سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی زاده‌ي شهرستان دلفان، استان لرستان كه فرمانده قرب کربلا بود از 14 اسفند ۱۳۹۲ توسط سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده سپاه پاسداران به جاي ابوالقاسم مظفري به عنوان سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء معرفي شد.
 وی كه بیش از ۷ سال سابقه حضور در جنگ ایران و عراق را دارد، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و سابقه ۱۵ سال فرماندهی در رده‌های رزمی و بیش از ۱۷ سال مسوولیت در حوزه سازندگی را كارنامه دارد.
سردار عبدالهی انصافاً زحمات قابل تقدیری برای لرستان و به خصوص شهرستان محروم دلفان کشیده داست، اما در مصاحبه خود که یک‌شنبه‌شب 5 بهمن از خبر ساعت  23 شبکه لرستان(افلاك) پخش شد، با صحبت در مورد طرح‌هایی که قرارگاه خاتم در لرستان در مرحله اجرا نماید از سد "گاوشمار" با نام "معشوره" یاد کرد، در صورتی که نام معشوره نامی جعلی است و استفاده از این نام آن هم توسط سردار عبدالهی که زادگاهش دلفان است چندان به مذاق همشهريانش چندان خوش نيامد.
آن‌چه که ما اهالي دلفان از سردار عزیز انتظار داریم این است که زین پس از نام جعلی معشوره استفاده نکرده و اين سد را با نام سد گاو‌شمار دلفان ياد کنند تا نام صحیح این سد و منطقه تاریخی لرستان جا بیافتد.
همین انتظار را از صدا و سیمای مركز لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی‌، مدیران کل استان، فرماندار، مسوولین محلی نشریات و سایت‌های خبري لرستان و خبرنگاران نيز داریم تا در كمك به اشاعه نام درست يك محل تاريخي در لرستان، مشاركت نمايند.
 با توجه به این که مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان از نام گاو‌شمار در مصاحبه اخیرشان استفاده کردند، این بزرگواران با استفاده از نام "گاوشمار دلفان" به جای "معشوره کوهدشت" حداقل دلفان را در نام این سد به حق خود برسانند‌.
حسینعلی حسینیاينك از طرق رسانه‌ها اين درخواست را به مسوولان استان و به خصوص سردار عبدالهي كه نزد اهالي دلفان از محبوبيت و احترام خاصي برخوردار است، مطرح مي‌ناميم تا ان‌شاء‌الله در اين خصوص حق مطلب ادا گردد.

ارسال کننده:
سید حسین‌علی  حسینی