فارس:     farsnews.com/newstext.php?nn=13950202000597

تابناک:    tabnak.ir/fa/news/582772

فردا:       fardanews.com/fa/news/

و ...