مطابق اصل عدالت، استاندار لرستان در انتخاب مدیران بر مدار ظلم قرار گرفته‌است! بنا به نگرانی که دارم و علاقه‌ای که به کشورم دارم از ادامه‌ وضع موجود می‌ترسم و همین ترس برآنم داشت که منتقدانه و دل‌سوزانه بگویم: افلاطون گفت اصل عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش و اسلام هم بر اساس همین اصل، ایجاد شده ‌است.
این همه فریاد شعف برآوردیم که پس از سال‌ها یک نفر بومی استاندار شد نه‌تنها با انتصاب‌های غیرتخصصی‌اش از مدار عدالت خارج شده بلکه با انتصاب‌های محفلی، غیرتخصصی و غیرتجربی، صدمات جبران‌ناپذیری بر پیکر ضعیف، نحیف و درمانده‌ی لرستان وارد خواهد آورد.
آقای زیویار! اگر پیش از استاندار شدن دست‌کم سابقه‌ بخشداری می‌داشتند، می‌دانستند که نباید سرنوشت مملکت را به غیرمتخصص‌ها داد! ایشان باید بدانند که مسئولیت؛ غنیمت نیست، امانت است! مسئولیت؛ نعمت نیست، نغمت است. برای کسی که تخصص ندارد! مسئولیت؛ ارث پدری ایشان و دولت نیست که در محافل شبانه و دوستانه هرطور که بخواهد و به هرکس که بخواهد آن را تقدیم می‌کند. مملکتی که کارهای بزرگ را به انسان‌های کوچک و کارهای تخصصی را به غیرمتخصص‌ها بدهد، شک نکنید دیر یا زود روبه‌زوال و نابودی خواهد رفت.
لرستان غرق در گرفتاری است لطفاً گرفتارتر و بدبخت‌ترش نکنید. متأسفانه جناب آقای زیویار استخوان را به اسب و کاه را به پلنگ می‌دهد.
آقای استاندار!
حضوری به شما عرض کردم حال در فضای رسانه به حکم امر به معروف و نهی از منکر و دل‌سوزانه به شما می‌گویم کاری نکنید اولین و آخرین استاندار بومی لرستان باشید؛ البته با ادامه‌ی چنین انتصاب‌هایی اولین و آخرین و شاید ضعیف‌ترین هم خواهید بود.
جناب آقای زیویار!
بیش‌تر انتصاب‌های شما غیرتخصصی و بدون داشتن تجربه و صرفاً به‌خاطر باندبازی و عضویت در ستاد آقای رئیسی است. شما به قول جناب آقای رئیسی مسببان وضع موجود را کنار می‌زنید اما غافل از این هستید که خودتان مسبب وضع آینده خواهید بود. البته نقد بنده متوجه همه‌ی انتصاب‌های شما نمی‌شود امید است آن‌ها که کمی از بقیه بهترند در این آش شله‌قلمکار مدیریت ضعیف شما هرز نشده و به قهقرا نروند…
بنده یکی از منتقدین سرسخت دولت قبل بودم و بعد از انتخابات دعا می‌کردم توسط آقای رئیسی برای بدبختی‌های جامعه، چاره‌ای شود اما اگر وضع بدین منوال ادامه یابد نه از تاک نشان ماند و نه از تاک‌نشان. با ادامه‌ی روش غیرمنطقی انتصاب‌ها باید این شعر ورد زبانمان شود:
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
از شهید چمران یادی کنیم که گفت اگر انسان متعهد و با تقوا بدون داشتن تخصص کاری را بر عهده گیرد بی‌تقوایی و بی تعهدی مرتکب شده!

نویسنده: امیرناصر غلامرضایی
منتشرشده در کانال اطلاع‌رسانی خادم ملت


 
توضیح: مطالب ارسالی، لزوماً دیدگاه پایگاه خبری یافته نیستند اما مطابق فلسفه‌ي رسانه‌های بی‌طرف، آمادگي داريم نوشته‌ها و دیدگاه‌های دیگران را نیز در خصوص این موضوع و موضوعات مختلف به‌شرط رعایت قوانین مطبوعات، منتشر نماییم.