مدت‌هاست که در تالارها و گروه‌های مجازی مختلف بحث انتخابات شورای شهر کلید خورده و هر کسی در هر قد و اندازه‌ای با هر دیدگاه و هر مدرک و هر تخصصی آماده شده که برای خدمت به مردم ردای چارکی بر تن کند.
شکی نیست که همه این عزیزان به نیت خدمت و به امید کسب رضایت خدا و خدمت به خلق خدا، اُرسی را ورکشیده که شاید باری از دوش مردم بردارند‌.
در این مجال و مقال کوتاه قصدم این است که بگویم باید با کمی وسواس موضوع را بررسی و واکاوی کنیم‌. احساسی عمل نکنیم‌. به هر کسی قول حمایت ندهیم‌. موضوع خدمت به عامه مردم را وارد مبحث فامیل‌بازی و طایفه‌سالاری نکنیم‌. پارامترهای مورد نیاز یک نماینده و فاکتورهای اصلی خدمت به مردم را ملاک تشخیص و میزان قرار دهیم‌. مردان و یا زنان قانون‌پذیر را انتخاب کنیم نه قانون‌گریز را‌. مقبولیت و مشروعیت افراد را فراموش نکنیم‌. بدانیم که فقط داشتن مدرک یا تخصص هر چند لازم است اما کافی نیست‌.
شورای شهر خرم‌آباد، شورای دوست‌سالاری و طایفه‌گرایي نيست
مردم‌داری‌، پی‌گیری‌، دست پاکی‌، مقاومت در برابر پیشنهادات خانمان‌سوز‌، شجاعت در برابر زیاده خواهی‌ها‌، نه گفتن به رانت‌خواران‌، برخورد با فزون‌طلبان‌، چشم طمع را کور کردن و دندان حرص را کشیدن‌، برنامه داشتن برای جذب سرمایه‌، کار گروهی افراد و پذیرش خرد جمعی‌، تشویق دیگران به مشارکت در ساختن شهر‌، اقدامات فرهنگی‌، شجاعت و شجاعت و شجاعت در بستن جیب و باز کردن باب کلام‌، توانایی در حرف زدن و تخصص در فن بیان و از همه مهمتر سوختن زندگی خود برای ساختن زندگی دیگران‌.
 این‌ها را برای انتخاب یک نماینده چه نماینده پارلمان شهری چه وکیل ملت در مجلس فاکتورهای اصلی و مهم بدانید‌. پس با تحقیق و تعمق‌. تدبر و تفکر و دقت سرنوشت شهرمان را به دیگران بسپاریم همه کاندیداها ان‌شالله خوبند اما با ما باید خوبترین‌ها، بهترين‌ها، شجاع‌ترین‌ها، باسواد‌ترین‌ها، سخنران‌ترین‌ها، کاردان‌ترین‌ها، دلسوزترین‌ها و دست‌پاکرترین‌ها و ناب‌ترین‌ها را برگزینیم‌.
خواهشاً بیایید دست در دست هم برای همه شئونات زندگی خود فرهنگ‌سازی کنیم و یکی از شئونات مهم و اثر‌گذار زندگی ما موضوع انتخاب است فرهنگ انتخاب را بشناسیم تا خوب انتخاب کنیم‌.
سرنوشت شهر‌مان را به دانایان بسپاریم نه داریان‌. مواظب قول‌ها و وعده‌های خود و همچنین مواظب برنامه و کردار و هزینه کاندیداهای اميرناصر غلامرضاييمحترم باشیم.
اگر هدف خدمت است باید کاندیداها برنامه‌محور باشند نه هزینه‌محور و پوستر‌محور‌. این را بدانیم کسانی که با پوستر رنگی سعی در جذب من و شما دارند تصویر زندگی را برای ما سیاه خواهند کرد و شهرمان را خاکستری می‌کنند؛ لذا کاری نکنیم که از کرده خود پشیمان شویم.
 
امیر‌ناصر غلامرضایی
منتخب مردم خرم‌آباد در سومين دوره شوراي اسلامي شهر