یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قبل از هر سخنی باید به صراحت گفت ایراد از نوع نگاه مدیریت استان است که عامل مزایده خصوصی شده است.
وقتی یک صفحه رپرتاژ از یک مدیر، می‌شود ملاک قضاوت بر او، شاید آقای مدیر کل حق دارد که خود را تماماً در اختیار یک یا دو مثلاً خبرنگار قرار دهد.
این که می‌گوییم مثلاً خبرنگار؛ شک نداریم که جایگاه خبرنگار واقعی پاک‌تر از این‌گونه دلال‌بازی‌های حقیرانه است. اما امروز متاسفانه در غفلت مدیریت استان‌، چند مدیر رسماً خود را در اختیار چند تن ار خبرنگاران استان قرار داده‌اند تا با ایجاد فضای تبلیغاتی او را نزد مدیریت ارشد استان با کفایت جلوه دهند؛ حال آن که پشت پرده این نمایشنامه یک معامله آلوده و دور از جایگاه رسانه‌ای است.
این که چه میزان این بازی‌های رسانه‌ای می‌تواند استاندار لرستان را مجاب کند که چشم روی ضعف عملکرد مدیر خود ببندد، بی‌شک باید صبر کرد؛ هر چند بعید می‌دانیم استاندار لرستان فریب این بازی‌ها را بخورد.
مثلاً این که روز تعطیل مدیر فعال می‌شود‌، این نشانه اقتصاد مقاومتی نیست که اگر مدیر‌، مدیری جهادی باشد همان شش روز هفته را برایش کفایت می‌کند!
بدون شک در صورت مشاهده ادامه این روند با ذکر نام و شفاف‌تر از این حرکت چرک رسانه‌ای سخن خواهیم گفت...
منبع: خرم خبر
 ورود دلالان به رسانه ممنوع/ آقای استاندار لطفا مراقب باشید

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1395-03-29 03:03
خب اسمشون رو هم بگید ماهم مطلع بشیم
نقل قول کردن
#2 تاج مهر 1395-03-29 07:29
اولا یک مدیر و دو مدیر نیست! دوماً 99 درصد رسانه‌های استان در اختیار مدیران هستند و کار روابط عمومی انجام می‌دهند! سوما خود شما هم اگر پای آگهی و درآمد در میان نبود در این رابطه چیزی نمی‌گفتید! اگرنه بدون هیچ تعارفی به نام مدیران مربوطه و البته رسانه‌های حامی‌شان اشاره می‌کردید! و دیگر اینکه: بگذارید همین مقدار بماند و حرف چیزهای دیگر به میان نیاید که همین یک ذره آبروی خبرنگاری هم پایمال می‌شود!
نقل قول کردن
#3 خادم ملت 1395-03-29 11:57
یه دنیا ممنون برا شفاف سازیتون. هر کس که خادم ملت باشه باید در راستای قانون و به تبعیت ازسخنان رهبری نقاط ضعف رو به اطلاع دلسوزان استان و کشور برسونه . در صورتی که تخلفات گفته نشن تا علاج واقعی بشن علاوه بر خیانت به نظام در حق خانواده های خود نیز جفا نموده اید چرا که جامعه رو من و شما و در کل ما تشکیل میدیم
نقل قول کردن
#4 ملت غیور 1395-03-29 14:51
رپرتاژ و آگهی مانع توسعه و همچنین پیشبرد و ارتقای زد و بندهای رابطه ای و واسطه ای مدیران و مدیرمسئولان نشریه ها ..............
از آب گلالود ماهی گرفتن
نشریه و مدیر هر دو وام دار
ضعف دوطرفه
حیف و میل اموال دولتی
پرداخت هزینه های گزاف بی نتیجه حاصل از کپی برداری و مطالب بی محتوا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا