یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تا پیش از این که جمعیت فراوان مسافران نوروزی به لرستان وارد شوند، اظهار نظر دقیق درباره ضرورت هتل‌سازی و به روزرسانی امکانات هتل‌های قدیمی چندان مورد توجه صاحب‌نظران قرار نمي‌گرفت.

اما امروز که جمعيت عظيم مهمانان نوروزي در خرم‌آباد حاضر شده‌اند و همچنان ورود مسافران به اين شهر ادامه دارد، برخي از همان افراد تغيير عقيده داده و ضرورت ايجاد هتل‌هاي جديد در مركز استان را گوش‌زد مي‌نمايند.

عده‌ای از این مسافران که از کلان‌شهرها به لرستان سفر می‌کنند و سفرهایی نيز به خارج از کشور داشته‌اند، در گفتگو با مسوولان شهرداری خرم‌آباد خواهان افزایش امکانات هتل‌داری و بهبود کیفی هتل‌های موجود در خرم‌آباد بودند. این در حالی است که  ارائه رایگان خدمات نوروزی شهرداری خرم‌آباد به مسافران با استقبال بسیار خوب هم‌وطنان مواجه شده است، به طوری که عده زیادی پیش‌بینی نکرده بودند که این امکانات برای آن‌ها هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

هر چند تمامی تلاش مجموعه شهرداری و دیگر نهادها برای اسکان رايگان مسافران صورت پذیرفته، اما هنوز زیرساخت‌های لازم برای اقامت پایدار گردشگران در لرستان فراهم نیامده و ضروروت ايجاد هتل‌سازی و حتی هتل آپارتمان‌سازی افق‌های پیش روی گردشگری شهر را يادآور مي‌شود.

حضور بی‌نظیر مسافران در خرم‌آباد طي ایام نوروز سال 92 گویای ظرفیت‌های گردش‌پذیری بالای اين شهر و استان لرستان است که نباید به حال خود رها شوند و در آينده بايد چاره‌اي براي آن نمود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا