یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امروز از میان تمامی خیل عظیم "لشکر سلم و توری" که همیشه به ظاهر با شهردار "رفیق گرمابه و گلستان" بودند، فقط یک زن، جانانه پای هیچ کاغذی را برای برکناری مهندس منوچهر یوسفی امضا نکرد.
بروجرد و بروجردی‌ها به مرحله‌ای رسیده‌اند که خواهان گذر سریع از شرایط فعلی بغرنج زادگاهشان می‌باشند.
طی سالیان اخیر بسیاری از شهرهای کشور در حال رشد روزافزون بوده و عجیب اینکه مسئولین آن شهرها همچنان به وضعیتشان راضی نبوده و خواهان امکانات بیشتر برای رشد بیشتر شهرهایشان هستند
در این شرایط که دیگران در حال پیشرفت هستند، چند سالی است که تعدادی از روسای شهری بروجرد نمی‌خواهند شرایط پیشرفت کشورمان را در نظر بگیرند و حداقل تکانی به خود بدهند
از عجایب اینکه، این‌گونه روسای شهری حضور دلسوزان واقعی شهر را نیز بر نمی‌تابند و قصد دارند با حفظ شرایط نامناسب وضعیت فعلی شهری در بروجرد، به هر ترفندی که شده برای حفظ موقعیت میز ریاست خود، پیشرفت بروجرد قربانی کنند.
امروز پس از استیضاح و برکناری شهردار، عده زیادی از فرط شادی سر به آسمان سائیدند و برای همدیگر پیام تبریک فرستادند و تعدادی نیز از فرط اندوه برکناری شهردارشان زانوی غم به بغل گرفتند.
شهردار در دفاعیه‌اش به نکته‌ای اشاره کرد که کاش از روز اول، فعالیت‌های عمرانی‌اش در سطح شهر را پوشش رسانه‌ای در دنیای مجازی می‌داد، وی غیرمستقیم اعتراف کرد که نتوانسته تیم قوی مطبوعاتی در کنار خود داشته باشد.
 شهردار سابق بروجرد ناخواسته به قدرت سایت‌های مستقل اعتراف کرد، هرچند که طی دو سه سال اخیر ارتباط خودش را با شبکه‌های مستقل دنیای مجازی در بروجرد با مشورت تعدادی از اطرافیان ناآگاه، کاملاً قطع کرده بود.
سرنوشت مدیریتی شهردار سابق بروجرد مطمئناً در آینده نیز برای تمامی روسای شهری که ارتباط خود را با مردم قطع می‌کنند رخ خواهد داد.
روسایی که دل‌خوش به " به‌به و چه چه" عده‌ای از لشکریان همیشه جان‌نثار! خود می‌باشند، غافل از اینکه در روز حساس و موعود، همان اطرافیان به ظاهر دوست، زیر پای طرف را خالی خواهند کرد، اتفاقی که امروز رخ داد و از آن‌همه اطرافیان به ظاهر دوست! تنها یک زن، تمام قد و جانانه از وی دفاع کرد.
ایرانیان در باور عمومی خود، عدد 13 را نحس می‌دانند و عجیب اینکه شهردار سابق بروجرد 13 شهریور 1392 آمد و 13 خرداد 1396 برای همیشه از صحنه مدیریت شهری خداحافظی کرد.
آیا بدهی بیش از 80 میلیاردی شهرداری باعث شد که این شهردار بومی از مدیریت شهری بروجرد خداحافظی کند؟ آیا آنان که طی چند ماه اخیر در نشست‌هایشان در تاریکی شب، قول داده بودند رأی بر ماندن وی بدهند، در روز روشن خلف وعده کردند؟ و یا اینکه بر باور عمومی مردم، این عدد 13 و گره خوردنش بر تاریخ آمدن و رفتن شهردار سابق بود که روی ناخوش خود را به شهردار نشان داد؟
هر چه که بود، مطمئناً تاریخ عادلانه قضاوت خواهد کرد که کجای کار ایراد داشت که شهرداری که در روزهای نخستین مسئولیتش وقتی شنید تعدادی از فوتبالیست‌های نوجوان بروجردی هزینه حضور در مسابقات ورزشی کشوری را ندارند، علاوه بر تهیه توپ و لباس و هزینه‌های جانبی، با چشمان اشک‌بار سوئیچ خودرواش را نیز برای فروش و صرف هزینه بیشتر آن تیم، با رغبت کامل در اختیار آن‌ها قرارداد، اما طی همین مدت کوتاه 4 ساله چه اتفاقی افتاد که همین شهردار در پایان دوران مدیریتی‌اش هیچ‌کس را به‌عنوان حامی در کنار خود ندید!
 
 
فرهاد داودوندی- بروجرد
 
 
توضیح: صبح شنبه 13 خردادماه، به دنبال طرح سؤال اعضاء شورای اسلامی شهر بروجرد نسبت به عملکرد شهردار این شهر جلسه استیضاح برگزار و در پایان منوچهر یوسفی از کار برکنار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم ابادی 1396-03-15 15:25
ای کاش شورا ها از اول به وجود نمی امدند تا شهرداریها ماننذ سابق بطور مستقل وجدای از هر باند و دسته بازی به امورات شهری می پرداختنذ واگر شهرداری قصوری نیز می کزد توسط مسولین وزارت کشور همانند سایر مدیران دستگاهها مورد بازخواست قرار می گرفت نه اینکه اگر باج به سیزده نفر و اعوا و انصار انان نداد هر جند بهترین مدیر باشد مورد تهدید و برکناری قرار گیرند جنای خاتمی همه کارهاخوب بود ولی احیا شوراها کاری عبث و اشتباه بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا