یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدت‌هاست که در تالارها و گروه‌های مجازی مختلف بحث انتخابات شورای شهر کلید خورده و هر کسی در هر قد و اندازه‌ای با هر دیدگاه و هر مدرک و هر تخصصی آماده شده که برای خدمت به مردم ردای چارکی بر تن کند.
شکی نیست که همه این عزیزان به نیت خدمت و به امید کسب رضایت خدا و خدمت به خلق خدا، اُرسی را ورکشیده که شاید باری از دوش مردم بردارند‌.
در این مجال و مقال کوتاه قصدم این است که بگویم باید با کمی وسواس موضوع را بررسی و واکاوی کنیم‌. احساسی عمل نکنیم‌. به هر کسی قول حمایت ندهیم‌. موضوع خدمت به عامه مردم را وارد مبحث فامیل‌بازی و طایفه‌سالاری نکنیم‌. پارامترهای مورد نیاز یک نماینده و فاکتورهای اصلی خدمت به مردم را ملاک تشخیص و میزان قرار دهیم‌. مردان و یا زنان قانون‌پذیر را انتخاب کنیم نه قانون‌گریز را‌. مقبولیت و مشروعیت افراد را فراموش نکنیم‌. بدانیم که فقط داشتن مدرک یا تخصص هر چند لازم است اما کافی نیست‌.
شورای شهر خرم‌آباد، شورای دوست‌سالاری و طایفه‌گرایي نيست
مردم‌داری‌، پی‌گیری‌، دست پاکی‌، مقاومت در برابر پیشنهادات خانمان‌سوز‌، شجاعت در برابر زیاده خواهی‌ها‌، نه گفتن به رانت‌خواران‌، برخورد با فزون‌طلبان‌، چشم طمع را کور کردن و دندان حرص را کشیدن‌، برنامه داشتن برای جذب سرمایه‌، کار گروهی افراد و پذیرش خرد جمعی‌، تشویق دیگران به مشارکت در ساختن شهر‌، اقدامات فرهنگی‌، شجاعت و شجاعت و شجاعت در بستن جیب و باز کردن باب کلام‌، توانایی در حرف زدن و تخصص در فن بیان و از همه مهمتر سوختن زندگی خود برای ساختن زندگی دیگران‌.
 این‌ها را برای انتخاب یک نماینده چه نماینده پارلمان شهری چه وکیل ملت در مجلس فاکتورهای اصلی و مهم بدانید‌. پس با تحقیق و تعمق‌. تدبر و تفکر و دقت سرنوشت شهرمان را به دیگران بسپاریم همه کاندیداها ان‌شالله خوبند اما با ما باید خوبترین‌ها، بهترين‌ها، شجاع‌ترین‌ها، باسواد‌ترین‌ها، سخنران‌ترین‌ها، کاردان‌ترین‌ها، دلسوزترین‌ها و دست‌پاکرترین‌ها و ناب‌ترین‌ها را برگزینیم‌.
خواهشاً بیایید دست در دست هم برای همه شئونات زندگی خود فرهنگ‌سازی کنیم و یکی از شئونات مهم و اثر‌گذار زندگی ما موضوع انتخاب است فرهنگ انتخاب را بشناسیم تا خوب انتخاب کنیم‌.
سرنوشت شهر‌مان را به دانایان بسپاریم نه داریان‌. مواظب قول‌ها و وعده‌های خود و همچنین مواظب برنامه و کردار و هزینه کاندیداهای اميرناصر غلامرضاييمحترم باشیم.
اگر هدف خدمت است باید کاندیداها برنامه‌محور باشند نه هزینه‌محور و پوستر‌محور‌. این را بدانیم کسانی که با پوستر رنگی سعی در جذب من و شما دارند تصویر زندگی را برای ما سیاه خواهند کرد و شهرمان را خاکستری می‌کنند؛ لذا کاری نکنیم که از کرده خود پشیمان شویم.
 
امیر‌ناصر غلامرضایی
منتخب مردم خرم‌آباد در سومين دوره شوراي اسلامي شهر
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-04-16 22:13
استاد عزیر اقای غلامرضایی این مشکل در رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم دیده میشود...دیدار های طایفه ای وعیادت هارا میگویم.
نقل قول کردن
#2 شهروند2 1395-04-16 23:57
آقا به شما هم رای دادیم استعفا دادی که هرگز برای من و شهروندهای بسیاری این کناره گیری شما توجیه پذیر نبوده و نیست
نقل قول کردن
#3 مجید 1395-04-17 00:24
والا من تو این ایام هرچی آدم ؟؟؟؟ رو که میشناسم میگن واسه شورای شهر میخوایم ثبت نام کنیم خدا به خیر کنه
نقل قول کردن
#4 فرید 1395-04-17 00:28
جناب غلامرضایی نکند برای شورای شهر هم قراراست لیست امید اعلام شود؟ ما تا کنون چه خیری از لیست امید دیده ایم که حال بخواهیم شورای شهرمان را نیز به آنها بسپاریم؟؟
لیست امید حتی خودشان هم باخودشان نساختند(دربحث انتخاب رییس مجلس)حال میخواهند برای عموم افکار قدمی بردارند؟؟
نقل قول کردن
#5 حسین میر 1395-04-17 01:33
با سلام ،ضمن تشکر از جناب آقای غلامرضایی بابت بیان دلسوزانه معیارهای انتخاب،امیدوارم مردم شریف ونجیب خرم آباد به این معیارها توجه کنند باتوجه به سوابق افراد فارغ از حزب وصرفا مدرک وطایفه وسایر معیارهای پوچ می توانند افراد دارای شرایط بیان شده توسط آقای غلامرضایی راشناسایی ودلسوزان خود راانتخاب کنند تا شهری اباد وزیباو دلپذیر داشته باشیم که قطعا اولین نفعش را خود ما شهروندان خواهیم برد
نقل قول کردن
#6 سیروس درجزینی 1395-04-17 18:11
جناب غلامرضایی بی شک کنار ماندن و بی تفاوت بودن نخبگان استان باعث بوجود آمدن این شرایط شده بجای مهاجرت کردن به تهران بمانیم و خرم آباد را آباد کنیم زیرا هیچ کس دلسوزتر از بومیان این شهر نیست پس با یک یا علی برای آبادانی و سر بلندی استان و شهرمان بپا خیزیم
نقل قول کردن
#7 کرمی 1395-04-18 16:03
سایت شهرداری خرم آباد نیازبه تغییر دارد
چون شهرداری برای اولویت دادن به طرحها و پروژه هادر خرم آباد می بایستی نظرسنجی کند تااولویت دراجرای طرحهارا طبق خواستهای مردم انجام دهد
و دیگراینکه درسایت شهرداری بخشی را مخصوص نقطه نظرات و درخواستهای مردمی درج کنند تا مردم به سهولت ومستقیم خواسته هاودیدگاهها یشان درامورشهر و همچنین مشکلات شهر را باشهرداری و شورای شهر در میان بگذارند تانیازها واولویت های مردم رادرامورشهروشهر سازی مدنظرقراردهندور سیدگی کنند
نقل قول کردن
#8 فاطمه 1395-04-18 23:12
به نقل از کرمی:
سایت شهرداری خرم آباد نیازبه تغییر دارد
چون شهرداری برای اولویت دادن به طرحها و پروژه هادر خرم آباد می بایستی نظرسنجی کند تااولویت دراجرای طرحهارا طبق خواستهای مردم انجام دهد
و دیگراینکه درسایت شهرداری بخشی را مخصوص نقطه نظرات و درخواستهای مردمی درج کنند تا مردم به سهولت ومستقیم خواسته هاودیدگاهها یشان درامورشهر و همچنین مشکلات شهر را باشهرداری و شورای شهر در میان بگذارند تانیازها واولویت های مردم رادرامورشهروشهرسازی مدنظرقراردهندورسیدگی کنند

سلام! عزیزم یک بخش داره بهتر از این چیزی که شما میفرمایین با عنوان " اگر من شهردار بودم"....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا