یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از گذشت 8 سال کابوس‌وار، بار دیگر مردم فهیم ایران حماسه‌ی سیاسی بزرگی آفریدند و با رای خود به دکتر روحانی خواهان  ثبات، عقلانیت، خرد، تدبیر و امید شدند.

طی 8 سال گذشته، تصمیمات غیرمنطقی، هیجانی و بدون تدبیر رادیکال‌ها شرایط زندگی را آن‌چنان بر مردم تنگ کرد که هر روز سفره‌ها کوچک و کوچک‌تر می‌شد‌. با توجه به شرایط پیچیده‌ی اقتصادی کشور و تحریم‌های غیرمنصفانه اروپایی‌ها و غرب‌، شاهد افزایش دقیقه‌ای قیمت‌ها بودیم که همین موضوع فشار روحی‌، روانی مضاعفی را بر خانواده‌های ایرانی تحمیل می کرد‌.

مردم که تنها راه نجات خود انتخاب فردی متعادل، صادق، واقع‌بین و عمل‌گرا می‌دیدند. در 24 خردادماه با عزمی جدی، یک‌دل و یک‌صدا نشان دادند که از درک و شعور سیاسی بالایی برخوردار می‌باشند‌. پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید‌، امید تازه‌ای در رگ‌های نیمه‌خشک مردم ایران جاری شد‌.

دکتر روحانی با معرفی وزرای باتجربه و امتحان پس داده‌، اولین روزنه‌ی امیدوارکننده را در دل مردم روشن کرد‌. در کم‌ترین زمان ممکن بازار از ثبات نسبی برخوردار شد و افسار لجام‌گسیخته قیمت‌ها کشیده شد‌.

پس از سخن‌رانی خردمندانه‌ی دکتر روحانی در سازمان ملل و مذاکرات سازنده‌ی وزیر امور خارجه‌ی کشورمان با اروپایی‌ها‌، چند شرکت سرمایه‌گذار که طي چند سال گذشته در پی تحریم‌ها‌، از ایران خارج شده بودند آمادگی خود را سرمایه‌گذاری مجدد در ایران اعلام کردند‌. دیدار دکتر ظریف با جان کری و تماس تلفنی دکتر روحانی با اوباما و دیپلماسی حساب شده‌ی تیم اعزامی به سازمان ملل نتایج امیدوارکننده‌ی بسیار مطلوبی به دنبال داشت‌. توقف تحریم‌ها بر علیه ایران، تغییر گفتمان اروپا و غرب در خصوص موضوع هسته‌ای ایران و ... نشان دهنده‌ی پیروزی تیم دکتر روحانی در اجلاس سازمان ملل بود‌.

در حالی که اکثریت ملت ایران امیدوار و خرسند از نتایج تیم دولت تدبیر و امید در سفر به نیویورک‌، جهت قدردانی به فرودگاه مهرآباد رفتند‌، عده‌ای خودسر که از تحریم‌ها و فشار معیشتی بر مردم کاسبی می‌کردند و حیات و بقا خود را در فضای مشتنج بین‌المللی می‌جویند، با حضور در فرودگاه نسبت به سخن‌رانی و مذاکرات دکتر روحانی معترض شدند‌.

بی‌شک قوه‌ی قضاییه و ارگان‌های امنیتی با شناسایی عوامل این اتفاق ضمن برخورد قاطع اجازه نخواهند داد که عده‌ای خودسر و شعبان بی‌مخ با تعرض به رییس‌جمهور‌‌، شیرینی پیروزی در سازمان ملل را به کام ملت شریف ایران تلخ کنند‌.

دولت خرد‌ورز و معتدل در روزهای گذشته اقدام به انتصاب استانداران جدید نمود که خوشبختانه در میان چند گزینه‌ی مطرح شده برای استانداری لرستان، بهترین قرعه‌ی ممکن با نام هوشنگ بازوند بر مسند استانداری لرستان نشست‌.

مردم رنج‌دیده‌ی دیار من که در 8 سال گذشته با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌داشتند، با انتخاب مهندس بازوند بارقه‌ای از امید در دل‌های‌شان روشن شد‌.

بدون اغراق بايد اظهار داشت مهندس بازوند که سوابق اجرایی درخشان را در کارنامه دارد می‌تواند به وضعیت نگران‌کننده‌ی بیکاری در لرستان، کارخانه‌های نیمه تعطیل و معیشت مردم سر و سامان دهد‌.

رضا  باقري‌طولابي

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد دهقانی 1392-07-13 02:07
آقای بازوند بهترین گزینه بود
ولی حیف که گزینه های ثابت نامناسبی در استان هستند
به آقای بازوند باید کمک کرد
نقل قول کردن
#2 علي 1392-07-13 12:11
رضا جان اولا خيلي خوش حال شدم از اين كه مطلب شما دوست قديمي و عزيزم رو خوندم .دوما به شما براي فكر سياسي روشنت تبريك ميگم .سوما اين كه براي ساختن لرستان نياز به يك همت عالي و خرد جمعي كلان وجود داره كه اميد وارم آقاي بازوند با تجارب مناسبي كه دارن بتونن به اين مهم دست پيدا كنن و از تمام پتايسيل موجود در كشور واستان استفاده كنن.البته بايد بگم عكست قشنگت هم خيلي به دلم نشست...
نقل قول کردن
#3 amir 1392-07-13 21:55
استاندار جدید باید ابتدا دست مدیران افراطی همانها که در شکل وشمایل ورفتار وگفتار کاملا شبیه همانهایی هستند که در فرودگاه به رئیس جمهور حمله کردند از ادارات وسازمانهای این استان کوتاه کند چون باعث بدبختی استان همین جیره خواران افراطی معلوم الحالی هستند که به جای مغز در سرشان .... است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا