یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شناسایی نقاط قوت و ضعف یک موضوع توسط یک مدیر می‌تواند بخش عمده‌ای از حل مسئله را پیش ببرد.
استاندار لرستان با شناسایی نقطه قوت لرستان در حوزه گردشگری می‌خواهد این منطقه را به قطب گردشگری کشور تبدیل کنند. تا کهمان، بهشت در چنگال سوجویاناین‌جای کار سپاسگزار ایشان هستیم و عرض خدا قوت برای او داریم.
اما منطقه گردشگری کهمان سلسله را بهانه می‌کنیم و ذکر چند نکته و جویای پاسخ چند سؤال کوتاه:
خبرگزاری تسنیم 13 تیرماه 94 درست یک سال پیش، گزارشی در باره منطقه گردشگری «کهمان» تهیه کرده است. در این گزارش با فرماندار وقت جناب سلیمانی که هم‌اکنون سکان‌دار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری می‌باشد، نماینده مردم شریف سلسله و دلفان جناب سوری خدایی، امام‌جمعه محترم شهرستان سلسله، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سلسله و هم‌چنین مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور مصاحبه شده و همه این عزیزان تأکید بر تقویت موضوع شده و خواستار این منطقه به‌عنوان منطقه گردشگری شده‌اند.
قرار بر روده‌درازی ندارم و فرصت این کار هم نیست. جناب آقای استاندار این کار همت می‌خواهد و مردانی چابک که انگار در شهرستان سلسله این چابکی و پیگیری وجود ندارد. چه از طرف مردم و چه از طرف مسئولین، می‌طلبد این بار امام‌جمعه محترم شهرستان به قبیح بودن تصرف حریم رودخانه توسط مردم و دادستانی این شهرستان به جرم بودن این کار که جز اموال عمومی می‌باشد تأکید داشته باشند تا با دو شیوه فرهنگی و حقوقی به طور جدی موضوع پیگیری شود تا از این پس شاهد پاس‌کاری سؤال یک خبرنگار از اتاق مدیر آبخیزداری به حوزه آب و از حوزه آب به مسکن شهرسازی و از مسکن شهرسازی به میراث فرهنگی نشویم و سرنوشت سؤال این خبرنگار به سرنوشت خیلی از چیزهای دیگر که به خاطره‌ها می‌پیوندند نباشد.
آقای استاندار «کهمان» سلسله نیاز به پیگیری جدی دارد تا از چنگال سود جویان رهایی یابد. نگذارید بهشت «کهمان» تنها برای سودجویان باشد.
*کهمان به زبان محلی «کی‌امان» (کیمو) خوانده می‌شود. «کی‌امان» همان امانگاه کیان، مأمن پادشاهان است.

عبدالرضا شهبازی 

روزنامه‌نگار و نویسنده

دیدگاه‌ها  

#1 وبگرد 1395-04-08 15:43
به قول قديمي ها ( اين خط و اين نشان )
بعدا ميبينيد كه براي استان لرستان چه خواب هاي ديده اند .
حالا كه شمال كشور را به گند كشيدهاند نوبت ساير استان هاي بكر زيباست تا آن ها را هم نابود كنند .
اين خط و اين نشان :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا