یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بسیاری نام "مدافعین حرم" را به مردانی اطلاق می‌کنند که جانشان را بر کف دست گرفته و راهی سفری در دوردست‌ها می‌شوند که برگشتش به هر صورت با خدا است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در گفت‌وگوهای روزمره شنیده می‌شود که این شیر مردان برای ایجاد امنیت بیشتر در مرزهای ایران‌زمین، بهترین دفاع از دین و میهن را در جلوگیری از نگاه زشت و کریه دشمنان سرزمینمان به این آب‌وخاک یافته‌اند.
مهم نیست که تک‌تک شهدای مدافع حرم را بشناسیم یا نه.
 شاید حتی این‌که دوست، رفیق و یا فامیل‌مان هم باشند آن‌چنان مهم نباشد؛ اما مهم است که بدانیم در حالی که انسان‌نماهایی از دوران "بربریت" در کشورهای اطراف، زندگی را به مردم آن کشورها سخت تنگ کرده‌اند، غیرت و مردانگی مدافعین ایرانی حرم است که باعث شده امنیت مرزهای ما صدها کیلومتر دورتر از مرزهای رسمی‌مان باشد.
به هر حال با شنیدن اینکه هر کدام از این مدافعین با تقدیم خون خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت سرافراز می‌افزایند حس غرور ایرانی بودن و اینکه شیر مرد دیگری از ایران‌زمین برای آبیاری لاله‌های قرمز رنگ جهان هستی، مرد و مردانه پای در میدان رزم نهاده را در وجود مان شعله‌ور می‌سازد.
با شنیدن اخباری مبنی بر شهادت هر کدام از " مدافعین حرم" با احترام کامل تمام‌قد بایستیم و با ذکر صلواتی برای شادی روح پاکشان، بر خود ببالیم که شهر و کشورمان چنین فرزندان غیور مردی دارد.
برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد داودوندی/ بروجرد
 شهدای مدافع حرم، شیرمردانی از ایران‌زمین


دیدگاه‌ها  

#1 شهروندخرم آبادی 1395-01-15 13:04
باتشکرازشمابه خاطراین مطلب زیبا؛اگراین دلاورمردان نبودن امروزیک حکومت تروریستی درسوریه تشکیل می شدوباقدرت صدهابرابری به جان مردم منطقه وحتی جهان می افتاد .این یزیدیان زمان یکی ازبزرگترین آرزوهاشون نبش قبرحضرت زینب سلام الله علیهابودکه خوشبختانه بهش نرسیدن .اللهم عجل لولیک الفرج (یاعلی)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا