یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مسئول محترم پايگاه خبری یافته؛
احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آن پايگاه خبري محترم مورخ 2 تير 1395 تحت عنوان «از فیش‌های نقد مدیران تا حقوق نسیه کارمندان/ وضعیت ناخوشایند معیشتی مردم لرستان» توضيحات ذيل ايفاد مي‌گردد.
خواهشمند است دستور فرماييد جهت تنوير افكار عمومي، مطلب مذكور را در اسرع وقت در آن رسانه درج نمايند.
پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران به فرهنگیان استان لرستان "اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان لرستان" در سال‌های 1394 و 1395 در راستای خدمت‌رسانی به قشر فرهیخته فرهنگیان استان، اقدام به ارائه خدمات مناسب بانکی و پرداخت تسهیلات مختلف به شرح ذیل نموده است:
پرداخت مبلغ 64 میلیارد ريال تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ 4 درصد به 470 نفر
پرداخت مبلغ 334 میلیارد ريال تسهیلات مرابحه با نرخ 12 درصد به 6702 نفر
پرداخت مبلغ 16 میلیارد ریال تسهیلات خرید خودرو به 166 نفر
پرداخت مبلغ 17 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مبادله‌ای به 496 نفر
پرداخت مبلغ 76 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مشارکتی به 371 نفر
پرداخت مبلغ 84 میلیارد ریال تسهیلات مسکن به 39 نفر
 در پایان ذکر این نکته ضروری است که به جهت ارائه این خدمات و رضایتمندی فرهنگیان استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با ارسال لوح سپاس، مراتب تقدیر و تشکر خود را از اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان لرستان اعلام داشته است.
حشمت‌الله حسيني - سرپرست اداره كل روابط عمومي بانك ملي ايران
جوابيه روابط عمومي بانك ملي كشور به پايگاه خبري يافته 
توضيح پايگاه خبري يافته
با توجه به پاسخ بانك ملي ايران و ارائه آمار رسمي توسط روابط عمومي این بانك در خصوص اعطاي سالانه حدود 8 هزار فقره انواع تسهيلات به فرهنگيان لرستان، به جاست مسوولان آموزش و پرورش استان لرستان نيز پاسخ دهند در حالي كه اين استان حدود 30 هزار فرهنگي شاغل دارد، اين 8 هزار تسهيلات سالانه چگونه ميان آن‌ها تقسيم مي‌شود كه به اكثر فرهنگيان لرستاني حتي يك بار هم در كل دوران 30 ساله خدمت‌شان تسهيلاتي تعلق نمي‌گيرد؟ در حالی اگر به هر فرهنگی لرستانی در سال یک بار تسهیلات داده شود، هر 4 سال یک بار دوباره باید نوبت او فرا برسد!
با اين حساب، برخي فرهنگيان نورچشمي استان سالانه چندين مورد تسهيلات دريافت مي‌كنند و برخي ديگر در طول كل خدمت 30 ساله خود حتي يك بار نيز از تسهيلات اعطايي بانك‌ استفاده نكرده‌اند!
اميد است مسوولان آموزش و پرورش لرستان پاسخي روشن به اين فهرست تسهیلات بانك ملي ايران داشته باشند و چنان‌چه قصوري در اين خصوص از سوي واحدهاي مرتبط با توزيع تسهيلات مانند تعاون در آموزش و پرورش لرستان صورت گرفته است، با مسببين برخورد قانوني لازم از طريق حراست و بازرسي آموزش و پرورش استان و حتي سازمان بازرسي و دستگاه‌هاي نظارتي دیگر استان لرستان صورت گيرد و اگر ادعای بانک ملی نادرست است، دستگاه فرهنگی استان دلایل و اسناد آن را منتشر کند تا بالاخره مشخص شود حق و حقوق و تکلیف معلمانی که هیچ‌گاه در طول خدمت خود تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند چیست!

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1395-05-10 21:21
با توجه به پاسخ بانك ملي ايران و ارائه آمار رسمي توسط روابط عمومي بانك ملي ايران در خصوص اعطاي سالانه حدود 8 هزار تسهيلات به فرهنگيان لرستان، به جاست مسوولان آموزش و پرورش استان لرستان نيز پاسخ دهند در حالي كه اين استان حدود 30 هزار فرهنگي شاغل دارد، اين 8 هزار تسهيلات سالانه چگونه ميان آن‌ها تقسيم مي‌شود كه به اكثر فرهنگيان لرستاني حتي يك بار هم تسهيلات تعلق نمي‌گيرد؟
با اين حساب، برخي فرهنگيان نورچشمي استان سالانه چندين مورد تسهيلات دريافت مي‌كنند و برخي ديگر در طول كل خدمت خود حتي يك بار نيز از تسهيلات اعطايي استفاده نكرده‌اند!..... ....جانا سخن از زبان ما میگویی ..
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1395-05-10 22:53
ما که ندیدیم برا از ما بهترونه. فقط وابستگان سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دریافت میکنند نه معلم ها
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1395-05-11 00:40
نور چشمی ها همه جا هستند...

دنیا زیباست اما عادلانه نیست...
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-05-11 00:44
متاسفانه آموزش و پرورش لرستان
بیش از اینکه به رسالت خود عمل کند
سیاسی بازی می کند
و این روند سال های گذشته شروع شده.
به طور مثال در ایام انتخابات بیشتر در ستادهای انتخاباتی حضور دارند
و خیلی ها که سابقه مدیریت در شهرستان های خود رو نداشتند ولی یهووو سر در سازمان آموزش و پرورش لرستان درآوردند
و خیلی ها هم کارآمد بودند که خود رو بازنشسته کردند یا جایگاهی ندارند
با تمام احترامی که به قشر فرهنگی دارم و به نوعی از این خانواده هستم ولی این موضوعات واقعیت دارد و تا واقع بین نباشیم اصلاحاتی صورت نمی گیرد
نقل قول کردن
#5 س 1395-05-11 07:59
به سادگي مي توان از آمار تعداد 39 و 166 مسكن و خودرو فهميد كه اين تسهيلات فقط در حوزه ستاد آموزش پرورش و در رده مدير كل و معاونان و تعدادي هم به قولي نور چشمي ها داده شده است در مورد رديف اول هم جناب رييس خودت مي داني و فرهنگي كه آن وام را گرفته اول اينكه بايد معادل آن سپرده گذاري نمايي به مدت 45 روز و وقتي هم كه مي خواهند اقساط را پرداخت نمايند بايد دوبرابر قسط را بدهند كه در آخر شما آن تعداد قسطي كه اضافه داده ميشود به وام گيرنده پس بدهيد يعني اگر كسي اقساط وامش 400000تومان است به مدت 24ماه بايد 24ماه اقساط 800000پرداخت نمايد و سپس در پايان شما 24 ماه اضافه 400000توماني را به او باز گردانيد تقريبا چيزي در حد كلاه برداري بر سر فرهنگي بيچاره نيست مابقي هم كه بماند لطفا شفاف آمار بدهيد
نقل قول کردن
#6 علی 1395-05-11 09:51
باسلام از مدیر عامل محترم بانک ملی مرکزی بپرسید که چرا بانکهای دولتی سود تسهیلات را پایین نیاوردند یا اگه سود 18درصد وام میدن چرا 25درصد از وام مسدود می کنند این قانون همان وام با نرخ 28درصد است لطفابپرسید چرا مسئولین پیگیری نمی کنند.تاکی باید فقط بیانیه بدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا