یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چنين اتفاقات نادر و عجيب و غريبي در دنیای ورزش فقط ممکن است در لرستان رخ بدهد که تیم والیبال شهری به نام بروجرد قرار است در لیگ والیبال حضور داشته باشد، آن‌وقت اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال استان به جای تبریک به مردم شهر میزبان (بروجرد) به مردم شریف مرکز استان (خرم‌آباد) تبریک بگویند!
از آن عجيب‌تر، مکان تمرین اين تيم طوری زیر بنر نوشته شده است که گویا برای تمرین تیم در مرکز استان جا نبوده و فعلاً و موقتاً در سالن طالقانی بروجرد قرار است تمرینات تيم واليبال زاگرس‌پوس برگزار شود!
 قهرماني بروجرد و نصب بنر پيام تبريك به خرم‌آباد!/ لطفاً سر ما را به یک بالین بگذارید
قهرمان شد در بلخ آهنگري              به شوشتر زدند بنر براي مسگري!
جل الخالق! آن‌وقت اگر از در بروجرد یک چنین حرکتی سر بزند، به هزار مورد متهم می‌شوند ...
قابل توجه عزیزی که متن بنر را نوشته و در سطح خرم‌آباد به در و دیوار چسبانیده است: این تیم، تیم والیبال شهر بروجرد است و عرف ورزشی حکم می‌کند كه در متن بنر منتشر شده به مردم شریف و بزرگوار  بروجرد و پس از آن، استان تبریک گفته شود.
مثل این است وقتي تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد كه به لیگ فوتبال ایران صعود كرد، بنرهايي در سطح شهرهاي ديگر استان بزنند و به مردم الیگودرز يا ازنا به خاطر صعود تيم خيبر خرم‌آباد تبريك گفته شود نه به خرم‌آبادي‌ها و یا به خاطر حضور تیم فوتبال گهر دورود در لیگ برتر یکی دو سال قبل، به مردم شریف پلدختر تبریک گفته شود!
همين چندي قبل كه در يكي از كتاب‌هاي نهضت سوادآموزي كشور نام مركز استان لرستان به جاي خرم‌آباد به اشتباه بروجرد ذكر شده بود، چقدر موجب ناراحتي برخي از اهالي مركز استان شد؟! كه البته به حق و درست و ناشي از اشتباي سهوي يكي از مولفين اين كتاب بود.
منظور از قلمي كردن اين چند سطر نه دامن زدن به اختلافات كهنه و پوچ است، بلكه تأكيد بر لزوم دقت و نظارت در كارهاي صورت گرفته فرهاد داودونديادارات مي‌باشد به خصوص بنرهاي تبريك و انتصاب شايسته و ... كه با بودجه‌ي بيت‌المال و بعضاً مثل همين مورد داراي اشتباهات فاحش منتشر مي‌شوند. اميدواريم بساط رسم ناشايست بنربازي به خصوص در انتصابات مديران، هر چه زودتر برچيده شود و بودجه اين قبيل كارها صرف امور مهم‌تري گردد.
 
 برگرفته از وبلاگ آقای فرهاد  داودوندی / بروجرد
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 منتقد 1394-10-25 09:13
مقصرش هیات استان میباشد كه البته كسي كه اين كار را كرده اهل يكي از شهرستانهاي استان است و اهل خرم اباد هم نيست
مردم شهر ما نیاز به این تيمها ندارند
نقل قول کردن
#2 مهران رشیدی 1394-10-25 10:15
آقای داودوندی شما هر وقت مطلب نوشتید فقط بدنبال دامن زدن به اختلافات خرم آباد و بروجرد بودید .
البته در این مورد حق با شماست ولی متاسفانه وقتی شما دست به قلم میبرید دلمان میلرزد چون باز هم حرف اختلاف این دو شهر پر استعداد و دوس داشتنی پیش میاید .
نقل قول کردن
#3 محمد 1394-10-25 10:35
ما خیبر داریم و صدها جوان قهرمان که بهشون افتخار کنیم.و کمبود تبریک بابت قهرمانی تیم بروجرد نداریم.
نقل قول کردن
#4 خیبر بدون همتا 1394-10-25 10:40
مگه تبرییک گفتن عیب داره اتفاقا اگه بخواییم شاکی بشیم ما خرم آبادی باید شاکی شیم که این تیم چه ربطی به ما داره که تبریک شو به ما میگید!؟ اما ما عینک بدبینی نداریم خوشحال شدیم که استان یه تیم والیبال توی لیگ کشوری داره
نقل قول کردن
#5 چگنی 1394-10-25 10:55
تفرقه بین بروجرود و خرم اباد رو ادمهاي بی فرهنگ دامن میزنن
نقل قول کردن
#6 رشنو 1394-10-25 11:08
خواسته بگه از صعود یه تیم بروجردی به لیگ والیبال مردم خرم اباد هم خوشحال اند . در ضمن اقای داوودوندی در این گزارش تفکرات نژاد پرستانه هست . برا کسانی که ادعای فرهنگی بودن دارند این سبک نوشتن زیبنده نیست.
نقل قول کردن
#7 حمید ت 1394-10-25 11:17
من خودم اهل شهر خرم اباد هستم و وقتی این بنر رو دیدم بسیار تعجب کردم و احساس کردم که به نوعی فردی قصد تحقیر ما رو داشته است
اخه همگان میدانند که کارخانه پوشاك زاگرس پوش در بروجرد است و قطعا تیمی هم که به این اسم نامگذاری شده است مربوط به زاگرس پوش بروجرد می باشد.
اقای داودوندی اگر ما این بنر را در شهر شما نصب میکردیم پس مثالی که برای موضوع اشتباه چاپی نهضت سواد اموزی که نام بروجرد را به عنوان مرکز استان ذکر نموده بود صحیح و درست بود ... چون ان کتاب در سراسر کشور منتشر و پخش شد ولی این بنر فقط در شهر خرم اباد نصب شده پس در مقایسه شما یک جور مغلطه وجود دارد.
اقای داودوندی به اطلاعتون میرسانم که افراد زیادی از سایر شهرههای استان و نیز بروجرد در مرکز استان زندگی میکنند و برخی توانسته اند در این شهر پست های مهم دولتی رو بدست بیاورند پس گاها شاهد برخورد سلیقه ای اینگونه افراد با مسائل مختلف استانی می باشیم که مطمئن باشید این مورد هم از ان جمله است ...
نقل قول کردن
#8 شهروند 1394-10-25 11:42
البته از این دسته موارد در مرکز لرستان کم نبوده متاسفانه برخی دستگاهای اداری مرکز استان کماکان در حال رقابت با دیگر شهرهای لرستان می باشد
نقل قول کردن
#9 یک بروجردی 1394-10-25 12:04
البته مشخصه که کار اشتباهی بوده و نباید اینجوری نوشته می شد اما کاش آن قدر تفكر فرهنگی داشتیم که چنین نوشته هایی را از صمیم قلب در شهرهای مختلف استان می دیدیم مثلا موفقیت خیبر خرم آباد را هم در بروجرد تبریک می گفتند و یا مطمئن می شدیم که این بنر واقعا آگاهانه برای تبریک به مردم خرم آباد نوشته شده است.
نقل قول کردن
#10 مجيد 1394-10-25 12:32
احتمالا بنر در شهر بروجرد نصب شده. پس مقصر اصلي هييت واليبال بروجرد ومسيولين ورزش ان شهرستان ميباشند.که بايد دقت ميکردند وقبل از شکار توسط دوربين اقا فرهاد از اين اتفاق نادر جلوگيري ميکردند.
نقل قول کردن
#11 ناشناس 1394-10-25 12:33
همین نگاهه که پدر این استان رو درآورده
نقل قول کردن
#12 محسن 1394-10-25 12:35
سلام آخه خرم آباد کی توی کشور اول شده و توی کدوم رشته که این حرفو می زنید آقای منتقد
نقل قول کردن
#13 هامون 1394-10-25 14:10
دوست عزیز بنام محسن
براي نوشتن افتخارات و نوشتن افرادی که برای شهر خرم آباد و حتی استان لرستان افتخارآفرینی کردن مطالبي بسياري هست که نميشه همه رو نوشت ولی شما یک کمی تحقیق کنی و مطالعه ، دیگه از این نوع نظرت نخواهی گذاشت . مگر نابينا باشي يا اين كه بخواهي خودت را به نفهمي بزني ...
نقل قول کردن
#14 خیبر بدون همتا 1394-10-25 14:19
به نقل از رشنو:
خواسته بگه از صعود یه تیم بروجردی به لیگ والیبال مردم خرم اباد هم خوشحال اند . در ضمن اقای داوودوندی در این گزارش تفکرات نژاد پرستانه هست . برا کسانی که ادعای فرهنگی بودن دارند این سبک نوشتن زیبنده نیست.

دقیقا
الان این کارخانه که حامی تیم والیبال هساش درسته کارخانش بروجرد اما اینجا بیشتر شعبه داره تا بروجرد!
نقل قول کردن
#15 بی طرف 1394-10-25 14:23
به نقل از مهران رشیدی:
آقای داودوندی شما هر وقت مطلب نوشتید فقط بدنبال دامن زدن به اختلافات خرم آباد و بروجرد بودید .
البته در این مورد حق با شماست ولی متاسفانه وقتی شما دست به قلم میبرید دلمان میلرزد چون باز هم حرف اختلاف این دو شهر پر استعداد و دوس داشتنی پیش میاید .


بله به نظر بنده هم صحیح نیست چنین مطالبی ...
نقل قول کردن
#16 صداقت 1394-10-25 14:25
مطمئن باشید این طرح پیشنهادی شرکت بوده. تو این زمونه کسی کلنگ مفت تو قبر پدرش هم نمیزنه. هزینه ـ طراحی و چاپ ازطرف شرکت و برای تبلیغ شرکت بوده فقط ازطریق اداره ورزش بیان شده همه چی رو قاطی نکنید.
نقل قول کردن
#17 رامین 1394-10-25 14:31
شکر خدا شهر خرم اباد خود در زمینه ورزش هیچ گونه کمبودی ندارد و نیازی هم به چنین تیم هایی نداره ...از شما تعجب می کنم که چنین مطالبی را درج می کنید ...
نقل قول کردن
#18 فرهاد داودوندی 1394-10-25 14:41
ثبت رکورد چهارده میلیون و هفتصد هزار

14.700.000 بازدید

از سایت شخصی فرهاد داودوندی

تقدیم به خبرنگاران عزیز خرم آبادی


با نهایت افتخار اعلام می کنم بهترین دوستان خبری من، برو بچه های دوست داشتنی خرم آباد بوده، هستند و بدون هیچگونه شکی در آینده هم خواهند بود.

هر وقت صدای گرم شان را می شنوم و یا دیداری حاصل می شود آنقدر گل می گوئیم و گل می شنویم و صدای قهقهه خنده مان توام با بگو و بخند، فضا را پر می کند که هر که نداند فکر می کند ما با همدیگر برادر واقعی هستیم.


مطلبی نقد گونه ای در رابطه با نصب بنر سراسر اشتباه اداره کل ورزش و جوانان لرستان و هیات والیبال استان در رابطه با تیم والیبال زاگرس پوش بروجرد شب قبل روی سایت قرار دادم.

متاسفانه تعداد اندکی فکر کرده اند که نوشته ما قصد داشته اختلافات پوچ و رنگ و رو باخته نژاد پرستانه بروجرد، خرم آباد بازی سالیان قبل دامن بزند.

در صورتیکه ........
نقل قول کردن
#19 فرهاد داودوندی 1394-10-25 14:42
در صورتیکه اصلا و ابدا اینگونه نیست.

هر کجا مشکلی در رابطه با مدیریت روسای بروجرد و استان دیده بشود باید توسط خبرنگاران شریف لرستانی در هر شهر و دیاری از این استان بدون پرده پوشی بیان شود و منهم در آن نوشته به شدت در رابطه با حضور تیم والیبال زاگرس پوش بروجرد در لیگ زیر گروه و نصب بنر تبریک به مردم شریف خرم آباد نقدی نوشته ام.

چرا که جدای از اشتباهات فاحش املایی در آن بنر، باید اول به مردم بروجرد تبریک گفته می شده و سپس به مردم عزیز شهر های دیگر استان عزیزمان.

به هر حال به داشتن دوستان خوب خرم آبادی خودم صمیمانه افتخار می کنم و معتقدم هر نوشته ای دلیلی بر شکافتن فبرستان کهنه اختلافات رنگ و رو باخته و دشمن شاد کن، این دو شهر نیست!

به همین خاطر ثبت رکورد بازدید 14.700.000 ( چهارده میلیون و هفتصد هزار بازدید ) از سایت شخصی فرهاد داودوندی را تقدیم می کنم به هم استانی های عزیزم که ساکن تمامی شهر های زیبای این استان تاریخی می باشند و بخصوص تقدیم می شود به خبرنگاران، عکاسان و فعالان گرامی عرصه مطبوعات و دنیای مجازی که زاده خرم آباد عزیز می باشند.
نقل قول کردن
#20 حمید ت 1394-10-25 14:55
[quote name="محسن"]سلا م آخه خرم آباد کی توی کشور اول شده و توی کدوم رشته که این حرفو می زنید آقای منتقد[/quotخرم اباد در رشته هاکی و جودو و وشو و قایقرانی و دو میدانی و کشتی پهلوانی و کوراش و بوکس و کشتی ازاد و فرنگی و... صاحب صدها عنوان اول تا سوم می باشد در ضمن همچین میگی خرم اباد کی اول شده انگار هرچی مقام اولی بوده شما شکار کردید نکنه پیش خودت فکر کردی که تیم والیبالتان مقام اول لیگ دسته یک رو کسب کرده که اینطور کامنتی گذاشتی :P
نقل قول کردن
#21 محمود از بروجرد 1394-10-25 15:04
آهای خرم آبادی ها چی از جون ما بروجردی ها میخوااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا اااااین
نقل قول کردن
#22 kasit 1394-10-25 15:26
دوست عزیز اكثر تیم های خرم آباد به نام لرستان در همه جا بیان میشه و کمتر نامی از خرم آباد میاد... حالا یه اشتباه چاپی صورت گرفته ، خون شما به جوش اومد ؟ لطفا به اختلافات دامن نزنید..
نقل قول کردن
#23 گودرزي 1394-10-25 15:47
ياد اون لطيفه افتادم كه اول خرم اباد دوم شده و دوم بروجرد اول شده . اما قبول دارم اشتباه سهوي از طرف يك بنده خدايي بوده و نبايد همه را شماتت كرد
نقل قول کردن
#24 حسين سلاح ورزي 1394-10-25 15:48
هر چند كه به نظر ميرسد اين خطا سهوي بوده ولي در هر صورت بايستي از طرف اداره كل ورزش و جوانان به نحو مقتضي جبران و مراتب رسما اعلام ميشد!
عزيزان بپذيريم با سرزنش جناب داودوندي نمي توان صورت مسئله را پاك كرد.
نقل قول کردن
#25 رشنو 1394-10-25 16:53
اقای داوود وندی به جای عذر خواهی دوباره شروع کردی به اسمان وریسمون بافتن .
عزیز اون بازدید از سایت شما هم درسته امار قابل قبولی داره اما نمیتونید چیزی که تماما باعث و بانیش خود همین مردم هستند مایه فخر فروشی شما بشه
البته ذکر این امار از جانب شما هم گمون نکنم به موضوع نژاد پرستی ربطی داشته باشه.
نقل قول کردن
#26 حمید ت 1394-10-25 18:25
به نقل از محمود از بروجرد:
آهای خرم آبادی ها چی از جون ما بروجردی ها میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااین

والا این بار شما یخه ما رو گرفتید وگرنه ما ادمهای صلح طلبی هستیم :-)
نقل قول کردن
#27 امیررحمان 1394-10-25 18:46
مگر بده که تبریک به حرم اباد و استان گفته...شما ادم دوره دیده ایی هستید..این چه اتش بیاری معرکه است که راه انداحته ایی..همه میدانیم زاگرس پوش مال بروجرد است ...و این تبریک یه تبریک کلی است ....دیگر شما كاسه اش را داغ نکنید و سنتی مخالفت ننماييد ..با ارزوی موفقیت برای تیم بروجرد...از طرف یک خرم ابادی ...
نقل قول کردن
#28 ناشناس 1394-10-25 18:52
به نقل از حمید ت:
[quote name="محسن"]سلام آخه خرم آباد کی توی کشور اول شده و توی کدوم رشته که این حرفو می زنید آقای منتقد[/quotخرم اباد در رشته هاکی و جودو و وشو و قایقرانی و دو میدانی و کشتی پهلوانی و کوراش و بوکس و کشتی ازاد و فرنگی و... صاحب صدها عنوان اول تا سوم می باشد در ضمن همچین میگی خرم اباد کی اول شده انگار هرچی مقام اولی بوده شما شکار کردید نکنه پیش خودت فکر کردی که تیم والیبالتان مقام اول لیگ دسته یک رو کسب کرده که اینطور کامنتی گذاشتی :P

آقای محترم ی جوری در مورد افتخارات خرم آباد صحبت می کنی مثل اینکه توی المپیک مقام اول را کسب کردید. برادر من از این نظر بروجرد هم اگر افتخاراتش بیشتر نباشد کمتر نیست...
این تیم خیبر که اینقدر در مورد خیر و پیام می گذارید حالا مگه چکار کرده همانقدر که شما به خیبر و .. افتخار می کنید ما هم به تیمهای موفق شهرمان افتخار می کنیم...
نقل قول کردن
#29 بروجردی 1394-10-25 18:54
به نقل از هامون:
دوست عزیز بنام محسن
براي نوشتن افتخارات و نوشتن افرادی که برای شهر خرم آباد و حتی استان لرستان افتخارآفرینی کردن مطالبي بسياري هست که نميشه همه رو نوشت ولی شما یک کمی تحقیق کنی و مطالعه ، دیگه از این نوع نظرت نخواهی گذاشت . مگر نابينا باشي يا اين كه بخواهي خودت را به نفهمي بزني ...

یافته عزیز این متن که توسط دوست خرمآبادی نوشته شده حاوی توهین نیست واقعا متاسفم براتون....
نقل قول کردن
#30 نوید 1394-10-25 20:34
با سلام من یک شهروند بروجردی هستم
به نظر من چنین اقداماتی باعث میشه افرادی خارج از این استان بهانه هایی برای به تمسخر گرفتن مردم شریف لرستان پیدا کنند
نقل قول کردن
#31 حمید ت 1394-10-25 21:21
باور بفرمایید یواش یواش داره این بحثها خنده دار میشه فقط امیدوارم این مطالب و کامنتها رو در سایر استانها نخوانند .... دوستان عزیز خرم ابادی و بروجردی ما همه با هم برادریم پس سعی شود که احترام همدیگر رو نگه داریم و همانند انسانهای متمدن با همدیگر بحث کنیم. باید از بحثهایی که باعث تفرقه و کدورت میشه جدا خودداری کنیم چون هیچ نفعی ندارد جز خوشحالی بدخواهان استان و كشور عزیزمان 8)
نقل قول کردن
#32 فری 1394-10-25 21:57
به نقل از محسن:
سلام آخه خرم آباد کی توی کشور اول شده و توی کدوم رشته که این حرفو می زنید آقای منتقد

فعلن که ما یک تیم فوتبال لیگ یکی داریم كه قبلا هم پرسپوليس تهران را برده، غلام محمدي تنها كشتي گير لرستاني كه 4 مدال جهاني داره ، ارش ميراسماعيلي تنها جودوكار ايراني كه 4 مدال جهاني داره ، چند تاقهرمان پارالمپیکی، هندبال خرم اباد تيم ملي را با اختلاف 12 گل برد و ... بازم بگم؟؟؟
نقل قول کردن
#33 یزدان 1394-10-25 23:40
آقای دادوندی از شما بعیده که با اندکی تامل متوجه اصل موضوع نشوید. این حرکت به اصطلاح زیرکانه(به زعم مسولین زاگرس پوش) فقط و فقط به جهت افتتاح نمایندگی فروشگاه شماره دو زاگرس پوش در خیابان ولی عصر بوده و به هیچ عنوان کار هیت والیبال و یا اداره کل نیست!!!
یه ذره بالای بنر رو مشاهده بفرمایید متوجه خواهید شد
متاسفانه دوستان بروجردی حساس هستند و همه مسائل رو سیاسی میکنن.
نقل قول کردن
#34 یزدان 1394-10-25 23:51
آقای دادوندی رو خوب میشناسم
اما این مقاله شون دو حالت بیشتر نداره که در هر دو حالت جای تعجب،تفکر و تامل داره
1- متوجه نشدن که این اشتباه نبوده بلکه تملق روابط عمومی و مدیریت بازاریابی شرکت زاگرس پوش بروجرد بوده که قطعا خرم آبادی نبوده چون من میدونم.... پس در این حالت وا اسفا به این خبر نگر
2- متوجه این به اصطلاح اشتباه نویسنده بنر(شما بخوانید تملق از جامعه هدف) شدند و با زیرکی خواستند از این نمد برای دامن زدن به اختلاف دیرینه کلاهی درست کنند
یافته در راستای رسالت خبرنگاری سانسور نکن و منتشر کن
نقل قول کردن
#35 سیزو 1394-10-26 00:27
به نقل از فرهاد داودوندی:

به همین خاطر ثبت رکورد بازدید 14.700.000 ( چهارده میلیون و هفتصد هزار بازدید ) از سایت شخصی فرهاد داودوندی را تقدیم می کنم به هم استانی های عزیزم که ساکن تمامی شهر های زیبای این استان تاریخی می باشند و بخصوص تقدیم می شود به خبرنگاران، عکاسان و فعالان گرامی عرصه مطبوعات و دنیای مجازی که زاده خرم آباد عزیز می باشند.


گفتنی ها رو هم استانی های عزیز گفتن، اما بهتر بود میگفتین ثبت رکورد 14.700.000 از وبلاگ شخصی نه سایت شخصی!!!

خیلی فرق هست بین وبلاگی که از سیستم های مدیریت وبلاگی استفاده میکنه و یک وب سایت!

امیدوارم دید بهتری داشته باشیم و این کدورت های سال های دور رو به نسل های جدید منتقل نکنیم:)
نقل قول کردن
#36 رامین 1394-10-26 00:56
به نقل از ناشناس:
[quote name="حمید ت"][quote name="محسن"]سلام آخه خرم آباد کی توی کشور اول شده و توی کدوم رشته که این حرفو می زنید آقای منتقد[/quotخرم اباد در رشته هاکی و جودو
آقای محترم ی جوری در مورد افتخارات خرم آباد صحبت می کنی مثل اینکه توی المپیک مقام اول را کسب کردید. برادر من از این نظر بروجرد هم اگر افتخاراتش بیشتر نباشد کمتر نیست...
این تیم خیبر که اینقدر در مورد خیر و پیام می گذارید حالا مگه چکار کرده همانقدر که شما به خیبر و .. افتخار می کنید ما هم به تیمهای موفق شهرمان افتخار می کنیم...

حال ن اینکه شما ورزشتون تو سیارها درخشیده و شهرستانتون دیگه جا نداره مدالهای المپیکی و جهانیتون رو نگه داره ...
نقل قول کردن
#37 علی 1394-10-26 01:00
لرستان اینقدر مشکلات داره شما گیر دادین به یک بنر. بیکاری تو استانمون باعث شده که این حرفا پیش بیاد.
نقل قول کردن
#38 علي 1394-10-26 02:24
رفته تو ليگ؟ انگار رفته قهرمان ليگ جهاني شده
نقل قول کردن
#39 منتقد 1394-10-26 09:46
لطفا جوابیه هیات والیبال استان را در سایت اداره کل ورزش و جوانان مطالعه نمایید
نقل قول کردن
#40 سعید 1394-10-26 10:13
هیچی بجز تاسف خوردن نیست . ا آقای داودوندی اگه قصد دامن زدن به اختلافات رونداشتن ولی دامن زدن به این اختلافات . آقای داودوندی بنده توی ساوه زندگی میکنم و تو این بنر تنها مشکلی که می بینم فقط آدرس سالن تمرین هستش که نباید نوشته میشد. در ضمن چه اشکالی داره به مردم خرم آباد تبریک گفته ؟ اگه این بنر در بروجرد زده میشد شما می تونستید گله و شکایت بکنید . شما که اینقدر آمار بازدید از سایتتون بالا هست نباید نوشته های که نژادپرستانه رو خیلی واضح نشون میده بنویسید . دوستان بروجردی وخرم آبادی بنده به عنوان کسی که اتفاقی این خبر رو دیده فقط میتونم بگم جای تاسف داره . کامنت های دوستان رو خوندم و خنده ای از سر تاسف زدم به بعضی از کامنت ها
نقل قول کردن
#41 منتقد 1394-10-26 10:36
با سلام خدمت پایگاه وزین یافته
لطفا جوابیه هیات والیبال استان رو که روی سایت اداره کل ورزش و جوانان درج شده را روی سایتتون بزارید
نقل قول کردن
#42 عبدالهی 1394-10-26 10:43
جناب داوودوندی ناراحت نباشید، مسبوق به سابقه هست این چنین رویدادهایی
همانگونه که پس از صعود تیم گهر دورود به لیگ برتر شعار سر می دادند
الشتر نورآباد گهر خرم آباد..
نقل قول کردن
#43 محمد کاویانی 1394-10-26 11:22
با سلام به همه دوستان من چند وقته که با این سایت آشنا شده ام وخیلی برام جذاب بود که بالاخره ما لرستانی ها هم تونستیم دور هم جمع بشیم و با هم گفتمان کنیم . ولی بسیار متاثر و ناراحت شدم الان میبینم حرفهای پوچ چندین دهه قبل که از دهان افراد عامی جامعه خارج میشد حالا کمی اتو کشیده تر شده و از قلم فرهیختگانمان خارج شده و در مکان مقدسی چون نشریات نوشته میشوند . واقعیت ااینجاست که شهرهای خرم آباد و بروجرد با توجه به جمعیت و جایگاه ویژه آنها مانند دو بال اصلی ارتقاء استان هستند . .......
نقل قول کردن
#44 محمد کاویانی 1394-10-26 11:45
چند روزه که به علت مشغله زیاد نتوانسته ام وارد سایت خبرنامه شوم . خیلی جالب است که در صفحات قبل مقاله ای در باره امیر کبیر چاپ شده است یکی از بزرگان ایران و یکی از شهدای راه اعتلای کشور . اما افسوس هیچ کس هیچ چیزی در باره آن بزرگمرد تاریخ کشور ننوشته است تا مقاله را پربار تر کند ولی موضوع کم اهمیتی مانند این را این همه برایش وقت گذاشته ایم و به آن دامن زده ایم . مسئولین خبرنامه به نظرم باید فکری به حال سایت کنند تا در مسیر واقعی خود باقی بماند .
نقل قول کردن
#45 حسنوند 1394-10-26 12:09
در جواب عبدالهي و محسن -
بر آدم دروغگو لعنت . خرم آباد فقط خيبر را مي شناسند و هرگز حسرت تيم عاريتي نميخورند . نمونه اش هم تيم كوثر كه با وجود آمدن به خرم آباد جايگاه ماندگاري در دل هواداران فوتبال اينجا باز نكرد
گهر هم كه همان داماش است متعلق به مردم دورود و بعد استان لرستان بود و نتيجه بازي نكردنش در خرم آباد يا بروجرد را هم تا زمان آماده نشدن ورزشگاه ديد .
ما هوادارن خرم آبادي هيچ تيمي جز تيم با ريشه و محبوب شهر خودمان را قبول نداريم حتي اگر تيم ليگ برتري باشد و به خرم آباد هديه شود
نقل قول کردن
#46 امین 1394-10-26 12:55
به نقل از حسنوند:
در جواب عبدالهي و محسن -
بر آدم دروغگو لعنت . خرم آباد فقط خيبر را مي شناسند و هرگز حسرت تيم عاريتي نميخورند . نمونه اش هم تيم كوثر كه با وجود آمدن به خرم آباد جايگاه ماندگاري در دل هواداران فوتبال اينجا باز نكرد
گهر هم كه همان داماش است متعلق به مردم دورود و بعد استان لرستان بود و نتيجه بازي نكردنش در خرم آباد يا بروجرد را هم تا زمان آماده نشدن ورزشگاه ديد .
ما هوادارن خرم آبادي هيچ تيمي جز تيم با ريشه و محبوب شهر خودمان را قبول نداريم حتي اگر تيم ليگ برتري باشد و به خرم آباد هديه شود



درود بر شما ولی جدایی از احساسی نگاه کردن به مساله واقعیت اینه که در ظاهر میخوایم نشون بدیم دوست هستیم ولی نیستیم این رو میشه از تفاوت دو بال اصلی استان به قول دوستمون متوجه شد یک بال سالم و یک بال مجروح زحمی امیدوارم خودمون رو گول نزنیم انشالله که حل بشه ایه کینه مسخره
نقل قول کردن
#47 سعید 1394-10-26 13:01
بچا با هم دوست باشید 8)
نقل قول کردن
#48 حمید ت 1394-10-26 13:50
به نقل از عبدالهی:
جناب داوودوندی ناراحت نباشید، مسبوق به سابقه هست این چنین رویدادهایی
همانگونه که پس از صعود تیم گهر دورود به لیگ برتر شعار سر می دادند
الشتر نورآباد گهر خرم آباد..
یادتونه وقتی استانداری ان زمان به شما دورودی ها رو انداختن که بگذارید که تا اماده شدن ورزشگاه شهر دورود مسابقات در بروجرد یا خرم اباد برگزار بشه و شما و برخي مسئولنتان با تنگ نظری این پیشنهاد رو رد کردید و بازیهای رفت و برگشت در خانه حریف برگزار میشد و تیم گهر خسته از این همه مسافرت و بدون حضور چشمگیر تماشاچیان پرشور شهر شما و لرستانی تن به باختهای مکرر داد و در نتیجه تیمتان سقوط کرد .
بله این نتیجه همان رفتارهای غريب پرستانه بود... در ضمن ما خرم ابادیها یه ضرب المثل معرف داریم و ان اینست: بد خودمان بهتر از خوب دیگران است. بنابرین ما هرگز بدنبال تیم دیگران نبودیم و نیستیم چون تیم اگر بومی ان منطقه نباشد ارزش زیادی ندارد. مثل همان تیم گهر و کوثر که بومی لرستان نبودند و خیلی زود از گردونه حذف شدند
نقل قول کردن
#49 علی 1394-10-26 14:01
به نظرم از همون اول یه حس بدبيني هميشگي نسبت به لرستان در وجود برخي بروجردی های عزیز و دوست داشتنی بود خودشونم خوب می دونن . اينه قصاص قبل از جنايت كردند
نقل قول کردن
#50 مجهول الحال 1394-10-28 10:45
خداروشکر ک معلوم شده مقر اصلی زاگرس پوش بروجرد بوده ک ما خرم ابادیا باز بخاطر سیاست بروجردیا ناراحت شدیم.الانم اگ بروجردیا عذر خواهی نکنن معلوم میشه این همه از فرهنگ حرف میزنن الکی بوده.
نقل قول کردن
#51 بهامین 1394-10-28 17:50
باسلام تیم ملی هاکی وقتی وارد زمین میشه از 5 بازیکنش 4 تاش خرمابادی . سجاد محمدی قهرمان پرتاب وزنه جهان خرم ابادی . مصطفی حسنوند نابغه کیک بوکس جهان خرم ابادی
سرمربی تیم ملی کشتی زنان کانادا اقای کریم سوری خرم ابادی رضا چاه خندق قهرمان جود خرم ابادی خانه بوکس خرم اباد تنها خانه بوکس کشور بود که مربی خاجی براش فرستادن توی پرورش اندام قهرمان جهان اسیا زیاد داریم و ...
نقل قول کردن
#52 ارتین 1395-06-09 15:41
فقط بروجرد و ورزشش
نقل قول کردن
#53 بیرانوندلرستان 1396-07-27 18:22
به نقل از محسن:
سلام آخه خرم آباد کی توی کشور اول شده و توی کدوم رشته که این حرفو می زنید آقای منتقد

خبر قدیمی ولی اینو بدون بوکس و هاکی خرم آباد گلف خرم آباد همیشه قهرمان ایران بودن..فوتسال دانش آموزی ک قهرمان جهان شدن...خرم آبادیم و عشق است بروجرد و سایر شهرهای استان...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا