یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هر انتخاباتی برای ما آزمونی است تا میزان شناخت ما از نامزد اصلح عیان شود.
واضح است تمام کسانی که مورد تائید شورای نگهبان قرارگرفته‌اند؛ صالح هستند، ولی وظیفه ما انتخاب اصلح می‌باشد.
 هر یک از ما برای انتخاب یک کاندیدا از بین تمام نامزدها، معیارها و ملاک‌هایی در ذهن داریم اما در دوران پسا انتخابات همه وظیفه داریم http://yaftenews.ir/images/95/3-95/namayande10.jpgنماینده منتخب (از هر طیف و جناح سیاسی) را در جهت آبادانی و توسعه یاری نماییم.
 انتخاب نماینده مبحثی است و حمایت از آن بحثی دیگر؛ در خیلی از موارد ما در انتخاب به رسالت خویش به‌درستی عمل می‌کنیم، اما این به‌تنهایی کافی نیست چرا که با گذشت زمان و بدون توجه به محدودیت و شرایط و یا احیاناً نحوه‌ی عملکرد منتخب به محکومیت و یا نقد بی‌رحمانه نماینده فعلی (در هر زمان) می‌پردازیم و با سیل نقدهای آن‌چنانی انگیزه کاری را از آنان سلب می‌نماییم.
این یک بحث کلی است و هدف نیز به نمایندگان فعلی برنمی‌گردد، ما باید در دوران خدمت نمایندگانمان، همواره به عنوان مشوق کارکردشان به آن‌ها انگیزه دهیم. بدیهی است هیچ سربازی در هیچ کارزاری موفق نمی‌گردد مگر اینکه عقبه بتوانند از آن حمایت همه‌جانبه داشته باشند.
بنابراین باید همواره به یاد داشته باشیم که آن چیزی که باعث موفقیت نماینده در تحقق اهداف مورد نظر می‌گردد در وهله‌ی اول متوجه حمایت‌کنندگانش است، به هر حال اگر شخصی با هر دیدگاهی توانست رأی اکثریت را تصاحب نماید، آن شخص نماینده‌ی همه شهروندان است و شهروندان نیز با هر نوع تنوع دیدگاهی نباید منتخب خویش را در بین مشکلات موجود تنها رها نمایند و از آن انتظار معجزه داشته باشند.
جبران عقب‌ماندگی‌ها و فراهم نمودن شرایط توسعه پایدار در هر خطه از میهن اسلامی نیازمند عزم جدی و اراده‌ای پولادین توأم با صداقت و یکرنگی مسئولین و صاحب‌نظران آن منطقه است که متأسفانه در استان لرستان هنوز این عزم جدی به وجود نیامده است.
چنین رویه‌ای به اذعان اکثریت قریب به اتفاق شهروندان به وجود آورنده‌ی اختلاف بوده و این بزرگ‌ترین آفتی است که همواره گریبان گیر مجتبي پسند / پلدختراستان ما بوده و متأسفانه نتایج نامطلوبی را در پی داشته است! اگر هر جای دیگری در کشور موقعیت و منابع استان لرستان را داشت، بی‌شک وضعیتی به‌مراتب بهتر و فراتر از وضعیت مورد انتظار را دارا بود.

مجتبی پسند
پایگاه خبری یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-05-04 10:09
بسیار عالی
متاسفانه برخی ها تا انتخابات تمام میشود دست از همکاری با منتخب میکشند.
باید در تمام چهارسال یاور نماینده باشیم.
برخی هنوز در هوای اسفند 94 هستند و دارند رقابت میکنند.
رفاقت باعث میشه برنامه ها ب سرانجام برسه نه رقابت
نقل قول کردن
#2 احمدی /بالاگریوه 1395-05-05 14:55
باسلام وتشکر از جناب آقای پسند
ای کاش تیتر مطلب « شعارهای تبلیغاتی قبل از انتخابات و عملکرد پسا انتخاباتی نمایندگان» انتخاب می شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا