یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان لرستانی تا پنجم دی‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "خدا نظر دریکوند" گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان مربوط به سال گذشته تا پنجم دی‌ماه سال جاری به‌حساب بازنشستگان فرهنگی واریز خواهد شد.
وی به تأمین اعتبار ۳ ماهه حق‌التدریس و معوقات مرخصی کارکنان ستادی، کمک‌هزینه ازدواج و فوت هم اشاره کرد و افزود: این مطالبات هم تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری تسویه خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش لرستان در ادامه به تأمین اعتبار طرح توزیع شیر رایگان مدارس اشاره کرد و افزود: توزیع شیر رایگان مدارس هم از ۱۰ دی‌ماه سال جاری در تمامی مدارس آغاز خواهد شد.
دریکوند در ادامه تأمین سوخت موردنیاز مدارس را یک ضرورت غیرقابل انکار برشمرد و تأکید کرد: با هدف رفع مشکلات پیش روی مدیران مدارس تا چند روز آینده بیش از ۳ میلیارد ریال کمک سرانه به‌حساب مدارس واریز می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم کمک سرانه هم اواخر دی‌ماه به‌حساب مدارس واریز خواهد شد، اظهار داشت: حقوق نیروهای سرباز معلم هم بخشی از بدهی‌های آموزش‌وپرورش است که در روزهای آینده تأمین و به‌حساب سرباز معلمان واریز خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش لرستان در ادامه به معوقات اضافه‌کار نیروهای ستادی اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال نسبت به پرداخت این مطالبات اقدام کنیم تا همکاران با میل و رغبت بیشتری بتوانند در تحقق اهداف والای تعلیم و تربیت مشارکت کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 یاری 1395-10-02 17:49
خواهش میکنم اداره راه و شهرسازی خرم آباد هم پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال قبل را پرداخت کند.بخدا حقوقمان را کاهش دادند خیلی مشکل داریم.
نقل قول کردن
#2 ل 1395-10-03 14:52
شما حقوقا رو بدید اضافه کار نخاستیم مدارس ما برا تامین ماژیک هم با مشکل مواجهند تا کی میخاهید فقط وعده و وعید بدهید
نقل قول کردن
#3 هاشمی 1395-10-03 17:11
پدر من پس از سی سال بازنشست شد و حقوقش را از یک میلیون و هشتصد هزار تومان به حدود یک میلیون و صد هزار تومان کاهش دادند.
نقل قول کردن
#4 ا.علی زاده 1395-10-03 17:15
آیاهمه ی واقعیت ها گفته می شود؟الان سوم دی ماه است و همچنان حقوق ماهیانه فرهنگیان
پرداخت نشده.
نقل قول کردن
#5 معلم 1395-10-04 00:20
اينطوري كه پرداخت حقوق معلمان داره هي عقب ميره خوب اگه مدير و معاون وزير هم نداشته باشيم ديگه دولت پرداخت ميكنه و نيازي به اينها نيست . پس پيگيري يعني چه و توسط چه مسئولي در اداره كل آموزش و پرورش استان بايد انجام بشه ؟
نقل قول کردن
#6 ض 1395-10-04 08:03
از آموزش و پرورشي كه نمي تونه نيروهاي خود را ساماندهي بكند چه انتظاري داري الان سه ماه و اندي از سال تحصيلي مي گذرد هنوز تعداد زيادي از كلاس ها معلمشان يا تعيين نشده است يا ثابت نيست در بعضي از مدارس تا الان حدود چهار معلم براي يك كلاس عوض شده و هنوز برنامه آنها مشخص نمي باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا